40+ so what wol.13

PERJANTAI 22.1.2016


nimi / ikä.....monettako kuumeilee....kp / kierron pituus

joulutähtönen (40)............................40kp/26-29
Esteri1 (42).........................2............40kp/
Babez74 (41)......................1.............28kp/29
Fazerina74 (41)................. 3.............26kp/28
Heinäpelto (42)...................2.............25kp/24-25
C. rotundifolia (40)..............2.............25kp/26-29
kolibrinorsu (38)..................1.............24kp/29-30
Leijis (43)............................2.............24kp/28
Elotar74..............................3.............23kp/26-27
Minzi (39)............................3.............23kp/27-29
o0o (40) ..............................2............22kp/28-31
Kalabaliikki (39) ................................18kp/22-28
Joyzy.................................................18kp/?
Zini76 (39) .........................4.............16kp/27
MaiMei (40).........................2............16kp/26
toiveilija38 (38)...................3.............15kp/27-31
Jimima (44).........................2............14kp/28-30
Pirunpelto (40)....................1............14kp/28
Virkki (39)...........................2.............12kp/26
KeltainenSeepra.................2.............12kp/24-26
Koivutar75 (40)...................3.............9kp/23-27
Vuorikristalli (39).................6.............9kp/?
Oodikas (37) ......................2.............7kp/28
Athina (41)..........................6.............7kp/28-30
Poppis75 (40)....................................8kp/28
Pilhilinna-74 (40)................6.............4kp/27-28
Katayana (38)....................3..............2kp/
Tammityttö (39).................................2 kp/

Piinailupäivät:

Heinäpelto (42).................................dpo 13
Elotar74.............................................dpo 11
Minzi (39)...........................................dpo 9
Fazerina74 (41)................................ dpo 7
o0o (40) ............................................dpo 6
Kalabaliikki (39).................................dpo 6(?)
MaiMei (40).......................................dpo 5
Pirunpelto (40)...................................dpo 2

Plussanneet: :love:

2016
Meibijees..........(37) - 01/2016
Molly333...........(42) - 01/2016

2015
vauvatoiveinen.....(38) - 01/2015
Hedelmiina............(39) - 02/2015
Sahramiini.............(43) - 03/2015
flutur.................... (41) - 03/2015
Äiti seiskanelonen (41) - 6/2015
Karoliina74............(40) - 8/2015
Meimii....................(41) - 8/15
Tyydeli...................(42) - 8/15
Mileena74................(41) -9/15
SuloinenSalaisuus...(40) - 10/15
Zandi.......................(40) - 10/15
Woodoo..................(40) - 12/15


Taustailijat:

Nuppu73 (42)
Pilhilinna
Toiveilija38
Jelli75 (40)
Katjusmaaret (41)
Martza (44)
Anuliini1975 (40)
Touhulan mamma (40) 3.
Glearblue (44)
Choco_brown (38)
~lounakehto~ (41)
Leo Pardi (40)
Meibibeibi (44)
harrastoive (43)
mama na baba (42)
Johanna75 (40)
Lumikki 1970 ( 45 )

*Jokainen voi päivittää listan itse. Kun olet kirjautunut sisään, paina listan kohdalta "vastaa". Muuta päivät ja muokkaa mieleiseksesi, lopuksi poista #/quote - merkit ylhäältä ja alhaalta. Sen jälkeen lähetä ja vóila!


 
PERJANTAI 22.1.2016


nimi / ikä.....monettako kuumeilee....kp / kierron pituus

joulutähtönen (40)............................41kp/26-29
Esteri1 (42).........................2............41kp/
Babez74 (41)......................1.............29kp/29
Fazerina74 (41)................. 3.............27kp/28
Heinäpelto (42)...................2.............26kp/24-25
C. rotundifolia (40)..............2.............26kp/26-29
kolibrinorsu (38)..................1.............25kp/29-30
Leijis (43)............................2.............25kp/28
Elotar74..............................3.............24kp/26
Minzi (39)............................3.............24kp/27-29
o0o (40) ..............................2............23kp/28-31
Kalabaliikki (39) ................................19kp/22-28
Joyzy.................................................19kp/?
Zini76 (39) .........................4.............17kp/27
MaiMei (40).........................2............17kp/26
toiveilija38 (38)...................3.............16kp/27-31
Jimima (44).........................2............15kp/28-30
Pirunpelto (40)....................1............15kp/28
Virkki (39)...........................2.............13kp/26
KeltainenSeepra.................2.............13kp/24-26
Koivutar75 (40)...................3.............10kp/23-27
Vuorikristalli (39).................6.............10kp/?
Oodikas (37) ......................2.............8kp/28
Athina (41)..........................6.............8kp/28-30
Poppis75 (40)....................................8kp/28
Pilhilinna-74 (40)................6.............5kp/27-28
Katayana (38)....................3..............3kp/
Tammityttö (39).................................3 kp/

