40+ so what wol.13

Oodikas selvästi näen haamulaisen :) toivon että se vahvistuu :)
Itse mietin että milloin uskallan testata, nyt siis Dpo8.
Eilen oli pahaa olo ja paljon on ilmavaivoja, vasenta rintaa välillä pistää. Varmaan kuvittelen kaiken.
 
Maanantai 7.3.2016

nimi / ikä.....monettako kuumeilee....kp / kierron pituus

lillans(37).........................1..............32kp/31
Jimima (44)......................2..............30kp/28-30
Esteri1 (42)......................2..............26kp/30
Virkki (39)........................2..............25kp/26
Oodikas (37) ...................2..............25kp/28
bugsy (45) ......................?...............24kp/30
Athina (41)......................6...............22kp/ 28-30
Minzi (39).........................3...............18kp/27-29
Babez74 (41)....................1..............18kp/29
Kasenja (39) ...................2...............17kp/?
Truuly (37) ......................2...............16kp/30
C. rotundifolia (40)...........2..............16kp/26-29
kolibrinorsu (38)...............1..............16kp/28-30
Tammityttö (39).................................12kp/
Pirunpelto (40).................1...............10kp/28
Helmi1234 (39).................2........... ...7kp/26-28
Joyzy (42)..........................................4kp/28
Pilhilinna-74 (40).............6................2kp/27-28
Vuorikristalli (39)..............6................2kp/28

Koivutar75 (40)................3.............?kp/23-27
Katayana (38)...................3............?kp/

Piinailupäivät:

Jimima (44)..................................... dpo 19
Pilhilinna-74 (40).............................dpo 13
Esteri1 (42).....................................dpo 12
Oodikas (37) ..................................dpo 9
Athina74 ........................................dpo 8
Babez74 (41)..................................dpo 6

Plussanneet: :love:

2016
Meibijees..........(37) - 01/2016
o0o.................. (40) - 01/2016
Kalabaliikki.......(39) - 01/2016
KeltainenSeepra..... - 02/2016
Poppis75 (40)..........- 02/2016
Elotar74....................-02/2016
Fazerina74 (41)........-02/2016

2015
vauvatoiveinen.....(38) - 01/2015
Hedelmiina............(39) - 02/2015
Sahramiini.............(43) - 03/2015
flutur.................... (41) - 03/2015
Äiti seiskanelonen (41) - 6/2015
Karoliina74............(40) - 8/2015
Meimii....................(41) - 8/15
Tyydeli...................(42) - 8/15
Mileena74................(41) -9/15
SuloinenSalaisuus...(40) - 10/15
Zandi.......................(40) - 10/15
Woodoo..................(40) - 12/15


Taustailijat:

Zini76 (40)
Heinäpelto (42)
Molly333 (42)
Eveliina74 (42)

*Jokainen voi päivittää listan itse. Kun olet kirjautunut sisään, paina listan kohdalta "vastaa". Muuta päivät ja muokkaa mieleiseksesi, lopuksi poista #/quote - merkit ylhäältä ja alhaalta. Sen jälkeen lähetä ja vóila!


 
Moikka kaikki!
Hirveesti tullut plussia sen jälkeen kun jäin taustalle (toivottavasti ei johtunut siitä ;)) onnittelut kaikille.

Voisinpa palata taustalta, haavat on nuoltu ja vauvakuume painaa päälle armottomasti, vaikka uusia kuvioita töissä onkin mukavasti. Hallituksen hidastelut tuossa soteuudistuksessa vaan aiheuttavat sen, että jos jään odottamaan uudistuksia, taitaa olla turha enää haaveilla vauvasta sen jälkeen. :mad::mad::mad:
Eli seruaavaan päivitykseen voisin palata kuumeilijaksi
Zini76 (40).....5.....kp 13/26-28
Käytössä ei mitään gelejä, mehuja tai ovistikkuja, mennään mutulla. Ovista ei ole vielä tullut bongattua tässä kierrossa
 
  • Tykkää
Reactions: Pirunpelto
No hyvä, että muutkin näkee testeissä jotain, niin ehkä siinä oikeasti oli haamu eikä vain minun mielikuvituksen tuottama häivähdys viivasta. Tämän aamun (tai aamyön) testi oli samanlainen. Odotin jo punertavaa haamua, mutta ei tullut sellaista. Aloitan taas sen saman virren, että dpo9 olen saanut hailakoita viivoja niin ei taas ole uskoa siihen, että plussa oikeasti olisi tulossa. Ja joo, tiedän, että on voinut kiinnittyä myöhemmin ja tämä kierto on muutenkin erilainen kuin aiemmat, kun ovis oli vasta kp16. Noh, yritän pitää pientä toivonkipinää vielä hengissä.

