40+ so what wol.13

Meikä piinailee, mut en mä ny vielä testiä tee :) :)
Millois ois hyvä päivä tehdä? Ovis on ollu maanantaina aamulla. Kaapista löytyy kolme apteekin herkkää, yks predictorin herkkä ja neljä one stepin (paskoja) herkkää. Sit on kaks digiä ja yks 20-herkkyyden puikkotesti.

MUOKS! Onks mulla noin monta testiä kaapissa :eek:
 
Maimeille piti jo aikaisemmin tulla peukuttaa! Mielestäni tein sen jo mut ilmeisesti näin unta :D eli tsemppejä ja peukut sinne alkion kanssa :)!!

Ketäs tässä muuta, mä olen taas pihalla mitä kaikille tapahtuu! ? Pirtsikös se oli seuraava siirtolainen :)?

Kiitos Meibijees. Ei tänne oikein mitään. Dposta ei oikein oo hajua ku ne ovistikut poukkoili. Liekö joku dpo6 siis listan mukaan, max 7 :rolleyes: Aloitin eilen primolutit pienellä annoksella, että saan vuotoa siirrettyä ens vk pois yhden harkan takia. Lämmöt pamahti ekasta pilleristä reilusti yli 37 , palelen ihan totaali horkassa aamusta iltaan ja meinaa laatta lentää. Mä reagoin noihin hormoneihin kyllä ihan sata nolla.
Oon mä ovistikuja tehny ku ei osaa olla tuhlaamatta rahojaan :ROFLMAO: ihan vitivalkeita ne on , tämänkin aamuinen, joten ei nekään anna mitään innostumisen aiheita ;) enkä tosin muuta olettanutkaan (y)

Tsemppiä kanaset!! Yhdessä ja erikseen!
 
Peukut Helmi! Kyllähän se pitää aloittaa viimestään dpo6 :ROFLMAO: vähintää ovistikuilla. No sen mitä netistä olen kuvia katellu predictor näyttää ajoissa. Mut kuten tonne toisaalle kirjoitin, älä availe äläkä syynää kovin paljo testiajan jälkeen. Siihen tulee ihan kuvaan saatava viiva ilman raskauttakin :ninja:
 
Peukut Helmi! Kyllähän se pitää aloittaa viimestään dpo6 :ROFLMAO: vähintää ovistikuilla. No sen mitä netistä olen kuvia katellu predictor näyttää ajoissa. Mut kuten tonne toisaalle kirjoitin, älä availe äläkä syynää kovin paljo testiajan jälkeen. Siihen tulee ihan kuvaan saatava viiva ilman raskauttakin :ninja:
Mullei oo ku digejä ovistestejä. En ehkä niitä kalleuden vuoksi viitsi tuhlata. Mutta tässähän tietty ehtii markettiin vielä :)
Mies vois kyllä ostaa, se on iha yhtä pöhkö ku mä. Olikohan meillä apteekista mitään... Tai oikeastaan mä voisin kohta lähtee vaunulenkille ulos vauvan kanssa ja käydä ostaa jotain. Ihan vaan, että aika menis nopeemmin :)
 
Helmi, ymmärrän täysin mitä tarkoitat kun puhut vauvoista vs leikki-ikäiset. Mäkään en ole ikinä ollut mikään "vauvaihminen", enkä saa mitään suuria tunnekuohuja kun näen vauvoja. Jotkut tuntuvat menevän vähän sekaisin, kun vauva tulee lähelle :D Omat vauvat olivat luonnollisesti ihania, mutta en mä tunne tarvetta leperrellä esim. kavereiden vauvoille ja joskus pitää ihan pakottaa itsensä olemaan kiinnostuneempi toisten jälkikasvusta kuin oikeasti onkaan :)

Jos teillä heti tärppäisi, niin pienihän tuosta ikäerosta tulisi ja varmasti siihen kannattaa realistisesti varautua, että rankkaa tulee olemaan, vaikka vauva(t) olisi terve ja suht helppokin. Vaikka meillä on lasten ikäero 3 vuotta ja siinä mielessä elämä aika helppoa jo tuon isomman kanssa, niin kyllähän sen välillä huomaa, että lapsia on kaksi. Ja joo, joillakin on 10 lasta, joista kahdet neloset, fair enough, mutta mulla on kaksi ja mulla on välillä niiden kanssa rankkaa, enkä häpeile sitä myöntää. Se hyvä puoli pienessä ikäerossa on, että se vauva- ja taaperovaihe on vähän niinkuin samaan syssyyn ohi molemmilta...

Plussia, plussia kaikille (paitsi mulle)! :geek:
 
Ainiin, ja itsellä dpo 9 oli lupa ruveta testaamaan :) Silloin VOI jo näkyä jotain.

Ja mä uskon, että plussan näkyminen on raskaus-, ei yksilökohtaista, joten vaikka plussa olis edellisessä raskaudessa näkynyt jo dpo 2, se voi seuraavassa näkyä vasta dpo 15, koska kiinnittyminen on tapahtunut myöhemmin. Tää oli vähän off topic, mutta kun välillä jotkut pohtivat, että kun oli nega dpo 10, niin ei voi enää plussaksi muuttua, kun on aiemminkin näkynyt aikaisin.
 
