40+ so what wol.13

Eikä Meibbari! Sulla oli kyllä ihan selkeästi siinä plussa. Jos se olisi jotain kiinnittymishässäkkää! Voi meitä hätähousuja. Ehdittiin olla hetki ihan intona ja molempien tunnelmat on jo lässähtänyt!

Nuppu, sulla on aika hyvät DPOT! Mulla ei juuri koskaan päästä yli 10.
Älä muuta sano, ärsyttää sikana. Ja kun tietää mikä härdelli seuraa. Viimeksi meni 2 kuukautta sen tuulimunan kanssa. Ensin seurattiin, onko siellä mitään ja sit seurattiin, et arvot laskee. :cautious:
 
Virkki, oltiin siis yksityispuolella, joten oli kyllä enemmän lääkäristä kiinni. Kyllä hän varmaan sinänsä tutki kaiken mitä siinä alkuvaiheessa kuuluukin, ultrasi ja määräsi ne kokeet, jotka sitten (vasta) noin 5 kk myöhemmin kävimme ottamassa (mulle nuo aiemmin mainitsemani veriarvot ja miehelle sperma-analyysi). Kaikki oli hyvin, joten syyksi epäiltiin vain ikääni ja vanhoja munasoluja ja näin se varmaan on. :( Esikoinen tosiaan sai alkunsa nopeasti, joten typerästi kuvittelin olevani joku superhedelmällinen myös 40+. Joo, en ole. :notworthy:

Meibijeesille ja myös sinulle Virkki tsemppiä, toivottavasti kaikki on kuitenkin hyvin.

MaiMein testiä odotellen... :)
 
No elkääpä odotelko! :D Kyllä mä jo kirveen heitin olojen vuoksi kaivoon, sen verran hyvin nää tietää. Äsken alkoi tuhruta. Ja letrojen vuoksi myös tietää sen +2 päivää luteaaliin niin ei turhaan innostu, kuten siinä ekassa letrokierrossa syksyllä. Siinä menin digin oikein tuhlaamaan, kun ovistestikin vielä näytti melkein plussaa. 5min, niin menkat alkoi... Kyllä mä vaan uskon, että hyviä munasoluja EIOO. Ne täyty teettää, ja se nyt ei varmaan kerrasta putkeen mee. Et edelleen mietin rahakikkoja. Jos päivässä olis tunteja lisää, tekisin lisää töitä, mutta lapsellinen ei pysty.

Voi ei, Meibijees, Virkki ja harmittelut Kalabaltsille!! Sekä Nupulle! Luotetaan kummiskin vielä, etteivät viivalliset viivojaan menetä! Viivasta vauva!
 
Jimima: voihan se olla, ettei AMH-arvoaan tietämätön saa sitä DHEAa, kun se kuitenkin on lääke, joka parantaa munasoluja. MUTTA toisaalta Jenkeissä sitä annetaan automaattisesti kaikille 40-vuotiaille, oli hyvä munasolureservi tai ei. No, ei siitäkään välttämättä mitään apua ole, enkä mä ole iloinen siitä, että vedän jotain nappeja napaan kahmalokaupalla...
 
Eipäs valaissut tämä päivä mieltäni vielä suuntaan eikä toiseen.
Tai sitten olen niiiin raskaana, että koko testi liukuvärjääntyy ;)
Höhhöhhö. http://aijaa.com/hmovCp

*Muoks sen verran, että testi on kuiva, silti se jäi tuollaiseksi. Viivaa näkyy käännellen ja väännellen, mutta ei siinä "oikeata haamua" ole.
 
Viimeksi muokattu:
Hyvää Uutta Vuotta minultakin kaikille! Olen ollut kipeenä ja reissussa, joten nyt vasta pääsen viestailemaan. Kiitos kaikille ihanille listan päivittäjille! !

Täällähän on sillä välin tapahtunut valtavasti! Onnittelut plussasta Vireillä ja Meibijeesille! Missä on teidän ja Woodoon tuoreet digitestit? Virkki mitäs jos on kaksoset?

