4D:ikuisesti imettävät

Varmaan jo käsitelty täällä tänään, mutta minusta se oli jokseenkin outo!
Mä en käsitä, miten 1,5-2 vuotiasta imettävä ja 7 vuotiasta imettävä voi olla samassa ohjelmassa :eek: . Onhan siinä nyt eroa, imettääkö lasta, joka viellä ei ole selkeästi leikki-ikäinen, vaiu imettääkö leikki-ikäistä!
Enkä mä käsitä, miten ne lapset suostuu sen jälkeen ottamaan tissiä, kun ne tajuaa, ettei kaveritkaan enää...sitä puolta ei käsitelty ohjelmassa lainkaan, vaikka se oli juuri se asia, mitä jotenkin odotin, lapsen selitystä sille, miksi hän tekee jotain vauvojen juttua, vaikka on jo iso!
 
musta se oli yhdellä sanalla sanottuna sairasta!

4 vuotiaan ei kuulu jumankauta roikkua tississä ja musta oli oksettavaa että kun se äiti adoptoi kiinasta sen suloisen tytön, niin sen äidin pää aatteena oli että imetettävä on!

valitettavasti mulla tulee noista mieleen että saako se äiti jotain sairasta mielihyvää siitä että noin isot roikkuu tississä???

Ja se vasta pimee olikin se 8 vuotiaan äiti .. isäkin kuulemma saa maidot tisseistä

hyi v*ttu!

Imetys on hyvä asia ja luonnollinen tapa ruokkia lasta, MUTTA jos 2 vuotiaaksikin asti imettää niin sitten musta alkaa olla jo korkea aika lopettaa!!!!!!
 
musta se oli yhdellä sanalla sanottuna sairasta!

4 vuotiaan ei kuulu jumankauta roikkua tississä ja musta oli oksettavaa että kun se äiti adoptoi kiinasta sen suloisen tytön, niin sen äidin pää aatteena oli että imetettävä on!

valitettavasti mulla tulee noista mieleen että saako se äiti jotain sairasta mielihyvää siitä että noin isot roikkuu tississä???

Ja se vasta pimee olikin se 8 vuotiaan äiti .. isäkin kuulemma saa maidot tisseistä

hyi v*ttu!

Imetys on hyvä asia ja luonnollinen tapa ruokkia lasta, MUTTA jos 2 vuotiaaksikin asti imettää niin sitten musta alkaa olla jo korkea aika lopettaa!!!!!!
 
aivan karseata katseltavaa.. voi sitä hellyyttä ja läheisyyttä antaa muullakin tavalla kun tissistä. ja kun ei sen ikäiset enään tarvitse sitä sitä äidinmaitoa ravintonaan kun on kerran hampaat suussa... sairasta... :eek: mulla ei tulis enään mieleenkään imettää mun 1v lasta kun hänellä sentään on jo aikasmonta hammasta suussa..
 
Missäs maassa tää dokkari oli tehty? Täytyy sitä vissiin olla pienestä onnellinen, että Suomessa saa sentään julkisesti imettää eikä taaperoimettäjääkään ikuisesti imettävänä pidetä :whistle:

Surffailin samaan aikaan kakksoen puolella, kun sieltä tuli Super size me. Katoitteko sitä? Ihme touhua sekin, sekä dokkari että toi että omasta lihavuudesta voi Mäkkärin haastaa oikeuteen. :whistle: Palkittu dokumentaristi, olen aiemmin nähnyt yhden hänen elokuvansa. Nyt vaan tuli sellainen olo, että tyyppihän on ihan Hannu Karpo. :/
 
Toiseen ketjuun ehdinkin jo kommentoida, mutta pakko tähänkin sanoa että minusta sairainta siinä dokumentissa oli se että MUMMO oli "imettänyt" lastenlastaan \|O MIKSI MIKSI MIKSI?! Ei voi käsittää.. ja siis kysehän oli juuri tästä perheestä minkä äiti imetti 8vuotiaan lapsensa lisäksi myös omaa miestään?! :$
 
minttumaaria
no täällä ilmoittautuu yksi perverssi äiti :LOL:
imetän 1v3kk ikäistä poikaani iltaisin ja aamuisin..
että hyi kamalaa, kun käytän tissejäni siihen, mihin
ne on luotu..voi :x :x :x

ja sitten vakavoituen..suositushan on, että imetettäisiin ainakin kaksivuotiaaksi, joten en ymmärrä mikä haloo siinä on, mikäli niin haluaa ja voi tehdä? eikös jokainen taaplaa tyylillään?mikäli maitoa riittää ja lapsella vielä halua, niin en näe miksi on niin rikollista tuo mitä vielä teen? kun teen sen vielä pois muiden silmistä *virn*

en ymmärrä tuota nelivuotiaaksi imetystä tai vielä vähemmän sitä seitsenvuotiaan tissittämistä..kait sitä läiheisyyttä muutenkin voi antaa..niin olen luullut.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 12:11 KASTEMATO kirjoitti:
musta se oli yhdellä sanalla sanottuna sairasta!

