40+ so what wol.13

Hah kiitos Zini mutta mä laitoin joskus blankkotikun ja siinäki porukla näki viivan.
Mut ..hmm. tohon PCn kovaan tikkuun tuli sittenkin joku haiku. Mutta se näyttää samalle ku Apteekin oma mut se mun viiva on inan lähempänä kontrollia ku apteekin omien viiva?? Onko jollain kokemusta?
En ilikiä nyt kuvata ku ukko jo nyt ihmettelee ku istun vessassa viiden minsan välein :D. . Ja siis hankala saada kuvaan noin äkkiä.
 
Siis tammis, en ymmärrä vieläkään? Eihän tuo ole haalu edes? Siis ihan punainen viivahan siinä on, 2kpl sellaisia!
Ja tuossa on puikkotesti, sininen korkki ja mustalla taustalla? Varmistan että te näette saman kuvan? Siis MULLA on testissä harmaata palkkia ja ilman palkkia ja ei mitään ja näkee nekin 60% kallistuksessa kuun ollessa Saturnuksessa (paitsi woodoo) mutta tuo ei ole palkki eikä mikään. Onks tää nyt sellaista huumoria että tipahdan taas kelkasta :oops: ?
 
  • Tykkää
Reactions: zini76
Hei, onhan toi plussa, minunkin silmissä!

Hei mitä mieltä te olette, mulla ei ole menkat edelleenkään alkaneet, nyt siis jo kp34. Seksiä ollut viimeksi 28.8 ( asutaan kaukana toisitamme tällä hetkellä ) ja edelliset menkat alkanet 11.9. Eli voiko tulla yhdet menkat vielä välissä ja sitten r-testi plussaa ? Ainakin tämä tarkoittaa sitä, että kun ollaan miehen kanssa yhteisellä lomalla 22.10-29.10 ( seksiloma ) niin ei ehkä ookkaan ovista :(
 
Viimeksi muokattu:
Sori :( toi oli väärä kuva. Laitoin sen tonne lapsetmuuspuolle viime hoidoista.
Ei toi todellakaan ole tän päivän tikku..enmmä niiii sokee ole..sori. tossa hcg on jo joku reilu sata..kolmen vuoden takaa.

Kaivetaanpa uus kuva. Tää sivusto tökkii vaam satasella.
 
En pysty puhelimella tykkäilemään tai ei-tykkäilemään, harmi. Tammikselle voi blääh, mäkin luulin jo, että sieltä se kaivattu lokakuun plussa saatiin!

Eteenpäin sanoi mummo lumessa. Tilasin ison satsin ovistestejä ja muutaman rtestiliuskankin. Eihän se auta kuin alkaa odottaa uutta mahdollisuutta. Vähän vaan pelottaa, kun ei ole ollut munasolun irtoamis oireita näissä parissa luomukierrossa (öö, siis kierukan poiston jälkeen) ollenkaan: ei oo ollut tissit kipeenä, ei oo tuntunu munasarjassa vihlontaa... Ja kk-kiertohan oli ekaks 27, ja nyt 26... Aikoinaan oli 28-30. Apuuuva! Vanha on nainen eikä tästä nuorru :( Mutta pari kiertoa jos tässä yrittelisi sitten vielä... Ainakii... Mutta ei me kauaa - niin miehen kanssa sovittiin :(
 
Tjaah aamuksi on jäljellä klassinen apteekin oma. Sit ne tikkuilut riittää. Jos ei näy mitään niin homma on aika selevä. Jos se plus tulisi myöhemmin niin ainaki hcg olisi hyvin hyvin matala. Molemmista lapsista se haalu tosiaan tullu pp8 ja virallisena verikoepäivänä niillä alkioilla pp12 hcg oli sillä ja rajalla ok. Matalalla mentiin.
No ans kattoo miten akan käy. Nää olot kyllä huijaa ihan 100-0 jos nega pamahtaa.
 
Kippis elotar :)

Kysymys kokeneille poppakonstien kokeilijoille: Voiko gelee royale ja maca jauhe aikaistaa ovista??? Kp 9 ja nyt tuntuu voimakkaasti, että ovis on kohta. Vatsaa nippailee, halut on kovat ja olo kostea. Vahva, muttei vielä ihan plus viiva o-testissä.... Outoa, ikinä en ole näin selvästi oireita tuntenut
 
Tammis, mitä sä horiset??????? Jos tuo ei ole plussa, niin mikään ei ole. Toivottavasti kyseessä rtesti, eikä ovis niinkuin aiemmin juttelit.
Pirtsillä on ehkä jokin haiku, mutta en ole varma. Uusia testejä edelleen odotellessa. :)

Elotar, niin tylsää, niin väärin. Toivotaan, että seuraavassa kierrossa tärppäisi.
 
