40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Huomasin tuossa, että listamme alkaa lyhenemään: /..osa tosin taustailee..
..niin pitäis minunhin..ja ehkäpä kesällä sen teenhin, sitä TJOT(tailua) sitten:)

Mukavaista viikon alkua ihanaiset, kevät keikkuen tulevi!!!
 
Viimeksi muokattu:
Haluun, haluun rktt- listalle!:D :wave: Kuka seuraavan kerran päivittää voi mut sinne lisätä, kiitos!

Tein tuossa taas o- testin ja näyttää jo hieman hailakampaa viivaa kuin eilen, eli onko mulla nyt sit dpo0..?

Nöpsölle :hug:
 
Mindy<3 tuolla sie nyt olet RKTT-listalle - Onnekasta piinailua:heart:


ON..mie olen niin mielissäin: sain TK lääkäriltä lähetteet: FSH/LH/progesteroni/Prolaktiini testeihin - yeees!!
..aika helposti lääkäri vielä ne antoi..no, kyllä mie puhelin siihen malliin, ettei saanut hän hirmusti suun vuoroa, eli - ei hälle jäänyt aikaa miettiä kunnolla, vaan suostui mitä ilmeisemmin siksi kun ei jaksanut vastaankaan panna!!!..:LOL:
..juuu ja vieläpä itse lisäsi listaan tuon Prolaktiini testin.=)

..huomenna käyn nuo FSH/LH/Prolaktiini kokeet ja Progesteronin oviksen jälkeen.
Voi, kunpa olisi arvot vielä Ok, eikä ihan vielä mummutauti vaanis oven takana..pidättehän peukkuja....vastaukset saan sitten torstaina.
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
Mur-mur ja Putunen Kiitos taas kerran päivityksistä :flower:!

Pikaisesti Omaa Napaa Täti tuli tänään ihan niinkuin sen pitikin, mulla siis kp 1/24-27 /yk20. tänään. Ihan kiva näin, ettei tarvi aurinkorannalla tätipöksyissä olla, mutt nyt mietityttää se Clomifenin ottaminen :confused:. Jos aloitan Clomit nyt kp5.-9., alan nappeja ottaa perjantaina eli lähtöpäivänä ja syön niitä tiistaihin asti. Se ei sinällään ole ongelma, (vaikka toisaalta, kun lähden siskon kanssa reissuun olisi ehkä ihan kiva saada ja voida unohtaa ja haudata tämä vauvahaave siksi aikaa).. mutta, jos ovis on kp13 niinkuin normaalisti, oili vierailee meillä pääsiäislauantaina. Kotiudun perjantai-iltana. Toi meinais siis sitä, että pupuilla pitäisi oikeasti ehtiä jo perjantaina, mutt miten saan sen asian paukutettua miehen päähän niin, ettei ala sitten taas pihdata :confused:?

Miehen pussitkin pitäisi saada välillä tyhjennettyä, mutta melko varma olen, että jos asiasta sanon, hän sen kiltisti hoitelee, mutta mutta... kun tässä on muutenkin lähestulkoon täydellistä hiljaiseloa vietetty joka rintamalla jo nelisen viikkoa, niin tuntuu vähän, että mitä pa*kaa mä tässä suunnittelen mitään nappien syömistä, pupuiluja jne. :stick: Ts. tekis mieli antaa tänkin kierron nyt mennä menojaan, sillä riski on tietty että Clomeistakin huolimatta Oili tulee jo ennen kp13:sta ja silloin on nappien ottaminen ollut turhaa, kun olen reissun päällä H-hetkellä. Toisaalta nyt otetut Clomit vaikuttaisivat vielä seuraavassakin kierrossa, mutta ei enää niin suurella teholla (olettaisin).

Saiks tästä mitään tolkkua? Mitä mieltä olette, otanko Clomit nyt vai vasta seuraavassa kierrossa?
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
pikkutirri Tuosta painonpudotuksesta vielä. Tänä aamuna puntari näytti tasan 58 kiloa eli takapakkia tuli lauantai-illan baarikeikasta, mutt seuraukset on keskettävä :(. Ja kai menkkaturvotuksellakin on osuutensa :confused:. Joka tapauksessa mulla on vielä 2.2 kiloa pudotettavana ihannepainoon ja siitä kolmisen kiloa, ett olen omassa (psyykkisessä) ihannepainossani.

Minttu2011 Toivottavasti sun elämäntaparemontti antaa sulle teille toivotun tuloksen :heart: eli sen pikkauvauvan :saint:.

