40+ so what wol.13

Mamma vaan - jos nyt olisi dpo6 saat-tai-si jotahin vahvempaa viivanpaikkaa näkyä, ei vielä kumminkaan punaväriä..mutta kun uskon vakaasti sen oviksen olleen 29.3 olisi nyt vasta dpo4!
..eli: EI todellakaan mitään vielä voi näkyä tässä vaiheessa.=)

..eikä noita olisikaan tarkoitus alkaa kameralla kuvailemaan ja liian tarkkaan tsuumailemaan, kontrasteja muuttelemaan(miun kohdilla)..testini ovat niin herkkiä, että aina jotahin punertavaa näkyy jossahin kohden..juuuh:whistle:;)

Minä täällä nyt dippailen ihan dippailun ilosta, en pety jos ei mitään tuon kummempaa näy kierron loppuun mentäessä.
..sitten jos alkaa punaväriä enempi tulla, alkaa tietenhin jänskättää minuahin, ei sille mahda mitään:rolleyes:

Minähän vakaasti jo päätin ai-kaa sitten, että en enää testejä hanki..se(kään)päätös ei pitänyt:|
Kattelein noita vanhoja sivuja taaksepäin..niin miulla ollut kuvien perusteella melko varmasti viimeiks yritystä elokuun lopulla 2012:heart:..siitä nyt 7kk..mutta eipä ollut enää yritystäkään juuri sen jälkeen..lemmittiin kyllä mutta en kattonut olisko ollunna H-hetki, vaiko ei.

Tuli koiranpentu taloon lokakuussa ja se tyydytti hetkeksi sitä osaa kaipuuta pieneen:)
..nyt vaan kevään tullen alkaa jotahin taas tapahtua..woe, woe:ashamed:

MUTTA..
..kyllä miulla oi-ki-as-ti ON vielä järki päässä näiden dippailun suhteen;)
Odotan siä leiukkaukseen pääsyä kovasti syksylle- se miun 1 päämäärä nyt.=)
 
Viimeksi muokattu:
mur-mur meinaatko tosiaan että on muka iästä johtuva tuo viiva? Mä kyllä luulen että ei ole. :heart: Voi kun tuosta vahvenisi.

Täällä on yksi aika onnellinen nainen nyt.


Nyt mä lopetan teidän kiusaamisen näillä testeillä.

Tänään oli eka päivä töitä ja mua väsytti aivan tautisesti. Pikkasen ongelmia pysyä hereillä plus nyt on tullut uutena juttuna huippaaminen.
OI OI OI, miten ihuna teksti tuossa testissä - ONNEA!:heart::heart::heart:
..ja et sie meitä ihuna kiusaa:kiss:
 
Viimeksi muokattu:
Tässäpä vielä testit vajaa 2h dippauksesta..



En muokkaillut kuvia ollenkaan, ovat aika haaleita..ylemmän kuvan, ylimmässä dippauksessa näen viivanpaikan(harmaa)

Molemmat testit on siis dipattu samaan virtsaan ja silti tuossa toisessa ei näy mitään..kertoo juuri siitä, miten näissähin liuskasissa on niitä eroja..TOKI jos tärppi käynyt, näkyy varmasti molemmissa yhtä lailla punaväri.:)

ON MUUTEN LOMMOISIA TESTEJÄ!

 
Viimeksi muokattu:
mur-mur meinaatko tosiaan että on muka iästä johtuva tuo viiva? Mä kyllä luulen että ei ole. :heart: Voi kun tuosta vahvenisi.

Täällä on yksi aika onnellinen nainen nyt.


Nyt mä lopetan teidän kiusaamisen näillä testeillä.

Tänään oli eka päivä töitä ja mua väsytti aivan tautisesti. Pikkasen ongelmia pysyä hereillä plus nyt on tullut uutena juttuna huippaaminen.
Kyllä Sirppuliini sietääkin olla onnellinen nainen :D:heart:
Ja nuita ihania raskaus oireitakin juu....
 
  • Tykkää
Reactions: PippuriPiia-70
Tässäpä vielä testit vajaa 2h dippauksesta..



En muokkaillut kuvia ollenkaan, ovat aika haaleita..ylemmän kuvan, ylimmässä dippauksessa näen viivanpaikan(harmaa)

Molemmat testit on siis dipattu samaan virtsaan ja silti tuossa toisessa ei näy mitään..kertoo juuri siitä, miten näissähin liuskasissa on niitä eroja..TOKI jos tärppi käynyt, näkyy varmasti molemmissa yhtä lailla punaväri.:)

ON MUUTEN LOMMOISIA TESTEJÄ!


Niin miekin mur-mur näen ylimmänkuvan ylimmässätestissä viivanpaikkaa :heart:
 
Kai se on miunki laitettava vielä muutama kuva tänne...
ylimmäinen on päivällä otettu ja alimmat tässä illalla jotka myös kuvasin testiajan sisällä




En tiiä rupeeko jo haristaa silmät näitä testejä tihruttaessa mutta jotain oisin näkevinäni... Kyllä tää on vähän pirullista kun nuita testejä on tuolla kaapissa ni ei malta olla millään testaamatta :D sanoopi yksi testi friikki :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: *mur-mur*
äiskä - miun näytöllä näkyy iiiihan pikkiriikkisen haaleaa punertavaa alemman kuvan, ylimmässä testissä kun katson vahvasti alaviistosta..oi oi, kunpa parin, kolmen päivän sisään jo haamutteleis!

