40+ so what wol.13

Jeeeee Pirtsi!! Onpa hienoa! Noin se plussa voi yllättää! Kuten mutkin eilen. Ja kiitos kaikille petitsempeistä, kyllä me jaksettiin touhuta - nelivuotias tosin yllätti kesken kaiken, joten jouduttiin vaihtamaan huonetta, kun se jäi meidän sänkyyn ;) Tänään oli vielä vahva plussa ovistestissä. Pahimmat tuntemukset jäivät kyllä eiliseen, mutta katellaan nyt. Täsmäisku tuli, ja muuta ehkä ei, ellei tänään sitten mies yllätä. Mut ainakaan en itse aio stressata enää, ton ajoitus oli ehkä liian myöhään mut ei ainakaan liian aikaisin, joten yhdellä kerrallakin nyt selvitään, jos täytyy.

Iloista inssiä Pirtsille!

Ja jee Zandi, toooooodella hyvältä näyttää! Mahtavaa!
 
  • Tykkää
Reactions: Pirunpelto
Zandille peukut!!! Ja muillekii, tietysti...

Mikä kiertopäivä mulla on menossa? Tietääkö joku?!? :ROFLMAO:
No enivei, eilen ei enää jaksettu jyyystäää, väsytti niin peevelisti. Eli soturit lähetettu matkaan la, ma ja ti. En tiiä sattuivatko oikeaan aikaan vai eivät, mutta pantiin parastamme. <- Huom sanaleikki ;)
Nyt vaan ootellaan :sleep:

Leikitteleekö muutkin noilla eri sivustojen laskettu aika -laskureilla? Nyt menis heinäkuulle, ens kuussa elokuulle...
 
Pahus :( nyt kyllä on sellaista menkkajuilimista että sieltä ne taitaa taas alkaa.... dpo on nyt 14 ja kp 28, testasin viimeksi dpo 11 => negaa näytti silloin.... harmistuksissani pääätin että testaan sitten vasta kun menkat on myöhässä... no ei vissiin tarvikaan:cautious:
 
Mahtavaa Zandi! (y) Koko ajan selkeempi plussa! Nyt oiskin jo aika jonkun tai useamman siirtyä tuonne toiselle puolelle :) Siellä rupee kohta osa poksahteleen, niin pitäisi saada porukkaa sisälle! :geek:

Mä käyn edelleen joka päivä täälläkin vilkuilemassa, että joko ja ketkä ja ..

Nyt extrapeukkuja Pirunpellolle! Toivottavasti hoito onnistuisi nyt heti! (y)

Karo ja bebe 16+4
 
Täällä on niin hiljaista, että yksinään postailen :D

Sukulaisnainen on kuulemma tänään synnyttänyt. Jotenkin tuli vaan entistä surkeampi olo... Olo on vähän niinku :poop: ja oonpa mä :devil:. Mutta kun mä tiedän, että lähiviikkoina on kyläiltävä siellä ja koetettava olla onnellinen toisen puolesta... Sattuu varmaan vielä just semmoselle päivälle, että menkat on just alkanu, että olo on varmasti ihan :poop:.
:notworthy:
 
Onnea Zandi, hyvältä näyttää! (y)

Itellä KP 21 ja (vissiin) DPO 4. Mitään oireita mihinkään suuntaan ei ole, mutta eipä juuri pitäisikään olla tässä vaiheessa kiertoa. Aamulämmöt on viime päivinä vaihdelleet 36,7 ja 36,8 välillä, joten kai voi olettaa tai ainakin kovasti toivoa että sieltä jotain irtosi (ennen ovista 36,3). Toivon todellakin että ovis tosiaan oli silloin su-yönä, sillä viimeinen talletus oli la-iltana, eli jos ovis olikin vasta ma tai myöhemmin, talletus saattoi olla liian vanha. Sunnuntaina kun tuo mies ei enää taipunut ja maanantaina hänellä oli joku työjuttu illalla ja mä nukuin jo kun tuli kotiin. :sleep: Hah, hassua miten sitä jaksaa joka kuukausi elätellä toivoa, vaikka tässä vaiheessa täysjärkinen olisi jo luopunut toivosta (Nim. "YK 32"). Toivossa on hyvä elää... :D
 
Voih. Mahtaakohan kuitenkin olla vaan jokin tarrausyritys. Nythän mä sitten tiiraan koko ajan pyyhkiessä onko väriä onko väriä. Ärsyttävää. Mutta tänään kun luget halusi puskeutua taas ulospäin oli seassa sellainen 0.2×2mm punainen viiru. Jos tuota viiruksi voi sanoa edes. Ei kai se nyt voi mistään kiinnittymisistäkään johtua jos hcg on nousussa niinkuin testeistä voisi päätellä? Hemmetti, miksi mulla on koko ajan niin epäileväinen olo. :(

Jimima, onneksi Toivo on niin iso että me kaikki sovitaan sinne kuukausi toisensa perään. Onneksi joku pääsee jatkamaan tuosta Toivosta eteenpäinkin.

