40+ so what wol.13

Ihanaa! Hurjasti onnea @Pegonia ja @Virkki .
Ootte kyllä sitkeitä sissejä. Täällä mä iloitsen melkein kuin olisin itse saanut plussan.
Kerrassaan mahtavia uutisia!
Kyllä niitä saikin odottaa, mutta nyt sitten muutkin jatkamaan alkanutta plussa-aaltoa.

Tsempit kaikille vaiheisiinne!

Itselle ei kuulu kummempaa. Menkat tulee takuu varmana ajallaan. Nytkin kp1.
Sitten vielä menin (taas) lukemaan kuinka yötyö vaikeuttaa raskaaksi tulemista, varsinkin pitkään tehtynä. Olen vaslvonut jo 6,5 vuotta, eikä ole varaa vaihtaa päivätyöhön.
Silti vielä yritän, josko sittenkin onnistuisi...
 
Nimimerkki/ Ikä/ Monettako yrittää

Angervo76. (41) .....3
Katti75 (43).........2
KeltainenSeepra .......3
yöeläjä (44)..........4
Iid@ (44).......2
kirsillevauva (45).......4
tatti55(40).......3
Karoliina74 (43).....2
Kasenka (41)....2
aamuska (41)....1
pegonia (46)...
hulbertiina (41)...3
miumau-82
mirumarumoru (42)....4
Rusakkonen (46).....1
Silmu75 (43)...1
Pähkinä-76 (42)....2
 
Pegonia ja virkki, ihania uutisia! En siirtänyt teitä vielä plussanneisiin. Kertokaa, kun uskaltaa :) Taisitte luomuna molemmat plussata, ja pegonialla viimeinen yrityskierto?

Itse täällä kärvistelen flunssassa. Mies pitäis kellistää viikonloppuna, saa nähdä miten käy, kun flunssa ja lapsetkin kotona, eli ei kahdenkeskistä aikaa. En voinut aloittaa Fitlinen kehokuuria, odotan flunssan loppumista ensin.
 
Joo, minua ei voi laittaa plussanneisiin ennen kuin jotain on oikeasti näkyvissä. Se on kumma, miten on tyhjä tunne. Kunpa olisikin väärässä tällä kertaa. Me Yritettiin luomuna. Olen napsinut ubikinonia kesästä alkaen. Olen ottanut 400-600mg vähän fiiliksen mukaan nyt oli myös toista kertaa letrot, kun niitä kaapissa oli.

Kirsillevauva, pikapano! Siinä ratkaisu! :D
 
Aamuska, mistä viiv'stykset johtuvat! Toivottavasti pääset pian hoitokiertoon!

Olin virkin vinkistä vaarin ja saatiin hoidettua se pikapano. Sanoin miehelle, että sä saat tehdä työt ;) Ei elämäni ihmeellisin kokemus, muttei vastanmielinenkään. Kauhee flunssa vaan päällä, joten ei jaksais mitään!
 
@kirsillevauva Pääasia, että saitte homman hoidettua :D Lääkkeet ovat sotkeneet kiertoja siten, että aikataulutus on mennyt ihan pepulleen. Ensin piti loppukeväästä odotella, mikä teki yhdessä lääkkeiden aiheuttaman kierron sotkeutumisen vuoksi sen, että ennen klinikan kesätaukoa ei ehtinyt hoitoa. Samainen lääke sotki myös seuraavan kierron, josta tuli megapitkä, minkä vuoksi hoitoon en edelleenkään ole päässyt. Nyt hoitokierto jo häämöttäisi, mutta lääkkeet, huoh, toinen munasarja on kipeä, että pelkään siellä olevan kysta, mikä taaaas viivästyttäisi. Jos nyt kävisi "hyvin" (eli ei kystaa tai muuta kropan sekoilua), niin ekan ja tokan IVF:n välille tulisi puoli vuotta. "Kateellisena" olen lukenut teistä, jotka pääsette vetämään hoitokiertoja tiheään tahtiin. Kun se olisi tässä iässä niiiiin hyvä juttu verrattuna tähän loputtomaan odottamiseen :( Rahaakin menee koko ajan ylimääräisiin klinikkakäynteihin sekä lisäravinteisiin ja vitamiineihin, joita olen popsinut jo iäisyyden, enemmän ja vähemmän.
 
