40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Nyt tulee sit muuten lättyjä iltapalaksi täälläkin! Vaniljajäätelöllä ja mustikka/vadelma/mansikkasurvoksella..... aah... kunpa tossa taikinan turpoamisessa ei kestäis niin kauan :LOL:

Makoisaa iltaa kaikille ihquille, +tsempityksiä niin Chrissylle kuin muillekin :)
 
  • Tykkää
Reactions: Marza1970

Huomenta ja ai että selailin vanhoja kuvia ja tälläinen reilun 2v takainen kuva tuli vastaan ja arvaatte mikä kaipuu tuli vauvan tuoksuun.....
Mutta siis kaikille meille tän kuvan myötä toivotan ihanaa alkavaa päivää me mennään tuon kuvan tytön kanssa joka on nyt 2v niin sieneen ja kanttarellit ois vuorossa tänään ja pitäs keksiä mitä teen niistä oikeestaan mulla on ajatus..kanttarellimuhennos jota laitan paaaaljon ruisleipien pääle ja hiven juustoraastetta ja uuniin mut se olis iltapalaksi =)
 
Ottis
anjamarita Pahoittelut tädin tulosta :( :hug:. Parempaa onnea alkaneeseen kiertoon :heart:!

Chrissy72 Ihanaa :heart:! Toivotaan viivalle vahvistumista =). Et sä siitä kuvaa tänne sais?

bugsy Nyt se sitten on virallisesti totta, että olet raskaana :heart:! Vauvaliimaa ja tarrasukkia :kiss:!!

PippuriPiia-70 Onnittelut hyvistä labratuloksista :kiss:. On ainakin yksi ongelma pois päiväjärjestyksestä :). Toivottavasti miehes flunssa sen verran hellittää, ett hän jaksaa luovuttaa sulle simppasia :heart:!

mur-mur Pojalle pikaista paranemista ja sun toivon taudin ohittavan ennenkuin se pääsee päällekään :hug:.

Marza1970 Ihana kuva :heart:! Varmasti tuo kuva mieleen ihania tuoksuja ja vauvakaipuun entistä voimakkaampana.

Plussatuulosia kaikille! Toivottavasti mahdollisimman moni pääsee ulos nauttimaan näistä ihanan aurinkoisista päivistä.
 
  • Tykkää
Reactions: PippuriPiia-70
joo o .... oon ollu aivan hermona koko päivän ja muka tissitkin pirun kipeät ukko illalla sano saunassa niin levee hymy lärvissään että mammalla on tissit kasvanu.Olin ihan hoo moilasena että mitä vidduu??
sit hetken valtas ajatus ett jospa sittenkin.Mutta siis tää kiukkusuus ja tissien kipeytyminen on taas oire siitä että pian alkaa vaippaviikko mulla kuitenkin.Ihan totta tää on vaan just sitä.
Ollu jotenkin ihan poissaolevana nyt tänäänkin johtuen siitä että olen niin flunssainen.
Ja mä mitään sieneen ees ressukka päässy vaan markettiin me likan kanssa pötkittiin ja makaroonilaatikko kypsyy uunissa kun ukkelikin kohta kotiintuu.
pyykkiä oon kovasti pessyt täällä porvoossa ollu upee päivä kun aurinko on meitä täällä helliny ja lelliny.
Huomenna mennään katsomaan isompaa asuntoa toivoen saadaan se ja ennenkaikkea että se asunto olis meille kaikille mieluinen kun nyt asutaan tälläisessa pikkuisessa kaksiossa.Sais oman makkarin =))))
kun nyt meillä on niin pieni asunto kun mies muutti siis mun luo pari vuotta sitten ja olin yksin täällä mun lasten kanssa ja miehellä oli myös kaksio.
No onhan se niin että sopu sijaa antaa mutta kyllä on hermot kovilla kun ei oo tilaa ei sitten mihinkään ja kaikki tavarat on aina ties missä
 
  • Tykkää
Reactions: Lilleriina
Ottis...mä ootan josko se vähän vahvistuis ni laitan sit :) Aamulla likan otsalampun (se on muuten huono valo) kanssa tihrustelin ja partsilla päivän valossa jne. En usko, et ois kovin hienoa kuvamateriaalia saanu :) Koitan tossa illalla uudestaan ja sit aamulla varmaan :) En uskaltanu mennä testiä vaihtamaan kun jos sitten ei oliskaan näyttänyt yhtään mitään, joten apteekin omilla mennään :)
 
Ensimmäinen (ehkä) haamujen haamu, oikein haamujen äiti, mahdollisesti saatu Apteekin omaan. Ensin en meinannut edes huomata, mutta kyllä siinä jotain hailakkaa joissain kulmissa näkyy. Kai se on lähettävä testiostoksille ja testattava illalla ja aamulla uudestaan :)
Voi miten ihunaa!:heart:
Mie aina haluaisin niiiiiiin mieluusti sitä kuvaa tiirailla..voisikos mitenkään olla mahdollista, että laitteleisit?:rolleyes:
 
Marza - ota nyt vain hieman rentoisemmin jos se tautikin siellä vielä jyllää:kiss:mettään vielä sieneen kerkeää.

anjamarita:hug:

Makaronilaatikkoa täällähin ruokana, se aina maistuu kaikille.:popcorn:

Keli on ollunna kyllä mitä ihanin - lämmin ja tyyni.
PLOP PLOP plussia tänne pinoon laitan tulemaan..
 