Piinailupäivät:

Heinäpelto (42).................................dpo 14
Elotar74.............................................dpo 12
Minzi (39)...........................................dpo 10
Fazerina74 (41)................................ dpo 8
o0o (40) ............................................dpo 7
Kalabaliikki (39).................................dpo 7(?)
MaiMei (40).......................................dpo 6
Pirunpelto (40)...................................dpo 3

Plussanneet: :love:

2016
Meibijees..........(37) - 01/2016
Molly333...........(42) - 01/2016

2015
vauvatoiveinen.....(38) - 01/2015
Hedelmiina............(39) - 02/2015
Sahramiini.............(43) - 03/2015
flutur.................... (41) - 03/2015
Äiti seiskanelonen (41) - 6/2015
Karoliina74............(40) - 8/2015
Meimii....................(41) - 8/15
Tyydeli...................(42) - 8/15
Mileena74................(41) -9/15
SuloinenSalaisuus...(40) - 10/15
Zandi.......................(40) - 10/15
Woodoo..................(40) - 12/15


Taustailijat:

Nuppu73 (42)
Pilhilinna
Toiveilija38
Jelli75 (40)
Katjusmaaret (41)
Martza (44)
Anuliini1975 (40)
Touhulan mamma (40) 3.
Glearblue (44)
Choco_brown (38)
~lounakehto~ (41)
Leo Pardi (40)
Meibibeibi (44)
harrastoive (43)
mama na baba (42)
Johanna75 (40)
Lumikki 1970 ( 45 )

*Jokainen voi päivittää listan itse. Kun olet kirjautunut sisään, paina listan kohdalta "vastaa". Muuta päivät ja muokkaa mieleiseksesi, lopuksi poista #/quote - merkit ylhäältä ja alhaalta. Sen jälkeen lähetä ja vóila!


 
Peukkuja kaikille joilla on nyt jotain odotettavaa.. Itsellä "välikierto" kun mies on pidemmällä reissulla....

Tässä kierrossa aloin enemmän tikuttelemaan tuota ovista. Hitsi vaan että jätin muutaman päivän välistä tuossa kp10-11 kun testit loppuivat. Kp 9 oli testissä haalea, mutta selkeä viiva. Sitten kp 12 viiva oli jo paljon haaleampi ja nyt päivittäin haalenee vaan, tänään, kp16, ei toista viivaa enää tullut lainkaan.

Voisko tosiaan olla että mulla olis ovis sitten ollut tuossa välissä, kp 10/11?? Kierto pääosin 27 tai 28 päivää, mutta on viime syksyn aikana ollut myös 23 päiväinen ja 31 päiväinen kierto...

Mites muut, miten tuo ovis asettuu teillä??
 
Heips

Toiveilija38, se ovis on hyvin voinutnolla jo kp 10-11. Mulla ovis yleensa santilliaesti kp 14, mut aina aika ajoin aiemminkin. Elokuussa kemiallisen jalkeen obis oli kp 19 tai niilla main, mutta silloin kierto oli myos useamman paivan normaalit pidempi. Nyt eka kierto km:n jalkeen, ja kroppa heitti ovis limoja 5 paivaa ja parina paivana kivut oli halvaannuttavat. Alkaa vahan epailyttamaan et olisko puhjennut endo tai jotain nain vanhoilla paivilla.
 
Moro :)
Kiitos päivittäjille(y)
Täällä kp 25/29-30.Ovis ja raskaustestit puhdasta negaa näyttävät. Uskon,ettei tässä kierrossa tärpännyt, joten odottelen jo seuraavaa kiertoa. Ensi viikolla käynti tohtorilla, jos sitä saisi selvyyttä,onko kaikki kunnossa vauvansaantia ajatellen :rolleyes: Hyvää viikonloppua arvon naiset! Tätä ketjua on mukava seurata :)
 
Virkki, hienoa :)

Kolibrinorsu :( feel you :(Toivottavasti lääkärissä selviää jotain.