ON Mua vätystää ihan julmetusti ja vähän juilii masussakin, mutt ei auta ku kohta kipasta keittelemään kahvia ja alkaa siinä ohessa pesemään ikkunoita sisältä. Huomiselle luvattiin poutaa eli silloin kierrän ulkoa ne ikkunat, joiden alle pääsee tikkailla. Itseasiassa vain yhdellä seinällä on sellaset vallit, ett sinne ei ainakaan tikkailla mennä, mutt pitää kattoa jos sittenkin pääsisi niiltä kinoksilta pesemään. Tän kaiken teen ihan puhtaasti itseni vuoksi, sillä haluan lomalta tulla siistiin kotiin ja paikkaan, jossa on pääsiäistä edes vähän laitettu. Miehelle eilen mökillä vihjaisin, ett hän vois siivota siellä.
 
Ottis
mur-mur Jos mulla oili tulisi kp13, meillä olis taas jännäpäivät samaan aikaan :). Hienoa, ett sait lähetteen testeihin :hug:. Minä ainakin peukuttelen kaikin raajoin, ettei olisi mummotaudista sulla vielä tietoakaan.

Marja-Leena71 Toivottavasti toi raivotila on hyvä merkki :hug::kiss:.

Mindy<3 Onnittelut oviksen bongaamisesta :flower:. Onnekasta RKTT-aikaa :heart:.

Nöpsö Voi pahus :'(. Olen niin pahoillani, ettei vauva saanut vielä alkuaan. Ei ole yhtään ihme jos surettaa :hug:.

Mulla vuoto alkoi suoraan kirkkaana ja runsaana. Pari tuntia aiemmin alkoi ilmoitella epämiellyttävänä menkkajomotuksena. Kiva tavallaan tunnustella näitä ihan tavallisia menkkaoireitakin :).
 
Heipparallaa!

Täällä hermot menny sataan kertaan tän eipäs juupas raskautumisen kanssa, eli taas tärppäs ja taas vuotaa pois, perkele sanon vaan ma.
Se edellis kierron plussa sinnitteli testeissä pari viikkoa ja sitten tuli ovis ja sehän tietty hyödynnettiin ja tärppäs taasen, mutta tänään alkoi tulla verta jälleen, eli se siitä.
Mut voi kans siirtää tonne taustailijoihin, työt alkaa kohtpuoliin ja otan nyt ihan lunkisti tän yrityksen kanssa, kun ei se tästä muuksi muutu.

Kovasti on ollu murheellista luettavaa monella, halauksia ja tsemppejä uusiin kiertoihin toivotan.
Ja joku oli plussannu, Soiliko, onnea niin paljon ja ihanaa masunkasvattelua sinulle:heart:

Eipä tässä muuta, käyn kyllä lueskelemassa viikottain ja tietenkin ilmottelen JOS jotain pysyvää ihmettä tapahtuu, nyt kyllä usko menny asiaan, kaksi kertaa plussa peräjälkeen ja ei onnistu, niin johan sapettaa. Digitestiä olen nyt vain käyttäny, kun se kertoo selkeesti missä mennään ja sitä tulen käyttämään jatkossakin.

Lämpöistä keväänjatkoa kaikille ja plussa puhureita jokaiselle hurjan paljon:heart:

Ja Ottikselle mukavaa lomaa:wave:
 
Mami41 voi kurja, miten siulla kävikään:'(..olen pahoillani:hug:
..se tuntuu kyllä pahalta kun tärppää ja ei kestä..taas tärppää..eikä sekään kestä - tiedän tunteen täysin Mami41.:ashamed:

..kuitenhin..Valoisia kevätpäiviä ja Auringon lämpöä..jospa se saisi meidäthin heräilemään eloon, kuin kevään kukkaset:flower:ja juurikin sillä tapaa, että tärppi kävis ja kestäisi sen n. 9kk!!
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
Mami41 Voi hitsi, ei ihme jos alkaa jurppia ku lupaa, muttei sitten mitään annakaan :hug:. Toivottavasti sulla on meille hyvin pian pysyvää kerrottavaa :kiss:. Laitan sut taustalle, kunhan kerkiän. Nyt on vaarassa, ett mies tulee niskan taakse kurkkimaan, joten en just nyt, mutta ehkä myöhemmin tänään tai huomenna.

ON Alko sitten oikein kunnon menkkajuilinnat :'(. Otin ekan Panadolin ja laitoin saunankin lämpenemään. Olen siivonnut koko illan, mutt eipä olekaan enää ku makkarin ja apukeittiön ikkunat pesemättä. Muuten kyllä lattiatkin jo pesin. Huomisen vielä puunailen, keskiviikkona relaan ja torstaina pakkaan :). Mua alkaa muuten epäilyttää, ettei tuo mun ukkelini ole oikein vetänyt henkeen mun matkaani tai on sen jo kokonaan unohtanut ku ei ole kysellyt mitään :confused:. Kyllä mä olisin jotain utsinut, jos hän olis veljensä kanssa lähdössä reissuun.
 
Mukavaisen rentoista loppuiltaa ihanaisille:kiss:

Maanittelin simoja miehen pussukoista ja sainhin ne liikekannalle:p
..parin huilipäivän jälkeen toivon, että parhaat ja iskuvoimaisimmat olisivat sitten jemmassa odottelemassa kroolaushetkeään!
 
Kiitos Mami, onnea tässä vielä tarvitaan, kovastikin. Sinulle toivon sinne taustalle kevätylläriä :heart:

Täällä on innostuttu laihduttamaan, tsemiä Ottis ja Pikkutirri. Ja Putuselle myös, jos vielä olet kuurilla. Mulla jumahti pudotus siihen neljään kiloon, joista toki olen jätti-iloinen. Sitten alkoi Luget, Zumenonit ja turvotus, ei haittaa :) VHH-kuurilla oon edelleen, hiilarit siinä noin 40-60 per päivä, eli taitaa olla tuota alakarppia. Nyt tähtäimessä ei ole pudottaa painoa, vaan pitää se kurissa.

Ja Hysteria nauttii kesäauringosta, ihanaa. Harmi tuo klinikan sotku. Toivon, että tämä alkio nappaa kiinni ja saat vauvan syliisi asti. :heart:

Ihanan aurinkoinen aamu on täälläkin ja vp, taidan tehdä pitkän kävelylenkin. Ihan hiukan huojentunein mielin, kun digitesti näytti aamulla Raskaana 3+. Seuraava etappi on varhaisultra, täytyykin varata se. Plussapuhuria puhallan jokaikiselle palstasiskolle :heart:
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos Soili :) Joo, olen mäkin vielä jonkinmoisella laiharilla. Hiilarittomalla lähti noin 3-4 kiloa lopulta, ja nyt vähän soveltelen sellaista vähähiilarista ruokavaliota. En tiedä nyt paljonko on lähtenyt kun en ole vaa´alla käynyt. Vaatteista päätellen on vielä kilo tai pari sen jälkeen lähtenyt ja tavoitteena ennen kesää vielä kaksi kiloa. Oikein mukavaa päivää sinulle Soili ja toivotaan, että tuo plussa nyt pysyisi :heart: loppuun saakka. =)

Pahoittelut Mami41 - toivotaan, että se pysyväkin plussa vielä piakkoin sinyt yllättäisi :heart: Minäkin sellaisen niin kovasti haluaisin...kuten me kaikki muutkin täällä.

Hyvä mur-mur, kun olet ollut ahkerana :D

Ottiksen lomamatka lähenee :cool: Toivotan hyviä lomanvalmistelupäiviä!!

Kaikille plussapuhurit!!! ++++++
 
Putunen, mä puhallan sinulle pysyvän plussan ensi kiertoon :heart: Ehditköhän rantakuntoon sitä ennen :D Mä en kyllä oo ihan rantakunnossa, mutta toivottavasti mahaa on kesällä jo sen verran, että se tasapainottaa tuota mun muuta kroppaa :D

Oliivitar, Pikkutirri, Onnea rapisteluun :heart:

Nyt piiiitkälle kävelylle :wave:
 
Viimeksi muokattu:


Nimi/ikä.........Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

Ottis (43)....................kp2/24-27........yk20( 08/09)1.
Mahdotontako (46)......kp6/27.............yk10....................1. yht.
mur-mur (45)..............kp6/24-26........yk25(02&08&11/10)3.
Mindy<3 (40)..............Kp16/28-30.......yk2............4
putunen (41)...............kp17/24-26.......yk15...................3./1.yht.
Iida-Karoliina (46).......kp22/23-29.......yk21...................5.
Marja-Leena71(39)......kp23/28...........yk5.......3./1.yht.
muumimamma-72(38) kp26/25-30......yk10......4./2.yht.
pikkutirri (41)..............kp26/28...........yk4........4./2yht.
oliivitar (40)................kp27/27-30......yk2 ( 05/09)7.
Velmuliina74 (36)........kp29/26...........yk19..........2
Nöpsö (42)..................kp33/29-32......yk?................2.
*Justiina*(38).............kp33/30-32.......yk3(Tm7/07&Km1/08)3.
Mynteli (39)................kp33/28-29......yk2.................1.
tetu68 (42).................kp42/27...........yk12..................3/1.yht.
Mimmi68 (42).............kp45/28...........yk2(?&12/10)...1.
Bismil (39)..................kp?/?..............yk2.............6./1yht.