Athina voisi kyllä liittyä minun seuraan ja testata huomenissa... Oikeasti varmaan kannattaisi odottaa parikin päivää vielä mutta sehän on helpommin sanottu kuin tehty. Täällä on tikkuja kasteltu jo dpo6 lähtien. :oops:

Lapsi kutsuu... Viivoja piinailijoille ja tsemppiä meille kaikille! Uusi viikko ja uudet mahdollisuudet. (Ai joo, arvatkaapa miten se minun aiemmin ollut positiivinen päivä päättyi? No tietenkin megariitaan miehen kanssa. Saatiin kyllä onneksi sovittua nopeasti, kun mies tavoistaan poiketen pyysi anteeksi. Mutta tässä sen taas näki, ettei kannata olla positiivinen ja tyytyväinen. :poop:sanko kipataan niskaan ja just.)
 
Maanantai 7.3.2016

nimi / ikä.....monettako kuumeilee....kp / kierron pituus

lillans(37).........................1..............32kp/31
Jimima (44)......................2..............30kp/28-30
Esteri1 (42)......................2..............26kp/30
Virkki (39)........................2..............25kp/26
Oodikas (37) ...................2..............25kp/28
bugsy (45) ......................?...............24kp/30
Athina (41)......................6...............22kp/ 28-30
Minzi (39).........................3...............18kp/27-29
Babez74 (41)....................1..............18kp/29
Kasenja (39) ...................2...............17kp/?
Truuly (37) ......................2...............16kp/30
C. rotundifolia (40)...........2..............16kp/26-29
kolibrinorsu (38)...............1..............16kp/28-30
Zini76 (40)........................5.............13kp/26-28
Tammityttö (39).................................12kp/
Pirunpelto (40).................1...............10kp/28
Helmi1234 (39).................2........... ...7kp/26-28
Joyzy (42)..........................................4kp/28
Pilhilinna-74 (40).............6................2kp/27-28
Vuorikristalli (39)..............6................2kp/28

Koivutar75 (40)................3.............?kp/23-27
Katayana (38)...................3............?kp/

Piinailupäivät:

Jimima (44)..................................... dpo 19
Pilhilinna-74 (40).............................dpo 13
Esteri1 (42).....................................dpo 12
Oodikas (37) ..................................dpo 9
Athina74 ........................................dpo 8
Babez74 (41)..................................dpo 6

Plussanneet: :love:

2016
Meibijees..........(37) - 01/2016
o0o.................. (40) - 01/2016
Kalabaliikki.......(39) - 01/2016
KeltainenSeepra..... - 02/2016
Poppis75 (40)..........- 02/2016
Elotar74....................-02/2016
Fazerina74 (41)........-02/2016

2015
vauvatoiveinen.....(38) - 01/2015
Hedelmiina............(39) - 02/2015
Sahramiini.............(43) - 03/2015
flutur.................... (41) - 03/2015
Äiti seiskanelonen (41) - 6/2015
Karoliina74............(40) - 8/2015
Meimii....................(41) - 8/15
Tyydeli...................(42) - 8/15
Mileena74................(41) -9/15
SuloinenSalaisuus...(40) - 10/15
Zandi.......................(40) - 10/15
Woodoo..................(40) - 12/15


Taustailijat:

Heinäpelto (42)
Molly333 (42)
Eveliina74 (42)

*Jokainen voi päivittää listan itse. Kun olet kirjautunut sisään, paina listan kohdalta "vastaa". Muuta päivät ja muokkaa mieleiseksesi, lopuksi poista #/quote - merkit ylhäältä ja alhaalta. Sen jälkeen lähetä ja vóila!


 
Oodikas.. en kommentoi koska mun puh ei viivoja saa näkyviin vaikka ne olis selkeitä :(! Toivottavasti vahvistuu!!

Athina ja muut, tehkää lisää tikkuja :)!

Babez.. no..mitähän sanoisin.. meillä tehtiin 3 blasto siirtoa lahjasoluilla syksyllä . Rahaa paloi yli 8000 e ja tulos nolla. Alkiot oli hyviä. Paska kana mikä paska. Mikään ei muhun halua tarttua. Että nii..ei näistä aina tiedä. Kaveri kävi lahjasoluilla hoidossa ja ekana tärppäs, 7 jäi vielä pakkaseen.. että voi se onnistuakin. Halaus sinne. On tää vaan pirun vaikeaa.

