40+ so what wol.13

Voi MaiMei , olen niin niin pahoillani! :( Voi kurjuuksien kurjuus että siinä kävi sitten noin. Paljon halauksia sulle! Toivottavasti saat kerättyä ajatuksesi tästä hommasta ja haavat nuoltua. Kiva olisi sinua nähdä vielä täällä, olen jotenkin niin tunnistanut itseni kirjoituksistasi. Tsemppiä!

Onnittelut plussanneille!

Itselläni ei raportoitavaa. KP 25 / DPO 14 (luulisin), ei oireita mihinkään suuntaan. Menkkoja kyynisesti odottelen. :cautious:
 
Voi MaiMei harmittaa kyllä vietävästi sun puolesta. :notworthy: Poistetaan sinut listoilta, ja takaisinhan aina pääsee, jos siltä tuntuu. Mutta ymmärrän kyllä, että nyt ei halua varmaan roikkua missään. Voi jospa jossain vaiheessa tulisi yllätys sinne päin. Voimia nyt kovasti kaikkien palasten keräämiseen.
 
Harmin paikka, MaiMei.
Joyzyn testikuvaa en saa näkyviin, mutta hyvähyvä.

Täällä ovulaatio lähestyy. Olin ajatellut olla erityisesti tarkkailematta ovista - kun se joka tapauksessa iskee kiertopäiville 12-16, ja joka tapauksessa seksiä tulee niihin(kin) aikoihin harrastettua, ei se tieto ovuloinnista tai ovuloimattomuudesta mitään käytännössä muuta. Mutta niin vain huomaan tähän kiertoon mittailevani aamulämpöjä. Varmaan seuraavassa kierrossa huomaan jo ovistestejä mystisesti ilmaantuneen kaappiin, ja onhan ne sitten käytettävä kun kerran ilmestyvät.
 
Voi ei, Maimei!! (n) Ihan syvältä! Oon jännännyt koko päivän sun kuulumisia! Kuinka kauan teillä on nyt yritystä takana ja onko sulla ollut useampia keskenmenoja? Jatka vaikka letroilla siellä kotona! Minäkin lopetan tämän kesän jälkeen koko haaveilun, laitan vauvakamat myyntiin ja rupean keskittymään ulkomaanmatkailuun! Käy kertomassa kuulumisia aika ajoin!

Joyzy, onnea!

Itsellä ei raportoitavaa
 
Voi jösses älkää nyt kaikki hävitkö ja jättäkö mua tänne yksin :(.
Palstailen täällä varmaan vielä sitten tätä samaa asiaa 50 veenäkin vaikka menkatkin ois loppuneet ja vaihdevuodet jylläämässä. Kurjuuksien kurjuus sentään.:poop:
 
Maimei, oon kovin kovin pahoillani.

Täällä on menkkoja edeltävä blues. On se ihme hommaa. Tiesin ihan tasan, että tärppi EI VOI käydä, kun oviksen aikaan ei ollut seksiä. Minkä saakelin takia oon sitten surullinen? Mikä ihme vika on päässä, että ihan selkeä fakta ei sinne mahdu?

Hoh hoh...On sitä pöljä. Tulis lauantai äkkiä.

Ai niin, minusta näyttää, että mulla on päivää liian vähän tuossa listassa, olis oikeasti kp24, jos joku on listaa päivittämässä.
 
Voi ei, Maimei. Ma olen niin pahoillani sun puolesta!

Paasen iltapaivasta labraan ottaa verikokeet, ja tulosten jalkeen saan "konstaation" ja lahetteen gynelle. Taytyy yrittaa sitten siina konsultaatiossa pyytaa seurantaa niihin hcg arvoihin kun on sellainen tunne, ettei kaikki ole ihan kohdallaan.

Eilis illasta alkaen olen kaynyt jopa normaaliakin vahemman pissalla, ja kaikki tyypilliset raskausoireet puuttuu kokonaan. Siis niin vahan pissatti koko yon nukuttuani, ettei edes tikkuun riittanyt.

