40+ so what wol.13

Kertokaas viisaammat olikohan mulla nyt ovis, vai onko kierto vaan sekasin. Eilen (kp10) sain siis testiin lähes tasavahvat viivat ja oletin, että tänään olisi tullut vielä vahvemmat, mutta tänään olikin jo haalistumaan päin. Mulla siis aiemmin on aina vahvistunut viiva tasaisesti kp 7:tä lähtien ollen vahvimmillaan kp14. Pliis oraakkelit, tulkitkaa mun viivoja :confused: Vai onkohan ovis nyt hukassa kokonaan?

kp10.jpg kp11.jpg
 
Keltis: Mulla oli samanlainen tämä kierto. Kp 9 tikkuun lähes tasavahva viiva, kp 10 jo haaleni. Ajattelin, että huippu on ollut yöllä, jolloin en saanut tikuilla kiinni. Siitä ja vatsakivusta oletin ovuloineeni jo kp 10, mutta saattaahan se olla ettei ole vielä edes tullut. Ennen ollut tasavahvat aina lähempänä puoltaväliä eli kp 13-15...ja nyt ovistikut ihan haamu tasoisia
 
Ääks . Täällä alkoi arkirumba jota olisin kaivannut piinapäivien aikaan. Nyt ei ehdi miettimään nippaako vai nappaako. Luultavasti huomenna voi päivittää kp1...hissuksiin tuhruaa. Meni viikko vikasta luesta että vuoto alkaa..sittenkin aika heikosti. Nytkin on vielä lämmöt 37,4 ja palelee..hitaasti kroppa irtautuu lääkemömmöistä

Tsemppiä täällä kaikille. En pysy edes perässä, mutta monta taitaa olla piinailun alkupäässä :)!
 
Torstai 22.10.2015


nimi / ikä.....monettako kuumeilee....kp / kierron pituus

Tammityttö (39)................3...............42kp/ (hoitokierros menossa)
Babez74 (41) ...............1.....................29kp/29
Kalabaliikki (39)...................................26kp/22-28
Zandi(40)........................2...............18/27(PAS 21.10)
Virkki (39)........................2.................18kp/26
Woodoo(40).....................4..................17kp/24-26(letrot)
Zini76 (39)........................4..................17kp/26-28
C. rotundifolia (40)...........2................16kp/26-29
Pilvilinna74 (40)................6.................15kp/25
Jimima (43).......................2................14kp/28-30
KeltainenSeepra................2................12kp/26-28
Tupsu71 (44)...................4......................
Meibijees...............................................
elotar74 (41)...................3...................9kp/27
Jelli75 (39)........................3.................9kp/26
Lumikki 1970 ( 45 ).............1...............8kp/30-32
Esteri1 (42)......................2..................6kp/
Minttu 71 (44)..................5..................6kp/30
Pirunpelto (39).................1..................5kp/29-30
MaiMei (39) ....................2..................4kp/26(letrot)
Toiveilija38 (38)................3..................4kp/28

Piinailupäivät:

MaiMei(39)............................dpo 20
Babez74(41).........................dpo17
Tammityttö(39).....................pp 15
Zandi(40)..............................pp2
KeltainenSeepra......................dpo 1

Plussanneet: :love:

2015
vauvatoiveinen.....(38) - 01/2015
Hedelmiina............(39) - 02/2015
Sahramiini.............(43) - 03/2015
flutur.................... (41) - 03/2015
Äiti seiskanelonen (41) - 6/2015
Karoliina74............(40) - 8/2015
Meimii....................(41) - 8/15
Tyydeli...................(42) - 8/15
Mileena74................(41) -9/15
SuloinenSalaisuus.....(40) - 10/15

2014
Saana72 ...........(41) - 02/2014
Iines* ...............(40) - 03/2014
Tuuliannaliina ....(40) - 03/2014
Esteri1 ..............(40) - 05/2014
Vesipossu ..........(41) - 07/2014
Jopo73 ..............(41) - 08/2014
Fleur .................(39) - 09/2014
bugsy ................(44) - 09/2014