Täällä kp X menossa. En jaksa edes enää laskea. Ovis on luultavasti taas vasta myöhään ja pska sellanen joten ei taida tässäkään kierrossa uutisia saada. Kp21 on gyne eli en tikuta varmaankaan ennen sitä sillä viimeistään siel selviää missä mennään. Toivon että voisi (edes huvikseen) käydä progesteronikokeessa. En ole koskaan käyny joten sais selvyyden/varmuuden tiputeluun yms loppukierron kurjuuksiin.
 
Pakko se on alkaa tikuttaa huomenna, tissit on oudot ja suihkussa huomasin että vasen on ihan sininen kun verisuonet on ihan pinnassa, oikeasta tuli pieni tippa maitoa kun puristin
Outoa, alavatsa välillä pinkeä. Huu voisiko ihme olla tapahtunut.....
 
Zini, welcome back! Ihanaa, että tulit.

Oodikas, mun piti jo viimeksi laittaa, että siinä alimmassa on hentoinen viiva. Vahvistumista sille!

Tammis: täälläkin X. yritys menossa! Ärsyttää! Oliko sulla tuttu luovuttaja vai tuntematon?

Onneksi valon määrä lisääntyy ja kesää kohti mennään. Pitää kehitellä kaikkea mukavaa! Hirvittää ensimmäinen hoitokierros ja jotenkin se tieto, ettei se eka kuitenkaan onnistu, kun kroppa menee sekaisin. Onko siellä edes kelloja soluja? Tuleeko niitä? Kuinka kipeää se punktio tekee? Yms yms... Kaikkea päässä pyörii!
 
Pirtsi - tosi ikävää että joudutte odottamaan vielä 2 välikiertoa! Jostain kuitenkin luin omien hoitojeni aikaan että itse asiassa tuoresiirto punktointikierrossa ei olisikaan paras mahdollinen, koska silloin elimistö on sekaisin niistä kaikista hormoneista. Että PAS olisi parempi. Mullehan tehtiin heti samaan ja syykin oli aelvä, koska kummallakkn kerralla selviytyi vain yksi alkio jatkoon. Sullahan oli ihan loistavasti muniksia jos yhdestä tuubista selvisi 7 pakkaseenkin asti! Thumbs up! Kertoikone niiden laadusta mitään ts. Siitä jakautumisesta ja dragmentoitumisesta?Sä tipu kuulostat niin hedelmälliseltä ettämä uskon visusti että teidän problematiikkaan on just nämä hoidot
Oikea ratkaisu!


Mä käyn koko ajan itseni kanssa keskustelua, että mitäs jos jäänkin lapsettomaksi.. miehellä on siis lapsi joka ei asu meillä, mikä ei tod ole sama asia kuin oma lapsi... adoptioonkin aletaan olemaan kohta liian vanhoja ja sijaisperhetoiminta ei kiinnosta kun tahtois ihan sen oman nyytin. Lahjamunasolutkin vois olla... mutta kun mun hoitovaste oli noinkin surkea että ei ihan viittis 7000e per hoito heittää menee.. eikä se silti olisi mun sukusoluista oleva ihsn oma lapsi.. kauhee sisäinen keskustelu. Jos jollain tai teiän tutuilla on näistä positiivisia kokemuksia niin saanostaa tunnelmaa.. taas meni syviin vesiin, sorry sisters.

Sit mulla taitaa nyt olla menossa
Dpo5 kp 17/29

Leppoisaa su kaikille!
Hellou Babez! Kiva kuulla sinustakin pitkästä aikaa! ja Zini lämpimästi tervetuloa takaisin


Mä olen Babez monesti ihmetellyt, kun täällä moni puhuu noista soluista, fragmentaatioista sun muista että mistä ihmeestä ne sen tietää? Meille siis sanottiin vaan, että 1-2 luokan alkiot vain pakastetaan ja niitä tuli 7kpl. Ei muuta. Ei yhtään mitään muuta.
Kai se on ihan hyvä merkki?
En tiedä, kertooko ne niiden laadusta sitten enemmän, jos päästään huhtikuussa siirtoon, toivottavasti. Niitä on siis 2 olkea, joka myös ihmetytti minua että mikä hemmetin olki (olin töissä ja en voinut puhelimessa kysyä mitään!). Toisessa on 2 ja toisessa 5.
Miks näin, en tiedä?

