40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti



Nimi / ikä.......Kiertopvä / kierronpit...yrityskerta...Km / monesko haaveissa

Perhis (44)................kp3/?.............yk9.6v....( n. 11)...3.
Iida-Karoliina (48)...kp4/26-31......yk6.......................................5/1.yht.
Marza (42v)...............kp4/30..........yk2v.....................................3.
anjamarita (43).........kp5/28-3.......yk11.....................................2./1.yht.
Euphonia (41).......... .kp10/25-26...yk27.....................................1.
Onlydream (39)........kp14/268.......yk?.......................................?
sarialeksandra(41)..kp15/30.........yk yli 1v..............................2.
tattinen (42)...............kp17/22-28...yk24 (2km.) ..........5/1.yht.
sinivatukka (43).......kp18/28.........yk2......................................2.
PippuriPiia-70 (41)..kp18/30........yk2.......................................5.
AnnaPauliina (41)....kp19/28........yk5.......................................4.
Morticia (44).............kp24/35.........yk3(?)..................................3.
lippis (43)...................kp28/25-28...yk4 ( 4/2012)........1.
Fiialiia (40+)..............kp28/27-30...yk4......................................1.
Rominas 42v.............kp30/26-27...yk1.......................................3.
Hanhimamma (42)....kp47/29........yk5.......................................3/1.yht.
Tintti-Tiivari (42).....kp51/25-27...yk1......................................?
Naapurin tyttö (29)...kp70/29........yk 10v.................................1.
annekristiina (47)....kp?/26..........yk8 (
2007)...........5./2.yht.
pikkutirri (42)..........kp?/28-30.....yk20 ( 6&8/2011).4/2yht.


Kadonneet lampaat:
Ulla4, Mother Mary?, Raputar, velmuliina, Mynteli, Bismil, Mimmi68, Muumimamma-72, AinoEmilia, Pernilla, Mahdotontako, mariikka70, Barbarella, Zillian, nooraneeamaria, OOAK

Taustailijat/Taukoilijat:
Räystäspääsky, Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria, sarppav, Mami41, *Justiina*, Iida-Karoliina, *mur-mur*, Kastanja, pikkutirri, Oivikki, Rominas, MrsBree, anjamarita, Ninni70, Rena, Glearblue, Minttu2011, WhiskyPeat, Sussu-72, Kastehelmi, ulpunen







Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä

RKTT= Raskaana kunnes toisin todistetaan
TOTT-päivä= "torstai on toivoa täynnä päivä"(R-testipäivä torstaina)

Ulkolainen sivusto mm: Ovulaatiolaskuri, R-testin tekopäivä laskuri, R-oireita dpo-päivittäin ja p a l j o n muuta hyödyllistä tietoa "piinapäiviin".:wave:
The Very Early Signs & Symptoms of Pregnancy | Countdown to Pregnancy

:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/

linkki pikkuriikin sivuille: pikkupikkuriikki retroilee
 
Viimeksi muokattu:
Heippa ja aurinkoista sunnuntaita kaikille!

Joka päivä oon käynyt jutut lukemassa, mut en ole oikein ehtinyt kommentoimaan, eikä mitään uutta
kerrottavaakaan ole ollut.

Mulla siis menossa jo kp 18 uudessa kierrossa, kaksi kertaa oon ollu akupunktiossa ja ens pe vielä olis yksi kerta ennen kuin täti tulee.

Syön nyt F-vitamiinia (lohiöljyjä) tukemaan hoitoa ja Immuno glucan- valmistetta lisäämään vastustuskykyä (2kk sisällä sairastin 3 kovaa flunssaa).

Eilen tuli pientä tuhruttelua ja pieni positiivisuus minussa jo toivoi sen olevan kiinnitysvuotoa,
no aika näyttää.

Jättisuuret onnittelut plussanneille!!! :flower:

Perhis, ootko saanut jo selitykset labrakokeisiin?
Laitan tähän omani jos haluat vertailla..

P-PRL 234
P-TSH 0.73
S-Prog 12.1

Kaikki kuulemma ok.
 
