40+ so what wol.13

Kiitos, nuo linkit onkin tarkkaan tutkailtu jo aiemmin, vähän ristiriitaista tietoa ja kokemuksia tuntuu näistä olevan. Paras tosiaan varata se aika lääkärille, tuntuu vaan niilläkin olevan niin monenlaista mielipidettä. :D
Kyllä se varmasti on tapauskohtaista aina - katsotaan kokonaisuutta..esim. jos ei VOI olla ilman beetasalbaajia, lääkäri ammatti tietonsa mukaan valitsee niistä sen parhaiten tunnetun raskausaikana ja muutenhin odottaja on sitten tarkassa seurannassa koko raskausajan.:)
 
  • Tykkää
Reactions: PippuriPiia-70
Tämä olkkarihan on kuin henkiin herännyt =) kovasti viestejä tullut. Plussat ja kevät tainneet saada tämän aikaan!

Yksi uusikin on tullut Esterille tervetulo toivotukset minunkin puolesta!

Minä leikilläni miehelle huikkasin kun oli kauppaan menossa ja kysli,että tarttenko jotain, sanoin,että tuo tikkuja. Ihmeissään vähän aikaa katsoi ennenku tajusi mitä tarkoitin. No, se vaan sanoi,että "pyh" ja läksi kauppaan. No yllätys oli suuri kun se tulikin sieltä kotiin kahden raskaustestin kera! Sanoi,että pitäähän hänen sen verran minun "harrastusta" tukea ja kannattaa :D Ihgu toinen :heart:

No nyt ne testit tuolla kaapissa kans mua "polttelee". Mutta aivan liian aikaistahan se minulla vielä on tikutella. Täti ku pyyhälsi tänne viimeksi 15.3. kylään. Ensi viikkoon pitäis malttaa ootella. Huoh :)
 
Kiitos naiset, mies osaa olla ihanakin. Josko ne hiukan kompensoi niitä ikäviä juttuja mitä joskus tapahtunut.

Mutta ovis-tuntemuksista mur-mur kysyi, niitä oli viime viikon tiistaina. Mä en oo koskaan osannut "väännellä" niitä dpo-päiviä vai mitä ne onkaan. Kierronpäiviä aina vaan laskenut. Ja kerroppas mur-mur miten sitä "pikkasen" dippaillaan? ;)
 
Kiitos naiset, mies osaa olla ihanakin. Josko ne hiukan kompensoi niitä ikäviä juttuja mitä joskus tapahtunut.

Mutta ovis-tuntemuksista mur-mur kysyi, niitä oli viime viikon tiistaina. Mä en oo koskaan osannut "väännellä" niitä dpo-päiviä vai mitä ne onkaan. Kierronpäiviä aina vaan laskenut. Ja kerroppas mur-mur miten sitä "pikkasen" dippaillaan? ;)
Elikkäs..jos O-tuntemuksia ollut tiistaina 26.3..ovis sitten melko varppina keskiviikkona..niin nyt tänään olisi sitten dpo8(8vrk mahdollisesta hedelmöittymisestä)

Hyvinhin kuule voisit jo perjantaina, dpo10 kopaista pikkasen..:p
..sellaisen harjoitus tyylisen..ja seuraavan kerran vaikka dpo12 - olettaen, ettei dpo10 näy mitään muuta kuin 1 viivanen..jos näkyy haamulaista, niin siun olis kyllä sitten p a k k o dippailla useammin - ainakin joka toinen pvä..juuuh:whistle::saint:
 
Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja äiskä-73;28286685:
No niin täältä tulis taas kaks foto tiirattavaksi :cool:




Ne on samat testit vähän erisuunnasta... kun mä taas jotain viivanpaikan tyylistä nään...;)
Miun näytöllä, miun silmään: alemman kuvan, ylempi dippaus= aivan hyyyyvin haaleasti punertavaa viivasta(pitää katsoa reilusti alaviistosta)..eikä ole sellainen epämääräinen alue..vaan ihan palkkimainen.=)
..ei tule huru-akka..tulee
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: äiskä-73
Mur-mur uskon,että tosiaan sitä vessa-kemisti hommaa tulen viikonvaihteessa hyvinkin harrastamaan, tikkuja ku nyt on.

Osaako kukaan laskea miten mulla ed. kerralla meni? Eli en muista mikä päivä oli kuukautispäivä, mutta laskettu aika ois ollut siis 11.7.-13 ja tein positiivisen testin lokakuun viimeinen päivä eli mikä kierronpäivä mulla silloin onkaan ollut? Tässäpä kinkkinen tehtävä jollekin joka tykkää ongelmanratkaisuista =) Minä kyllä laitan monskut ylös, mutta ei enää oo ed. vuoden kalenteria tallessa.
 