ON: Tyotoverilla flunssaa, yritan valttaa tartuntaa, kun on nuo Prednisolonet ja siirto ovella... Terolutit otin tanaan tasmalleen 121 tuntia ennen siirtoa ERA:n tulosten mukaisesti. Jannaa, etta niin pian tulee se hetki eteen! Kohta edessa laukun pakkaus. Sita ennen kylla viela paljon toita yms. :)
 
Aamuska, ikävä kuulla sun vastoinkäymisistä. itsekin olen jossitellut, olisiko saatu aiemmin kunnalliselta hoitoa, kun aloitettiin yritys oltuani 40-vuotias. Itselläni, kun on kolme lasta, mutta miehellä ei yhtään. Tietääkö kukaan? Välillä tekisi mieli soittaa ja tarkistaa, mutta olisi kauhea kuulla, ettö olisi oltu oikeutettuja hoitoihin ja ei käytetty mahdollisuutta. Jotenkin olin ymmärtänyt, ettei saa jos kaksi lasta, mutta miehelläni kun ei ole yhtään :(

Tallensin Flo-kuukautissovelluksen ja talletin kaikki vuoden kuukautiset. Sen mukaan ovis onkin jo kierron 9. tai 10. päivä, eli tässäkin kierrossa ovis olisi ollut jo keskiviikkona! Meillä oli seksiä lauantaina ja taas seuraavana lauantaina, eli ei mitään raskautumismahdollisuuksia! Nyt harmittaa, miksi en ladannut appia aiemmin. Ensi kiertoon onkin suuret odotukset, aloitan sen Fitline-kuurin ja on tuo uus sovellus, jolla saa hyvin päivät selville :)

Miten virkki ja pegonia? Onko raskausoireita, testit tummennneet?

Rusakkonen, onnea siirtoon ja matkaan :)
 
  • Tykkää
Reactions: Rusakkonen
Kirsillevauva, julkisella pääsääntöisesti hoitojen ikäraja on 39. Paikkakohtaisia eroja linjauksissa on, koska itse sain vielä kolmannnenkin hoidon, kun sanoivat että ehdoton takaraja on 42. Tayssista konsultoitiin ivf-hoitojen määrä, koska mulla aiemmassa suhteessa tehty 2 hoitoa, joissa päästiin siirtoon saakka. Ne eivät vaikuttaneet nykyisen suhteen hoitojen määrään, joten saimme ne kolme hoitoa, jotka julkinen voi tarjota. Ja mulla siis aiemmasta suhteesta nuo kaksoset, rakkaallani ei ole omia lapsia.

Rusakkonen, onnea siirtoon ja tahmatassuja pikkuiselle!

Aamuska, onpa ollut ikäviä viivästyksiä. Toivottavasti nyt pian pääsette tositoimiin!

On: pikkuisella ikää tänään 9 pv. Viime yönä oli hetkellinen etova olo, muttei juuri muuta oiretta olekkaan ( liekö tuokin kuvittelua ). Töissä sain selkävaivoja torstaina, mutta ne meni ohi edellisyönä yhtä nopeasti kuin alkoivatkin. Vielä pitäisi jaksaa odottaa testin tekemistä...
 
Sulla on @Rusakkonen taas jännät paikat edessä! Niin sydämestäni toivon että tällä kertaa pikkuinen jäisi kyytiin. :love:

@Hulbertiina , meinaatko testailla jo ennen virallista päivää?

