40+ so what wol.13

minä olen 42v ja mieheni 40v ja minulla edellisestä avioliitosta 8v poika ja nykyisen miehen kanssa tämä kesäkuulla 3 täyttävä neitonen ja miehellä edellisestä avioliitosta 12v poika ja 10v tyttö että sellasta tietoa taas uusille tulokkaille ja toivossa siis että saadaan meille vielä ihana tuhisija
 
Glearblue..siehän voisit kohta..dippadappadiii..;):heart:

äiskä - oletko tälle päivää dippaillut?:wave:

Esteri1 - mie täytän elokuussa 48v ja mies täytti helmikuussa vasta 41v:D

Kiitos kysymästä ihunat,:) letkun nieleminen olikin positiivinen yllätys - meni oikein hyvin.

Lääkäri kehui minua kovasti, en yökännyt kun yhden kerran kun letku alkoi mennä nieluun..turhaan otin sen nielun puudutuksenkin: puutui vain kieli, ien ja huuli vasemmalta puolen, suihke meni sinne kun puhua pulputin samalla kun hoitaja suihkais..:LOL:

Otettiin samalla 4koepalaa ja kaikki kuulemma näytti oikein hyvältä siellä monitorilla.
Harmi kun oli niin huonossa kulmassa se näyttö, etten päässyt seuraamaan.

2vko:n päästä sitten tulokset koepaloista.
9.4 on sitten spirometria(keuhkojen tilavuuden/kunnon mittaus)ja vatsan ultra päivällä.

Ajatella..jos olisin pieniin päin, pääsisin varhaisultraan jo:rolleyes:(tosin en vaginaaliseen)..vaan eihän siellä mitään vielä silloin näkyis..silloin olisi..hmmmm..dpo11


Dippasinkin tuossa äskettäin..ja laitan viivapaikoista kohta kuvia - TAAS.:D
 
Viimeksi muokattu:
Tässä kuvanen n. 15min dippaamisesta..

..ja tämä n. 40min dippaamisen jälkeen..


Ekassa ei taidakkaan näkyä mitään..mutta tuossa toisessa näkyy viivanpaikka hyvin..mutta..ei ole sellainen palkkimainen kylläkään..lämmöt olikin jo korkeat näin aikaiselle päivää - 37.2C..


Tässä vielä yksi, josta tuon viivanpaikan näkee oikein hyvin..


..eikä oo väriä, ei..näissä taitaa olla tällainen teräväinen viiva/painauma osassa hyvin näkyvissä..
 
Viimeksi muokattu:
Mukava kuulla, että *mur-mur*in letkutus meni ihan näppärästi! Itselläkin tuo jossain vaiheessa edessä ja kovasti jännitän sitä, vaikka kuulemma onkin helppo verraten esim. kolonoskopiaan. :)

Ai niin, miesten iästä. Meillä ukkokulta täyttää syksyllä 46v ja minä sitten taas vuoden lopussa 43v.
Tuolla on kyllä ollut sellaiset super-simppaset, että en usko ainakaan siitä kiinni jäävän mun raskautumiseni. :D
 
Viimeksi muokattu:
Mur-mur:
..turhaan otin sen nielun puudutuksenkin: puutui vain kieli, ien ja huuli vasemmalta puolen, suihke meni sinne kun puhua pulputin samalla kun hoitaja suihkais..
:LOL: Mainiota, että sujui hyvin :)

Tuossa alimmassa testissä kyllä näkyy hyvin tuo viivanpaikka :O Onko siinä muuten aivan ura siinä kohdalla? Mutta kuitenkin, tuossa ylimmässä testissä (15min) On jotain... =)

Ajatella..jos olisin pieniin päin, pääsisin varhaisultraan jo(tosin en vaginaaliseen)..vaan eihän siellä mitään vielä silloin näkyis..silloin olisi..hmmmm..dpo11
:heart: Oispa ihanaa :heart:



Ja miun siittäjä on iältään 41v :D
 
Viimeksi muokattu:
Näettekö tässä väriä..sitä punertavaa


..näkyi kameran linssin läpi niiiin hyvin..:whistle:
Monessa dippauksessa noissa + pinoissa olen alkuun nähnyt plussan piirtyvän alkuun näin: renat punertaa aavistuksen ja keskellä testiviivasta hyyyyvin ohkainen, kuin terävällä kynänkärjellä piirretty viiva.
 
Viimeksi muokattu:
Ai dpo:t..nooo, vasta dpo6 tai korkeintaan dpo8:rolleyes:

Kyllä kallistuisin siihen, että Oili kävi todellahin kovien kipuisten kera(lääkettä piti ottaa ja mennä pötkölleen ihan) 29.3..eli= dpo6 nyt.


M u t t a..simojen on täytyny silloin elellä melkein 5vrk?..jos näin, miun miehellä SUPER kroolareita kyllä.:D
 
Viimeksi muokattu:
Eipä tullut miun testiin nyt mitään:(..


..oli tosin pisu rakossa vain 2h ja join kaffet..vaikuttaisko se?

Voihan se vaikuttaa, tiedän..jo-ten-hin vain en nyt luota näihin testeihin:|..ja en hoksannut tilata PC:n testejä ennen klo. 15 nyt jos tilaa, menee maanantaille dpo10..uskon tosin näihin käytössä oleviinkin jo siihen mennessä jotahin ilmaantuvan - mikäli tärppi käynyt..