Lahjasoluista ja adoptiosta. Olen itse miettinyt myös tuota samaa, enkä pääse siinä mihinkään tulokseen. Taivahan tosi vaan on se, etteivät he kuitenkaan olisivat omaa verta ja dna:ta vaan jonkun toisen. Mietin joskus aikoinani, että luovuttaisin itse munasoluja, mutta en kestänyt ajatusta, että maailmalla olisi minun dna:lla varustettuja lapsia jossain, enkä tietäisi onko heillä hyvä olla. Jossain olisi kopio minusta. Luulen, että sydämeni huutaisi sen perään.
Mies mietti samaa, jos käyttäisimme lahjasiittiöitä. Lapsi olisi minun ja jonkun toisen. Se oli hänelle todella kova paikka, ja ymmärrän sen. Joten meidän kohdalla kaiketi mennään näillä, ja jos emme yhteistä lasta saa, niin olkoon sitten niin. Toivon sydämmestäni onnistumista kaikille sitä toivoville, olipahan lahjasolut tai ei!
 
  • Tykkää
Reactions: Mäkkaiver
Varoitus: pitkä omanapainen tilitys luvassa! Terveisiä pohjamudista, täällä taas ollaan eli KP 2. :notworthy: Eikä vain se että menkat alkoi, taitaa olla kiertokin ihan sekaisin. Eilen oli DPO 19, jos ovistestiin ja limoihin oli luottamista, joten sen mukaan menkat oli myöhässä, vaikka kierron pituus sinänsä oli normaali (ovis sen sijaan oli aikainen, jos sellaista edes oli). Ehdin jo vähän ihmetellä että olisikohan vihdoin tärpännyt, mutta eilen sitten hanat aukesivat kertaheitolla heti aamulla, ei edes mitään tuhrua varoittamassa tulevasta. Taitaa kyllä oikeasti olla aika heittää hanskat kehään, sillä nyt alkaa kroppakin reistailla. Näen seuraavat vaihtoehtot:

1. Ovista ei tapahtunutkaan, vaikka ovistesti näytti selkeää plussaa ja myös limat ja alavatsanippailut sopivat ajankohtaan. Tämä olisi huonoin vaihtoehto, sillä epäilen etten edellisessäkään kierrossa ovuloinut, en ainakaan saanut sitä testeillä bongattua. Ei lupaa hyvää jatkon kannalta.
2. Ovis oli sittenkin myöhemmin, mutta ovistestit ja limat puhuvat kyllä sitä vastaan.
3. Luteaalivaihe oli yhtäkkiä 18 päivää normaalin 16 (joskus 15) sijaan.
4. Varhaisessa vaiheessa keskenmennyt raskaus. Tätä vaihtoehtoa olisin melkeinpä toivonut, sillä vaikka keskenmeno olisi ollut kurjaa, se olisi kuitenkin selittänyt tuon oudon kierron ja myös antanut toivoa, sillä olisin ainakin tullut raskaaksi. Mutta ei, testasin eilen illalla, vaikka menkat olivat jo alkaneet, ja putipuhdas nega se oli. Tuskin se hormoni yhdessä päivässä olisi ehtinyt hävitä.

Esivaihdevuosioireilta tämä valitettavasti vaikuttaa. :cry::notworthy: Olen niin maassa. En olisi kyllä koskaan uskonut että toisen lapsen saaminen olisi näin vaikeaa. Kyllä mä tajuan että todennäköisesti jäämme yksilapsiseksi perheeksi ja olen ikionnellinen ihanasta rakkaasta ainokaisestani :love:, mutta mulla on kyllä pitkä matka siihen että osaisin hyväksyä asian ja elää sovussa asian kanssa. Sydäntä raastaa kun näen vauvoja, raskausvatsoja, vaippamainoksia jne, vaikka ihania ovat eikä minulta millään tavalla pois (älkää ymmärtäkö väärin, suon tietysti nämä asiat muille). Minulla olisi sydämmessäni paikka toiselle lapselle (ja miksei suuremmallekin määrälle, jos vaikka ne Pirtsin unen kaksoset tulisivat mulle :)) ja tällä hetkellä suren todella paljon sitä että tämä paikka näyttää jäävän tyhjäksi. Tiedostan toki edelleen että olen onnekas kun on kuitenkin yksi lapsi, kaikki eivät ole yhtä onnekkaita, mutta silti tunnen suurta tuskaa kun sitä sisarusta ei kuulu. :( Mutta yritys jatkuu, nyt alkaa vissiin YK 37, repikää siitä huumoria... :rolleyes: Taidan hakea tänään taas kuningatarhyytelökapseleita, joten eikun kohti seuraavaa festiä... :D

Anteeksi omanapainen päivitys. Tsemppiä kaikille muillekin ja onnea plussanneille sekä Joyzylle pahoittelut KM:sta!
 