@kirsillevauva , mielenkiintoiselta kuulostaa tuo sovellus, jos siitä tulee lisäapua oviksen paikantamiseen. Arvioitko siis ovista yleensä kierron perusteella vai teetkö joskus testejä myös?

@Aamuska , onpa ollut kurjia viiveitä! Toivottavasti pääsette pian uudelle hoitokierrokselle.

Mulla menkkojen pitäisi luultavimmin alkaa joskus vajaan viikon päästä, jolloin alkaa uusi stimulaatio. Elonva-ruisku on jo jääkaapissa odottamassa.
 
Mehän ollaan yritetty lasta kohta 5 vuotta, alkuun tein ovistestejä. Viime aikoina olen käyttänyt niitä laskureita, joihin syötetään kierron pituus ja viimeiset kuukautiset. Olen ilmeisesti arvioinut kuukautiset liian pitkiksi, koska ne ovatkin keskimäärin vain 24 päivää. Ihmettelen silti sovelluksen ja laskurin antamia ajankohtia. Laskuri ilmoitti oviksen 16.9 ja sovellus 12.9, eli tosi suuri ero! Laskuriin laitoin muistaakseni kierroksi 25 päivää.

Mutta nyt on mieliala jo laskussa, mikä enteilee menkkoja ja muutenki luomuplussa on aika epätonnäköinen.
 
Onnea Virkki! Toivon todella, että teillä jatkuu odotus :love: ja Hulbertiinalle samoin!

Täällä hento plussa on vaihtunut valitettavasti puhdastakin puhtaamman valkoiseksi, joten oli varmastikin sitten kiinnittymisyritys, "kemiallinen" juttu. Sen siitä saa, kun ei malta odottaa testien kanssa :unsure:. Eiköhän menkat siitä sitten vyöry päälle. Olipahan pari kolme onnentäyteistä päivää!

Niin... se taisi sitten olla meidän lisääntymisyritykset tässä, hormonikierukan käyn sitten syksyn mittaan laitattamassa, auttaa kuulemma vaihdevuosivaivoja, pienentää alakerran syöpäriskejä ym. Jotenkin on vaan vaikea orientoitua, vauvakuume polttelee, mutta ikää on joten täytyy ottaa järki käteen...:cry:.

Mut voi poistaa siis listalta. Käyn lueskelemassa varmasti itsekunkin kuulumisia. Onnea jokaisen käänteisiin!
 
Nimimerkki/ Ikä/ Monettako yrittää

Angervo76. (41) .....3
Katti75 (43).........2
KeltainenSeepra .......3
yöeläjä (44)..........4
Iid@ (44).......2
kirsillevauva (45).......4
tatti55(40).......3
Karoliina74 (43).....2
Kasenka (41)....2
aamuska (41)....1
hulbertiina (41)...3
miumau-82
mirumarumoru (42)....4
Rusakkonen (46).....1
Silmu75 (43)...1
Pähkinä-76 (42)....2
 
Pegonia, poistin sinut pyynnöstäsi. Tosi kurja kuulla <3 Voimia ja uusia unelmia.

Hulbertiina, tsemppiä odotteluun. Voin vain kuvitella, kuinka pitkäksi aika käy!

Rusakkonen, sinullakin alkaa piinailut kohta.

aamuska, kauan olet saanut odottaa, voimia!
 
Voi Pegonia! Ikävä kuulla, että toiveet muuttuivat tyhjäksi tikuksi. Kaikkea hyvää sinulle!

Hulbertiina, missä käyttö hoidoissa nyt? Taysissa? Toivotaan, että nyt tärppää. Milloin kaivat testit esiin?

Hyvä Kirsillevauva, että saitte edes pikasesti hoidettua hommat. Toivotaan, että ajoitus olisi ollut kohdillaan.

Rusakkonen, kohta siirto edessä. Onnea matkaan.