Jemina ja Maimei - en ole vieläkään kysynyt sieltä Mehiläiset että josko kelpaisi testaukseen, ikää 41 ja 2 epäonnistunutta ivf:ääni takana. Meni siihen yhteen yksityisen lekuriin vati syksyllä, ensin kesällä käytiin viemässä kaikki aiemmat tutkimustulokset ja ja hän sanoi että selkeitä on millä edetään, lyhyellä kaavalla ivf, että soita kun alkaa kuukautiset. Sit mulle tuli se tuulimunaraskaus ja hassattiin 5kk siinä, että kuka se sanokaan että meni vain 2kk hukkaan tm. No, miettiä sit tavoittelun tätä lääkäriä että voisi määrätä vaan lääkkeet apteekkiin, niin eiköhän tuo alkanut ehdottaa uutta tapaamista, ihan kuin ei olisi koskaan kuullutkaan meistä! Mä totesin, että menen sitten suoraan vaikka uuteen paikkaan kuin lähden tollaset turhalle käyneille.

Nyt popsin muistaakseni kolmatta kiertoa letroja tuon tm jälkeen ... Nyt kp11 ja tänä iltana alkoi ovistesti näyttää paremmalta

Uusivuosi ja vkl meni juhlien - olikohan se Pirtti joka totesi aattona, että nyt ei anneta lapsettomuuden pilata juhlapäivänä, ja sillä samalla mentiin täälläkin.. Nyt on kyl väsy mut ehkä se vois rentouttaa tätä oloa, kun muuten tää on tätä yhtä tikuttamista ja kontrollointia, et välillä pitää nauttiakin.

Itsellä käynyt just sellasia ajatuksia että mitä jos vaan tjottaillaan ja jättäisi ne ivf ajatukset yms johonkin menneisyyteen... jotenkin elämä tuntuu pysähtyneen kolmeksi vuodeksi paikoilleen ja haluaisi jo eteenpäin. Mitäs te muut pitkääb yrittäneet mietitte? Että näillä mietteitä uuteen vuoteen. Toivotaan kaikille toiveiden täyttymistä 2016! Ainakin vuosi lupaavasti alkanut Thumbs and dicks up!
 
TIISTAI 5.1.2016


nimi / ikä.....monettako kuumeilee....kp / kierron pituus

Pilhilinna-74 (40)...............6...................41kp/27-28
Leijis (43)...........................2..................33kp/28
Elotar74.............................3..................33kp/26-27
MaiMei (40)........................2..................29kp/26
Meibijees (37).....................2.................28kp/32-34
Jimima (44).........................2.................28kp/28-30
Nuppu73 (42)......................5.................27kp/29-34
Pirunpelto (40)....................1..................25kp/28
Esteri1 (42).........................2..................24kp/
Virkki (39)...........................2...................23kp/26
Athina (41)..........................6...................20kp/28-30
Koivutar75 (40)...................3...................17kp/23-27
KeltainenSeepra................2....................17kp/24-26
Babez74 (41)......................1...................12kp/29
Heinäpelto (42)...................2....................9kp/24-25
C. rotundifolia (40)..............2....................9kp/26-29
Minzi (39)............................3....................7kp/27-29
o0o (40) ..............................2....................6kp/28-31
Kalabaliikki (39) ........................................2kp/22-28

Piinailupäivät:

MaiMei (40).......................................dpo 16
Meibijees (37)...................................dpo 13
Nuppu73 (43)....................................dpo 13
Pirunpelto (40)...................................dpo 12
Jimima (44).......................................dpo 12
Virkki (39)..........................................dpo 10

Plussanneet: :love:

2016


2015
vauvatoiveinen.....(38) - 01/2015
Hedelmiina............(39) - 02/2015
Sahramiini.............(43) - 03/2015
flutur.................... (41) - 03/2015
Äiti seiskanelonen (41) - 6/2015
Karoliina74............(40) - 8/2015
Meimii....................(41) - 8/15
Tyydeli...................(42) - 8/15
Mileena74................(41) -9/15
SuloinenSalaisuus...(40) - 10/15
Zandi.......................(40) - 10/15
Woodoo..................(40) - 12/15


Taustailijat:

Joyzy
Pilhilinna
Toiveilija38
Zini76 (39)
Jelli75 (40)
Tammityttö (39)
Katjusmaaret (41)
Martza (44)
Anuliini1975 (40)
Touhulan mamma (40) 3.
Glearblue (44)
Choco_brown (38)
~lounakehto~ (41)
Leo Pardi (40)
Meibibeibi (44)
harrastoive (43)
mama na baba (42)
Johanna75 (40)
Lumikki 1970 ( 45 )

*Jokainen voi päivittää listan itse. Kun olet kirjautunut sisään, paina listan kohdalta "vastaa". Muuta päivät ja muokkaa mieleiseksesi, lopuksi poista #/quote - merkit ylhäältä ja alhaalta. Sen jälkeen lähetä ja vóila!