..miulla on jotenhin vahva tunne, että siulla tärppi käynyt:rolleyes:
 
Viimeksi muokattu:
Tässä illan viimonen - lupaan!:D

..ja kuvattu dippauksesta 5min sisään, kuvaa en myöskään muokkaillut olleskaan..mitä näkyy?..muuta kuin 1 viivanen


((muoks)) Plääh, ei näy kun kuvasen tänne laittelin:(..omassa kansiossani nimittäin näin testiivasen kohdilla aavistuksen punertavaa..
 
  • Tykkää
Reactions: äiskä-73
Alkuperäinen kirjoittaja äiskä-73;28283185:
Hhhmmm,,,, mur-mur mäkin oon näkevinäni jotain, ja tunteet menee laidasta laitaan että en oo raskaana ja oon raskaana, nyt vaan yritän olla pää kylmänä ja otan vastaan mitä sitten tuleekin =)

Niinhän se on vain tehtävä - itte ei muuta voi kun vuottaa&toivoa kovin:heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja äiskä-73;28283208:
Kyllä mä ainakin hailakkaa viivasta oon näkevinäni testissä :heart: VAU!!!

Mutta, eihän se aikuisen oikiasti noin aikaisen VOI näkyä vielä?:O
..ovis ollut aikaisintaan 26.3 mutta melko varma olen, että 29.3

Mikäli 26.3 olisi nyt dpo7..sama kuin siulla:)
..olispa ihunainen juttu jos yhdessä päästäis tärppi matkalle:heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja äiskä-73;28282789:
Kai se on miunki laitettava vielä muutama kuva tänne...
ylimmäinen on päivällä otettu ja alimmat tässä illalla jotka myös kuvasin testiajan sisällä




En tiiä rupeeko jo haristaa silmät näitä testejä tihruttaessa mutta jotain oisin näkevinäni... Kyllä tää on vähän pirullista kun nuita testejä on tuolla kaapissa ni ei malta olla millään testaamatta :D sanoopi yksi testi friikki :LOL:
Juu, kyllä jos niitä vaikka kymmeniä jemmassa, ei voi mi-ten-kään pitää niistä näppejään erossa:D
 
Yön kähmyräistä..mie hullu vielä veskin roskista sen liuskani pengoin:whistle::D

Tuolta se näyttää nyt, hieman valoisuutta säädin tummemmaksi.

Alareunassa olevan lommon yläpuolella näkisin sen testiviivasen..ja tuossa heti kontrolliviivan alla on värikertymä viiva.
Aika punertava tuo liuskan tausta kyllä kokonaisuudessaan on..vaan jatkan dippailuja kun kerta aloitinhin tälle kiertoa;)


Laitan vielä saman kuvan, toiste päin..


On kyllä tosi lommoisia nyt nuo testit: /..kuivuttua huomaa.
..saattanut tulla kyllä siitä kun pahvi pehmeää/kosteaa ja kun sen työntää takaisin siihen liuskapakettiin, naarmuuntuu herkästi.

Nati nati:heart:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: äiskä-73
Huomenta

Mur-mur ja Äiskä :heart: Olette olleet ahkeria :D Mutta noissa liuskoissa on viivanpaikkoja ja punaväriäkin!!! Plussapuuhkut tämänpäiväisiin testilöihin

Sirppuliini:
mur-mur meinaatko tosiaan että on muka iästä johtuva tuo viiva? Mä kyllä luulen että ei ole. Voi kun tuosta vahvenisi.
Mur-mur Puuuh :heart: Kunpa se kevät toisi sinulle jouluvaavin

Äiskä:
Hhhmmm,,,, mur-mur mäkin oon näkevinäni jotain, ja tunteet menee laidasta laitaan että en oo raskaana ja oon raskaana, nyt vaan yritän olla pää kylmänä ja otan vastaan mitä sitten tuleekin
Toivon, että Raskaana :kiss:


WP Oih Pian saat tuoksuttaa vauvannukkaa.... Ihanaa


Mamma Vaan Miten baby asperiini, Vitex ja Q 10 auttavat pieniin päin? :p Itse syön tällä hetlkellä foolihappoa ja omegaa ja nyt olen aamuisin juonut lasin greippimehua, josko se vaikuttaisi parantavasti limikseen. Mutta kiinnostaa kyllä kaikki apuset :)
Itse tilailen yleensä testit Raskauskeijulta. Olen tykästynyt David-testeihin, vaikka aika haliuraista viivaa antavatkin. Lisäksi olen ostanut Marketeista Pregcheck testejä. Nyt ne ovat muuten ensimmäistä kertaa oviksen pongaamisessa apuna. Ja sitten jos löytyy hyviä tarjouksia netistä, olen käyttänyt ne hyväkseni.
 
  • Tykkää
Reactions: äiskä-73
Sirppu:
Täällä on yksi aika onnellinen nainen nyt.


Nyt mä lopetan teidän kiusaamisen näillä testeillä.

Tänään oli eka päivä töitä ja mua väsytti aivan tautisesti. Pikkasen ongelmia pysyä hereillä plus nyt on tullut uutena juttuna huippaaminen.



Sirppu :heart: Ihanaa Masumatkaa Sinulle :heart:
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä