40+ so what wol.13

Voi sentään. Onpa tämä masentava lokakuu täällä. Virtuaalihalaus kaikille tarvitseville!

Tää täällä kärvistelee odotellen, että alkaako menkat. Vähän ehkä vihlonut mahaa, mikä on kyllä merkki, että tulossa ovat...
 
Viimeksi muokattu:
Noniin ja koneella. Huomattavasti helpompi kirjoittaa. Tammikselle tuossa jo mainitsin, että ilmeisesti mielenterveyteni on taas tiukilla, kun luulen, siis ihan oikeasti luulen näkeväni tässä kuivassa testissä alkavan haamun? Siis siinä on jotain (taas) mutta mutta. Äh. Ehkä parempi kun en sano mitään. Vai purkaisinko testin ja ottaisin kuvan silleen..Mulla ois hetki vielä aikaa, ennenkuin mies tulee palauttamaan mut maanpinnalle.


Oireina tissien arkuus. Ne ei yleensä ole näin oudot ennen menkkoja, mutta ajattelen että se aukkari sekoitti tissitkin. Ois aivan käsittämätön tuuri jos oisinkin raskautunut siitä aukkarista jotenkin mysteerisesti. Niin käsittämätön, ettei se ole edes mahdollista.

Joten MaiMei oireettomuushan oli jossakin vaiheessa hyvä merkki! Eikös äiti74:llakin mennyt niin?
 
Pirtsi, nyt odotellaan niitä parin päivän päästä testejä. Peukut on pystyssä!

Elotar, peli ei ole tässä kierrossa vielä menetetty...

MaiMei, nosta kyllä niin hattua jos adoptioon päädytte! Mun mielestä on kovin ihana ajatus, että ihmiset adoptoi lapsia. Tietää, että nuo lapset päätyvät rakastaviin koteihin. Itse en jaksaisi tuohon rumbaan lähteä, mutta ihailen niitä jotka jaksavat.

Tammikselle niin toivoisin väriä testiin. Jaksan toivoa vielä!

ON. Sinänsä hyvät fiilikset, usko sen kuin kasvaa, että siirtoon mennään ensi viikolla. Tässä kierrossa ei iloittelujen jälkeen pienintäkään vuotoa, mitä viime kierrossa oli. Olen iloinen siitä (kunnes lääkäri palauttaa perjantaina maan pinnalle)
 
Oireettomuus oli hyvä asia ennen letroja. Mut ne aiheutti oireettomuuden viimekin kierrossa, niin enää ei ole mitään syytä uskoa siihen oljenkorteen.

Zandi: mä olisin jo adoptoinut, jos olis musta kiinni. Itkettää (ilosta) jo pelkkä ajatuskin. Voisin ottaa myös jollain tavoin erityislapsen. Ja ison lapsen (kunhan on pienempi kuin perheessä jo oleva lapsi). Mut en saa ikinä miestä suostumaan... Ja vaikka hän suostuiskin, niin ei hän sais huijattua niitä ammattilaisia uskomaan, että haluais sen lapsen ja pärjäisi sen kaa... Kyllä mä sen itsekin tiedän, että haasteita tulis miehen suhteen, et hullua haaveilla ees.
 
MaiMei, minusta olisi kovin lohdullista jos joku muukin sekoilisi täällä testien kans! Ymmärrän 100% mahdollisuuteni ja mahdottomuudet raskauden suhteen, mutta kyllä se on raivostuttavan kivaa tihurstaa tuntikausia testejä, oisiko vaiko eikö.

Ja Elotar, voi kökön kökkö sun viirujen kanssa :unsure:
Perästä tullaan varmaan viikon-parin sisällä. Dpoista ei siis mitään havaintoa, joko se on sama kuin MaiMeillä tai sitten ei.
 
Elotar *hug* :(

Tehkee nyt niitä tikkuja!! Mä pöllö sain olevinaan harmaan viivan r.tikkuun mitä ei olevinaan ollu tähän saakka. Mutta muistanut ne tuhannet omat ja muiden kerrat kun niitä on tullu eikä ne merkkaa yhtään mitään.
Meen tänään verikokeeseen jotta pääsee jatkamaan elämää. En haluais ostaa turhaa pillereitä kotiin.

Mut siis.. kyllä nää massiivisetkin olot, sydämen järkyttävä syke, turvonneet paikat,kivut, älyttömät unet, ihan kaikki tulee lääkkeestä. Jopa tuo toosan turvotus ja lugen 100% valumattomuus on sitten myös negaoire. Ei olis pitänyt innostua. Vähän ehdin ku olot tuntui pahenevan vaikka piinapäivät loppupäässä . Mutta my mind (medication) playing tricks on me..

mUok ja noi ovistikut on edelleen ihan hailuja joten seki lyttää toiveet.
 