Bugsy, jos odotellaan sen plussaamismerkinnan kanssa siihen et nakee ne hcg arvot.
 
Torstai 3.3.2016

nimi / ikä.....monettako kuumeilee....kp / kierron pituus

Joyzy (42)........................................33kp/28
lillans(37).........................1..............28kp/31
Jimima (44)......................2..............26kp/28-30
Pilhilinna-74 (40).............6..............24kp/27-28
Vuorikristalli (39)..............6..............24kp/28
Esteri1 (42)......................2..............22kp/30
Virkki (39)........................2..............21kp/26
Oodikas (37) ...................2..............21kp/28
bugsy (45) ......................?...............20kp/30
Athina (41)......................6...............18kp/ 28-30
Minzi (39).........................3...............14kp/27-29
Kasenja (39) ...................2...............13kp/?
Truuly (37) ......................2...............12kp/30
C. rotundifolia (40)...........2..............12kp/26-29
kolibrinorsu (38)...............1..............11kp/28-30
Tammityttö (39).................................8kp/
Pirunpelto (40).................1...............6kp/28
Helmi1234 (39).................2........... ...3kp/26-28

Koivutar75 (40)................3.............?kp/23-27
Katayana (38)...................3............?kp/
Babez74 (41)....................1............?kp/29

Piinailupäivät:

Joyzy................................................dpo 17
Jimima (44)..................................... dpo 15
Pilhilinna-74 (40).............................dpo 9
Esteri1 (42).....................................dpo 8
Oodikas (37) ..................................dpo 5
Athina74 ........................................dpo 4

Plussanneet: :love:

2016
Meibijees..........(37) - 01/2016
o0o.................. (40) - 01/2016
Kalabaliikki.......(39) - 01/2016
KeltainenSeepra..... - 02/2016
Poppis75 (40)..........- 02/2016
Elotar74....................-02/2016
Fazerina74 (41)........-02/2016

2015
vauvatoiveinen.....(38) - 01/2015
Hedelmiina............(39) - 02/2015
Sahramiini.............(43) - 03/2015
flutur.................... (41) - 03/2015
Äiti seiskanelonen (41) - 6/2015
Karoliina74............(40) - 8/2015
Meimii....................(41) - 8/15
Tyydeli...................(42) - 8/15
Mileena74................(41) -9/15
SuloinenSalaisuus...(40) - 10/15
Zandi.......................(40) - 10/15
Woodoo..................(40) - 12/15


Taustailijat:

Zini76 (40)
Heinäpelto (42)
Molly333 (42)
Eveliina74 (42)

*Jokainen voi päivittää listan itse. Kun olet kirjautunut sisään, paina listan kohdalta "vastaa". Muuta päivät ja muokkaa mieleiseksesi, lopuksi poista #/quote - merkit ylhäältä ja alhaalta. Sen jälkeen lähetä ja vóila!


 
Joyzy toivotaan parasta, että kuitenkin nyt onnistuisi. Tiedän kyllä itsekin, että vaikka toisaalta on hyvä, että tuntee kroppansa, niin toisaalta ärsyttää, että tietää myöskin sen jos jokin ei ole kunnossa. Itselläni liian vähät ja viivästyneet oireet ovat tienneet huonoa. Ja toisilla taas voi mennä oireettomana koko raskaus.

Kyllähän tämä plussan metsästys on välillä sellaista vuoristomäkeä, sydän ja järki eivät oikein kohtaa.

Pirtsi minä voin sun kanssa palstailla vaikka tuonne 70v. :ROFLMAO:.