Toiveilija. Mulla on limoja välillä pitkin kiertoa ja jotkut kivut alkaa kp15 korvilla. Ovis on yleensä kp19-23.

Tsemppiä tosiaan kaikki ketkä siellä piinailee ja halaus kuka pettyi taas.

Mulla oli eilen kp2 masis. Se on NIIN vakio. Itkettää ja masentaa ja tekis mieli kiljua ja raivota ja vetää pää täyteen. Väsyttää ja mikään ei huvita. Sit se onneks helpottaa. Sama toistuu jostain syystä aina, oli vauvatoiveet korkealla tai ei.
 
Tammityttö, olisko siinä sitten joku iso romahdus jossain hormoneissa, kun kerran aina kp2 lyö lyttyyn?

Auto hajos pakkasen takia, oujee. Ovistestit loppu, huomenna pakkanen sen verran matalampana, että aion uskaltautua pitemmälle lenkille :D Ja siis samalla hankkimaan testejä. Alamaha alkaa kyllä tuntua ihan ovismeiningille, jos tiedätte mitä tarkoitan...

Meibijees, mitä kuului ultraan?
 
Iltaa naiset!

Juu, ultrassa käyty ja siellähän jumpsutti pikkuruinen syke, viikkoja 6+1. CRL oli huikeat 0,47 cm. Lääkäri sanoi, että ihan joitakin päiviä on korkeintaan syke ollut. Mutta niin selvä oli, että itsekin näin. Ihan käsittämätöntä, että tuommoisella alle herneen kokoisella katkaravulla sykkii jo sydän. :rolleyes:

Tämä sopii hyviin omiin laskuihini, ovisplussa tuli 22.12. ja ultran mukaan hedelmöittyminen olisi tapahtunut jouluaattona. Oli muuten taas jännä juttu, ovis oli tapahtunut vasemmalta puolelta ja siltä puolelta on poistettu munatorvi eli taas on oikean puoleinen tuuba napannut lennosta munasolun.

Nyt on vähän tyhjä olo, ei oikein sisäistä vielä. :whistle:
 
Onnea Meibbari


Ja kiitos kuulumisia kysyneille ja listaa päivittäneille! Tänne kuuluu vihdoin ja viimein hyvää (toivottavasti mikään tai kukaan ei enää vie tätä meiltä pois!).
Päästiin purevasta pakkasesta huolimatta ehjänä pohjoisempaan, ja ai että millainen lääkäri ja kätilö oli vastassa! Molemmat esittäytyivät ja kättelivät oikein kädestä pitäen. Hirmu rauhallisia ja rauhallisesti selittivät kaiken. Aivan kaiken. Ja kysyivät aina välillä, oisiko meillä kysyttävää, heillä on aikaa vastata. Aivan ihana! Vähän kun ois käynyt kampaajalla mutta harjattiin toisesta päästä :D

Unohteluista sun muista jutuista johtuen meitä survotaan johonkin väliin ja jestas, nyt ne hoidot alkaa, ihan niinkun oikeasti. Tuntuu hassulta, epätodelliselta. Ollaan odotettu tätä monta vuotta, ollaan jouduttu aivan väärälle lääkärille ja monen mutkan kautta tottunut aina vaan odottamaan kuukausia jotain tyhjää, mutta nyt, lääkitys alkaa jo ensi kiertoon!! Siis parin viikon päästä aloittelen jo lyhyellä kaavalla ja punktio olisi noin 22.2 ja siitä me sitten saadaan meidän ensimmäinen siirto!

Ensimmäistä kertaa, näyttää todellakin siltä että asiat alkaa tapahtumaan ja meistä yritetään saada äitiä ja isää. En osaa kuvailla tätä tunnetta ja kuulostan varmasti idiootilta, mutta mulla herahti ihan kyyneleet silmiin kun ajattelin, että helmikuun lopulla saan olla ainakin 2vkoa "raskaana".
Pelkään aivan uskomattoman paljon, että joku vie tämän meiltä pois. Tulee joku epäonni ja meidän hoito katkeaa. Tai en kestä lääkkeitä tai jotain. Toivottavasti ei. Mutta nyt se lähtee. Ja me lähdetään koko ensiviikoksi talvilomalle huitsin nevadaan, joten hetken olen palstalta poissa.
Ainiin, sellainen hullu juttu vielä, että lääkäri katsoi munasarjoja ja sanoi, en ole ovuloinut VIELÄ. Ovis tapahtuu kuulemma tänään tai huomenna ja vatsaan sattuu vietävästi.