Kadonneet lampaat: Ulla4, Mother Mary?, Raputar


Taustailijat/Taukoilijat:
Räystäspääsky,Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria, Mafinka, minttu2011, sarppav, Mami41






Mindy<3 (40)............dpo1
Putunen (41) ............dpo5
Oliivitar (40)..............dpo9

Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä


:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/
 
Viimeksi muokattu:
Hei Tyttöset :wave:

Terveisiä reissusta! Olipas siinä kiertuetta kerrakseen, niin fyysisesti (-2,5kg) kuin henkisestikin. Hyvällä ystävälläni oli elämässään tullut seinä vastaan :'( Mutta toivon, että pitkät yölliset keskustelut ja ystävä vierellä sai hänet tunteemaan itsensä tärkeäksi :heart:
Ehtoollisellakin tuli käytyä :O Kummilapsen kunniaksi. Olikin ensimmäinen kerta sitten oman ripin ;) Jospa sitä nyt puhtaalta pöydältä uuteen alkuun :heart:

Täällä on täti näemmä huseerannut jälleen Iso hali :heart: tädin kiusaamille ja plussasäteitä uuteen kiertoon

Omaa napaa: täti ei vielä ole yllättänyt, mutta ei ole mitään tuntemuksiakaan, suuntaan tahi toiseen :confused: Taisi reissu mukavasti laitella ajatukset muualle. Eilen kuitenkin hätäpäissäni testasin ja negatiivinen oli. Tosin liuskan yläreunassa viivan kohdalla, siellä reunassa oli punainen pilkku..... En olisi huomannutkaan sitä, ellen olisi pyöritellyt tikkua ja toiveissani toivonut jotain siitä löytäväni :D Huomenna uudelleen, jos tuo täti ei tännekin kurvaa :stick:

Ja eikun lueskelemaan teän kuulumisia edellisiltä sivuilta, kiva tavata taas!
 
Ottis
Oliivitar Peukutuksia, että täti ei tulisikaan :heart:. Hienoa, että loma antoi uutta puhtia ja olet saanut olla ystäväsi tukena :hug:.

Soili Aivan mahtavaa, ett raskaus näyttää etenevän niinkuin pitääkin. Pidähän itsestäsi hyvä huoli. Vauvamasu tasapainoittaa sun kesäkroppaasi jo kummasti :heart:.

Putunen Kiitos hyvien lomanvalmisteluiden toivotuksista :hug:. Varsinaisesti lomaa en ole vielä valmistellut kuin mietiskelemällä missähän ne kesävaatteet ovatkaan, mutt eiköhän homma ole ennen lähtöä selvitetty :).

Sullahan on reippahasti kiloja lähtenyt. Minä en malttais olla puntarissa käymättä. Tämän aamun saldo oli 57.6 kg eli vielä 1.8 kg siihen viralliseen ihannepainoon. Hermojen päälle ja voimille alkaa tällainen dieetti ottaa, sillä tänäänkään en työpaikkaruokailun jälkeen saisi enää syödä kuin proteiinipatukan ja -juoman jos en lenkillä käy ja jotenkin tuntuu, ettei lenkkikään nappaa. Toisaalta ei ole kyllä nälkäkään eikä tee varsinaisesti mieli mitään, mutt puhti on poissa.

Ja puhtia nyt tarvittaisiin, ett malttaisin pestä viimeiset ikkunat. Sitten saattaisikin loppuillan olla tekemättä mitään. Jos ei sit anoppia tarvi lähteä kahtomaan ku se soitteli eilisen illan ja on soitellut mulle töihinkin tänään. Ei ihmisraasu ymmärrä, ettei siellä voi alvariinsa olla joku häntä katsomassa.

mur-mur Hienoa, ett sait jo miehen simppasia vähän viriteltyä =). Pari päivää huilia ja sitten uuteen iskuun. Toivottavasti tämä on Se Kierto :heart:. Eikös keväällä olekin ihmeellinen vaikutus ihmisen hormonitoimintaan? Peukutuksia :heart:!

ON Minä kuvittelin ja edelleen toivon vuodon siihen malliin väistyvän, ett voitais pupustella torstai-iltana, ett saatais ajettua miehen vanhat simppaset alta ja uuteen yritykseen siitä reilun viikon päästä. Saas nähdä miten käy. Ennustaja ku en ole niin ei voi varmaksi tietää miten ovis tässä kierrossa tulee :confused:. Jotenkin alkanut puuduttaa tämä jatkuva jahkaaminenkin :'(.