Viimeksi muokattu:
Varoitus: pitkä omanapainen tilitys luvassa! Terveisiä pohjamudista, täällä taas ollaan eli KP 2. :notworthy: Eikä vain se että menkat alkoi, taitaa olla kiertokin ihan sekaisin. Eilen oli DPO 19, jos ovistestiin ja limoihin oli luottamista, joten sen mukaan menkat oli myöhässä, vaikka kierron pituus sinänsä oli normaali (ovis sen sijaan oli aikainen, jos sellaista edes oli). Ehdin jo vähän ihmetellä että olisikohan vihdoin tärpännyt, mutta eilen sitten hanat aukesivat kertaheitolla heti aamulla, ei edes mitään tuhrua varoittamassa tulevasta. Taitaa kyllä oikeasti olla aika heittää hanskat kehään, sillä nyt alkaa kroppakin reistailemaan. Näen seuraavat vaihtoehtot:

1. Ovista ei tapahtunutkaan, vaikka ovistesti näytti selkeää plussaa ja myös limat ja alavatsanippailut sopivat ajankohtaan. Tämä olisi huonoin vaihtoehto, sillä epäilen etten edellisessäkään kierrossa ovuloinut, en ainakaan saanut sitä testeillä bongattua. Ei lupaa hyvää jatkon kannalta.
2. Ovis oli sittenkin myöhemmin, mutta ovistestit ja limat puhuvat kyllä sitä vastaan.
3. Luteaalivaihe oli yhtäkkiä 18 päivää normaalin 16 (joskus 15) sijaan.
4. Varhaisessa vaiheessa keskenmennyt raskaus. Tätä vaihtoehtoa olisin melkeinpä toivonut, sillä vaikka keskenmeno olisi ollut kurjaa, se olisi kuitenkin selittänyt tuon oudon kierron ja myös antanut toivoa, sillä olisin ainakin tullut raskaaksi. Mutta ei, testasin eilen illalla, vaikka menkat olivat jo alkaneet, ja putipuhdas nega se oli. Tuskin se hormoni yhdessä päivässä olisi ehtinyt hävitä.

Esivaihdevuosioireilta tämä valitettavasti vaikuttaa. :cry::notworthy: Olen niin maassa. En olisi kyllä koskaan uskonut että toisen lapsen saaminen olisi näin vaikeaa. Kyllä mä tajuan että todennäköisesti jäämme yksilapsiseksi perheeksi ja olen ikionnellinen ihanasta rakkaasta ainokaisestani :love:, mutta mulla on kyllä pitkä matka siihen että osaisin hyväksyä asian ja elää sovussa asian kanssa. Sydäntä raastaa kun näen vauvoja, raskausvatsoja, vaippamainoksia jne, vaikka ihania ovat eikä minulta millään tavalla pois (älkää ymmärtäkö väärin, suon tietysti nämä asiat muille). Minulla olisi sydämmessäni paikka toiselle lapselle (ja miksei suuremmallekin määrälle, jos vaikka ne Pirtsin unen kaksoset tulisivat mulle :)) ja tällä hetkellä suren todella paljon sitä että tämä paikka näyttää jäävän tyhjäksi. Tiedostan toki edelleen että olen onnekas kun on kuitenkin yksi lapsi, kaikki eivät ole yhtä onnekkaita, mutta silti tunnen suurta tuskaa kun sitä sisarusta ei kuulu. :( Mutta yritys jatkuu, nyt alkaa vissiin YK 37, repikää siitä huumoria... :rolleyes: Taidan hakea tänään taas kuningatarhyytelökapseleita, joten eikun kohti seuraavaa festiä... :D

Anteeksi omanapainen päivitys. Tsemppiä kaikille muillekin ja onnea plussanneille sekä Joyzylle pahoittelut KM:sta!
 
Tiistai 8.3.2016

nimi / ikä.....monettako kuumeilee....kp / kierron pituus

lillans(37).........................1..............33kp/31
Esteri1 (42)......................2..............27kp/30
Virkki (39)........................2..............26kp/26
Oodikas (37) ...................2..............26kp/28
bugsy (45) ......................?...............25kp/30
Athina (41)......................6...............23kp/ 28-30
Minzi (39).........................3...............19kp/27-29
Babez74 (41)....................1..............19kp/29
Kasenja (39) ...................2...............18kp/?
Truuly (37) ......................2...............17kp/30
C. rotundifolia (40)...........2..............17kp/26-29
kolibrinorsu (38)...............1..............17kp/28-30
Zini76 (40)........................5.............14kp/26-28
Tammityttö (39).................................13kp/
Pirunpelto (40).................1...............11kp/28
Helmi1234 (39).................2........... ..8kp/26-28
Joyzy (42).........................................5kp/28
Pilhilinna-74 (40).............6................3kp/27-28
Vuorikristalli (39)..............6...............3kp/28
Jimima (44)......................2...............2kp/28-30
Koivutar75 (40)................3...............?kp/23-27
Katayana (38)...................3..............?kp/