Joo me oltiin tänään miehen ja likan kansa jälleen kerran sienestämässä ja oli sis niin paska reissu kuin vain olla ja voi nimittäin kaikki meni siihen asti hyvin kunnes mun kimppuun iski lauma hirvikärpäsiä ja niitä paskiaisia oli siis ihan kaikkialla mies sanoi että sulla on selässäkin niitä monta olin aivan hiilenä ja halusin äkkiä sieltä vaan pois ja kiva kun toi meidän pikkuinen 2v neiti niin reippaan tallustaa mukana niin iski kauhu että joo just ne on sitte sen kimpussa ja kun tolla neidillä on niin pitkä ihana tukka niin kiva alkaa sieltä repiin niitä kärpäsiä.No hipsittiin kotiin ja kuin ollakkaan vessassa mies otti vielä yhden pirulaisen mun tukasta irti PRKL
nooh keiteltiin siinä pitkästä aikaa puuroa ja mentiiin koko sakki sitten päikkäreille ja me miehen kera nukuttiin peräti kaksi tuntia ja likka edelleen unten mailla joten teki varmaan pikkuiselle terää olla ulkona raittiissa ilmassa.Ootellaan että tyttö herää ja mennään pikkuisen kanssa sitten leikkipuistoon siellä ei ainakaan hirvikärpäset ole riesana ollenkaan. Ottas kaakaota mukaan termariin ja keksejä :)
Petra tänään sienestämässä
 
Viimeksi muokattu:
Morticia - hyvin menee päivitys!!!:wave:

Fonttikokohin ihan Ok..mutta sitä muuttamalla nuo rivit meni hieman vinkuralleeen..se onhin aina oma hommansa saada samaan linjaan nuo rivit..:O

Haluatko itse niitä korjailla?..minäkin kyllä voin joutessain - olen kahdelleen koiruuden kera kotosalla kun mies&poikanen mummulassa.=)

Mikäli mie korjailen, tulisi kaksi listaa näkyville samalle päivää..mut-ta..haittaakse?;)

Eilen oli ovis melko varmast(tänään lämmöt jo nousseet)i..oltiin ihokkainhin pitkilleen..kylläpä se ihunat aina niin mukavavalta tuntuu..:rolleyes:
..ihan pelkkä läheisyyshin(ihokkain)saa hyvän mielen endorfiinit jylläämään.:heart:

Heräilin aamulla kasin jäljestä ja siirryin sängystä toiseen mammimaan..siellä sitten unukka maistui klo. 13. 00:whistle:..nyt vasta aamupalaa ns. nautiskelen.
(miulle ei heti heräiltyä maistu ruoka)

Painorintamalla pikkasen takapakkia..v a i k k a..syömiset on pysyneet _melkein_ päivän kaloritarpeen sisällä..uskonhin oviksella olevan osuutta asiaan kun niin masu turvoksisa eilenhin:x..mutta ei lannistuta ei, homma jatkuu ja kevyempi olo aina lähempänä päivä, päivältä.:)

Oi oi, nyt se aurinkoinen täällä taas kurkisti pilven takaa - ihunaa!

Mukavaista sunnuntai päivää KAIKILLE!:kiss:..Marza siellä jo sieniretkenkin tehnynnä pesueen kera..p**ka nuo hirvikärpäset kun sotki teidän suunnitelmat!:mad:
Puistossa kakakaota&kekesejä - varmasti pikkuneiti tykkevää.:heart:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Marza1970
Hyvää ja aurinkoista sunnuntaita Naiset!

Vuosi sitten aloittelin ketjussanne ja sitten se kirjoittelu jäi vastoinkäymisten ja muiden
asioiden keskellä. Vastoinkäymiset lähinnä näissä vauva-asioissa ja sitten työkiireet siihen
päälle eikä sovi unohtaa yhtä ihanaa asiaa mitä me teimme, menimme naimisiin ja
vaihdoimme kahden kodin liiton yhdeksi samaksi kodiksi. Aloitimme uudelleen hoidot yksityi-
sellä Felicitaksessa, sen jälkeen kun saimme julkisella puolella täystuomion. Ulkomaalainen
lääkäri kun sanoi, ei onnistu, ei enää, munasarjani tuotanto ohimennyttä, loppu, lopullisesti.
Piste. Ei , ei ja ei...

Siitä muutaman kuukauden toivuttuani menimme keväällä Felicitakseen puhumaan luo-
vutesta munasolusta, josta olin jo asioita ottanut selvää. Mutta uusien testien myötä, minulta
löydettiinkin vielä toimintaa ja lääkäri antoi vielä toivoa yrittää omilla soluillani.