Nuppu älä luovuta vielä! Voihan ne juilinnat olla muutakin vaikka kyllä oman kroppansa yleensä tunteekin, mut mistä tietää jos onkin oire raskaudesta...

Elotar tsemppihalit.


MaiMei eli sinäkin pääst piinailemaan ja heilumaan pesupallon kanssa. Kerrassaan loistavaa!

Kaikille muillekin tsempitykset!
 
Zandi etkös sä just "raapassu"sinne alakertaan ;) Otahan vaan ne suurennuslasit pois :love: vaikka todellakin ymmärrän. .mä syynään noi paperit edelleen vaikka en ole edes raskaana :oops: kyllä se pelko jää päälle kun lähes joka raskaudessa on vuotanut (vaikka itsellä se ei koskaa loppujen lopuksi merkinnyt mitään "pahaa"). Nii..mut kun takana on menetys tai menetyksiä niin ei sitä osaa luottaa.. mä pelkäsin kuopuksen aikaan vielä synnärillä että sitä vauvaa ei koskaan saada kotiin (n). Jaksuja nyt kuitenkin, kyllä siellä ihan sata varmana jotain tapahtuu, raskaana kunnes toisin todistetaan (y)(y)
 
Kiitos Tammis taas. Ehkä raapaisin ehkä en. En voi tietää, mutta omituiselta tuntui koko eilisen tänään ei ihan niin kummalliselta, mut silti musta tuntui lugeja laitellessa että onkohan siel sisällä ihmeellisen turpeen oloista. :D Tosin ei pientäkään hajuu et millainen sen edes pitäis olla. :D mut jos raapaisin niin jaise veri ois eilen tullut?

Kaikille anteeksi tämä mun hermostuneisuus!
 
Torstai 29.10.2015


nimi / ikä.....monettako kuumeilee....kp / kierron pituus
Zandi(40)........................2................25/27(PAS 21.10)
Woodoo(40).....................4..................24kp/24-26(letrot)
C. rotundifolia (40)...........2................23kp/26-29
Pilvilinna74 (40)................6.................22kp/25
Jimima (43).......................2................21kp/28-30
KeltainenSeepra................2................19kp/26-28
Tupsu71 (44)...................4......................
Meibijees...............................................31kp/
elotar74 (41)...................3...................16kp/27
Jelli75 (40)........................3.................16kp/26
Lumikki 1970 ( 45 ).............1...............15kp/30-32
Esteri1 (42)......................2..................13kp/
Minttu 71 (44)..................5..................13kp/30
Pirunpelto (39).................1..................12kp/29-30
MaiMei (39) ....................2..................11kp/26(letrot)
Toiveilija38 (38)................3..................11kp/28
Tammityttö (39)................3...............9kp/
Babez74 (41) ...............1.....................3kp/29
Zini76 (39)........................4..................3kp/26-28
Kalabaliikki (39)...................................3kp/22-28
Virkki (39)........................2.................2kp/26


Piinailupäivät:


Zandi(40)..............................pp 8
KeltainenSeepra......................dpo 8
Jelli75 (40)...........................dpo 5
Jimima...................................dpo 4

Plussanneet: :love:

2015
vauvatoiveinen.....(38) - 01/2015
Hedelmiina............(39) - 02/2015
Sahramiini.............(43) - 03/2015
flutur.................... (41) - 03/2015
Äiti seiskanelonen (41) - 6/2015
Karoliina74............(40) - 8/2015
Meimii....................(41) - 8/15
Tyydeli...................(42) - 8/15
Mileena74................(41) -9/15
SuloinenSalaisuus.....(40) - 10/15

2014
Saana72 ...........(41) - 02/2014
Iines* ...............(40) - 03/2014
Tuuliannaliina ....(40) - 03/2014
Esteri1 ..............(40) - 05/2014
Vesipossu ..........(41) - 07/2014
Jopo73 ..............(41) - 08/2014
Fleur .................(39) - 09/2014
bugsy ................(44) - 09/2014



