40+ so what wol.13

meillä sitten sairastellaan ihan urakalla sillä olen itse loppuviikon saikulla ihan tän pitkittyneen lentsun takia ja eilen olin verikokeissa ja tulehdusarvot koholla johtuu ihan takuulla siitä että meillä töissä koululla hometta ja remppa alkaa siellä vasta kesällä suurin osa opettajista ja oppilaista on jatkuvasti flunssassa.sitten meillä likka oli korvatulehduksessa ja sai amorion antibioottikuurin ja nyt kun loppui alkoi ripuloimaan ja oksenteleen ja eilen tuli iholle kaikkialle punasia pilkkuja joten sitten likan kera lekuriin vaan eipä siinä kun maitohappobakteerijauhetta nesteeseen ja kurkkuun ja aamulla vaan oli paljon pahempi iho oikeen säälittää pikkanen.sitten mieskin oli eilisen poissa töistä ripulin takia ja eipäs menny aamullakaan töihin kun oli ripulia ;) voi elämä etten paremmin sanos kun miehet osaa olla niin NIIN kipeitä sittten kun on jotain mitä vaan sairastaa joten koita tässä sitten passata kaikkia ja olla se kaiken tervein HUOH
 
Yön kähmyräistä..mie hullu vielä veskin roskista sen liuskani pengoin:whistle::D

Tuolta se näyttää nyt, hieman valoisuutta säädin tummemmaksi.

Alareunassa olevan lommon yläpuolella näkisin sen testiviivasen..ja tuossa heti kontrolliviivan alla on värikertymä viiva.
Aika punertava tuo liuskan tausta kyllä kokonaisuudessaan on..vaan jatkan dippailuja kun kerta aloitinhin tälle kiertoa;)


Laitan vielä saman kuvan, toiste päin..


On kyllä tosi lommoisia nyt nuo testit: /..kuivuttua huomaa.
..saattanut tulla kyllä siitä kun pahvi pehmeää/kosteaa ja kun sen työntää takaisin siihen liuskapakettiin, naarmuuntuu herkästi.

Nati nati:heart:
mur-mur kyllä tuossa alimmaisessa näkyy selvä viivan paikka :heart:
 
Huomenia vaan Ihunaiset! :heart:

Tässä teille taas yhen testi friikin muutama kuva (toivottavasti ette kyllästy näihin :confused:)
Ylin otettu tänää testi ajalla ja alin pikkasen myöhemmin mut sama testi dpo8




Oh ho kyllä täällä on mamma ihan haksahtanut näihi testilöihin
 
äiskä olitkin jo dippauksistasi laitellut kuvaa..

Mie näen tuossa ylemmässä haaleaa viivasta ja alemmassa, siinä lommon/läntin vasemmalla puolen harmaata viivasta..jännittävää on..

Edelleen peukutuksia d=)b:heart:


Ps. Miulle tuoli muuten samanlainen läntti - hyvinkin vahvana, tuohon omaan dippaukseeni..ja kuivuessaan haaleni pois poikkeen..
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: äiskä-73
PippuriPiia Mulla olis sellainen tunne, että kyllä sulle plussa tuleepi.... Meinasin kirjoittaa jo sinun nimimerkiksi PlussaPiia :heart:

Mur-mur ihunainen Sulla on selkeä viivanpaikka siellä =):kiss:

Ja Äiskä tuo ylempi testi, testajalla otettu, on selkeämpi kuin alempi: Viivanpaikkahan siellä :heart:

Kukakohan tulisi hoitamaan miun lapsia, kun en malta olla täältä pois :D On niin Vietävän jännittävää!!!

