40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Kolme erää hävisin tietokoneelle. Mutta viimeisessä erässä täysi tyrmäys!!!!!! Hyvä minä! Eikä mennyt kuin eilisilta ja tämä päivä :LOL: (Koneen vikasietotila tuli tutuksi)

Ottis :kiss: voi sitä sun kollias, mikä mörökölli. Olen sen huomannut mun ukkosestani, että jos alan käyttäytymään kuin hän (alkomahoolin suhteen) Hän nousee heti varpailleen ja sinkoaa tulta. Ihan kun astuisin hänen reviirilleen... Olen sanonutkin hänelle, että minustahan et "pikku-vaimoa" saa vaan kunnon akan, joka rakastaa, jos vain annat... Kättä on väännetty ja itkuja lasketettu ja niin tullaan edelleen tekemään. Onneksi tässä iässä ei tarvitse enää kaikesta kisuta, jotku asiat menee jo mulkaisemalla puolin ja toisin.
Tänään on uusi päivä ja toivon illallaksi lemmen leiskuntaa

Jonoa koneelle... On tämäkin kun tämän kokoisessa perheessä yksi nettiyhteys. :wave:
 
omaa napaa... Tästä on tosiaan tullut mun olkkari... :D kohta tuo mun armaani varmaan saa hepulit, kun mä aina jumitun koneelle lukemaan näitä kaikkia juttuja... Mutta kun teistä on tullut mulle seuralaisia. moni tuntuu niin hyvin ymmärtävän mua...
 
Whisky Peat Voiko sitä enää muuta sanoa?

Mur-mur Plussapuuhkutukset Tuo hymiötyttö minun mielessäni on kuvajainen Sinusta :heart:

Minttu toivottavasti täti tulee sinulle pian kylään, haluan sinut meidän kanssa tänne piinailemaan :hug:

Ottis Vielä tästä tilasta, kyllähän minä jo olen luopunut toivosta pieneen tässä kierrossa. Keho vain jätti minut ilman tätiä ja vauvaa... Olen vielä ymmällä ja ajattelin tuon lääkekuurin syödä, ja vaan toivoa, että täti tulisi ja kaikki olisi niinkuin ennen... Valmiina uuteen yritykseen :heart:
 
Ninni - niin tekin KAIKKI IHUNAISET, olette miulle tulleet tärkehiksi!:kiss:
..ei malta pitkää aikaa täältä pois pysyä:)

Oliivitar
- ihunasti pikku kaveri sanonut uikkareista&saunan lämmäytyksestä:heart:


).(..dippasinpa kuitenhin vielä tänään äskettäin:rolleyes:
..alkoi muutaman minsan jälkeen aika selkeä viivanen(harmaa) piirtymään - säikähdin aivan, posket hohki kuumana..ajattelin: "Voiko olla totta"?
..jätin testin hetkeksi kun laittelin ruoan uunihin ja kävin tupekilla..viivanen olikin haalistunut olemattomiin sillä välin, höh

Yritin kuvat sitä haalukkaa miun kameralla - ei onnaa ei, kurjake kamera!
..ei sitä enää näy paljaalla silmällä, pitää tallentaa ja suurennella.. jotain ehkä siellä näkyy?..silmissä kyllä jo viivat vilisee!!!

Noin s e l k e ä ä viivasta ei ole alkanut tällä kiertoa vielä kertaakaan piirtymään..ja mielikuvitus läksi laukkaamaaaaaaaaaaaaaaaan!!!!!!
..woe mahoton sentäis..
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
Voi mur-mur, ku mä jo intosin, että olis väriä siihen tikkuun tullut :hug:. Haluan uskoa, että niin vielä käy :heart:.

Oliivitar Olisin toista tälle kierrolle sulle toivonut, mutt nyt varmasti tärkeintä, että me saadaan sut kuntoon seuraavalle kierrolle. Toivottavasti se täti sieltä vihdoin tulee ja pääsette uuteen yritykseen :heart:.