Eli jos joku jaksaa päivittää minulle dpo 0 tänään sittenkin?

Ja kyllä, aion paukutella vielä luomunakin ihan vimmattuna, se on hauskaa ja kaloreita kuluu. Loppukierrosta pitää aloittaa Primolut noir-lääkkeet. Aion silti piinailla tämänkin kierron kunnialla loppuun
 
Onnea Meibijees <3!!

Ja Pirtsi, hienoa! Ehkä tällä kaikella oli joku tarkoitus ja nyt on oikea hetki ja kaikki menee nappii. Paljon peukkuja! Jään seuraamaan mielenkiinnolla kuinka käy
:)

Joo joku hormonivika se varmaan .. että iskee se masis. No, tästä taas noustaan. Kamala väsymys jatkuu ja nukun koko ajan alkuillat ja yöt ja aamulla väsyttää. En aloittanut mitään hormoneja vieläkään. Mulla toinen puoli on siis täysin sammut ja jos sieltä ovuloinut niin possahtaa tuhkamunia. Tää kierto siis on turhaa piinailua koska tiedän et joka toinen kierros on aina niitä paskoja, menkat alkaa nopeasti jos ikinä edes o.plussaa saakaan. Muutenkaan ei taas jaksa uhrata mitään ajatustakaan. No, voihan se mieliala taas muuttua ku kp lisääntyy.
 
  • Tykkää
Reactions: Meibijees
Onnea meibijees !! mahtavaa että kaikki on kunnossa ja pikkuinen sydän siellä jumpsuttelee :love: nyt vaan nauttimaan raskaudesta :p
Ja pirtsi oon niin ilonen teidän puolesta !! Hienoa että vihdoin pääsette asiassa eteenpäin, ja että kohdalle osui kerrankin ammattitaitoinen ja empaattinen lekuri kaiken kokemanne jälkeen :)
Nyt vaan hyvillä mielin lomalle rentoutumaan.
Jos joku listaa päivittelee niin mulla tosiaan kp 3 menossa, lyhyeen jäi tän kierron piinailut ...
Tammis mulla sama vika, aina kauhee masis kp 2-3... eka päivä tulee se kauhee pettymys ja itku, ja sen jälkeen sellanen yleinen vtutus ja saamattomuus, mitään ei jaksais tehä eikä mikään innosta ... :confused: eilinen meni sohvalla maaten ja lohturuokaa mussutellen, tänään on pakko ryhdistäytyä ja lähtee koulutukseen vaikka mieli tekis jatkaa mussuttelua yksin hiljaa paiton alla ...:ninja: no, ehkä huomenna on jo parempi fiilis ja siitä sitten taas uuteen nousuun. Ehkä.
 
  • Tykkää
Reactions: Meibijees
Heippa kaikille! Ja tervetuloa listalle kaikille uusille!

Kiitos Virkki kuulumisten kyselemisestä! Tuntui todella hyvältä, että joku vielä muistaa tällä palstalla. Mulla on ollut vähän haastavaa...lopussa kuulumisia.

Virkki - hienoa, että hommat etenee, mutta ikävä kuulla ettei gonalit ole vaikuttaneet niin hyvin kuin toivotaan. Toivotaan, että nämä munasolut kasvaa, limis paksuuntuu ja saatte talteen edes sen tarvittavan yhden täydellisen! Mullakin oli ivfssä niin, että aluksi näytti että olisi n.10 alkufollikkelia, joista 5 poimittiin, joista 3 selvisi, joista vain 1 oli 3pv päästä laadukas ja se laitettiin. Mutta toivon todellakin parempaa lopputulosta sulle. Tuuhan kertomaan, miten ensi vkolla hommat etenee. Kyllä sieltä varmasti poimitaan useampi kuin 3. Mua jännitti se punktio tosi paljon, sehän oli eka kerta sairaalassa anyways. Tsemppiä!