Marzan perheelle paranemisia... Ne miehet muuten osaavat tuon sairastamisen taidon... voisi kutsua jopa taiteeksi :D Jaksuja sinulle ihanainen :kiss:
 
meillä sitten sairastellaan ihan urakalla sillä olen itse loppuviikon saikulla ihan tän pitkittyneen lentsun takia ja eilen olin verikokeissa ja tulehdusarvot koholla johtuu ihan takuulla siitä että meillä töissä koululla hometta ja remppa alkaa siellä vasta kesällä suurin osa opettajista ja oppilaista on jatkuvasti flunssassa.sitten meillä likka oli korvatulehduksessa ja sai amorion antibioottikuurin ja nyt kun loppui alkoi ripuloimaan ja oksenteleen ja eilen tuli iholle kaikkialle punasia pilkkuja joten sitten likan kera lekuriin vaan eipä siinä kun maitohappobakteerijauhetta nesteeseen ja kurkkuun ja aamulla vaan oli paljon pahempi iho oikeen säälittää pikkanen.sitten mieskin oli eilisen poissa töistä ripulin takia ja eipäs menny aamullakaan töihin kun oli ripulia ;) voi elämä etten paremmin sanos kun miehet osaa olla niin NIIN kipeitä sittten kun on jotain mitä vaan sairastaa joten koita tässä sitten passata kaikkia ja olla se kaiken tervein HUOH
Voi Marza Suure suuri :hug: teille kaikille sinne ja pikaista paranemista :heart: Niin ja samanlainen on muuten tuo meidänki isäntä... : /
 
  • Tykkää
Reactions: Marza1970
Marza, jaksuja sinne tauti pöpöisen selättämiseen:hug::heart:

Miun täytyy sanoa, että meidän pesue on tänä talvena ihmeen hyvin välttänyt noita "tauteja"..uskon kyllä vahvalla D-vitamiini kuurilla olevan osuutta asiaan, sitä koko poppoo popsittu pimeän ajan.
..ja aiotaan kyllä jatkaa jos todella noin iso hyöty on.=)

Normisti poikanenhin sairastanut sen 2-3x/talvi jonkin sortin tautia, nyt vain kerran nuhakuumetta.
Koulussa kumminhin lapset olleet vatsataudissakin, osa monta päivää.

Itselläni oli myöskin vajaan viikon ja miehelläni ei ollenkaan..jotain pientä kolotusta hälläkin oli, mutta ei edes lämpöä(muistaakseni)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Marza1970
Marzan perheelle kovasti paranemisia! :heart: Nyt on taas jos jonkinlaista tautia liikenteessä... :/

Ihan puhdas negatiivinen oli äskeinen testi, en viitsi aamulla toista dipatakaan, odottelen nyt niitä menkkoja alkavaksi, niin pääsee yrittämään uudestaan! :)
Näin tällä kertaa, lohduttavaa silti, että yritystä on näyttänyt olevan. Eikä tässä masistelemaan pidä ruveta, kyllä se positiivinen sieltä tulee kun on tullakseen!
Eli saapi päivittää mulle kp 30.

Kovasti pidän peukkuja muille viivojen vahvistumiseen ja puhtaiden plussien saamiseen! :)
 
  • Tykkää
Reactions: Marza1970
Voi Harmitus :'( PippuriPiia :hug:

Mutta kuten sanoit: "Näin tällä kertaa, lohduttavaa silti, että yritystä on näyttänyt olevan. Eikä tässä masistelemaan pidä ruveta, kyllä se positiivinen sieltä tulee kun on tullakseen! "
Tsempit Kohti uutta PuhdasPlussa-kiertoa :heart::kiss:
 
  • Tykkää
Reactions: PippuriPiia-70
Voi harmi PippuriPiia :hug:
Mutta kovasti puhaltelen plussa+++++ puhureita sinulle uuteen kiertoon :kiss::heart:

Saattaa hyvinkin olla että täältä kanssa tullaan uuteen kiertoon, on vaan jotenkin sellaiset tuntumat. Mutta en malta kuitenkaan olla testaamatta kun testit polttelee kaapissa :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: PippuriPiia-70

Yhteistyössä