Taustailijat:
Katjusmaaret (41)
Martza (44)
Tikru-78 (37)
Anuliini1975 (40)
Touhulan mamma (40) 3.
Glearblue (44)
Choco_brown (38)
hennamilla (38)
~lounakehto~ (41)
Leo Pardi (40)
Torvi (42)
ruutana (39)
Meibibeibi (44)
Hupsikka (?)
harrastoive (43)
hupiaelämään(40+)
mama na baba (42)
Johanna75 (40)

*Jokainen voi päivittää listan itse. Kun olet kirjautunut sisään, paina listan kohdalta "vastaa". Muuta päivät ja muokkaa mieleiseksesi, lopuksi poista #/quote - merkit ylhäältä ja alhaalta. Sen jälkeen lähetä ja vóila!


"All will be well as long as we do our best"[/QUOTE]
 
Huh, yritin päivittää listan. Semmonen vieno pyyntö, että jos muutokset laittaisi tummennetulla/ punaisella tms. niin olisi helpommin bongattavissa. Huomauttakaa, jos tuli virheitä, niin korjailen.

Zandi, ihan huippua! Varovaiset onnittelut :love:

Elotar, kyllähän noita laskureita tulee selattua. Ihan tyhmää toisaalta, mutta on sitä vaan kiva haaveilla.

Pirtsi, hyvä hyvä! Kyllä minun silmiin näyttää riittävän vahvalta tuo viiva.

Täällä lorisee valkkarit edelleen, tosin tänään vähemmän kuin eilen. Tissit yhtä lättänät kuin aina. Palelua ja nuhaa, mutta lienee ihan flunssaa vaan. Onneksi ei ollut testejä kaapissa, koska olisin muuten jo varmaan tänään testannut malttamattomuuksissani :rolleyes:
 
  • Tykkää
Reactions: Zandi
Keltsi, kirjoittelen puhelimesta kun en työkoneelta viitsi, joten multa jää puuttumaan värit, pahoittelen!!

Zandi ja Pirtsi täällä on peukut ja ukkovarpaatvpystyssä - kuten toki kaikille muillekin <3

Elotar, on se vaan aina jotenkin niin haastava paikka sydän verillä onnitella muita :'( Mulle tais olla pahin kun anoppi tokaisi pari pv km jälkeen että kyllä sulla sitten on litteä maha. Ei tiennyt ja varmaan halus vaan kehua, mutta voi pojat kun tuntu syytökseltä sillä hetkellä!

Täällä tais olla piiitkästä aikaa hyvä ovis, tuli jopa pientä vuotoa, mitä ei näkyny pariin vuoteen. Vai voiko väärään paikkaa kiinnittymisestä tulla tuhrua? Ovis oli akselilla pe-ma (tod.näk. su) ja tuhru ti iltana. Nännit jo viikon arat; pientä toivonkipinää ehkä ilmassa?
 
Zandille peukut pystyssä.

Jelli, mulle tuli dpo 3 kans tuhrua ja siitä yhdeksän päivän päästä alkoi taas. Mulla on nyt listassa jo kp 3 menossa, mutta vieläkin olen tuhruasteella :( eli varmaan oikea kp 1 tulee tänään tai huomenna. Itse epäilen, että kaikki nuo vuodot johtui Royal geleestä, kun se oli eka kertaa käytössä. Jospa sulla olis parempi tuuri
 
Jelli:n kanssa oviskin melkein samaan aikaan :LOL: Tai mulla kai ma-ti, kun maanantaina sain sen testiplussan... Mutta mitään oireita ei taaskaan ollut. Tai sellaisia, joita on joskus ollut.
Keltsi: muakin paleli oletetun oviksen aikaan pari päivää ihan hulluna, mutta ei kai se siihen liity...?
Toivottavasti ei miehen kanssa väsähdetty liian aikaisin, kun varmaan olisi pitänyt vielä keskiviikkonakin jaksaa talletella... Mutta ei oo turnauskestävyyttä ennää tällä iällä - kummallakaan :p

Pessimisti ei pety. Mulla on meinaan tunne, että ei varmasti vieläkään tärpännyt. Pettyy se pessimistikin, tällaisessa asiassa.