Tänään vuoto ollut kuitenkin niin runsasta, ett vaikka normaalisti pärjään yhdellä siteellä työpäivän, tänään piti ennen puolta päivää käydä jo vaipanvaihdolla :). Ei ole näemmä kierron pituudella merkitystä limakalvon paksuuteen, jos sitä puolestaan voi arvuutella vuodon runsaudesta.
 
Viimeksi muokattu:
Soili toivon siulle ja pikkiselle kaikkea hywää!!

Oliivitar, kiva kun palailit!!
..ja täti kepitetään pois poikeeen:stick: ja huolitaan vain..

Ottis
..kuuleppa..nyt kannattais antaa niiden ovisten ja kierron rätnäämisten olla hetken taustalla..ja ALAT VAIN NAUTTIMAAN TULEVASTA, MAHTAVASTA LOMASTA!!!
..vaikeaa se on ja ittekkin mietin jo aina edeltä noita samoja..mutta jos kuiteshin y r i t t ä i s i t..
..ja vielä:kiss:
 
Oikein hyvää jatkoa ja paljon plussa tuulia kaikille 4 kymppi kerholaisille! Itse siirryn syrjään "nuolemaan näppejäni" ja toipumaan suuresta surusta.
Meidän hyvin alkanut projekti tulee päättymään huonosti lähi viikkoina.
Niskapussi ultraan asti kaikki sujui kuin "tanssi vaan" mutta sitten tiputtiin kovaa ja korkealta. En henno tänne sen enempää kertoa kun teillä kuitenkin on toivo korkealla enkä halua sitä lannistaa. Olen kertonut tuonne odotus/sikiöseulonnoissa kiinni jääneet hieman lisää kun netistä on vaikea löytää samassa veneessä olevia.
Me ei varmaan uskalleta kokeilla uudestaan kun ikä on mikä on ja mahdollisuus samanmoiseen on yhtä korkea/ellei jo joka kuukausi korkeampi.
 
Niobe voi eiiiiiiii..kovin surullista:'(
..onko pienellä toivoa enää yhtään?..luinkin kirjoituksiasi tuolta toisesta pinosta.

Kovasti voimasia&jaksuja siulle laitan

..näitä asioita itsekkin miettii monasti, että jos kohdalle sattuis..kovin on herkkää aikaa tuo ihmistaimenen alkutaival..
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
Niobe Voi, olen niin pahoillani :hug: :'(. Voimia ja jaksamista teille!

mur-mur Sinä ihanainen olet vaihtanut vähän keväisemmän sävyn meidän kp-listalle, kiitos siitä :kiss:. Niin ihana perhonenkin :hug:.

Voipi olla, etten o-testejä mukaan lomalle ota, sillä eihän se mitään lomaa olisi ovista tikuttaa, varsinkaan kun ei ukko ole mukana :).
 
Viimeksi muokattu:
Verikokeissa käyty..ja piti ihan pötkölleen mennä kun niin huonoa teki!:$
..autossa oli kuuma ja valmiiksi jo paha oloinen kun labraan astelin..

Huomenna saan vastaukset..mutta..miultahan otettiin tuo Prolaktiini nyt..

Hoitaja kysyi kun menin pikkasen ennen klo. 14.00, että olenko milloinka heräillyt?
..kertoilin, että yhdentoista pintaan ja hän sanoi, että yleensä pari tuntia heräämisestä tuo koe tulisi ottaa.
..miulle lääkäri sanoi, että 3h!!!!
..ja esim. Islabin sivuilla mainitaan 1h!..miulla tuli se 3h sitten siitä heräilystä..ota näistä nyt selvää sitten, helvata sentäis!:kieh:

Juu ja ovistahin testailtu pari päivää ja tänään vahvempi viivanen jo.:)
 
Ottis
Niobe Sut tuonne ekan sivun taustailijoihin siirsin.

mur-mur Sulla totisesti on hyvä väsrisilmä. Toi tekstin fontti ja kuva sopii toisiinsa kuin nakutettu. Taisit just vaihtaa verhot meidän olkkariin =).

Minähän en muuten tällä ikkunoiden pesukerralla ole vaihtanut verhoja ollenkaan paitsi, ett just kallasin kaapista sellaiset ikivanhat siniruusukuvioiset verhot eteiseen ja sillä tulinkin koneelle istuksimaan ku ei silittäminen nappaa sitten ollenkaan :(.
 

Yhteistyössä