Glearblue - en ole matikassa olleskaan hyvä..

Kun Vau:n laskuria kattelin, on siulla ainakin neljännen raskausviikon alku(rv3+1) ollut jotain 25.10.2012
..ja ehkä lokakuun eka viikolla ollut viimeiks menkat(olisko 5.10 tietämillä..)..eli: Olisko juuri ollut kierron viimosia päiviä tuollon Lokakuun viimeinen päivä?..ehkä näin, ehkä ei;)..en usko, että kovin montaa päivää heittää kummiskaan.
 
Viimeksi muokattu:
pippuripiia itse kun olin raskaana lääkäri kirjoitti mulle reseptillä sellaista närästyslääkettä kuin losec mups eli ei pelkkä losec kuten nyt markkinoilla siis on ja se auttoi ja sitä sai turvallisesti käyttää raskauden aikana :)
ESTERI1 TERVETULOA LÄMPIMÄSTI MUKAAN
Meillä on hirveää tää tytön näppylöinti ja nyt jo kolme kertaa käyty lääkärissä ja taas oli yön aikan pahentunut siis sen amorion antibioottikuurin jälkeen jonka korvatulehdukseen sai kun loppui kuuri alkoi tuo näppyily ja nyt alkaa jo urtikariaa muistuttaan ja likka itkee ja napisee äiti kutittaa kovasti..oikeen sydäntä riipii tuo pienoinen kun vaan voisin tekisin mitä vaan nyt aamulla lekuriin ostamaan taas uusia lääkkeitä sillä sai nyt aerius liuosta oloa helpottamaan...menis ohi vaan koitan ottaa pari kuvaa niin näette miten mulla on täällä painimista ja sydän vuotaa verta kun toinen kierii ja valittaa pienoinen
[/URL][/IMG]
 
Viimeksi muokattu:
MUR-MUR tsemppiä letkun nielemiseen! Ja kyllä tuo 5.10 kuullostaa tutulta, eli jotain kp.25 oon sen haamun sit jo saanut. Pitää alkaa laskemaan mikäs kp se nyt onkaan menossa.

MARZA meillä tuli kans yhdelle muksuista, tais olla jollain toisellakin vastaavaa ihorektiota Amorion kuurista. Ei ku lääkkeen vaihtoon vaan! Jaksamista pikkuiselle ja äidille sinne!

Nopea laskutoimitus tehty: täällä eletään kp. 21. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Marza1970


Torstai 4.4.2013

Nimi / ikä..................Kp......................yrityskerta

Glearblue (42).............kp21/28...........yk18
Esteri1 (39)................kp17/28............yk6
Pippuri-Piia-70 (40)....kp2/26-28..........yk5?
anuliini72 (41)...........kp15/27.............yk2
Oliivitar (42)..............kp14/26-34........yk4
Tepias (42)................kp4/26-29.........yk10
sarialeksandra (42)......kp29/30...........yk2v
äiskä-73 (40)..............kp21/30-33.......yk5
tattinen (42)...............kp28/28............yk29
Marza (42)..................kp24/30..........yk2v
Talvi-74 (39)...............kp24/28...........yk1
Minttu71 (41)..............kp14/30............yk4
Tintti-Tiivari (42)..........kp8/26............yk8
Mamma vaan (41).......kp15/24............yk2v



Piinailupäivät:
äiskä-73.........dpo9

Plussanneet:
Sirppuliini (40)..........28.3.13.....yk2


Taustailijat/kadonneet:
Rominas (42v)............kp?/26-27.........yk2
Morticia (44)..............kp?/29-35.........yk4
D-mamma (43)...........kp?/?................yk?
sinivatukka (43)..........kp?/22-32.......yk4
Fiialiia (40+)................kp?/27-30.....yk7


 
Viimeksi muokattu:
Huomenta Ihunaiset!

Testailin vähän tuota listan päivitystä :D
Sanokaa jos omissa tiedoissanne on jotain hullusti...

Voi Martza on teijän tytöllä pahan näköinen iho,,, jaksuja pikkuselle :kiss::heart:

Glearblue mennään sitten samoilla kiertopäivillä eteenpäin =)
Oisitko sä tonne listalle halunnut???

mur-mur mitenkäs letkun nielemis reissu sujui???
 