Kasenja se on just noin, että kun ajattelee, että antaa mennä omalla painollaan, niin kas kummaa, jostain alitajunnasta lykkää tarkat suunnitelmat kiertopäivien mukaan. Niin ja kumma kuka niitä testejä vessan kaappiin oikein kantaa :rolleyes:
 
Ette kuulkaa naiset usko kuinka kaipaan Suomalaista terveydenhuoltoa. Sain just klinikalta soiton, etta pitaa menna pissaamaan kuppiin tanaan :confused:. Ja jos testi nayttaa positiiviselta, niin saan lahetteen gynelle, lahetteen valmistumisessa menee 3 tyopaivaa :mad:. Eivat kuulemma klinikalla voi tehda hcg-verikokeita kun joutuvat lahettamaan ne eri paikkaan testattavaksi, ja tulosten saamisessa menee 2vkoa :eek:
 
Joyzy no voi taivas. Miten ne noin monta päivää saa siihen menemään o_O Johan tuossa ajassa ehtii verikin putkessa kuivua.
Jotakin sentään Suomessakin osaavat tehdä (y)
Kaikkein raastavinta on just tuo odotus. Odota ja odota. Aina vaan odota. Huoh...

Täällä nyt limat pongailtu. saa nähdä pääseekö kelejä hyödyntämään. Eli olisko nyt sitten sen muutaman päivän myöhässä normaalikierrosta. Ei onneksi venynyt viikkoja tms.

Katotaan....
 
  • Tykkää
Reactions: Joyzy
Pikainen kurkkaus tälle puolelle :)
Voi MaiMei, onpa ikäviä uutisia, kaikkea hyvää jatkoon!

Eveliina74, käy vaan ihmeessä gynellä ja verikokeessa. Itsekin kävin, kun oli kulunut 3 (vai 4) kiertoa ilman tulosta ja tuntui, etten edes ovuloi. Asiantuntevan tuntuinen vanhempi naisgyne laittoi lähetteen verikokeeseen ja kirjoitti Terolutit pidentämään kiertoa (kai), ja verikokeiden valmistuttua (kun arvot oli hyvät) aloitin Clomifenin "ruoskimaan munasarjoja" ;) Kolme kiertoa clomifenia ja juuri kun olin manaillut, ettei niistä mitään hyötyä ole, niin tulikin plussa :) (Ihan alussa tässä vielä ollaan, rv 5+5, mutta luottavaisella mielellä.) Paljon onnea sinullekin yritykseen! :)

Joyzylle peukut! (y)

T. Elotar74 5+5
 
  • Tykkää
Reactions: Eveliina74
Hei taasen,
Bugsy, kiitos kun lisäsit mut listalle ja tervetulotoivotuksista myös :). Ja Helmi ja Elotar74, suurkiitos teille vinkeistä ja kannustuksesta!
Ja Joyzylle onnea - oi miten kaunis viiva :)!
ON: Mulla huomenna ip lääkäriaika. En osaa mitään nyt ajatella muuta kuin sitä, vaikka töitäkin pitäisi tehdä. Mullahan lääkäri ultrasi viime joulukuussa (samalla kun otti kierukan pois) ja totesi, että ihan ok näyttää (oli muutama follikkeli kehittymässä - tosin ei mitään huimaa määrää, toisella puolella vaan yksi, toisella muutama). Muita tutkimuksia ei tehty.
On mulla myös jo 33-vuotiaana (eli vuosisata sitten) otettu FSH (tosin vain kerran) ja silloin se oli niinkin korkea kuin 11. Toisaalta sen jälkeen, 34- ja 37-vuotiaana olen kuitenkin tullut luomusti raskaaksi. Meillä myös miehessä vähän vikaa, mutta toisaalta onnistuttu on kuitenkin aiemmin, vaikkei ihan parhaat kortit oo kädessä. - Nyt tosiaan huolestuttaa tää lyhyt kierto, mahdolliset esivaihdevuodet (pysykää poissa, hus!!) ja se, että veritestit ois huonot. Niitä veritestien tuloksiakaan ei varmaan ihan heti saa.
Lääkäriin luotan, on normaalilla yksityisellä lk-asemalla mutta erikoistunut lapsettomuushommiin. Olen kuullut ja lukenut hänestä tosi hyvää.
Joko mä sanoin että pelottaa?
MIten sitä sais ajatukset vähän muihin asioihin...
Aurinkoa päiväänne kaikille!!
 