Siis oumaigaad, Tammis. Mä aloin epäilemään jo salaliittoteorioita tällä palstalla ja omia silmiäni sun muuta, kun testissä helottaa kauhee plussa ja yks hokee "ei siinä ole mitään"


Mutta siis, kurjuus ettei se ollutkaan tämän hetkinen testi. Toivon kovasti vielä jotain ihmettä, että asia kääntyisi paremmin päin.
Jos huomenna alkaisi haamuilla?

Mä en taida huomenna tehdä testiä. Ei vaan tunnu siltä. (seli seli, heti aamulla oon kuitenki tikku kädessä.)

Tissikipu nimittäin alkaa jotenkin häipyä. Mistä ikinä sitten tulikin.

Lumikille tohon kiertoon ja ovis asiaan, mistä sitä ikinä voi tietää mikä tilanne sulla on seksilomalla. Voihan se olla, että menkatkin alkaa just sillon tai sitten ei. Vähän huonohko tilanne ehkä?

MaiMei suunitteli tekevänsä testin, sinun vuoro nyt. Me muut vouhkataan täällä taustajoukkona. (y)
 
Tammityttö: yhä tsemppiä! Mä oon ihan hoomoilasena täällä, kun mä en ees näe mitään KUVAA, mistä kaikki horisee että plussa! Aattelin jo että oonko mä jotenkin seonnut. Mun kone ei kyllä näytä aina kaikkia kuvia. Mut noi uudemmat kuvat näin, ihan ku alemmassa jotain häämöttäis, mutta ehkei sitten?

Mä olin koko päivän menossa, mutta ei kyllä mitään uutisiakaan. Niin oli häikäisevänvalkoinen testi, että emmää vaan edelleenkään teidän viivanpaikkoja ja haamuesiäitejä ymmärrä. Ovistestejä pitäs muistaa huomenna hankkia. Nyt vaan toivon, että menkat alkais normaali-dpo:n mukaan noin dpo15, ettei venyis taas. Kun sitten seuraavat menkat on ärsyttävään aikaan. Oon reissuun lähdössä marraskuussa, enkä haluu menkkoja just siihe yhteen saumaan. Eli voi kun ne alkais nyt pian! Eka kerta 1,5 vuoteen, kun niin toivon.

Elotar, halit!

Ja Pirtsi Pirtsisein, jos nyt pian lähet uuteen kiertoon niin ainaskin inssiä sitten tulossa, olikse niin? Mulla juuri samanikäinen kaveri raskautui ekasta inssistä! Ongelmia spermassa, kauan yrittivät. Mutta eihän tästäkään kierrosta vielä tiiä, kun sun ovis oli vähän epävarma, että milloin.
 
Jep mä poistin sen virheellisen. Siinä oli mun vanha tikku viime hoidoista. Latasin sen tonne lapsetmuuspuolle yhdelle joka panikoi viivan vahvuutta. Siis juu sehän nyt oli todellakin selvä punainen plussaviiva.

Nyt sitö ei valitettavasti tulla näkemään. Mä olen ihan rikki poikki ja vituttaa et aloin testata liian aikasin. Sain turhaa murhetta ja nousevaa toivoa ja sit paiskattiin tonttiin. Noissa tikuissa ei oo väriä, ne ei näy ku yhdessä kulmassa yhden lampun alla. Ne ei silloin ole niitä oikeita viivoja. Ovistikut on puhtaan valkosia. Ne tietää 100% varmuudella ettei aamulla muussakaan ole mitään, sanokoon kuka mitä tahansa niiden tekemisestä.
 
Mulla oli kyllä eilen ihan samat fiilikset kuin Pirtsillä, kattelin tikkukuvaa ja tavailin viestiä, että mitä ihmettä
miten voi olla ettei viivaa näe. Uudemmat kuvat valitettavasti oli oikeita. Harmin paikka Tammis!! Miten hoidot nyt jatkuvatkaan?

Pirtsille peukutan, josko pian saisin nähdä testin, jossa näkyy viiva? Ensi keirrossa järeät aseet, eikö? Viimeistään silloin!!

Lumikin kierron toivon palaavan normaaliksi taas, oisko tässä iässä tohon kierron tasottamiseen tarve ottaa jotain droppia?

Meillä alkaa festit olemaan lähellä ja on kyllä ihan evvk. En tiedä mitä noi letrot tekee, mutta mahaan ne jotenkin vaikuttaa. Taas on maha ollut kuin ilmapallo ja vähän sekaisinkin. Päätä särkee ja ketuttaa. Flunssaakin on että ehkä nää on flunssaoireita..

Vois muuten aloittaa ovispissailun, testejä on mukana.. Jos kerran vielä saisi kunnon suoran, aika huonosti oon muistanut testailla.

Mut joo, tsemppiä kaikille hoitoihin, ja muille hoitojen ulkopuolelle.
 
  • Tykkää
Reactions: Lumikki1970

Yhteistyössä