 
Kiitos Pirtsi päivityksestä! Ootko tikuttanut tänään? Miltä näyttää?

Ootko MaiMei tehnyt testiä ollenkaan nyt? Pahoittelut tuhrusta, tiedän niin miltä tuntuu...:( Paljonkos noi hoidot maksais? Onko niihin jotain rahoitusvaihtoehtoja tarjolla? Tuskin kovin monella on tonneja ylimääräisenä tilillä, ei ainakaan meillä :eek:

Babez74, tervetuloa takas. Nyt vaan peitot heilumaan säännöllisesti, jospa tärppäis tästä kierrosta.

woodoo, kiva kuulla sinusta. Samoissa vesissä uidaan.

Mun viiva on hieman vahvistunut eilisestä, mutta edelleen tulee tuhrua pyyhittäessä. Tissit on vieläkin kipeet, mutta niin oli edellisessäkin kohdunulkoisessa. Tuulimuna oli aika oireeton. Ei tässä auta kuin odottaa. Alan kuitenkin kallistua alkuraskauden ultran puolelle, että tulee selvyys mahdollisimman aikaisin. Voisin tietysti soittaa vielä polille ja kysyä, että saanko ultran sitä kautta. Varsinkin kun tuota tuhrua on...
 
  • Tykkää
Reactions: Babez74
Hyvä, Meibbis! Laita vielä kuva! Jos se on sitä kuuluisaa kiinnittymisvuotoa!

Pirtsi, ensin katoin, että ei viivaa. Sitten katselin vähän tarkemmin. Ihan kuin ois kuitenkin jotain? En tiedä.

Itsellä ei testejä, joten ei kuvia tai mitään. Päivän postia odotellessa...

Babez, Woodiksella tärppäis neljännessä letrokierrossa eli vielä voi tapahtua. :love:
 
  • Tykkää
Reactions: Babez74
Lupaavalta näyttää, Meibbis! Mulle tuli postia ja ajattelin heti tehdä liuskan, koska en halunnut kunnollista tuhlata. Liuskassa ei näkynyt oikeastaan mitään. En tiedä, pitäiskö itkeä vai nauraa! Oli kyllä todella vahva kemiallinen reaktio! :mad: Nyt sais sitten kierto alkaa alusta, jotta pääsee uuteen yritykseen. Saakeli, Oisin niin toivonut, että tämä olisi nyt ollut THE KIERTO! (n)
 
No niin, Meibijees, tuo rivihän kehittyy oikein hienosti. (y)

Virkki, voi miten kurjaa, jos oli pelkkä kemiallinen. Mutta eihän sitä aina tiedä noista liuskoista, jospa kuitenkin...

Itsellä nyt KP 28, mutta kun oviksesta ei ole tarkkaa tietoa, pelkkä oletus että se oli jouluaattona, niin on vähän vaikea sanoa milloin menkkojen pitäisi alkaa. Jouluaatto taisi olla KP 16 ja luteaalivaihe mulla yleensä 16 päivää, joten menee varmaan viikonlopulle. Tuntemuksia tasan nolla, mutta jos/kun nyt ei taaskaan tärpännyt, niin saisivat menkat mun puolesta alkaa vaikka heti, niin olisi sentään pienen pieni mahdollisuus että keritään hyödyntämään seuraava kierto ennen miehen matkaa. Jos menee viikonlopulle, seuraava kierto menee ohi, ellei nyt satu harvinaisen aikainen ovis kohdalle, mutta tuskinpa. Ärsyttää jo valmiiksi, kun ei olisi varaa tuhlata ainuttakaan kiertoa.
 
Moi!
Mistä testiryhmästä täällä puhutaan, saanko uteliaana kysyä? Mulla takana kaksi luomukeskenmenoa ja ties kuinka monta epäonnistunutta ivf:n yritystä (ei olla päästy punktioon asti kun soluja ei tule tarpeeksi). Alkoi tuo testiryhmä kiinnostamaan. Kiitos jo etukäteen!

Ja täytin siis joitakin kuukausia sitten 40 vuotta.
 
Virkki täällä aiemmin mainitsi, että mulla tuolla odottavien puolella kurjat paikat. Näinhän se on. Ei riitä, että ensin jännittää että onko raskaana ja kun vihdoin on raskaana, ei sitä usko vaikka kuinka kävis ultrassakin(nyt käyty jo kolmesti). No rv 10 alkoi tuhrut. Siitä sitten taas yksityiselle ultraan. Kaikki hyvin. Näin vaan on. Viime la eli rv 13+1 alkoi oikein kunnon hulinat hyytymän kera. Soitto päivystykseen ja saivat vähän rauhouteltua. Vuoto vähenikin ja dopplerilla sydänäänetkin kuuluivat, mutta silti halusin maanantaina tarkastukseen. Kaikki hyvin. Mitään outoa ei löytynyt eli ei syytä vuodolle ja pienellä kaikki hyvin. Toiset vaan vuotaa jopa viikoille 20 asti. On hienoo yrittää olla stressaamatta, kun muutenkin on stressiherkkä ja vielä tulee tällaisia. Mutta kaikki siis yällä haavaa hyvin vaikka vuotelenkin. Eli en ole vielä palaamassa tälle puolen. Toivottavasti vasta alkuvuodesta kun tämä saadaan terveenä maailmaan ensin.

Toivottavasti kaikki raskaudutte pian ja vaihdatte pian tuonne odottajiin.
Virkki, eihän se vielä ole sanottua vaikka muuttuisikin plussaksi, kun vahvat merkit on jo olleet. Toivotaan!
 
  • Tykkää
Reactions: Virkki
Zandi, ompas pelottavia kokemuksia tosiaan, mutta hienoa, että kaikki on kuitenkin hyvin :love:

Mä siirryn masentavaan omanapaisuuteen, anteeksi jo etukäteen.

Soitin tänään taas polille, kun ei ole mitään kuulunut. Meistä ei edelleenkään tiedetty mitään, eli lähetettä ei ollut vieläkään tehty. Tämä pohjoisen hoitaja pahoitteli hirvittävästi tätä, oli ihanan empaattinen. Käski soittaa nykyiseen paikkaan ja sanomaan, että asialla on jo oikeasti kiire, sillä he tekee icsejä alkaen viikolla 6. Mullahan ei siis edelleenkään ole mitään lääkkeitä eikä tietoa mistään. Hoitaja oli todella hämmästynyt, kun kerroin mitä meille on jo aiemmin käynyt.

Soitin siis uudelleen nykyiseen hoitopaikkaan ja kerroin asiani. Lääkäri, se ihmishirviö ei ole KERENNYT tehdä sitä. Vaikka soitin samasta asiasta jo ~3vkoa sitten.
Kysyi, haluanko jutella lääkärin kanssa johon sanoin, että enää vain lakimiehen kautta kiitos. Meillä on edelleen vireillä siis se edellinen episodi unohduksista, tölvimisistä ja asiattomuuksista.

Sanoin vain enää puhelimeen, että tämä toinen sairaala odottaa kiireellisesti sitä lähetettä jo. Lupasi faksata sen muka tänään. Niinkuin viimeeksikin.

Tässä hetkessä, tänä päivänä upposin niin syvälle suohon että meinasin jäädä sairaslomalle. Minä en meinaa jaksaa tätä. Miksi meille käy näin?

Niittinä otsaan vielä tottakai negatiivinen r-testi. Mitä kuvittelin taas? Mitä muuta se voisi olla, kuin negatiivinen. :unsure:

[URL]http://aijaa.com/GMjZ7Y[/URL]
 
Zandi, sulla on ainakin hermoja ja pitkää pinnaa koeteltu. Tsemppiä vuodon keskelle ja kyllä siellä sinnikäs sintti on!

Pirtsi, te ootte kiusaamisen uhreja! Tuohan on kertakaikkiaan sairasta!!! Ei ole sattumaa, että lähete jää aina kirjoittamatta. Soita torstaina sinne uudestaan ja kysy, onko lähete kirjoitettu! Etkö saa sitä lähetettä muualta? Tai voitko ottaa jonnekin korkeampaan tahoon yhteyttä? Aivan järkyttävää.

Nuppu, odotellaan yhdessä kierron alkua. Mulla kaikki rintojen kipuisuus hävinnyt kuin tuhka tuuleen! Oon ollut ihan down. Palkinnoksi siitä lopetin kahden päivän tipattoman ja otin lasillisen viiniä. Sen verran ketutti!
 