Minttu2011 Niin meilläkin oli vielä vuosi tai kaksi niin, että ukko urisi mitä ihmeellisimmistä asiosta. Varsinkin ns. seurustelun alkuaikoina tuntui, etten mökilläkään osannut avata tai pitää ovea kiinni oikeaan aikaan, mutta kun olen pikku hiljaa näyttänyt kuka on isäntä talossa, ovat urinat vähentyneet ja mies oikeastaan oikea murunen ja varsinkin arkena ja selvinpäin. Paljon lutusempi kuin minä osaisin koskaan olla, sillä minähän olen 'kova jätkä'. Se on peruja lapsuudesta, kun on pitänyt vanhojen vanhempien kanssa pärjätä alkoholisoituneitten isoveljien kanssa. Ukko näyttää jo sammahtaneen Bondin ääreen, joten mulla on tosilupsakka loppuilta itsekseni. No bad at all =).

Miehen kanssa viikolle puheltiin hänen alkoholinkäytöstään ja näyttää tosiaankin olevan niin, että hän ei enää paljon alkoholia kärsi ottaa. Kovan lääkityksen vuoksi maksa varmasti kovilla. Hyvä, että sen ymmärtää.

Mä taidan tästä kattoa viimeiset minsat Bondista ja sit kehittelen jotain syömistä, ett saan tuon ukonkin petiin. Pitää piliä huomenna saada :LOL:. Kauniita unosia kaikille!
 
Mur-mur Ihanaa ja kuinka jännittävää!:eek: Aamulla uusiksi ja jos se väri tarttuisi kameraankin :heart:

Ninni Tämä olkkari on :flower: Ihuna :flower: paikka... mies naureskeli (mokomakin) aamulla miulle, että onko vieroitusoireita, kun en saanut konetta toimimaan... no, olihan niitä ;)

Ja saunaan! Hyvää yötä!

Psst... Ottis Antoisaa pilijahtia aamuksi ;) Eikös noilla miehillä toimi se vekotin aamuisin miltein itekseen. Carpe diem :D
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
Oliivitar Kiitos :hug:. Luulen, ett pilin saanti sujuu vaivatta, sillä jos ukko ottanut kuppia vähänkään illalla, pili aamulla seisoo ;).

Ninni69 Niin on meilläkin, että mä vähän varkain täällä pyörähdän. Mies tietää, että näillä sivuilla käyn, mutt en halua hänen lukevan juttujani, joten siksi tämä on vähän 'secret'. Aikoinaan hän oli ihan mustis mun kirjoittelulleni, mutta kun olen itse osannut rajoittaa nettailua, on hänkin rauhoittunut. Elämä ei todellakaan ole aina helppoa.
 
Kiitos Ottis ja Oliivitar - kovasti koetan punaväriä pissiä testiin ja laittaa kuvaakin.:)
..en todellakaan usko, että nuo David 25mIU/ml liuskat näyttävät mitään ennen dpo12(punaväriä)jos tärppi käynynnä.

Ottikselle lupsakkoo pilijahtia aamulle....eikä kun..

..ja miulla se menis nuinikkään..HUMPSISTA HUMPS!..:LOL:
 
Viimeksi muokattu:
Aurinkoista sunnuntaita!:cool:
Kyl on ihana viikonloppu olla vapailla..:)

mur-mur-- Mullahan Ne Davidin 25mIU/ml liuskat alkoi näyttää selvää haamua dpo 10 alkaen!

Nyt olen dippaillut molemmat CB: n viikkonäytöt ja kaikki muutkin testit loppuun ja plussa on ja pysyy!:heart:
Eilen illalla löysin viel yhden Pregcheckin testin ja kontrolliviivaa vahvempi viiva siihenkin piirtyi.

Oireista sen verran, että masussa on kova turvotus ja nyt jo tuntuu, ettei saa normifarkkuja jalkaan ja työhousut ahdistaa.:whistle:
Lämpöjä olen vielä hupsu mittaillut ja korkeallahan ne on, nousseet vielä hieman ovulaatiostakin.. Ehkä mun pitäis hellittää ja alkaa nauttia kaikin rinnoin (jotka muuten myös hellät ja turvonneet) tästä RASKAUDESTA.:)

Huomenna varaan sen varhaisultran jonnekkin rv6-7: lle.
Lomaan vielä kolme raskasta työviikkoa ja kyllä sitä odotankin, alkaa olla paukut vähissä painaettuani vuoden kolmivuoroa lomitta..
Ja työnkin tiimoilta mulla on iloisia kuulumisia, sillä sain vakkaripaikan! Vuoden olen tuolla tehnyt sijaisuutta ja nyt sitten vakinaistettiin! Hyvä mieli siitäkin.=)

Jos sallitte, minä vielä jonkin aikaa täällä kanssanne hillun ja höpöttelen, niin olette tärkeitä! Ehkä sitten siirryn odottajiin..:heart:

Teille kaikille aurinkoista sunnuntaita ja paljon plussia ja tärppejä ja onnistuneita pupusteluja!!!:hug: :wave:
 
Kaunista sunnuntaita täältähin - Aurinkoinen kyllä niin kaunihisti paiteleepi!