Ja nyt odotamme uutta kiertoa. Resepti on kirjoitettu ja kova valmius henkisesti piikittelyyn ja
tulevaa IVF toimenpidettä. Rahoitus hoidettu ja valmiina uuteen yritykseen. Nyt minulla on
vahva tunne ja usko, että onnistuu. Miehen simpat ovat priimaluokkaa ja muutoinkin elämä
aurinoisena niin työ kuin rakkaudessamme. Edelliseen liittoon ja edelliseen hoitoon, kun liittyi
niin paljon henkistä tuskaa, mm mustasukkaisuutta ja kyttäämistä ym kaikkea pahaa mitä
en halua enää muistella.

Joten tulen takaisin jos otatte minut tähän upeaan joukkoonne piinailemaan ja jännittämään.
Eli Pernilla, 42 v, yrityskertoja 12-13....ja nyt kp 18. Ensimmäistä yhteistä haaveilemme.
Minulla ennestään yksi lapsi, nyt 13 v.

Mukavaa sunnuntaita kaikille.
 



Nimi / ikä.......Kiertopvä / kierronpit...yrityskerta...Km / monesko haaveissa

Perhis (44).................kp3/?.................yk9.6v....( n. 11)...3.
Iida-Karoliina (48).....kp4/26-31...........yk6.............................5/1.yht.
Marza (42v)...............kp4/30................yk2v.............................3.
anjamarita (43).........kp6/28-30............yk11.............................2./1.yht.
Euphonia (41).......... .kp10/25-26.........yk27.....................................1.
Onlydream (39).........kp14/268............yk?...............................?
sarialeksandra (41)....kp15/30.............yk yli 1v..............................2.
tattinen (42)..............kp17/22-28.........yk24 (2km.) ..........5/1.yht.
Pernilla (42)..............kp18/?................yk12....................2/1.yht.
sinivatukka (43)........kp18/28.............yk2.............................2.
PippuriPiia-70 (41)....kp18/30..............yk2..................................5.
AnnaPauliina (41).....kp19/28..............yk5...............................4.
Morticia (44).............kp24/35..............yk3(?).......................3.
lippis (43)..................kp28/25-28.........yk4 ( 4/2012)........1.
Fiialiia (40+).............kp28/27-30..........yk4................................1.
Rominas (42v)...........kp30/26-27.........yk1..........................3.
Hanhimamma (42)....kp47/29..............yk5.......................................3/1.yht.
Tintti-Tiivari (42)......kp51/25-27.........yk1......................................?
Naapurin tyttö (29)....kp70/29..............yk 10v...........................1.
annekristiina (47).....kp?/26................yk8 (
2007)...........5./2.yht.
pikkutirri (42)..........kp?/28-30...........yk20 ( 6&8/2011).4/2yht.


Kadonneet lampaat:
Ulla4, Mother Mary?, Raputar, velmuliina, Mynteli, Bismil, Mimmi68, Muumimamma-72, AinoEmilia, Pernilla, Mahdotontako, mariikka70, Barbarella, Zillian, nooraneeamaria, OOAK

Taustailijat/Taukoilijat:
Räystäspääsky, Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria, sarppav, Mami41, *Justiina*, Iida-Karoliina, *mur-mur*, Kastanja, pikkutirri, Oivikki, Rominas, MrsBree, anjamarita, Ninni70, Rena, Glearblue, Minttu2011, WhiskyPeat, Sussu-72, Kastehelmi, ulpunen







Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
Ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
Päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
Hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä

RKTT= Raskaana kunnes toisin todistetaan
TOTT-päivä= "torstai on toivoa täynnä päivä"(R-testipäivä torstaina)

Ulkolainen sivusto mm: Ovulaatiolaskuri, R-testin tekopäivä laskuri, R-oireita dpo-päivittäin ja p a l j o n muuta hyödyllistä tietoa "piinapäiviin".:wave:
The Very Early Signs & Symptoms of Pregnancy | Countdown to Pregnancy

:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/

linkki pikkuriikin sivuille: pikkupikkuriikki retroilee
 
Viimeksi muokattu:
Morticia - lisäilin Pernillan listallemme ja sammalla pikkasen suoristin rivejä:)..tuota loppupäätä en jaksanut enää alkaa kohdistamaan.