Pahoittelut ja tsempit MaiMeille. Paska homma, kun ei tulosta tullut.

Joyzyn testi tuolla aiemmin näytti oikein lupaavalta. Pidän peukkuja, että kaikki on niin kuin pitääkin! Tuskastuttavan kauan kyllä ottaa yhden verikokeen tuloksessa... Missä päin asutkaan? Mulla on mennyt ihan ohi.

Itsehän jo uitin testin, vaikka ei ole mitään saumaa, että siinä mitään näkyisi. On tänään vain niin positiivinen fiilis, että odotan raskaustestiinkin plussaa. Mitään oireita ei luonnollisestikaan ole (vielä) enkä oikein tajua, mistä tämä minulle epäluonteenomainen positiivisuuspuuska oikein kumpuaa. Sen verran minusta nytkin pessimistiä löytyy, että suunnilleen odotan jonku soittavan huonoja uutisia... Kun kyllä se elämä huolen pitää, ettei liian kivaa pääse olemaan.

Mutta joo, nyt siis kuvittelen, että on tärpännyt. Muutaman päivän päästä voin sitten hypätä takaisin sinne pohjamutiin, mistä ei olisi koskaan pitänyt pois noustakaan. Vaan tänään kuitenkin hyvällä mielellä... Sää on ihanan keväinen, paino on taas laskenut parin jumitusviikon jälkeen, viikonloppuna on tulossa vieraita ja tuo minun tyttönen on maailman ihanin olento. Saa kait tässä olla kiitollinen ja toiveikas.

Toivorikasta torstaita kaikille kanasille!
 
Jos ei olis oma mies nahnyt testeissa viivoja eilen ja toissa paivana, niin voisin alkaa uskomaan olevani mentaali-keissi (niin kuin klinikan vaki nayttaa uakovan). Kavin sitten siella labrassa pissaamassa tikkuun ja nega kuulemma on. Kummasti eilen naihin aikoihin 25ui testi naytti positiivisena. Ei kai se yhdessa yossa nollille voi pudota kun ei ole vuodot tai mitaan alkanut?
 
Voi hyvat hyssykat mika paiva:confused:

Muutamien edes-takas juoksutusten jalkeen, sain verikokeet raskauden maarittamiseksi. Positiivinen:love:

Eivat voi arvoja mitata taalla, mitta sen kuitenkin etta veressa on sen verran hcg:ta ettai raskaana ollaan toistaiseksi. Hoitsu antoi nipun papereita ja purkin raskausvitamiineja ja sanoi lahetteen gynelle olevan valmiina ma tai ti. Sen jalkeen voi varata ajan ja saada tarkemmat verikokeet ja tutkimuksen ihan gynegologin toimesta. Eli ens viikolla vois olla sit jo jotain uutta kerrottavaa.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Babez74
Missä on Babez? Ei oo aikoihin kuulunut hänestäkään!
Kiitos Virkki kysymästä
Babez on ollut talviunilla..
Olen vedellyt letroja ja tehnyt töitä
Yhden kierrpn tässä välissä söin turhaan letroja kun miesflunssa iski. Otti niiiiin paljon päähän kun kohtahan mä täytän jo 42 ettei sopis yhtään kiertoa missata. Työstressi ollut valtava ja jaksamisen kanssa ongelmia. Että tämän takia olen ollut poissa ja on ottanut pannuun.
Mutta nyt.. tällä viikolla bongasin ovisplussan vahvana ja samana sekä seuraavana päivänä täsmähoidettiin. Letrot on selkeästi aiheuttanut mussa sen että ovis tulee kp9-10 sijasn myöhemmin mikä on positiivista. Kuten tammityttökin kirjoitteli ei ole hyvä jos munis kypsyy liisn nopeasti. Vaikuttaa laatuun. Eli nyt ilmeisesti menossa dpo3 jos ovis oli ti? Tämän voisi päivittää minulle listalle. Ke oli mahanpuruja joten toivotaan parasta. Vaikka täällä onkin selkainen stressi päällä että sikiääkö sellaisessa eöimustössä mitään..
Onnittelut Poppikselle! Jatkan 300 lukemattoman viestin kahlaamista.
Virkille kiitos kun aina muistat muakin. Ja tsemiä hoitoihin!
 