Testi dippailtu ja enää hyvällä mielikuvituksella siinä viivanpaikka, ei muuten.

Kymmenestä David liuskatestistä, on jemmassa 8..ja kun niitä kattelin, oli viidessä selkeä viivanpaikka - tässä viimosessa siis ei enää.: /

Kyllähän tämä olohin taas kertoo, että täti tulee.. ei mahda mitään flikat..:ashamed:
..pitäis nyt osata vaan luovuttaa..hemmetin vaikiaa taas:'(
(ainut kumma on se, että lämmöt pompsahti 37.3..Lugetko?)

Iloisiahin asioita: saanpa olla tänään(sitä tarvitsinhin)aivan yksiksein hetken kun poikanen&mies läksivät mummulaan - Nautin!:)
..ja miehellä alkaa heti helluntailta 5vko:n kesäloma(varsinaisia työpäiviä enää 5!)..ja kesämökkilomahin lähenee, kyl tämä taas tästä iloksi muuttuu:flower:
 
Viimeksi muokattu:
Oliivitar - mies läksi ihan ajoissa mammimaan ja miekin sitten simmahdin telkun ääreen..ei siis hekumoitu tällä kertaa:p

Mindy<3..voi Mindy, miten ihanaa:heart:
Olen siun puolestais todella onnellinen ja kaikkien, jotka vielä myöhemmällä/kypsemmällä iällä sen onnen saavat kokea:kiss:..mie en osaa olla kellekkään masunkasvattajalle kateellinen, vaikka itselläni ei raskaus alakkaan..sellaista kipeää haikeutta ehkä hieman tunnen välillä.:|
Kesäkuussä olisi ollut viimeisimmän tärpin La. jos kaikki olisi mennyt onnellisesti..elo monasti ON ja sille en miekään mahda mitään - vastaan kyllä välistä kovastikkin pyristelen.;)
 
Viimeksi muokattu:
Tringa - miusta löysit juuri oikian pinon - Tervetullut olet lämpimästi olkkariimme kuumeilemaan!!:wave::flower:

Mikäli haluat tuonne listallemme, kertoiletkos vielä Kierronpäivän&kierron pituuden?=)

Saanko udella..onko siun esikoinen minkä ikäinen?
..miun täytti Tammikuussa 24v ja poikanen "iltatähti" lähtee syksyllä eka luokalle - täyttää siis 7v.
 
Viimeksi muokattu:

Nimi/ikä.........Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

Tringa
(40).................kp?................yk1.................2
Ninni69 (41)...............Kp3/23-30........yk n.3v............1
pikkutirri (41).............kp4/28.............yk6........4./2yht.
Ottis (43)...................kp12/24-30.......yk21( 08/09)1.
Whisky Peat (35)........kp16/?.............yk1........3
Nöpsö (42).................kp18/29-32.......yk?................2.
Mahdotontako (46).....kp18/27...........yk11....................1. yht.
Salme71 (39)..............kp19/27-29......yk2........2
AinoEmilia (?).............kp21/?.............yk n. 3v( 08/10)4/2yht.
Euphonia (39).............kp23/25-26......yk17..........1
mur-mur (45).............kp23/24...........yk26(02&08&11/10)3.
oliivitar (40)...............kp?/27-30.......yk3 ( 05/09)7.
Iida-Karoliina (46).......kp?/23-29........yk22...................5.

Kadonneet lampaat:
Ulla4, Mother Mary?, Raputar, velmuliina, Mynteli, Bismil, Mimmi68, tetu68, Muumimamma-72

Taustailijat/Taukoilijat:
Räystäspääsky,Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria, Mafinka, minttu2011, sarppav, Mami41, *Justiina*, putunen





Salme-71 (39)...........dpo6
mur-mur(45).............dpo10


Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä


:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/
 
Viimeksi muokattu:
Hei, kiva jos tämä voisi olla se keskusteluryhmä!