Meillä onhin olkkarissa jo kivasti taas kuumeilijoita, välillä kun listamme kutistui, kutistumistaan.
..kunpa tälle vuotta saataisiin ihunia pylläreitä vielä M O N T A!:rolleyes::heart:
 
Viimeksi muokattu:
Heipsutirallaa tytöt ihanaiset:wave:

Tervetuloa minunkin puolestani, niin uudet kuin "uusvanhatkin"! Pernilla, kiva jotta liityt joukoomme!

Wiiwi67! Mulla meni ihan kylmät väreet, kun luin sun ihania uutisia! Aivan mahtavan hienoja yllätyksiä elämä joskus tarjoilee:heart:!Onnea tuhannesti sekä jo olevasta pienestä, että tulevastakin!

Marza; noi hirvikärpäset on ihan hirveitä + että, ne on aivan tajuttoman sitkeitä; niitä ei taho saada hengiltä millään, ja sitten niitä löytyy vielä pitkien aikojenkin päästä jostain kohtaa kehoa..YÖK!! Sullahan on hauskaa seuraa, kun päiväsi saat viettää noin topakan tytön kanssa, jolla on vielä hauskat jututkin:D!

Kastehelmi, kiva kun olit kaivannut:saint:!

).(; meillä oli SE lapsivapaa viikonloppu kahdestaan mieheni kera! Ihanaa oli:p!

Syötiin PALJON; lauantai-aamuna tein meille brunssin, ja käytiin metsässä..Tarkoitus oli käydä kävelyllä, mutta niin hirveesti paljon oli mustikoita ja puolukoita, että niin vain jäätiin marjoja poimimaan..MUllahan on siis MIES, eikä mikään marjanpoimija,:xmas: mutta nyt oli vikkeläliikkeinen poimimaan! Hetkessä saatiin 2 koirankakkapussillista kotiin viemisiksi..Mulla ei ollut tieteskään mitään kippoa mukana, kun vain kävelylle oli tarkoitus mennä, mutta onneksi olikin jäänyt taskuun 2 koirankakkapussia, niin saatiin marjoja parempaan talteen..
Saunottiin hulluna, järveenkin uskaltauduin muutamaan otteeseen, ja kovasti tykättiin toisistamme; tanssitunnit (=vaakamamboa)taas päivitetty aamuin, illoin:whistle:!

Kotimatkalla tuli jostain syystä puheeksi, vauva; niin, kun mies valitti polviaan, niin vitsailin, että pitää taas tehdä poika, jotta "pojasta polvi paranee"! Sit hän kysyi, että oisinko valmis vielä yrittämään, ja taas piti kyllä hetken hengittää ja miettiä vastausta, mutta kyllä se vain niin on, etten halua! Nyt taas huomasin, kuinka ihanaa oli olla kahdestaan ja nauttia toistemme seurasta. Nyt kun lapset ovat jo niin isoja, että pärjäävät keskenäänkin, ei ole mitään yöheräilyjä jne.. Niin ohi se on multa, lapsenteko-aika, ja ihan omasta päätöksestäni ja halustani!:). Jotta olisikin tosi kiva, että joku aloittaisi sen uuden pinon meille, jotka halutaan kovasti jakaa tarinaa ja turista toistemme kanssa, mutta joille tää vauvakuumepuoli on vähän väärä otsake..

Upean mahtavaa viikonlopun loppua!

Lillis:wave:
 
Hei taas ja saunottu ollaan ja puistossa keritty vielä käymään miehen ja pikkuisen kanssa kaakaolla ja keksillä.Kävin keinumassakin sillä välin kun mies oli hiekkiksellä likan kanssa.Tyttö oli onskuna ja mä odotan kanssa kun likka menee nukkumaan niin saavani laatuaikaa mieheltä.
Pitää tarkkailla noita ovis juttuja nyt ihan tosissaan kun en mä oo aatellu mitään limamuutoksia koskaan oikeen alapäässä.,mutta joku laitteli linkkiä olikohan mur mur niin pitää koittaa sen avulla bongailla se ovis jos sitä ees ovuloi ..heh
[/URL][/IMG]
 
Heips! :)

Tervetuloa PerNilla, sinähän olet niin nuori vielä että kehtasikin väittää munasolujasi kelvottomiksi ;)