Dippasin myös O-testin kattoakseni LH-tilanteen..juuri ja juuri eroittuva viivanen vain tuli, on samaa herkkyyttä kuin R-testikin.
 
ÄISKÄ: laita vaan minut listalle. Ja kiva kun on samaa tahtia joku menossa. Jokos sä olit dippaillut? En muista kun täällä niin moni tuota vessa-kemistin hommia harrastelee. :LOL: mutta otetaan vaan tupla-paikat siitä plussajunasta ja hypätään ensi viikolla kyytiin!
Glearblue lisäilin siut tuonne listalle :) mutta en tiennyt siusta muuta kun että meillä on sama kp21 menossa nyt, jos annat lisää tietoa esim. ikäsi, kiertokuukauden pituuden ja yk:n ? niin lisäilen tonne listalle jos haluut :)

Juu oon kyllä tänään dippaillut mutta eipä niissä ihmeempiä näkynyt ni en viitti laitella tänne.
 
Eipä tullut miun testiin nyt mitään:(..


..oli tosin pisu rakossa vain 2h ja join kaffet..vaikuttaisko se?

Voihan se vaikuttaa, tiedän..jo-ten-hin vain en nyt luota näihin testeihin:|..ja en hoksannut tilata PC:n testejä ennen klo. 15 nyt jos tilaa, menee maanantaille dpo10..uskon tosin näihin käytössä oleviinkin jo siihen mennessä jotahin ilmaantuvan - mikäli tärppi käynyt..

Dippasin myös O-testin kattoakseni LH-tilanteen..juuri ja juuri eroittuva viivanen vain tuli, on samaa herkkyyttä kuin R-testikin.
No höh mihin se kaunis punertava viivasenalku hävis HUHUU VIIVANEN :heart::confused:
 
Iltaa kaikki Ihunaiset!

Juu oonhan mie dippaillut tietenkin tänään mutta enpä niissä mitään järkevää huomannut joten en tänne viittinyt laitella...

Tiiättekö muuten onko noihin Cearbluen diki ovulaatio testeihin tilattavissa vain niitä dippitikkuja??? kun mulla on kakskin niitä näyttöpäitä ni en tarttis ku tikkuja....
jotenki täällä tuntuu että pääsen vielä ovista tikuttelee jatkossa...
 
Testiä pukkaa vielä..ja tämä jo uusi dippaus neljän aikaan.

..jotahin siellä kumminhin..vai onko?
..ei tuossa näy kuin läntti..ja kuvakin niin punertava..koetan vielä luonnonvalossa ottaa kuvaa..
äiskä - laita vain kuvat, mie haluisin tiirailla:)


Tässä vielä..mutta yhtä onnettomia otoksia nämähin, jotain pientä näkyy vähän..


 
Viimeksi muokattu:
Heippa kaikille tasapuolisesti! :wave:

Olen tiiviisti seuraillut eidän jännitysnäytelmiänne, ihanaa että täällä tapahtuu ja koko palsta on taas niin vauhdissa.

Mutta nyt tärkeimmät, eli meille syntyi 22.3. klo 21.22 mustatukkainen tyttö. Ja aivan ihana "pieni" pirpana, eli 4270g ja 53,3 cm, pipo 35cm.

Kaksostyttö tuumasi kyllä minulle heti kun päästiin kotiin, että yksi vauva meille tulee vielä. Voi hyvänen aika. Samaa tuumasi kyllä 12v tyttökin, että tasaluku pitää olla, että kaikille tulee nimen alkukirjaimet tasapuolisesti.

Eli vaikka vannomalla vannoin, että en enää tule kuumeilemaan, niin kuten Oliivitar mitenkäs se olikaan, täällähän sinäkin olet ja niin kuumeessa kuin olla ja voi. :LOL:
Ja tämä ihanaisten naisten seura on niin kuumottavaa, että väkisinkin se tarttuu. Eli tämmöistä täältä, ja kohtahan se WB:kin pääsee synnyttämään.

Terkut kaikille vanhoille ja uusille tutuille, halit Mur-murille.

T: bugsy, ikuinen kuumeilija ja vauvailija
 
BUGSYlle ja hänen perheelle vauvantuoksuiset onnittelut! Ihanaa vauva-arkea :)

MUR-MUR sinähän oot innostunut tikuttelemaan ihan tosissaan :) montako testiä tänään menikään? En pysynyt laskuissa mukana.

ÄISKÄlle tietoja: elikkä mun ikä on 42v. kierto 27-28 yritystä ollut n.1,5v. tuossa oli välillä se km. hmmm... olikohan siihen muuta?
 
Paljon onnea ihanan tyttö vauvan johdosta bugsylle ja koko perheelle :heart::flower:

Niinpä niin tuosta ikuisesta kuumeilusta.... Minäkin tuota viimuista täällä +35:tosissa kuumeilin viimeisenä :) joka syntyi 20.8.12. mutta kuinkas ollakaan täällä sitä taas pörrätään hirmuinen vauvakuume päällä :p:D

Glearblue laittelen nuita siun tietoja tuonne listalle, käykö yk18 ?
 
  • Tykkää
Reactions: oliivitar

Yhteistyössä