Viimeksi muokattu:
No on kyllä todellakin alakuloista menoa täällä. :(
Itse odottelen menkkoja. Alapää on niin turvonneen oloinen ja välillä juilii kunnolla. Vesilirua valuu niin alapäästä kuin kainaloistakin.
Jospa se marraskuu olisi plussakuu. Tai joulukuu ja kaikille joulun ihmeitä/lahjoja. (y)
 
MITÄMITÄMITÄ?? Onko toi Tammis raskaustesti?Mä olen luullut että mä olen sokea kun en Pirtsin testeissä mitään näe :(, mutta kyllä se niin on että sä olet sokea jos tossa on sun silmiin joku epäselvä harmaa haiku. Tossahan on ihan selvä viiva? KAtonko mä nyt väärää kuvaa. Olen hämmentynyt.

Jos toi on raskaustesti toi vika niin HIPHURRAA!!
 
Olen tuolta raskautuneiden puolelta. Käyn täällä aina kuokkimassa, kun täällä on niin ihania, tutuntuntuisia fiiliksiä eletystä elämästä.
Mun on ihan pakko tulla kommentoimaan Tammitytölle: näen selvän plussan, OIKEIN ISO ONNITTELUHALI! Sekä Pirtsille: tuossa testissä näen kyllä sen Tammitytön mainitseman harmaan haikun, Josko vihdoin olis ...(y) Onnea matkaan!
 
Siis Tammis??? Mä tipahdin puusta?! Eihän tuon selvempi plussa voi olla, mitä ihmettä sä sekoilet? Mitä verikoe sanoi?
Siis jos tuo on raskaustesti, oliko se eilen se blankko mistä kirjoitit vai miten..siis mitä? Tuo on jo kuitenkin tosi tumma jos eilen oli blankko!
 
äää ja höpöhöpö. Toi aamunen on ihan väritön harmaa raita ja näkyy ulkovalossa tai vessassa. Ei mikään validi viiva, aijaa huijaa. Kyllä tää menee vaan epätoivoisuuden piikkiin. Päiväpissasta iha puhtaanvalkeita tikkuja. Ovistikku sama haiku, ei se muutu muuksi. Emmä jaksa elättää mitään toiveita koska se on turhaa ja aamulla tulee vaa itku.
Terkkariakaan ei saanu kiinni, lie ovat jossaki syyslomalla. En päässy verikokeeseen vielä.
 
Keskiviikko 14.10.2015


nimi / ikä.....monettako kuumeilee....kp / kierron pituus


Lumikki 1970 ( 45 ).............1...............34kp/30-32
Tammityttö (39)................3...............34kp/ (hoitokierros menossa)
Pilvilinna74 (40)................6.................33kp/25
Jelli75 (39)........................3.................28kp/26
Esteri1 (42)......................2..................28kp/
Minttu 71 (44)..................5..................25kp/30
Pirunpelto (39).................1..................24kp/29-30
MaiMei (39) ....................2..................23kp/26(letrot)
Babez74 (41) ...............1.....................21kp/29
Kalabaliikki (39)...................................18kp/22-28
Zandi(40)........................2...............10/27(hoitokierros,PAS)
Virkki (39)........................2.................10kp/26
Woodoo(40).....................4..................9kp/24-26(letrot)
Zini76 (39)........................4..................9kp/26-28
C. rotundifolia (40)...........2................8kp/26-29
Jimima (43).......................2................6kp/28-30
KeltainenSeepra................2.................4kp/26-28
Tupsu71 (44)...................4......................
Meibijees...............................................
elotar74 (41)...................3...................1 kp/27
Piinailupäivät:


MaiMei(39)............................dpo 12
Tammityttö (39).....................pp 7


Plussanneet: :love:

2015
vauvatoiveinen.....(38) - 01/2015
Hedelmiina............(39) - 02/2015
Sahramiini.............(43) - 03/2015
flutur.................... (41) - 03/2015
Äiti seiskanelonen (41) - 6/2015
Karoliina74............(40) - 8/2015
Meimii....................(41) - 8/15
Tyydeli...................(42) - 8/15
Mileena74................(41) -9/15
SuloinenSalaisuus.....(40) - 10/15

2014
Saana72 ...........(41) - 02/2014
Iines* ...............(40) - 03/2014
Tuuliannaliina ....(40) - 03/2014
Esteri1 ..............(40) - 05/2014
Vesipossu ..........(41) - 07/2014
Jopo73 ..............(41) - 08/2014
Fleur .................(39) - 09/2014
bugsy ................(44) - 09/2014



Taustailijat:
Katjusmaaret (41)
Martza (44)
Tikru-78 (37)
Anuliini1975 (40)
Touhulan mamma (40) 3.
Glearblue (44)
Choco_brown (38)
hennamilla (38)
~lounakehto~ (41)
Leo Pardi (40)
Torvi (42)
ruutana (39)
Meibibeibi (44)
Hupsikka (?)
harrastoive (43)
hupiaelämään(40+)
mama na baba (42
Johanna75 (40

*Jokainen voi päivittää listan itse. Kun olet kirjautunut sisään, paina listan kohdalta "vastaa". Muuta päivät ja muokkaa mieleiseksesi, lopuksi poista #/quote - merkit ylhäältä ja alhaalta. Sen jälkeen lähetä ja vóila!


"All will be well as long as we do our best"
 

Yhteistyössä