Taustailijat:
Katjusmaaret (41)
Martza (44)
Tikru-78 (37)
Anuliini1975 (40)
Touhulan mamma (40) 3.
Glearblue (44)
Choco_brown (38)
hennamilla (38)
~lounakehto~ (41)
Leo Pardi (40)
Torvi (42)
ruutana (39)
Meibibeibi (44)
Hupsikka (?)
harrastoive (43)
hupiaelämään(40+)
mama na baba (42)
Johanna75 (40)

*Jokainen voi päivittää listan itse. Kun olet kirjautunut sisään, paina listan kohdalta "vastaa". Muuta päivät ja muokkaa mieleiseksesi, lopuksi poista #/quote - merkit ylhäältä ja alhaalta. Sen jälkeen lähetä ja vóila!


"All will be well as long as we do our best"
 
Keltsi. Taustalla. Syksyn takia. Muoks. Ja kiva, että si äkin pääsit mukaan piinapenkkiin. :)

ON. Siirto tehtiin ja kaikki näytti hyvältä ja eilen tosiaan itseni päivittelin listalle piinailemaan. Söpöiltiin ukkelin kanssa ja otettiin itsestämme yhteisiä shelfieitä klinikan ulkona ja sisällä. Ei kuitenkaan belfieitä. Kuvia tulevalle lapselle, että tässä sua mennään tekemään. Kai tekin otatte tällaisia kuvia juuri ennen aktin tms? Ai ette vai...
Ennen siirtoa kerroin miehelle olevani toisella viikolla raskaana jollen jopa kolmannella. Tämä pyöritteli silmiä ettei se ole mahdollista, mutta kerroin että näin nää jutut vaan menee...
 
Toivottavasti ZANDI nyt tärppää. Pitänee ehdotella miehelle tuota kuvien ottoo, mutta mistähän sen tietäis, mikä kerta tärppäsi :) pitää tehdä semmoinen fuckfestien aikainen kuvakollaasi :)
Ei oo hirveesti kirjoitettavaa, kun tämä kierto meni hukkaan. Lugeja on nyt kaapissa ensi kiertoa varten, jospa mies nyt olis maisemissa oikeaan aikaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Zandi
Haha, tiukasti mua pidätte piinailemassa vaikka koopeet juoksee ;)

Menkat melki ohi ja hirmuinen työkiire. En syö nyt letroja, geleenkin tänään unohdin, jaksaisko vielä hakea...

Zandi jes!!! Nyt jännäämään ja peukkuilemaan!
 
  • Tykkää
Reactions: Zandi
Kp 10. Eka ovistikku näytti - tietenkin - tyhjää. Mutta onpahan nyt aloitettu taas tikutella.
Taustailijaksi tässä on itsekin vaipunut :sleep:
Mieliala vaihtelee. Välillä tulee mieleen, että pitäisikö lopettaa yrittäminen. Mutta sitten taas ei... No, katsotaan mitä Luoja suo...
 
Zandi, wau peukkuja!! On toi nyt tyylikkäämpi kuva laittaa seinälle kuin joku ennen fuckfest-jälkeen fuckfest kollaasi. Huhhuh.

Ja Pirtsillä oli paras banaanihymiö ever, hyvä että jollain uppoo samat tyhmät jutut ku mulla. Pian on jännät paikat sielläkin.

Kaikille peukut tasapuolisesti!!
 