Joyzy on ainakin toistaiseksi raskaana. Se on hienoa. Toivottavasti hcg ois tiukassa nousussa ja kaikki ok!

Kuinka kauan teidän munasolut yleensä kypsyy ja onko joku huomannut, että kypsyis liian nopeesti? Mulla se ovis on siinä kierron puolivälissä kp13 tienoilla ja hyvän kokoiseksi se munasolu ehtii ja limakalvokin pysynee hyvin mukana tilanteessa.

Mulla kiertopäivä 4 menossa ja menkkojen loppua odottelen. Sitten odotellaan ovista ja sitten ollaan ihan höpsöjä se vajaa kaks viikkoa. Montahan testiä tällä kertaa menee. Malttaiskohan ottaa sinne reilusti yli viikkoon oviksesta ennen ekaa r-testiä. Eli tekis pyhän päätöksen ettei uita mitään ennen dpo10 :) :ROFLMAO: :LOL: :geek: :whistle:
 
Perjantai 4.3.2016

nimi / ikä.....monettako kuumeilee....kp / kierron pituus

Joyzy (42)........................................34kp/28
lillans(37).........................1..............29kp/31
Jimima (44)......................2..............27kp/28-30
Pilhilinna-74 (40).............6..............25kp/27-28
Vuorikristalli (39)..............6..............25kp/28
Esteri1 (42)......................2..............23kp/30
Virkki (39)........................2..............22kp/26
Oodikas (37) ...................2..............22kp/28
bugsy (45) ......................?...............21kp/30
Athina (41)......................6...............19kp/ 28-30
Minzi (39).........................3...............15kp/27-29
Kasenja (39) ...................2...............14kp/?
Truuly (37) ......................2...............13kp/30
C. rotundifolia (40)...........2..............13kp/26-29
kolibrinorsu (38)...............1..............13kp/28-30
Tammityttö (39).................................9kp/
Pirunpelto (40).................1...............7kp/28
Helmi1234 (39).................2........... ...4kp/26-28

Koivutar75 (40)................3.............?kp/23-27
Katayana (38)...................3............?kp/
Babez74 (41)....................1............?kp/29

Piinailupäivät:

Joyzy................................................dpo 18
Jimima (44)..................................... dpo 16
Pilhilinna-74 (40).............................dpo 10
Esteri1 (42).....................................dpo 9
Oodikas (37) ..................................dpo 6
Athina74 ........................................dpo 5
Babez74 (41)..................................dpo 3

Plussanneet: :love:

2016
Meibijees..........(37) - 01/2016
o0o.................. (40) - 01/2016
Kalabaliikki.......(39) - 01/2016
KeltainenSeepra..... - 02/2016
Poppis75 (40)..........- 02/2016
Elotar74....................-02/2016
Fazerina74 (41)........-02/2016

2015
vauvatoiveinen.....(38) - 01/2015
Hedelmiina............(39) - 02/2015
Sahramiini.............(43) - 03/2015
flutur.................... (41) - 03/2015
Äiti seiskanelonen (41) - 6/2015
Karoliina74............(40) - 8/2015
Meimii....................(41) - 8/15
Tyydeli...................(42) - 8/15
Mileena74................(41) -9/15
SuloinenSalaisuus...(40) - 10/15
Zandi.......................(40) - 10/15
Woodoo..................(40) - 12/15


Taustailijat:

Zini76 (40)
Heinäpelto (42)
Molly333 (42)
Eveliina74 (42)

*Jokainen voi päivittää listan itse. Kun olet kirjautunut sisään, paina listan kohdalta "vastaa". Muuta päivät ja muokkaa mieleiseksesi, lopuksi poista #/quote - merkit ylhäältä ja alhaalta. Sen jälkeen lähetä ja vóila!