Olipa teillä ihana viikonloppu Lillis ;) te aina vain jaksatte noin ahkerasti tuota vaakamamboa harrastaa, ihan kuin nuoret konsanaan ;) Täällä on taas pää niin räkää täynnä, että kuten Ottis jossain värikkäässä kuvauksessaan muutama kuukausi sitten sanoi, kaikkia reikiä ei voi tukkia :LOL:

Minä täällä pähkäilen pitäisikö jo huomenaamulla tehdä testi, vaiko vielä kärsivällisesti odottaa muutama päivä. Nappasin Ärrältä mukaan RFSU:n halpistestin. Onko teillä niistä kokemusta? Siis en oikeasti usko olevani raskaana, mutta onhan tämä nyt sentään kumma ettei täti tule vaikka jo kp37, ja edelliset kierrot 21, 22 ja 26. JOS (tämä on kaikkien aikojen JOS) minulla nyt sitten olisikin ollut ovis kp 29 (kun oli "menkkakipuja" ja luulin niiden alkavan), niin kuinka monta päivää pitää vähintään olla kulunut siitä jotta tämä testi mitään näyttäisi? Monimutkaisesti kysytty mutta luotan siihen että ainakin mur-mur tajuaa ja osaa myös kertoa vastauksen :) JOS ovis olisi ollut kp29, tärppi olisi sinänsä mahdollinen.... rakastelimme kp 27. (Ennen kuin pää täyttyi räällä! :LOL:)

Hyviä yöunia teille kaikille! :heart: toivoo yksi joka aikoo mennä ajoissa nukkumaan, siinä toivossa että tauti hellittäisi.
 
Kastehelmi toivotaan nnt että se on just sitä mitä sinäkin toivot.
Mä olen niin toivorikas itsekkin nyt että tahdon sen nyytin vielä MÄÄ HALUUN :)
Kun tuo likka on kaikki kaikessa ja Petrakin jo 2v joten hyvä olis tulla vielä se nyyttikin meille.Jotenkin huomannusen että kun ikää tulee nin hyvä ihme miten nuo lapset on rakkaita vaikka ainahan ne toki on mutta nyt sitä paapoo ja hellii yli äyräiden nuita lapsia.Leikkipuistossa oli mukava kun sinne tuli isinsä kanssa 1,5v poika ja meidän likka heti juoksi pojan luo ja halasi ja huusi jo kaukaa HALIIII
hän on sitten niin super ihmisystävällinen ja ei vierasta lainkaan ketään.Kaupassa huutelee siis oikeasti joka ikiselle MOI =)
halailee paljon ja suukottelee mutta se kaikki kumpuaa toki kotoa sillä meillä suukotellaan miehen kanssa vähän väliä ja halataan sitäkin useammin :heart:
niin tuosta ovulaatiosta mulla ei ole hajuakaan että jos se on mulla vaikka kp 14 niin milloin sitä pitää sitten sekstailla? pari pv sen jälkeen vai samana päivänä...ööö ihan pihalla : /
Tai siis no pitää ukko pitää tiiviisti peiton alla vaikka viikon :p
Huomenna meillä onkin likan kanssa touhua täynnä koko päivä on ohjelmaa jos jonkn moista ekaks pitää mennä aamulla giganttiin hakemaan mustekasetti tulostimeen ja sit etsiin likalle uusia kumppareita ja käydä kelalla ja työkkärissä ...ruokakaupoillkin pitäs käydä kun rupee muonavarasto hiipumaan. Ja mä huomasin että tiistaina olis maksa tarjouksessa ja meillä ei oo kolmeen vuoteen syöty maksaa ja mun äiti kun eli hän teki ihanaa porkkana maksakastiketta jota syötiin pottujen ja puolukkahillon kera
 
Viimeksi muokattu:
Heips! :)

Tervetuloa PerNilla, sinähän olet niin nuori vielä että kehtasikin väittää munasolujasi kelvottomiksi ;)

Olipa teillä ihana viikonloppu Lillis ;) te aina vain jaksatte noin ahkerasti tuota vaakamamboa harrastaa, ihan kuin nuoret konsanaan ;) Täällä on taas pää niin räkää täynnä, että kuten Ottis jossain värikkäässä kuvauksessaan muutama kuukausi sitten sanoi, kaikkia reikiä ei voi tukkia :LOL:

Minä täällä pähkäilen pitäisikö jo huomenaamulla tehdä testi, vaiko vielä kärsivällisesti odottaa muutama päivä. Nappasin Ärrältä mukaan RFSU:n halpistestin. Onko teillä niistä kokemusta? Siis en oikeasti usko olevani raskaana, mutta onhan tämä nyt sentään kumma ettei täti tule vaikka jo kp37, ja edelliset kierrot 21, 22 ja 26. JOS (tämä on kaikkien aikojen JOS) minulla nyt sitten olisikin ollut ovis kp 29 (kun oli "menkkakipuja" ja luulin niiden alkavan), niin kuinka monta päivää pitää vähintään olla kulunut siitä jotta tämä testi mitään näyttäisi? Monimutkaisesti kysytty mutta luotan siihen että ainakin mur-mur tajuaa ja osaa myös kertoa vastauksen :) JOS ovis olisi ollut kp29, tärppi olisi sinänsä mahdollinen.... rakastelimme kp 27. (Ennen kuin pää täyttyi räällä! :LOL:)

Hyviä yöunia teille kaikille! :heart: toivoo yksi joka aikoo mennä ajoissa nukkumaan, siinä toivossa että tauti hellittäisi.
Kastehelmi Lillikselle: .."te aina vain jaksatte noin ahkerasti tuota vaakamamboa harrastaa, ihan kuin nuoret konsanaan" ;)

Minähin olen ihan kade kun kovasti teille maistuu tuo ihokkain oleminen:rolleyes:
..miulle nykyään enää harvemmin..jos kerta, pari kuussa..

Kastis - voisin kyllä laskea siun dpo:t ja milloin olisi hyvä päivä dipata jos vain tietäisin nyt meneillään olevan kiertopäivän?;)

..ja testistä..Tuo RFSU:n testi ei kyllä ole herkkä.
Normaalisti testit sen 25mIU/ml tai herkimmät 10mIU/ml..tuo minkä ostit, on 50mIU/ml.
Kyllähän sekin sen plussan sitten pidemmillä päivillä näyttää=)
..ja muistappa, ettet tulkihe sitä enää testiajan mentyä umpeen..koska tällä testillä on huono maine sillä tapaa, että saattaa antaa JO testiajan sisään punaviivasta - vaikka tärppi ei siis olisikaan kyseessä.:|

Kyllä dpo13 varmaan jo tuollahin testillä sattais alkanut tärppi näkyä..en ole itse tuolla dippaillut kuin muistaakseni -09 raskaudessa ja en muista enää dpo päivää?
 
Viimeksi muokattu:
Marza - yritän tässä lyhykäisesti oviksesta..(aina vaan niin laaaveasti tulee juttua miulta:whistle:)

Mikäli dippailet testejä, ala dippaamaan niiden mukana tulevien ohjeiden mukaan.

Esim. Mikäli kiertosi on 30..aloitetaan dippailut testeillä yleensä Kp13(voit aloittaa jo Kp12)..oletko muuten bongannut oviksen tuolloin Kp14 aiemmin?
Kun saat tasavahvat viivaset TAI, testiviiva on kontrolliviivasta vahvempi - olet saanut ovisplussan.=)
..siulla saattais ovis tulla tuolla 30pvä:n kierolla n. Kp15-16..

Tästä plussasta menee n. 12-36 tuntia itse ovulaatioon(munarakkula puhkeaa)
sen sisällä oleva munasolu elelee VAIN n. 12-24h(yleensä enemminhin 12, kuin 24)

..mutta siitä pupuilusta, milloin paras ajoittaa;)

Mikäli oleteaan siun oviksen tulevan aina siinä kp14 kynnyksellä..voisi lemmiskelyt ajoittaa a i n a h i n Kp10 ja 12 ja sitten juuri samalle päivää oviksen kanssa - Kp14
(toki lemmiskelyjä niin pallon kuin maistuupi:p)

Miulla on käynyt tärppi kahdella kertaa juuri näin: ovis plussa päivällä - illalla ovis&lemmiskelyt.:heart:
(miulla ovis tulee nopsaan plussasta - 12h sisään)

Ps. voithan sie noiden limojenhin perusteella koettaa ovista bongailla..kaikille niitä ei vain tule niin selvästi, että huomaa(toki sitten sormella kokeilemalla paremmin)

Itselläni selvästi - varsinhin kakkoshädällä käydessä(kun joutuu hieman ponnistelemaan)huomaa sen liman hyvin peppusta pyyhkiessä - ja miulla vakio tämä-->kolmas limailupäivä on ovis.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Marza1970
Moikka!