ON: https://aijaa.com/0qBEoH siinä minun testit. Alempi dpo 12 ja ylempi dpo 14. Tilasin hätäpäissäni viikkonäytöllölliset testit, vaikka eipä nuo aiemminkaan ole kertoneet yhtikäs mitään. Mutta ihmisluonto on ihmeellinen! Testaus on intohimoni ja kai siitä jotain sielu rauhaa, ehkä, saa. Jos tämä osoittautuu tuulimunaksi, niin kyllä minäkin luovutan! Kyllä luonto sitten on tehnyt minulle selväksi, että turha toivo. :cautious: Kunpa olisi joku pienikin merkki, että kaikki on hyvin, mutta ei tässä mikään auta. Pitää vain odottaa ja piinailla.
 
Pegonia, pahoittelut kun pikkuinen ei pysynytkään kyydissä mukana!

Virkki, vielä ollaan Tayssissa. Yksi alkio jäi vielä pakkaseen odottamaan. Toivottavasti pikkuinen kasvaa ja kehittyy hyvin.

Testit kovasti yrittää huutaa kaapista, mutta olen kahden vaiheilla. Ollaan viikonloppuna menossa hoitamaan toisesta ylläriraskaudesta "nauttivan" kaverin lapsia. En tiedä pystyisinkö olemaan siellä, jos testi onkin nega. Etenkin kun tiedän ettei kaveri olisi edes halunnut tätä viimeisintä. Mietti keskeytystäkin, muttei pystynytkää siihen. Yritän sinnitellä sinne viralliseen testipäivään, eihän siihen ole enää kuin viikko.
 
Pahoittelut Pegonia.

Virkki, mielestäni viikkonäyttöiset testit ovat hyviä. En olisi itse tiennyt mennä tutkituttamaan sitä edellistä omituista raskautta, ellen olisi seurannut viikkonäyttöisellä hcg:n kasvua. Jos muistat tapauksen.
 
Osaako joku teistä sanoa, että vaikuttaako alhainen LH-huippu oviksen tapahtumiseen ja raskauden mahdollisuuteen? Mulla on nyt cb-digiovistesti vilkuttanut hymynaamaa 10päivää. Sitten Frsu ovistestiin saan vaan ohutta haamua. Nyt sitten one step ovistesti on lähes plussa samaan aikaan, kun muut mainitsemani testit on negaa. Mikä tässä mun tapauksessa nyt mättää?
One step kuvassa (kp18)

Testien vahvuudet:

Cb: 40
Frsu:Yli 25
One step (raskauskeiju) : 20
 
Voi @Pegonia, olen tosi pahoillani puolestasi! Tsemppiä!

Nyt tulee omaa napaa, sorry... Kävin siis 2 vkoa sitten gynellä eikä hän voi auttaa, mentävä lapsettomuusklinikalle. Miehen kanssa selkeä kanta et ei mennä, tulee jos tullakseen. Viime pe tein vissiin jonkun viallisen puikkotestin kun neste ei noussut ikkunaan asti. Laitoin hanan alle kun meni hermo, tyylipuhdas nega mut kontr.viiva oli. Eilen aamulla unohdin testata ja muistin kun lirut jo pöntössä. Tein sit illalla ja varmaan vikaa siinäkin koska oli plussa!!!! Mulla enää one steppejä tms joista yhden hätäpäissäni nappasin töihin mukaan vaan huomatakseni sen olevan vanhentunut:) Tein silti ja erittäin haalea mut plussaksi luen. Olen täysin ihmeissäni koska peitto heilunut vain 2 kertaa, ovisplussana ja seuraavana päivänä. Gyne oli 2 pv sen jälkeen eikä osannut sanoa onko ovis tapahtunut. Pakko odottaa loppuviikkoon testin kanssa, side taskussa juoksen vähän väliä veskissä. En ole miehellekään sanonut mitään ettei pety, jos testeissä vikaa. En usko et voisin olla raskaana. IIK.
 

Yhteistyössä