Pirtsi - ihanaa kuulla, että nyt vihdoinkin kaikkien vastoinkäymisten jälkeen alkaa tapahtumaan! Aika järkky matka sairaalaan sulla. Kiva kuulla, että oli kerrankin ammattitaitoista henkilökuntaa! Nauratti toi sun kampaajavertaus aattele, sä voit jo kk sisällä olla paksuna! Mä niin uskon tohon sun hoitoosi, kun icsi on just täsmäase teiän haasteisiin. Ihanaa kun meette lomalle fiilistelemään - naattikaa. Ja mistäs sitä tietää, että josko tämä luomukierto tärppäisi, nyt kun on oikein ultralla bongattu oviskin.

Meibbarille ja Woodikselle - onnittelut ihanista ultrauutisista!! Tuli ihan tippa linssiin, kun luin viestejänne, on se niin mahtavaa kun joku pääsee kokemaan pikkusydämen pomppailun. Itsellä ei ole siitä kokemusta. Kuten Meibbari sanoi tuulimunasta, tyhjä pussi mikä tyhjä pussi - itselläkin tuoreessa muistissakesäinen kokemus...

Tammis - ihanaa, että palstan konkari is back! Sun asiantuntemus kun on niin laajaa näissä asioissa. Älä vielä anna periksi ja kierukoidu, surraan ja iloitaan yhdessä täällä palstalla kaikkia näitä vaiheita. Meillä on suht sama vaihe kierrostakin menossa.

ON: miksi musta ei ole kuulunut...mua on vaan vituttanut ihan kaikki.. joulusta eteenpäin olen nauttinut kaikesta ruuasta, enkä syönyt enää niin terveellisesti. Vitamiinitkin olen unohtanut ottaa. Letroja olen popsinut. Dokailinkin juhlien kunniaksi, kun mitään ei kropassa tapahdu. Nyt menossa kp2 - positiivista on, että kkset tulee yhä kuin kello, kierto yhtä pitkä koko ajan. Joku kyseli oviksesta, mulla yleeensä kp9-11 väliin sijoittuu. Ja ollaan viime kierroissa vain max 2 x hyödynnetty, niin ei ihmekään. Kuinkas usein jengi pupuilee? Joku kertoi että kp8 alkaen vkon verran joka toinen pvä, mites muut? Mulla alkaa muistaakseni 4 letrokierto nyt huomenna. Täytyis varmaan käydä ostamassa geleetä. Joku kyseli geleestä, meillä mieskin niitä popsi, ja sit tuli se tm. Täytyy tosiaan kipaista hakemaan. Pitää ottaa taas greippimehu mukaan, foolihappoa olen popsinut lääkärin määräyksestä ja d- vitskua, kun verikokeista näkyi sen puutos.

Tässä on menty syvissä vesissä tämän lapsuaiheen ympärillä. Mietitty kaikkia vaihtoehtoja, mutta jotenkin sijaisperhetoiminta, adoptiot yms ei tuntuis olevan meidän juttu, kun haluaisi niitä biologisia lapsia. Harmi kun tavattiin liian vanhalla iällä. Mies haluaisi kovasti lasta, mutta kun vanha kana ei muni... sehän meillä on todnäk syy, vanhat munikset. Ja ne kerrat kun on tärpännyt, on olleet luomuja, ivf ei tehonnut ja sit julkinen puoli heitti meidät ulos, kun todnäk meni alle 10%. Ollaan mietitty hoitoja, mutta kun ne ei oikein yhdisty tähän työrumbaan ja lisäks kun meillä on niistä niin huonot kokemukset, niin usko luomuiluun on kovempi - eikös Meibbarillekin käynyt niin? Seuraavana olisi varmasti paluu takaisin terveellisempiin elämäntapoihin, ruokaa vähemmän, unta ja liikuntaa lisää. Mies hommasi mulle salikortinkin. Jos vaikka se 10-15kg lähtis ja kiinnittäis huomion terveellisyyteen, eikä niinkään lapsentekoon. Mun bmi on 26 eli lievä ylipaino. Jos se lapsi tulis siinä sivutuotteena.. Ja sitten sen työstressin vähentäminen...josta lisää...