Kastehelmi Minulla vankka kokemus Ärrän ärrä-testeistä :D ja ei todellakaan pahaa sanottavaa niistä!! Erittäin hyvin mulla pelittäneet ja voin vannoa, että olen ollut suurkuluttaja!! :D

Minulla siis poikanen vm 2008 lokakuu (kohta siis 4v. synttärit!), sitten kkm 2009 syyskuu rv8+1, ku 2010 kesäkuu rv 6+6 (vasen munatorvi räjähti) ja kkm 2010 lokakuu rv 11+4 ja sitten syntyi poikanen vm 2011 lokakuussa.

Kaivelin tuossa vuoden 2011 almanakan esiin ja dpo10 on ollut hailakka plussa, haamu, RFSU:N ärrä-testillä. Pvää aikaisemmin olen kirjoittanut, että "tunne, että plussa tulossa"... huh, kaikkea sitä mutta pitihän se paikkansa :heart: Nyt se "tunne" on kohta 11 kk vanha! :heart:

Mur-mur: Kaikki ne testit jotka Ärrältä noita RFSU:ta olen ostanut,(ja niinkun tiedät niitä on kulunut paljon :'( ) ovat kyllä 25 olleet...
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Kastehelmi
Rominas - RFSU:n liuskatestit ovat miusta herkkyyttä 50mIU/ml..
..pitäneepä ettiä tietoa..

Halpatestin sivustolta..
http://www.halpa-testi.fi/rfsu_raskaustesti__2_testipuikkoa-p-131.html
UUTUUS! - RFSU raskaustesti, 2 testipuikkoa.(liuskaa)

Testin voit tehdä siitä päivästä alkaen, jolloin kuukautisten olisi
pitänyt alkaa. RFSU suosittelee, että käytät testissä aamuvirtsaa.

Saat tuloksen 5 minuutin kuluttua.

Tietyt hCG-hormonia (raskaushormoni) sisältävät lääkkeet/hoidot
saattavat antaa virheellisen tuloksen. Näin voi käydä myös joidenkin
harvinaisten sairauksien yhteydessä, tai mikäli virtsassa on paljon
bakteereita.

RFSU raskaustesti mittaa jopa 50mIU/ml hCG-pitoisuuden virtsassa.

Testitulos on 99,9% varma.


..ja onhan se plussaviivasen näkyminen siitä R-hormonin noususta kiinni - toisilla nousee nopsaan..kun taas toisilla hitaammin.:)

Ulkolaisilta sivustoilta olen löytänyt sellaista tietoa, että iäkkäämmillä naisilla nousisi hitaammin tuo HCG?..tiedä sitten..
 
Viimeksi muokattu:
Täällä ihanaisia uutisia paljon ollut! Onnittelut! :heart:

Mrs Bree: Halaus! Jaksamista!

On: Tätiäpä ei kuulu... Ärrän testi ja muukaan testi ei plussaa näytä, tosin ei seksiäkään harrastettu tähän "ehkä kiertoon", joten ihan turhaan testejä olen rapistellut.. Mihin sitä tavoistaan pääsis...

Hmmm...Pitäsköhän kuitenkin tekaista r-testi tuossa huvin vuoksi :LOL:

Ihanaista päivää kaikille ja plussaisia tuulosia!
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos Rominas ja mur-mur. En löydä tuota herkkyysmerkintää sen enempää pakkauksesta kuin käyttöohjeestakaan. Päätin kuitenkin, etten dippaile ennen kuin tuntuu siltä, että on "pakko"... ts. herään jonain aamuyön tuntina pähkäilemään asiaa. Siinä kohtaa voipi sitten tikutella mieltä rauhoittaakseen (=negan testatakseen ;)) tosin eipä se mitään rauhoita jos ei kerran vielä varmaa vastausta anna.