  • Tykkää
Reactions: Marza1970
Huomenia

Jokohan Mur-murilla on gastroskopia tehty? Vielä viime hetken tsempitykset :heart:

Ai, että kun on iho Marzan pienellä ärhäkkä :( Meillä muuten myös yksi lapsista on saanut reaktion Amorionista. Vastaava ihottuma ja sitten alkoi turpoamaan vielä pääkin. Se kyllä säikytti perin pohjin! Saimme sitten Ataraxia kutinan hillitsemiseen... Paranemishalitukset täältä lähettelen :kiss:


Äiskä kiitokset päivityksestä! Muuten... dippailitko tänä aamuna?

Mun Ovisdippailut eivät vieläkään tuota vahvaa viivaa.... Lääh ja oireita on vaikka naapureille jakaa :D
 
helkkari kirjoittelin tuossa aiemmin että lekuriin ostamaan lääkkeitä no tietty apteekkiin sitä aerius liuosta kutinaan.....kaikkea sitä määrätään kyllä mutta toiset kestää paremmin toki kuin toiset.mua niin vituttaa että saa tollasia oireita kun on korvatulehdus.pahenee saakeli vaan napero kun perjantaista oksennellut ja ripuloineu ja sitten viel tää veetun nokkosrokko tsydeeemi AAARRGGGHHHHHHHH
 
Viimeksi muokattu:
jännä homma, mä oon ihan varma,että kirjoitin jo tänne, mutta eipä sitä viestiä sit näykkään. No, tää on tätä minulla näitten koneiden kanssa. :D

ÄISKÄ: laita vaan minut listalle. Ja kiva kun on samaa tahtia joku menossa. Jokos sä olit dippaillut? En muista kun täällä niin moni tuota vessa-kemistin hommia harrastelee. :LOL: mutta otetaan vaan tupla-paikat siitä plussajunasta ja hypätään ensi viikolla kyytiin!

MUR-MURille tsemppiä letkun nielemiseen! Ja tuo 5.10. kyllä kuullostaa tutulle, se päivä se varmaan oli. Eli jotain kp.25 oon sen haamun saanut, aamulla oli selvä haamu ja saman päivän iltapäivällä jo huomattavasti selvempi plussa.

MARZALLE ja pikkuiselle jaksamista sinne! Meillä kans on samaisesta lääkkeestä oireita saatu.
 
Mä olen vissiin ihan noviisi. Olen laskeskellut ihan kiertopäiviä vaan. Ovista en ole edes joka kuu tikuttanut. Näytän olevan siinä hyvin säännöllinen kumminkin, minulla on myös vahvat ovisoireet, että tiedät tikuttamattakin vaikka testillä toki olen asiaa tarkistellutkin. Yksi kuu jäi kyllä väliin, mutta sitähän sattuu nuorillakin vissiin.

Ja mullakin on lääkkeitä. Astmalääkkeet löytyy ja löytyy ne verenpainelääkkeetkin. Jälkimmäisistä uskoisin voivani luopua, jos raskautuisin ajattelin, että se on sen ajan murhe, jos tärppäisi.

Onko teillä muuten minkä ikäiset miehet? Kun luin, että se miehenkin ikä vaikuttaa kuinka nopeaan raskautuu. Omani on 41.
 
pippuripiia itse kun olin raskaana lääkäri kirjoitti mulle reseptillä sellaista närästyslääkettä kuin losec mups eli ei pelkkä losec kuten nyt markkinoilla siis on ja se auttoi ja sitä sai turvallisesti käyttää raskauden aikana :)
ESTERI1 TERVETULOA LÄMPIMÄSTI MUKAAN
Meillä on hirveää tää tytön näppylöinti ja nyt jo kolme kertaa käyty lääkärissä ja taas oli yön aikan pahentunut siis sen amorion antibioottikuurin jälkeen jonka korvatulehdukseen sai kun loppui kuuri alkoi tuo näppyily ja nyt alkaa jo urtikariaa muistuttaan ja likka itkee ja napisee äiti kutittaa kovasti..oikeen sydäntä riipii tuo pienoinen kun vaan voisin tekisin mitä vaan nyt aamulla lekuriin ostamaan taas uusia lääkkeitä sillä sai nyt aerius liuosta oloa helpottamaan...menis ohi vaan koitan ottaa pari kuvaa niin näette miten mulla on täällä painimista ja sydän vuotaa verta kun toinen kierii ja valittaa pienoinen
[/URL][/IMG]
Voi Marzan pientä:(..eikö lääke tuossa tapauksessa vaihdeta jos tulee allerginen reaktio???
Toivottavasti tuo kutina lapsella pian hellittää:heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Marza1970

Yhteistyössä