  • Tykkää
Reactions: Zandi
Zandille peukkuja kovasti! ...ja juu niinhän se näissä hommissa menee että raskaana kunnes toisin todistetaan (y)

Meillä ois siis nyt yk6...mut palataan lähtöasemiin ja ensi kuussa yk6...mulla ovistestit näytti neljä päivää plussaa...en tajuu...ei mitään ovisoireita ja limatkin ihan onnettomat...toisen puolen munis irtoamis kipuakaan ei tullut...päätettiin siis jättää tämä kierto väliin kun en tiä taas mistä kyse. ...ja miellähän siis niin että mun on ns "tilattava" mies kotiin kun ovis on käsillä kun on reissu hommissa ni jatkuva tallettelu ei onnistu :(

En käsitä nyt ollenkaan miten imetyksen jälkeen...lopetin siis toukokuussa niin on joka kierto ollu erikoinen...tai joka kierrossa jotain uutta oiretta..jotain normista poikkeavaa...on pitkää kiertoa, on lyhyttä kiertoa, on tiputtelua, on ovistestit näyttäny useamman päivän plussaa, on niin et yhtenä päivä ovis plussa ja seuraavana vasta kivut...tätä viimeisintä synnytystä ennen siis kaikki muut 7 alkanutta raskautta ja ylipäätäänkin mulla on niin et kun tikutan ovisplussan aamusta niin kivut tulee illasta viimeistään eli samaisen vuorokauden aikana tulee: limat, tuntemukset ja irtoaminen...joo vaan eipä enää...tuoko ikä sit tullessaan tätä kaikkea vai onko noi geleet ja macat ym sekoittaneet hormonitoimintaa vai mitä hittoo??

Kait se tarttis Gyne varata ensi vuoden alussa...tarkastaa tilanne...kertokaas et missä kohtaa kiertoa on hyvä mennä ja mitäs mää aikaa varatessa sanon...et tilaan aikaa kun vauvaa ei kuulu ja ikää mulla 41v...vai mitä hittoo?? Mä en oo siis ikinä joutunu yksityisellä gynellä käymään ni ei hajuakaan et miten mä toimin :unsure:
 
Moi vaihteeksi tännekin.

Zandi tsemppiä :)

Omaanapaa. Pidettiin tämä kuu taukoa yrityksestä (harmillisesti tosi vahvat ovulaatiotuntemukset ja -limat jäi nyt käyttämättä). Mulla on migreeni äitynyt aivan infernaaliseksi, aloitin beetasalpaajat, jotka lopetin kesällä kun aloin suunnitella lapsen yrittämistä. Mulla on tainnut olla myös rytmihäiriöitä nyt syksyllä, eikä verenpainekaan ole ihan optimaalinen ollut. Beetasalpaajan olen nyt vähitellen kohottanut sopivaan annokseen, ja migreeni on helpottanut tosi ihanasti ja olettamani rytmihäiriöt hävinneet. Verenpaineenkin oletan olevan hyvä.

Kysyin lääkäriltä, että miten on metoprololin käyttö raskausaikana, ja voi kuulemma syödä huoletta koko raskauden ajan. Nettitutkimusteni perusteella sitä ei kuitenkaan aivan huoletta voi syödä, se voi vaikeuttaa istukan verenkiertoa ja aiheuttaa kasvuhäiriöitä. Kumpaa uskon: lääkäriä vai internettiä?

Haluan lapsen. Mutta nyt vähän tuntuu, että olenko tosi itsekäs, kun vaan haluan lapsen, vaikka on sairauksia: jatkuva migreeni (joka edellisessä raskaudessa tosin helpotti jonkin verran raskausaikana) ja verenpaine eivät varmasti tee hyvää, samoin kuin ei myöskään tämä lääke. (Ja voihan olla, että tämä kaikki jää vain spekulaation tasolle, koska voi olla ettei tämä kroppa kykene enää edes lisääntymään endometrioosin vuoksi. Mihin raskaus muuten taitaa olla ihan hyvä hoito.)
 