Piinailupäivät:

Pilhilinna-74 (40).............................dpo 14
Esteri1 (42).....................................dpo 13
Oodikas (37) ..................................dpo 10
Athina74 ........................................dpo 9
Babez74 (41)..................................dpo 7

Plussanneet: :love:

2016
Meibijees (37)......... - 01/2016
o0o (40).................. - 01/2016
Kalabaliikki (39)...... - 01/2016
KeltainenSeepra..... - 02/2016
Poppis75 (40)..........- 02/2016
Elotar74....................-02/2016
Fazerina74 (41)........-02/2016

2015
vauvatoiveinen.....(38) - 01/2015
Hedelmiina............(39) - 02/2015
Sahramiini.............(43) - 03/2015
flutur.................... (41) - 03/2015
Äiti seiskanelonen (41) - 6/2015
Karoliina74............(40) - 8/2015
Meimii....................(41) - 8/15
Tyydeli...................(42) - 8/15
Mileena74................(41) -9/15
SuloinenSalaisuus...(40) - 10/15
Zandi.......................(40) - 10/15
Woodoo..................(40) - 12/15


Taustailijat:

Heinäpelto (42)
Molly333 (42)
Eveliina74 (42)

*Jokainen voi päivittää listan itse. Kun olet kirjautunut sisään, paina listan kohdalta "vastaa". Muuta päivät ja muokkaa mieleiseksesi, lopuksi poista #/quote - merkit ylhäältä ja alhaalta. Sen jälkeen lähetä ja vóila!


 
Hei taas kaikki kanaset! Isot onnet plussaneille ja vielä isommat ruttaushalit ikävempien uutisten saajille. :love:

Oma napa on taas omituinen..
Ovista en ole bongannut mitenkään, ei mitään oloja ei tuntemuksia enkä ole tikuttamista kokeillut. Kalenterin mukaan ovis ois ollu toissapäivänä, kai... Jotenkin turhauttaa ihan älyttömästi. Onko ovista ees ollu kun olo niin oireeton... :eek: Kovasti ollaan kyllä viikko ahkerasti "painettu" (jopa siinä määrin että isäntä sai "taisteluvammoja" :ROFLMAO: ja jouduttiin vähän rauhallisemmin "taistelee"), mutt tuntuu niin turhalle kun ei ovista tunne. Koko touhuaminenkin alkaa puulle maistumaan päivä toisensa perään samaa kaavaa... :cautious:
Oma äitini on tällä hetkellä kovin huonossa kunnossa ja pahoin pelkäänkin ettei tule mahdollista toista lapsenlastaan koskaan tapaamaan.. Sekin vetää mielen maahan ja itkuttaa... :cry: Möh....

Mutta kaikille muille kovasti tsemppiä!!! We can do it! ( I hope...)

Tässäpä vielä naistenpäivä terveiset karvaiselta lapseltamme
http://aijaa.com/jEv7Zc
 
Ihana kuva, Truuly. Voimia äidin tilanteeseen <3 Onko hänellä jokin perussairaus, mikä tekee kunnon huonoksi?

Jimimalle isot rutistukset. Hävettää marista muutaman kuukauden (no okei, enemmän kuin muutaman kuukauden) yritystä.

Soitin lääkäriin eilen ja koetettiin laskeskella milloin kannattasi käydä progesteronikokeessa, ja eikö prkl pääsiäinen osu kohdilleen! Eli tämäkin kierto menee harakoille. Järki lähtee. Monestakin eri syystä olen alkanut epäillä, että keltarauhashormoni se temppuilee.
Olen suunnitellut jopa vyöhyketerapiaan menemistä, vaikka en semmoiseen uskokaan. Teen itselleni tästä ihan hullun stressin.

Minkä verran te muut olette kertoneet esimerkiksi ystäville yrityksestä?
 
Vuorikristalli, kaikkea kannattaa kokeilla (y)Itse en ollut ikinä käynyt vyöhyketerapiassa, mutta sain lahjakortin ja tokan käyntikerran jälkeen plussa. Sitä ennen 16 kk yritystä johon mahtui kaks km. Nyt pikkutyttö 3 kk :barefoot:. Vyöhykkeen lisäks olin myös juonut pari kuukautta enemmän vettä, jostain sittemmin luin että riittävä vedenjuonti on tosi tärkeää jos aikoo raskautua.