mur-mur, kp 38 tänään, mutta siitä nyt ei voi kovin paljon laskea... Kp29 testasin negan - muistaakseni Apteekin omalla - ja JOS olisin silloin ollut raskaana, se olisi kyllä jo näkynyt plussana, koska talletteluista pari viikkoa aikaa. Alunperinhän kyllä luulinkin, että ovuloimaton kierto. Ja voi olla että onkin, mutta heräsi kuitenkin epäilys, että jospa oli juuri ovis tuolloin kp29. Ei vain tullut mieleen kuin vasta jälkikäteen ;) Jostain kumman mielijohteesta tikuttelin ovistikun kp27, ja sain siihen ekan kerran lähes yhtä tumman viivan. En kuitenkaan ollenkaan tulkinnut sitä silloin ovisviivaksi, vaan luulin että näyttää tulevat menkat (tai epätodennäköisemmin, raskauden). Mutta kun menkkoja ei kivuista huolimatta sitten tullutkaan - ja raskaustesti näytti negaa - aloin pähkäillä tätä oviksen mahdollisuutta... Kp 30 ovistikku näyttikin enää aivan haalua viivasta. Jälkikäteen ajatellen harmillista etten tikuttanut ovista myös kp 28 ja 29, mutta olimme siellä avioliittoleirillä, eikä tämä mahdollisuus tosiaan ollut käväissyt vielä sinne lähtiessä mielessäni, joten tikut jäivät kotiin.

No, kaiken tämän sepustuksen jälkeen sanottakoon: mitään raskausoireita ei ole, ja todennäköisimmin on kyse vain vaihdevuosista. Kesällä kun oli kierrot 21-22 voivottelin, että eipä ole eläissäni ollut näin lyhyttä kiertoa, ja nyt saan sitten ihmetellä, että eipä ole eläissäni ollut näin PITKÄÄ kiertoa :LOL:

Olenpas iloinen, kun miehen "hammas vedetään pois" ja saan siirtää katseeni oman napani tuijottamisesta muualle... alkaa kypsyttämään tämä itseni tarkkailu - etenkin kun se on turhaa ;) Jee, mummoilu, täältä tullaan!!! :wave: Eli Lillis, minäpä ainakin hyppään kanssasi vaihdevuosisivulle jahka joku sellaisen saa avattua :)

Tsemppiä päivään! Nyt kiiruulla töihin! Onneksi siellä ei ehdi omia kiertoja pähkäilemään ;)
 
Kastis - mikäli oletettu ovis tuolloin Kp29..olisi siulla nyt menossa dpo9
..ja juu, noissa RFSU:n testeissä ei missään mainita herkkyyttä, tuo iso puute miusta.: /

Tuo ~~kuumia aaltoja~~ "So what"-pino on kyllä helppo pistää pystyyn..koetan tänään sen laitella.=)
 
Viimeksi muokattu:
tsösses what a day!!!!!!!!!!!!!!!!
oo njuossu pää kolmantena jalkana ja ihan piipussa koko akka täällä.Menin giganttiin klo 9 ni paskanmarjat se aukes vasta klo 10 ja menin likan kera honkkariin ja tuli törsättyy liikaa rahaa taas kun aikaa kulutin.
Nooh sain tulostimeen mustekasetin ja se pääasia.
Isäntäkin laitteli viestiä että illalla sitten hellitellään toisiamme.IHANAA mulla on niin raks mies kuin olla ja voi ensin mennään käymään appiukolla kun mies tulee töistä ja sitten tullaan kotiin ja saunotaan ja joo otetaan saunakaljat ja kömmitään peiton alle.
kattellaan töllöö ja mies on niin ihuna kun se aina sanoo että tuus papan kainaloon ja ottaa tiukkaan syleilyyn.
Mää niin rakastan tuota ihmistä yli kaiken.>Onnellinen saan olla kun olin pojan isän kanssa yli 20v ja sitten kolme vuotta sitten tapasin ton tytön isän.
Huomasin miten toinen ihminen vaan voi olla rakas ja tärkeä.Ja huomasin myös sen etten kai koskaan ollut pojan isää oikeasti rakastanutkaan meidän suhde oli enemmän toverillinen kuin rakkauspohjainen.Ollaan exän kanssa hyvissä väleissä kyllä mutta siihen se jää ja niin sen kuuluukin olla.
Mut heiiii mun pitää kiirustaa maksakastikkeen tekoon että mies ei delaa nälkään ku tulee töistä kotiin ;)
Heh heh mies ei takuulla oo innossaan ku on maksakastiketta mutta mun on pakko saaha sitä tänään.Olkoot sitte ilman..tai ei vaineskaan on tuo sen verran hyvä syömään että takuulla menee alas
 

Yhteistyössä