Helmi. Mulla muuten näytti se CB kaksoishormonidigi pelkkää ympyrää kun r.testissä oli ollu jo monta pv viiva. Ilmeisesti pelkkä tumma "Lh" viiva ei kelvannut :D

Jopo. Näin se varmaan on. Ja moni muukin vaikuttaa vaikka tietysti kiinnittymimen ei ainakaan paljon ennen dpo5-7 voi tapahtua mitenkään biologisista syistä. Jakautuminen on kuitenkin aika vakio. Mä olen saanu esim molemissa hoitoalkuisissa pp12 (dpo15/16) verikokeesta arvon n. 100. Yhdessä luomussa (ovisplus oli tiedossa) taas hcg oli jo 4+0 (dpo14) 500. Eli aika hurja ero. Tietystikään hoitoja ja luomuja ei voi ihan 100% vertata.
 
Juu, siis tuo dpo 2 oli vitsi :D Mutta niin, hoidoilla alkunsa saaneet raskaudet on toki eri asia, mutta muuten kiinnitymishetkessä voi olla hyvinkin 5 päivän haitari (olkoonkin, että tuo 5-7pv on se ns. normi) ja piiruntarkka ovishetkikin voi olla mysteeri, niin minusta toiveiden hautaaminen dpo 10 on vähän hätiköityä...
 
Jep Jopo ymmärsin toki ;) se oli multaki vain heitto sikäli toiseen suuntaan, että just toi haitari on iso ja toi plus voi tosiaan tulla eri aikaan. Mut sit itse en usko siihen et esim dpo7 vois saada oikeasti mitään plussaa tikkuun vaikka netissä niitäki löytyy. Jos sillo saa selkeää viivaa nii ovis ei oikeasti oo ollu ihan sillo ku arveltu.
Ja juu en mäkää ymmärtä jos dpo10 heitetään varmana hanskaa nurkkaan :D. . Tosin itsekin näin teen mutta äh... :rolleyes:
 
Mä laskeskelin viime raskauden oletettua hcg-kasvua ja silloin olisin saattanut herkällä testillä hailakan haamun saada dpo9 väkevästä aamupissasta. Mä nyt en oo (hirveesti) pettymässä, jos testiin viivaa ei nyt tule. Kiva on se tieto, että olen ovuloinut.

Oishan se aika pieni todennäköisyys, että tässä iässä raskautuis ekalla molemmista.
 
Mukavaa lukea teidän ajatuksia. Olen tässä itsekin siis taas miettinyt tätä milloin testata / voiko plussa vielä tulla vaikka dpo on jo jtn / kiinnittyminen ja hcg:n nousu... Tykkään muuten tästä sivustosta, koska tilastot on ihania: http://www.countdowntopregnancy.com/pregnancy-test/results-by-day-past-ovulation.php

Tänään kp 28/26-31, dpo 13-15 (en kovin tarkkaan seuraa ovista, mutta oireista päätelleen ajoituu aina kp 12-16). Hirveä hinku testata. Ihan turhaan, olen ihan varma että menkat on alkamassa (testasin siis negat kp 25 ja kp 27). Yritän odottaa ainakin huomisaamuun asti. Mutta raskausmahdollisuuden kuvitelmaa pitää yllä tässä kierrossa vielä se, että rinnat on kipeät. Minulla ei ole ikinä ennen ollut rinnat kipeät missään kierron vaiheessa, eikä raskaana ollessa, eikä ainoassa kemiallisessa raskaudessa eikä viime kesän kohdunulkoisessakaan. Itse väitän myös itselleni vastaan, että pikemminkin kyse olisi lähestyvien vaihdevuosien tuomasta pms-oireesta. *huoh*
 
Kasenja: Joskus tohon törmäsinkin, mut en katellu sitä sen enempää. Nythän ihan ton taulukon takia pitäis testata jo dpo5 :))) No ei vaine. Tai no hullusta kyllä tiiä.

Oliko se apteekin oma sellainen, joka ei anna turhia viivanpaikkoja?
 
Ei mul oo kuin noita tikkuja. Ja muutenkin pistin jäitä hattuun - katotaan nyt. Kun ihan on semmonen tunne kuin menkat ois alkamassa. Alavatsassa vihlontaa yms. En viitsi edes miehelle vielä mitään sanoa, jos onkin sitten väärä hälytys.
 
Oih plussaa ja hyvän kuuloista hoitotulosta, onnittelut. Tsemppiä piinailijoille.

Omaa napaa. Sain eilen nlan kautta kiireellisen lähetteen naistentautien polille, kävin siellä aamulla. Tuulimuna varmistui, sain valmistavan tabletin ja huomenna osastolle lääkkeellisen tyhjennykseen. Haluavat minut osastolle koska meiltä sairaalaan yli tunnin matka. Oma mielikin rauhallisempi, ei tarvitse miettiä tyhjeneekö yms vaan saa luottaa ammattilaisiin. Olo tietenkin surullinen mutta samalla nyt helpotti kun tilanne on tiedossa ja sille nopeasti jotain tehdään.

Lääkäri sanoi että yhdet kuukautiset olisi odotettava ennen uutta yritystä. Katellaan, ajatus on nyt selkiytynyt että haluan todellakin vielä yrittää. Mies ollut koko ajan sitä mieltä, minulla parin päivän empiminen. Kiitos tsempeistä ja myötäelosta. Minä palaan vielä..
 

Yhteistyössä