PIRTSILLE terkkuja, lämmin hali ja tsemppiä :love:
 
Jaha. Yritäm istua ny pyllylle ja kommentoida edes jotain :)

Voimia Truuly ! Raskas tilanne. Eniten olen surru tätä "vanhana lisääntymistä" sen takia.että mun vanhemmat on vanhoja ja eivät jaksa /voi silleen olla enää lapsenlapsien kans. Että mitä kun olen sit samassa tilanteessa kun/jos omat lapset saa lapsia. Että olen kans jo tosi vanha :(.. nomut nää on näitä. Kun ei itse voinu valita.

Oodikas :( oletko kokeillu millään muulla? Noi herkät (??) Ei antanu tuolla hätähousuissa yhdelle mitää viivaa ku PC oli ihan punainen. Halit sinnekin!

Athina :(! Toivottavasti tulos on muuttunu :(

Jimina. Tervetuloa kerhoon. Mä kans olen varma että mulla in nyt oikeasti iskeny esivahtarit.. mikää ei tunnu toimivan :( Toivottavasti ei kuitenkaan kummallakaa olis kyse siitä


Vuorikristalli. Hmm. Mä vähän joskus mietin tätä stressi asiaa. Musta tuntuu et olen kans aina kehittänyt liian kovan stressin. Etenkin hoidoissa. Mut toisaalta kyl mä vedin keväälläki Macaa ja pillereitä ja greippiä ja tikutin 120 tikkua ja tulin siitä kierrosta raskaaks. Että eikai se sitäkään aina sano. Mut hei toi vesi. . Totta mitä Sahris sano. Mä imetin sillo ja vedin 3l vettä päivässä (norm juon vain muutamia laseja, liian vähän ) ja ainaki limis oli sillo muhkea vaikka imetin!! Ja limat selkeät. Nyt limis ei meinaa paksuta. Missä lie syy, en tiedä. Luultavasti kesän toimenpiteissä. Kaikkea kannattaa kokeilla. Se vesi ku on ainaki ilmaista :)!

Peukkuja päivän testaajat!! Mulla ei edelleenkään mainittavaa. Näkyy olevan joku kp14 menossa ja himot ja kaikki olis päällä. Ovis ei vielä kylläkää oo, liuskat negaa ja muutenkaan mulla vielä juuri koskaan oo ollu.. joten en tiedä miten te muut voitte luottaa pelkkii oireisiin :ROFLMAO::eek:.. mies kipeä joten siitäkää ei o iloa. En tiiä mikä sitäki vaivaa, se puhuu että pitäs olla paljo seksiä mut ei se tunnu mua haluavan niinku mä sitä (n)
 
Vuorikristalli: minäkin olen miettinyt tuota vyöhyketerapiaa. Harmiettä Pääsiäinen sotkee progemittauksen :(

Jimima: Mulla aivan samanlaiset mietteet toisten vauvamahoja/vauvoja katsellessa.. Surullinen, jopa kiukkuinenkin olo. Ja sitten iso häpeä, että sillä lailla tunnen. (n)

Ihana kuva Truuly! Meillä myös pikkuinen chihuahua. Hänellä oli synttärit eilen, täytti 10 v :)

Athina: tuo viimeisin lähettämä kuva ei ainakaan minulle näy!

Minulla kp 18, eikä ovisesta vielä tietoakaan. Hailura viiva ilmesty tikkuun.
 
Ois kyllä ihanaa, kun kaikkien vaikeuksia kokeneiden tie veisi lopulta voittoon.

Mies laittoi eilen viestin (ku olin kaupungilla), että tilasin uuden auton eli saa sit se toinenkin tulla. Että ei mitään paineita mulle :) Saatiin entisestä autosta kivasti vaihdossa ja tulee tilava auto, joten on se kiva tällaisellekin perheelle.
Mies on kyllä välillä ku perseeseen ammuttu karhu, ku sitä väsyttää. Mut en siltikään usko, että se voi tietää millaista mulla on ku väsyttää ja hillitsen itseni selkeästi häntä itseään huomattavasti paremmin. Välillä tulee olo, että mitäs sitten ku lapsia on kaks ja väsymyskin sen mukainen. Noh, ei auta alkaa jänistämään. Hyvinä päivinä sitten on taas ihanaa ja pikkuvauva-aika on melko lyhyt eli ei se useamman kerran yösyöttäminen loputtomiin jatku.