Pirtsi. Oon joskus tainnu kehottaa sinua kevyeen väkivältaan siellä klinikalla... Nyt en tee niin. Älä sotke sormiasi. Minulla on suhteellisen aggressiivinen eksä ja voisin faksata sille sen klinikan yhteystiedot - MITEN NE VOI KOHDELLA SINUU NOIN??? :mad: Onneks en tiedä missä käyt, on vaara että tarttuisin itse luuriin ja keskust... en sittenkään, työntäisin sen luurin linjoja pitkin sen lekurin persauksiin! Dääääm että ottaa aivoon sinun puolesta.
Muista kuitenkin, että nämä onnen asiat tuppaa monesti hakemaan tasapainon, kestä tää ni luvassa on jotain mikä keikauttaa vaa'an toiseen suuntaan :love: Voimia :love:
 
  • Tykkää
Reactions: Meibijees
Zandi, ompas pelottavia kokemuksia tosiaan, mutta hienoa, että kaikki on kuitenkin hyvin :love:

Mä siirryn masentavaan omanapaisuuteen, anteeksi jo etukäteen.

Soitin tänään taas polille, kun ei ole mitään kuulunut. Meistä ei edelleenkään tiedetty mitään, eli lähetettä ei ollut vieläkään tehty. Tämä pohjoisen hoitaja pahoitteli hirvittävästi tätä, oli ihanan empaattinen. Käski soittaa nykyiseen paikkaan ja sanomaan, että asialla on jo oikeasti kiire, sillä he tekee icsejä alkaen viikolla 6. Mullahan ei siis edelleenkään ole mitään lääkkeitä eikä tietoa mistään. Hoitaja oli todella hämmästynyt, kun kerroin mitä meille on jo aiemmin käynyt.

Soitin siis uudelleen nykyiseen hoitopaikkaan ja kerroin asiani. Lääkäri, se ihmishirviö ei ole KERENNYT tehdä sitä. Vaikka soitin samasta asiasta jo ~3vkoa sitten.
Kysyi, haluanko jutella lääkärin kanssa johon sanoin, että enää vain lakimiehen kautta kiitos. Meillä on edelleen vireillä siis se edellinen episodi unohduksista, tölvimisistä ja asiattomuuksista.

Sanoin vain enää puhelimeen, että tämä toinen sairaala odottaa kiireellisesti sitä lähetettä jo. Lupasi faksata sen muka tänään. Niinkuin viimeeksikin.

Tässä hetkessä, tänä päivänä upposin niin syvälle suohon että meinasin jäädä sairaslomalle. Minä en meinaa jaksaa tätä. Miksi meille käy näin?

Niittinä otsaan vielä tottakai negatiivinen r-testi. Mitä kuvittelin taas? Mitä muuta se voisi olla, kuin negatiivinen. :unsure:

http://aijaa.com/GMjZ7Y
Ei jumalieshön mitä toimintaa!! Laita heti pikimmiten paikan ylimmälle kirjallista palautetta ja vaadi että ryssimisen ja asiattoman kohtelun takia pääsisimme nopeutettuna jonon ohi... Kyllä ottaa pattiin sun puolesta!
 
  • Tykkää
Reactions: Timjami77
KESKIVIIKKO 6.1.2016


nimi / ikä.....monettako kuumeilee....kp / kierron pituus

Pilhilinna-74 (40)...............6...................42kp/27-28
Leijis (43)...........................2..................34kp/28
MaiMei (40)........................2.................30kp/26
Jimima (44).........................2.................29kp/28-30
Nuppu73 (42)......................5.................28kp/29-34
Pirunpelto (40)....................1..................26kp/28
joulutähtönen (40)...................................25kp/26-29
Esteri1 (42).........................2..................25kp/
Virkki (39)...........................2...................24kp/26
Athina (41)..........................6...................21kp/28-30
Oodikas (37) ......................2...................20kp/28
Koivutar75 (40)...................3...................18kp/23-27
KeltainenSeepra................2....................18kp/24-26
Babez74 (41)......................1...................13kp/29
Heinäpelto (42)...................2....................10kp/24-25
C. rotundifolia (40)..............2....................10kp/26-29
Elotar74.............................3......................8kp/26-27
Minzi (39)............................3....................8kp/27-29
o0o (40) ..............................2....................7kp/28-31
Kalabaliikki (39) ........................................3kp/22-28
Zini76 (39) .........................4......................1kp/27

Piinailupäivät:

MaiMei (40).......................................dpo 17
Nuppu73 (43)....................................dpo 14
Pirunpelto (40)..................................dpo 13
Jimima (44).......................................dpo 13
Virkki (39)..........................................dpo 11
Oodikas (37)......................................dpo 6