Mulla on ennestään 11 kuukautinen poika eli kiirettä pitää, mutta on nukkunut yöt hyvin niin uskaltaa jo ajatella toista. Ja sitten olisi kiva saada pojalle kaveri. Tarkoituksena on tehdä PAS-hoito, jolloin alkiot ovat vähän tuoreempia kuin itse : ) Nyt alkanee ovulaatio, ja huomenna on röntgen yksityisellä. Ensi perjantaina olisi sitten alkion siirto.
 
Tringa voi, noin pikkinen siulla siellä kotosalla:heart::)
..oliko tämä ihan luomu raskaus..vaiko hoidoilla?

Onnen pipanoita siulle kovasti siirtoon!!!

Laittelein siut jo listalle, en vain menossa olevaa kierron päivää/kierron pituutta tiennyt?
 
Viimeksi muokattu:
Mur-mur :hug: On se niin väärin, että se täti lupailee sulle :'( Tulisi nyt tänne, kun oikein side pöksyhissä odottelen :kieh:

Mutta vielä on aikaa jäljellä :heart:++++++++++++++++++++:heart:Etkö se ollutkin sinä perheesi kanssa, jotka vuokrasivat sen mökin lomaksi? Niin tässä muistelisin... kun mökkikuumen kanssa kiemurtelen. Olen jo kolme vuotta lähinnä täällä netissä etsiskellyt sopivaa mökkiä, ja viime syksynä tuli mieleen, jospa sitä vuokraisi :)

Tringa Tervetuloa minunkin puolesta! :wave: Oikeaan paikkaan olet löytänyt tiesi. Minulla on samanikäinen poika kuin sinulla :heart: Tosin toivon jo seitsemättä =)
 
Oliivitar täällä jo masua ja selkää niin jyystäääääää!!!!:vampire:

Posti tuo vielä 5 testiä tiistaina(dpo12) ja niistä dippaan ainahin kaksi - dpo12 ja dpo13
..jos mitään ei näy lopetan Luget, niin ei täti viipyile turhaan.

Juu, me vuokrattaiin kimpassa siskoni porukan(siskoni&miehensä) kera n. 80 neliön mökki viikoksi - lähdetään 28.7
Yleensä aikaisempina kesinä vuokrailtu itse ja he siellä sitten virahilla toisen siskoni kera olleet.
Hinta oli huokea näin sesonkiaikaan - 400e.

Mökissä kaikki mitä kodissahin, p a i t s i ei astianpesukonetta(ei tarvitsekkaan;))
Pyykinpeukone löytyy.

Huoneita on 2+tupa/keittiä yhdistelmä ja keittiön päällä ISO parvi.
Ranta on hiekkaranta, venettä vain ei ole mutta laituri tosi piiiiiitkä ja sieltä voi virvelöidä poikanenhin kivasti.:)

Mökki on vielä tästä läheltä meitä, Maaningalla..ei tule sitä ajomatkaa niin hirmuisesti, me ei poikasen kera tykätä autossa tunti tolkulla istuksia.
Mies ajaa työn puolesta autoa päivittäin koko ajan, joten hänellekin sopii mitä mainioimmin tuo lyhykäisempi mökki reissu.=)
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
mur-mur Harmitus negasta :hug:. Voi hitsi ku kurjalta tuntuu sun puolestasi :'(. Ihana mökkiloma teillä tiedossa :kiss:.

Tringa Oikeaan pinoon löysit, tervetuloa :flower:.

Mindy<3 Ihanaa, että raskaus on ja pysyy :heart:. Onnellista masunkasvattelua :).

Oliivitar Juu, piliä aamusta sain ja sain vähän muutakin :saint:.

ON Päivällä ovistestin dippasin ja t-viiva ehkä himpun verran tummempi kuin eilinen. Pisu tosin oli niin väkevää, ett liuska värjäytyi keltaiseksti ja siksi niitä ei ole helppo vertailla. LH-huippua ei kuitenkaan vielä näyttänyt, joten Oili tulee aikaisintaan kp14, mikä on ihna hyvä juttu, mutt jos viipyilee vielä pidempään, ei kiva ollenkaan. Tai sit joudun hätyyttää miehen viikolla käväsemään kotona =). Oikealta puolelta munista jäytää ja pakottaa, joten kyllä siellä jotain on tapahtumassa.
 

Yhteistyössä