Zandiii, (y)
 
Pikaomanapa as usual :oops:
Meni vissiin lörinäksi koko homma. Inseminaatio tehty tänään 30.10 perjantaina mutta huonoin tuloksin. Siittiöt olivat vähentyneet entisestään, pesun jälkeen niitä oli 1,1miljoonaa kun pitäs olla 20 miljoonaa vähintään. Follikkeli oli jo irroinnut, eikä osannut sanoa onko se irronnut eilen vai tänään.
Ei antanut toivoa meille lääkärikään juurikaan. Oli puhe suoraan icsiin siirtymisestä tai sitten vielä kerran voidaan kokeilla inssiä.

Eihän sen tarviis kun sen yhden siittiön sinne munasoluun niin voi jestas miten helvetissä yksi miljoonasta ei onnistu tässä. Häh?!

Jatkan illalla juttua, masentaa tässä hetkessä tuo koko juttu nyt. Odotukset olivat korkealla jotenkin. Tai rohkaisevammat.

Onko tänään nyt sitten siis dpo1?
 
Moi!
Kuulupa tänne vaikka mitä. Uusille teretulemast myös uudelta. Valittelut vuotajille ja tsemiä tuntuu nyt kaikki tarvitsevan.
Minäite: Menkkoja ei kuulu. Mahaan jäi koskemaan ja limat vaan jatkuu. Rinnatkin vielä arat. Päättäs nyt keho mistä päin tuulee vai vaihtaritko kolahti kohdalle...
 
Hätähousun tikkutehtaalta heippa!

Eilen sanoin, että kun ei ole testejä, niin en ole testannut. Tekstin kirjoittamisen jälkeen keksin, että hahaa! onhan mulla ovistikkuja vielä muutama ja niinpä niinhin liruttelemaan. Tuloksena valkoistakin valkoisempi tikku :D Aamulla liruttelin uusiksi ja tällä kertaa tikkuun piirtyi haalea viiva. Joo, ei merkkaa mitään haaleat viivat ovistikussa, tiedän.

Tänään ostin neljä (4!) raskaustestiä ja dpo:han on vasta 9 ja kp 20. Saanpahan testailla, vaikka negaahan niihin varmasti piirtyy. Kukahan vähän rajottais tätä mun touhua?? Anyone?? (Mää vähän vaan täällä pissaa panttailen, että pääsen ekan tikun kohta tuhlaamaan :oops: )

Pirtsi, eihän sitä tiedä jos se yksi löytäisi perille! Mihin niitä 20 miljoonaa tarvitaan? Kummallista tämä lisääntyminen!

Jelli, nou hätä! Kyllä ne muutokset saa poimittua, vaikka ei tummennettuna olekaan. Vähän vaan helpottaa :)

Elotar, mulla oli ovis jo kp 10 tai jotain. Kyllä tää palelu taitaa ihan vaan alkavaa flunssaa ja vilukissaisuutta olla.

Mukavaa viikonloppua ihanaiset!
 
Pirtsi peukkuja kaikesta huolimatta! On se tosiaan kumma että miljoonalla ei tekis mitään..musta se kuulostaa paljolle :D!

Keltsi..en osaa neuvoa mitään himmaamista koska itse olen varmaan vielä pahempi (n):D.. mä olen nytkin uittanu ovistikkua vaikka mitään ovista ei tuu eikä LH ole koholla koska vedän noita hormoneja. Mutta jotain pitää keksiä :geek::oops:.. lääkärikin sanoi että tekis hyvää päästä vähän irti tästä projektista..että mietin ja pyöritän näitä ihan liikaa. .ihanko totta :eek::oops:(n)..
Mut anna palaa vaan..kyllä ne tehtaat tikkuja tekee :D ja ei se epäonni tai onni ainakaan siitä riipu milloin ja miten paljon niitä tikkuja uittaa ;)!
 
Keltsi testejä kehiin vaan! Aion itse kaikesta huolimatta tehdä isänpäivänä testin, vaikka sitten taitaa olla vasta dpo9, mutta toivossa on hyvä elää. Ois niiiiiiiiiin ihana antaa haamuinen testi miehelle lahjaksi. Juujuu, liikaa toivottu ja odotukset toisessa sfäärissä mut helkkari jos tässä heittää pyyhkeen kehään niin eihän missään ole mitään järkeä. Sanokoot lääkäri mitä sanoo, toivon, että oltaisiin tilastoon poikkeus. :whistle:

Pitääkin käydä kyttäilemässä, joko Sahris on poksahtanut?!
 

Yhteistyössä