Mulla on ollut muita aatoksia, mitkä on vieneet pois tästä lisääntymisestä. Jos porukka muistaa, niin työt ovat tosi stressaavia mulla ja hainkin tässä uusia duuneja. Kävin oikein päivän mittaisissa soveltuvuustestauksissakin, mutta juuri kuulin että jäin hopealle. Ja sekin vituttaa. Ottaa ihan sikana pannuun vieläkin.. nyt seuraava vaihe on sitten vaikuttaa nykytyössä siihen mihin voi, eli omaan suhtautumiseensa. Yritän ensi viikosta lähtien alkaa tekemään ihan normipäivää, olla ottamatta vastuuta yli oman vastuualueen ja ottaa yhtä lungisti kuin muutkin vapaamatkustajat ja lapsiperheelliset luistelijat töissä. Ottaa aina pannuun se, että työt kaadetaan lapsettomien päälle, kun ei ole sitä pakottavaa ja hyväksyttävää syytä lähteä klo 16-17 töistä. Mutta nyt haluan muuttaa tämän enkä paikkailla kaikkien lasten flunssien tartuttamia kollegoita, aina kun lapanen putoo, kun Killelle tuli tarhasta lentsu ja se kiertikoko perheen ( ja lopulta koko työtiimin). Argh! Anteeks jos tää nyt loukkas jota kuta, mutta tällaisten negafiilisten kasautuman takia en ole kirjoitellut, kun ei ole ollut omassa navassa mitään positiivista kerrottavaa...ehkä olis tääkin pitänyt jättää kirjoittamatta, mutta tässä näitä kuulumisia.

Nyt ylös ulos ja lenkille kaikki menkkakipuiset ja piinailijat, niin tulee parempi olo:)
 
  • Tykkää
Reactions: Pirunpelto
o0o
Oi ihanaa kuulla meibijees! Hyvää jatkoa toivottelen :)

Pirunpelto: ihanaa kun edistyy :)

Kovasti tsemppiä uuden kierron kokeneille ja muuten alamaissa oleville.

ON: täällä dpo8 ja aloitin testiajan jälkeisen haamun metsästyksen one step testeillä. Aivan valkoinen vielä. "Raskausoireita" olen havainnut hetkittäin jo dpo3 alkaen eli ei kovin luotettavaa (lyhyesti etovaa oloa, parit päiväunet, närästystä, flunssatulossa oloa ilman että sairastun sekä reisikipua). Kaikki voi tulla ihan ilman raskauttakin.
 
Meibijees, MAHTAVAA! Nyt toivotaan, että kaikki jatkuu hyvin tästä eteenpäinkin!

Pirtsi, kiva, että pääsette näin nopsaa jo tositoimiin! On kyllä ihan oikeudenmukaista, että kaiken sonnan jälkeen, saatte hyvää hoitoa ja nopeaa! Jospa sinä oot helmikuun plussari!

Babez, ei oo sulla mennyt ihan putkeen. Virtuaalivaluutalla (Muoks: Saakerin ennakoiva tekstinsyöttö. Oli pakko jättää tuo... Ehkä Tarviit valuuttaakin, mutta ehkä kuitenkin virtuaalihalaus :D). Välillä pieni avautuminen tekee ihan hyvää. Täällä saa avautua ihan rauhassa. Tuska on kova.... Tiedän ja kuukautiset maksimoi tuskan miljooniin! Mulla muuten mennään vielä kotiyhdynnöin. Ovulaatiota vaan buustataan hormoneilla ja nyt myös luget otetaan avuksi. Syö sinnikkäästi letroja! Moni on niillä onnistunut!
 
Eilen olin olevinaan niin viilipyttymäisen rauhallista, ja tänään heti aamusta uittelemassa :LOL: Kannatti: aika selvä haamu!

Sori kuvien heikko laatu, mutta pakko jakaa:

http://aijaa.com/Zzd9v3
http://aijaa.com/FlU0Cu

Nyt vasta DPO9 ja viime vuoden tuulimunan + kahden kemiallisen jälkeen ei kamalasti uskalla hehkuttaa. Mutta ainakin toivoa on!
Tosi selkeä on noille päiville! Onnea ja toivotaan, että viivanen vahvistuu ja tyyppi tarraa kunnolla kiinni! :love:
 
Ihanaa Meibijees :love: Ja varovaiset onnittelut myös Kalabaliikki (y)

Minut voi siirtää taustalle. Tässä kierrossa mahdollisuudet raskauteen on pyöreä nolla. Masentaa tämä yrittäminen, joten yritän siirtää ajatukset nyt ihan muihin juttuihin. Plussaonnea ihan jokaiselle teistä ihanista naisista! Palailen kuvioihin sitten, kun tuntuu että jaksan. Nyt on pakko vähän hellittää, etten ihan hajoa.
 

Yhteistyössä