Plussanneet: :love:

2016
Meibijees..........(37) - 01/2016

2015
vauvatoiveinen.....(38) - 01/2015
Hedelmiina............(39) - 02/2015
Sahramiini.............(43) - 03/2015
flutur.................... (41) - 03/2015
Äiti seiskanelonen (41) - 6/2015
Karoliina74............(40) - 8/2015
Meimii....................(41) - 8/15
Tyydeli...................(42) - 8/15
Mileena74................(41) -9/15
SuloinenSalaisuus...(40) - 10/15
Zandi.......................(40) - 10/15
Woodoo..................(40) - 12/15


Taustailijat:

Joyzy
Pilhilinna
Toiveilija38
Jelli75 (40)
Tammityttö (39)
Katjusmaaret (41)
Martza (44)
Anuliini1975 (40)
Touhulan mamma (40) 3.
Glearblue (44)
Choco_brown (38)
~lounakehto~ (41)
Leo Pardi (40)
Meibibeibi (44)
harrastoive (43)
mama na baba (42)
Johanna75 (40)
Lumikki 1970 ( 45 )

*Jokainen voi päivittää listan itse. Kun olet kirjautunut sisään, paina listan kohdalta "vastaa". Muuta päivät ja muokkaa mieleiseksesi, lopuksi poista #/quote - merkit ylhäältä ja alhaalta. Sen jälkeen lähetä ja vóila!


 
Viimeksi muokattu:
Varmaan sahaan itseäni jalkaan, kun siirsin itseni plussanneisiin. :cautious: Tänään kuitenkin dpo 14 ja 29kp/32-34, testi edelleen plussaa, (raskausviikot 4+0 :love:). Siirretään sit takas, jos tarve vaatii. En mä kyllä hetkeen uskalla tästä pinosta mihinkään poistua. Pari digiä tilasin, lauantaina ajattelin tehdä toisen. Ensimmäisen tein viime sunnuntaina ja silloin näytti viikot 1-2, luulisi lauantaina näyttävän sen 2-3.

Pirtsi, yhdyn leideihin! Uskomatonta touhua! Siis aivan käsittämätöntä shaibaa!!! Nyt vaan valitusta kehiin. Ihmisiä ei kohdella noin! Tsemiä!

Zandi, hui onpas sinullakin ollut jännät paikat. Toivottavasti loppuaika on seesteisempää.

Virkki, miten voi olla mahdollista? Sulla oli jo niin selkeä viivanen :( Kai vielä testaat? Tänäänhän vasta dpo 11, voi hyvinkin vielä ilmestyä takaisin.
 
Hyvää huomenta kaikille ja onnea viivallisille. Ihan mahtava vuoden aloitus täällä
Mulle voisi päivittää nyt rivin näin zini76 (40) 4.lapsi kp 1/27

Eli teen paluun toivojiin, jälkivuoto kesti kaksi viikkoa km jälkeen ja nyt ehkä tänään alkoi menkat. Sovittiin, että yritetään kesään asti vielä, sitten saa olla, joten kohta tikkuja uittamaan. Ja mennään ihan luomusti, ei oteta mitään lääkkeitä käyttöön.
 
Meibijees, totta tosiaan, mutta eikö se mene niin, että lapsistaan kantaa huolta koko oman elämänsä, niin siihen on vaan nyt jo totuttava.
Kuulostat muuten ihan minulta. Itsekään en uskaltanut tästä pinosta poistua. Tää pino tuntuu niin tutulta ja turvalliselta ja toiselle puolelle siirtyminen tuntui, että olisi manannut huonoja asioita eteen tulevaksi. Sitten kävi niin etten hirveesti puhunut täällä, mutta en uskaltanut edes katsoa muiden kirjoituksia toiselta puolenkaan (joo tulin täysin taikauskoiseksi, kun edellinen meni kesken heti kohta kun toiselle puolen siirryin).
Mutta tulkaahan pian toiselle puolenkin kertomaan aatoksista ja miten menee.

Pirtsi, aivan uskomatonta kohtelua. Tuollaisen lähetteen tekeminen ei varmasti kauaa vie. Toki töitä voi olla paljon, mutta silti tuollaiset venymiset. Enpä ole ikinä kuullutkaan. Ihan kuin muuten ei olisi raskasta aina vaan toivoa, niin sitten tulee lääkäri joka pistää kapuloita rattaisiin minkä ehtii. Aivan uskomatonta.
 

Yhteistyössä