Mulla on kiertopäivä 9 ja alkaa selkeesti jotain tapahtua jo alakerrassa. Fertility Friend ennustelee ovista 14pv maanantaina. Katsotaan mitä testit sanoo. Limat muuttuneet eilen jo selkeesti runsaammiksi, vielä on kuitenkin kokkareista seassa eli ei olla itse asiassa. Mutta voi kai sitä ovistestin tänään uitella ihan vaan testaamisen ilosta. Raskauskeijulta tulossa se kahden hormoonin clearbluen ovistesti. Mun aiemmin ostama oli se vain lh:ta mittaava. Ei mulla varmaan noille rahoille olis ollukaan mitään parempaa käyttökohdetta. Ei oo nimittäin ihan ilmaisia noi digitaaliset härpäkkeet.
 
Hei moi böö kaikille:p.... Pääsisikö tää 1kk päästä 40 vuotta täyttävä aivan järjettömän vauvakuumeen omaava pimu remmiin mukaan? Elikkäs 6lasta ennestään ja nro:7 ois toiveissa. Pikkusen esitietoo minusta eli minulle tehtiin 4vuotta sitten sterilisaatio koska olin IHAN VARMA että ei enään lapsia.... No kuinkas sitten kävikään "legendaarisesti" ero tuli ja uus mies:whistle:..... Miehellä on 5lasta edellisestä liitosta, mutta mutta se yhteinen halutaan... Nyt on kulunut 2vko sterilisaatio purku leikkauksesta ja kaikki kuulemma meni ihan oppikirjojen mukaan ja yritys saa alkaa joten nyt yk:1 :love:
 
  • Tykkää
Reactions: Molly333
Keskiviikko 9.3.2016

nimi / ikä.....monettako kuumeilee....kp / kierron pituus

lillans(37).........................1..............34kp/31
Esteri1 (42)......................2..............28kp/30
Luppana76 (39)..............7..............28kp/30
Virkki (39)........................2..............27kp/26
Oodikas (37) ...................2..............27kp/28
bugsy (45) ......................?...............26kp/30
Athina (41)......................6...............24kp/ 28-30
Minzi (39).........................3...............20kp/27-29
Babez74 (41)....................1..............20kp/29
Kasenja (39) ...................2...............19kp/?
Truuly (37) ......................2...............18kp/30
C. rotundifolia (40)...........2..............18kp/26-29
kolibrinorsu (38)...............1..............18kp/28-30
Zini76 (40)........................5.............15kp/26-28
Tammityttö (39).................................14kp/
Pirunpelto (40).................1...............12kp/28
Helmi1234 (39).................2........... ..9kp/26-28
Joyzy (42).........................................6kp/28
Pilhilinna-74 (40).............6................4kp/27-28
Vuorikristalli (39)..............6...............4kp/28
Jimima (44)......................2...............3kp/28-30
Koivutar75 (40)................3...............?kp/23-27
Katayana (38)...................3..............?kp/

Piinailupäivät:

Pilhilinna-74 (40).............................dpo 15
Esteri1 (42).....................................dpo 14
Oodikas (37) ..................................dpo 11
Athina74 ........................................dpo 10
Babez74 (41)..................................dpo 8

Plussanneet: :love:

2016
Meibijees (37)......... - 01/2016
o0o (40).................. - 01/2016
Kalabaliikki (39)...... - 01/2016
KeltainenSeepra..... - 02/2016
Poppis75 (40)..........- 02/2016
Elotar74....................-02/2016
Fazerina74 (41)........-02/2016

2015
vauvatoiveinen.....(38) - 01/2015
Hedelmiina............(39) - 02/2015
Sahramiini.............(43) - 03/2015
flutur.................... (41) - 03/2015
Äiti seiskanelonen (41) - 6/2015
Karoliina74............(40) - 8/2015
Meimii....................(41) - 8/15
Tyydeli...................(42) - 8/15
Mileena74................(41) -9/15
SuloinenSalaisuus...(40) - 10/15
Zandi.......................(40) - 10/15
Woodoo..................(40) - 12/15


Taustailijat:

Heinäpelto (42)
Molly333 (42)
Eveliina74 (42)

*Jokainen voi päivittää listan itse. Kun olet kirjautunut sisään, paina listan kohdalta "vastaa". Muuta päivät ja muokkaa mieleiseksesi, lopuksi poista #/quote - merkit ylhäältä ja alhaalta. Sen jälkeen lähetä ja vóila!


 

Yhteistyössä