  • Tykkää
Reactions: Zandi
Täällä menossa kp 25 tyhjennyksen jälkeen, viikko sitten perjantaina ovisplussa testiin. Nyt parina päivänä ollut tissit tooosi kipeet ja valkkarii ihan sikana. Tästä intoutuneena uitin raskaustestin aamulla ja sellaista perinteistä viivanpaikkaahan se tarjoili.

http://aijaa.com/4ffHoS

Katsotaan mitä tuleva viikko tuo tullessaan... :geek:

Peukut täälläkin pystyssä Zandille ja muillekin tietysti!
 
  • Tykkää
Reactions: Zandi
Tänä aamuna tuntuu jo ihan hyvälle, etten ole raskaana :)
Illalla tiedossa aikuisten paljuilta, ja saattaa tulla alkoholiakin runsain mitoin nautittua. Onpahan sunnuntaina sitten aamupahoinvointia.
Varulta tein testin, eikä edes pahamaineinen pc antanut edes viivanpaikkaa.
Ihanaa viikonloppua kaikille <3
 
Zandi peukkuja! Olikos sulla ny luomukiertosiirto?

Meibijees. .jaaa.a :) toivottavasti olis jonku alku ;)!

Kp 3 menossa !

Mulla on menkkojen aikainen masennus. Mua ei kiinnosta pätkääkään lähteä vikaan siirtoon. Lätkin torstaina illalla laastarit vastahakoisesti nahkaan ja soitin sit eilen klinikalle että vuoto alkoi. Katotaam ny ekasta ultrasta kannattaako alkaa suunnitella siirtoa. Jos näyttää yhtään Heikolle niin sit ei. Mitään kokeiluja en enää tee

Ympärillä satelee raskausuutisia. Ainaki kolme tuttua saa kesä -heinäkuussa ja yksi maaliskuussa klassisen täydellisesti vauvan. Jotenkin olen just nyt sen verran itsekeskeinen etten osaa iloita pätkääkään vaikka yksi heistä on lapsettomuushoitolainen.

Tsemppiä tänne kaikille naikkosille <3!
 
  • Tykkää
Reactions: Zandi ja Babez74
Piinailijoita ja turhautuneita. Toivottavasti myös plussailijoita.
Mulla ollu nyt muutamana aamuna huonovointisuutta. Ei auta renniet eikä muut konstit. Karvas vesi kurkussa koko ajan. Stressiulkus tästä vauvakuumeoireilusta?
 
Tammityttö - jaan niin fiilikset kanssasi! Olin koulutuksessa, jossa jokainen fiilisteli lapsillaan, niin tuli taas niin vanha ja epäonnistunut olo, kun toiset saa lapsia vaikkei yritäkään... oli meitä sentäs kaksi siellä, joilla sama haaste - yritystä ja hoitoja takana ja ikää yli 40. Mutta näin se elämä kulkee.. onneksi tällä palstalla on paljon niitä onnistumidiakin tällä iällä - nyt vois taas jokunen onnistunut tsempata meitä:) mutta ei luovuteta!
Ps. Ei vieläkään punaista - to piti alkaa menkat.. mut negaa siis testattu, eikä mitään oireita.
 
Nythän täällä alkaa vähän jännittää… :whistle:

Tänään kp 26 tyhjennyksestä laskien, ovisplussa tuli testiin kp 18 eli jos ovis on tapahtunut, nyt kaiketi dpo7. Mutta yhtä hyvin siis voi olla tilanne, että koko ovista ei ole edes tapahtunut...

Ovisplussan jälkeen ovistestit ovat haalistuneet selvästi, kunnes taas tänään tummeni. Samalla tavalla kävi viimeksi plussakierrossa.

Oli sitten ihan pakko tehdä taas tänään aamulla uusi raskaustesti ja minusta nyt viivanpaikassa aavistus väriä, voin tietysti kuvitellakin. Näkeekö muut?

http://aijaa.com/PX6csc

Tsemiä Tammityttö ja Babez74! Ja muutkin tietty!
 
  • Tykkää
Reactions: Tyydeli

Yhteistyössä