 
Viimeksi muokattu:
Babez nyt onkin hyvä herätä, kun kevät tulee ja ihanaa valoa!! Laitatko vielä kp:n niin laitetaan listalla oikeaan kohtaat. Dpot lisätty.

Mulla on kierto 30 päivää, joten 16 päivää kasvaa, kun aika tarkasti tuo luteaali 14 päivää. Nyt varmaan heittää tuon km takia jotain päiviä.
 
MaiMei iso halaus!! Harmistus....ja uskon että mieli maassa :cry:

Täällä tuhrua....eli huomenna kp1....kyllä taas keljuttaa kun pientä oravaa jonka pähkinä jäässä :mad:

Siis mulla oli niin vahvat oireet....vasemmalla puolella kohtua dpo5 sellanen repivä kipu et olin sata varma kiinnittymisestä...siitä eteenpäin alko tulla niin takuu varmoja et meinasin pyörtyä tänään vessaan kun näin punavärin paperissa...niin puun takaa kyllä tuli :cry:

Vit***s maximus on kyllä nyt fiilis...kuin tästä taas nousee??

Mä en oo gynellä käyny tän asian tiimoilta...neuvolalääkärillä kävin ja kun säännöllinen 26-27 päivän kierto ja luteaali sen 10-11 päivää niin ei kuulemma aihetta rohtoihin tai apuihin!! Meillä oli nyt siis hyödynnetty yk6...mitä sanotte...onko vielä siis paljoakaan takana tahkomista?? Viimeisin vauveli nyt reilun vuoden...lähti yk3:sta alulle! Ikää just täytetty 41v. Kierto ennen viimeisintä lapsosta siis sama kuin nyt...ovis oli kp14-15 ennen raskautta ja nyt aika tarkkan kp15-16...plussa tulee testiin siis kp14-15 ja seuraavana kivut! Geleet ja B-vitsku käytössä. Taidan vehnänalkiot vielä ottaa kuvioon mukaan!!

Entäpä talletus..meillä se ei oo mahollista kun max 2 kertaa oviksen aikaan...ollaan menty niin et plussa päivänä talletus...kannattaako...tai hyödyttääkö vielä kipu päivänä tehty talletus...siis vaikka munasolun irtoamis kivut ois jo ohi??

Nyt on mieli niiiiiin maassa et nostakaas mut naiset ylös täältä suosta :love::cry:
 
Maimei: olen niin pahoillani :cry: Halauksia sinulle!

Omasta puolestani kaikille uusille kovasti tervetuloa ja kaikille kanasille tsemppiä olitte missä kierron vaiheessa tahansa! :geek:

Me ollaan nyt miehen kanssa alkukartoituksissa NKs:llä. Tuloksena toistaiseksi seuraavaa: miehen simpat kunnossa, oma amh arvo n. 7 (kai ok?)
Nyt sitten ollut keskiviikkona kp 11 ultra, missä näkyi vain yksi johtofolli ja sekin vain 10 mm. Myös limis vain 4,9 mm. :unsure: Kehoittivat tänään tulemaan uudelleen ja eipä ollut folli kasvanut yhtään, edelleen sen 10 mm. Limis sentäs 7,9 mm. Eli tohtorin mukaan en varmaankaan ovuloi tässä kierrossa. Ovuloinko ollenkaan onkin sitten se kysymys, mikä huolettaa (n) Aika gagga fiilis :poop: Ensi kierron alussa pääsen munatorvien aukiolo mittaukseen ja sen jälkeen kuullaan tuomio meidän raskautumisen ongelmista.
 

Yhteistyössä