  • Tykkää
Reactions: Marza1970 ja Perhis
chrissy mee sivulle aijaa.com siellä on kohta missä ladataan kuva omallta tietokoneelta ja kopioit vaan sen ositteen sieltä ja liität tänne niin minäkin aina teen =)
mu mur joo mä olenkin just menossa saunaan miehen ja tyttären kanssa joten siellä varmaan olo helpottuu kun saa hengitettyä kuumassa löylyssä eucalytpus höyryä kiduksiin...moikka taas huomiseen
 
Viimeksi muokattu:



Nimi/ikä.......Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

anjamarita (43).........kp1/28-35..............yk11.............2./1.yht.
Perhis (44)................kp?/?.....................yk9.5v....(n. 11) 3.
Euphonia (41)...........kp5/25-26..............yk27......................1.
Onlydream (39).........kp9/26-28..............yk?....?
sarialeksandra(41)....kp11/30..................yk yli 1v...2.
tattinen (42)..............kp12/22-28............yk24(2km.)5/1.yht.
PippuriPiia-70 (41)....kp13/30.................yk2........5.
AnnaPauliina (41)......kp14/28.................yk5............4.
Morticia (44).............kp18/35.................yk3(?)......3.
lippis (43).................kp23/25-28............yk4(4/2012)......1.
Iida-Karoliina (48)....kp23/26-31............yk6.......5/1.yht.
Fiialiia (40+)..............kp23/27-30...........yk4............1.
Rominas 42v............ kp25/26-27............yk1....3.
Marza (42v)...............kp27/30................yk2v..3.
Crissy-72 (40)...........kp37/23-26...........yk4.....4.(4.9:heart:)
Hanhimamma (42).....kp42/29................yk5...........3/1.yht.
sinivatukka (43)........kp42/28................yk2.......2.
Tintti-Tiivari (42).......kp46/25-27...........yk1......?
annekristiina (47)......kp?/26..................yk8....(2007) 5./2.yht.
pikkutirri (42)...........kp?/28-30..............yk20(6&8/2011)4/2yht.

Kadonneet lampaat:
Ulla4, Mother Mary?, Raputar, velmuliina, Mynteli, Bismil, Mimmi68, Muumimamma-72, AinoEmilia, Pernilla, Mahdotontako, mariikka70, Barbarella, Zillian, nooraneeamaria, OOAK

Taustailijat/Taukoilijat:
Räystäspääsky, Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria, sarppav, Mami41, *Justiina*, Iida-Karoliina, *mur-mur*, Kastanja, pikkutirri, Oivikki, Rominas, MrsBree, anjamarita, Ninni70, Rena, Glearblue, Minttu2011, WhiskyPeat, Sussu-72, Kastehelmi, ulpunen, Morticia







Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä

RKTT= Raskaana kunnes toisin todistetaan
TOTT-päivä= "torstai on toivoa täynnä päivä"(R-testipäivä torstaina)

Ulkolainen sivusto mm: Ovulaatiolaskuri, R-testin tekopäivä laskuri, R-oireita dpo-päivittäin ja p a l j o n muuta hyödyllistä tietoa "piinapäiviin".:wave:
The Very Early Signs & Symptoms of Pregnancy | Countdown to Pregnancy

:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/

linkki pikkuriikin sivuille: pikkupikkuriikki retroilee
 
Kyllähän se taitaa olla :) Aamulla oli vielä sen verran olematon, että olin jo heittämässä testiä roskiin, mutta sitten jossain kulmassa jotain aavistuksen punertavaa silmään iski :)

Nyt ei auta kuin toivoa, että kyydissä pysyy ja suuri rakkauteni tupakka joutuu jäämään :)
 
Voi hitsit Chrissy, mahtavaa!!! :kiss:

Ottis Kiittistä vaan! Hyvä on mieli itselläkin, kun ei mitään kokeista löytynyt, ei tarvihe pelätä ainakaan noiden juttujen vaikutusta raskautumiseen ja raskaana pysymiseen. :)

Tänään sain flunssaisen siippani houkuteltua melkein yhtä flunssaisen vaimonsa kanssa vällyihin! 14. vrk meneillään, toivon mukaan ei liian myöhässä olla, mutta toistaiseksi ainakaan ei ole mitään merkkejä ovulaatiosta ollut, ne kyllä tuppaavat tuntumaan ihan reilusti. Pidetään peukkuja, että "kaverit" kohtaavat toisensa! :)
 
  • Tykkää
Reactions: AnnaPauliina

Yhteistyössä