4 vuotiaan ei kuulu jumankauta roikkua tississä ja musta oli oksettavaa että kun se äiti adoptoi kiinasta sen suloisen tytön, niin sen äidin pää aatteena oli että imetettävä on!

valitettavasti mulla tulee noista mieleen että saako se äiti jotain sairasta mielihyvää siitä että noin isot roikkuu tississä???

Ja se vasta pimee olikin se 8 vuotiaan äiti .. isäkin kuulemma saa maidot tisseistä

hyi v*ttu!

Imetys on hyvä asia ja luonnollinen tapa ruokkia lasta, MUTTA jos 2 vuotiaaksikin asti imettää niin sitten musta alkaa olla jo korkea aika lopettaa!!!!!!
peesi!!!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 12:17 juron-jaure kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 12:11 KASTEMATO kirjoitti:
musta se oli yhdellä sanalla sanottuna sairasta!

4 vuotiaan ei kuulu jumankauta roikkua tississä ja musta oli oksettavaa että kun se äiti adoptoi kiinasta sen suloisen tytön, niin sen äidin pää aatteena oli että imetettävä on!

valitettavasti mulla tulee noista mieleen että saako se äiti jotain sairasta mielihyvää siitä että noin isot roikkuu tississä???

Ja se vasta pimee olikin se 8 vuotiaan äiti .. isäkin kuulemma saa maidot tisseistä

hyi v*ttu!

Imetys on hyvä asia ja luonnollinen tapa ruokkia lasta, MUTTA jos 2 vuotiaaksikin asti imettää niin sitten musta alkaa olla jo korkea aika lopettaa!!!!!!

Kerrankin joku on mun knssa samaa mieltä.
Oudolta kuulosti että äidit painotti että saa ravintoa tissimaidosta.
Ravintoarvojen tasohan heikkenee tietyn ajan päästä.
\|O
Samaa mieltä minäkin, puhumattakaan sitten lapsen psyykkisestä,normaalista kehittymisestä. Miten lapsi voi vähitellen eriytyä ja alkaa kasvaa omaksi persoonakseen,jos symbioottista suhdetta pidetään keinotekoisesti yllä äitiin. *puistattavaa*
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 12:24 minttumaaria kirjoitti:
no täällä ilmoittautuu yksi perverssi äiti :LOL:
imetän 1v3kk ikäistä poikaani iltaisin ja aamuisin..
että hyi kamalaa, kun käytän tissejäni siihen, mihin
ne on luotu..voi :x :x :x

ja sitten vakavoituen..suositushan on, että imetettäisiin ainakin kaksivuotiaaksi, joten en ymmärrä mikä haloo siinä on, mikäli niin haluaa ja voi tehdä? eikös jokainen taaplaa tyylillään?mikäli maitoa riittää ja lapsella vielä halua, niin en näe miksi on niin rikollista tuo mitä vielä teen? kun teen sen vielä pois muiden silmistä *virn*

en ymmärrä tuota nelivuotiaaksi imetystä tai vielä vähemmän sitä seitsenvuotiaan tissittämistä..kait sitä läiheisyyttä muutenkin voi antaa..niin olen luullut.
no tää haloo taitaa enemmänki olla noista 4v imettämisestä, melkein 8v imettämisestä ja tän adotioäidin pakonomaisesta tarpeesta saada imettää adoptiotytärtään...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 12:17 juron-jaure kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 12:11 KASTEMATO kirjoitti:
musta se oli yhdellä sanalla sanottuna sairasta!

4 vuotiaan ei kuulu jumankauta roikkua tississä ja musta oli oksettavaa että kun se äiti adoptoi kiinasta sen suloisen tytön, niin sen äidin pää aatteena oli että imetettävä on!

valitettavasti mulla tulee noista mieleen että saako se äiti jotain sairasta mielihyvää siitä että noin isot roikkuu tississä???

Ja se vasta pimee olikin se 8 vuotiaan äiti .. isäkin kuulemma saa maidot tisseistä

hyi v*ttu!

Imetys on hyvä asia ja luonnollinen tapa ruokkia lasta, MUTTA jos 2 vuotiaaksikin asti imettää niin sitten musta alkaa olla jo korkea aika lopettaa!!!!!!

Kerrankin joku on mun knssa samaa mieltä.
Oudolta kuulosti että äidit painotti että saa ravintoa tissimaidosta.
Ravintoarvojen tasohan heikkenee tietyn ajan päästä.
\|O
peesailen kyllä teitä molempia :whistle:
 
minun lapsille on ensimmäiset hampaat tullu 6kk ikäisenä enkä todellakaan ole lopettanut imetystä sen takia!

en kuitenkaan ymmärrä että imetetään isoja muksuja. Kaksivuotiaan imetyksen vielä ymmärrän, mutta sitä isommat hakevat tissistä kaikkea muuta kuin ravintoa.
 
Ei muuta voi kuin yhtyä edellisiin. :whistle: Mä todellakin voin pahoin kun näytettiin 4v. saati sitten 8v. lapsen imevän yhä äitinsä rintaa. :x Ja oliko se sen 4v. pojan äiti kun sanoi että pojalla on "intohimo rintoihin" eli pakkomielle kuten joku muu sanoisi. :headwall: Eikä sitten pitänyt sitä yhtään pahana. Musta se oli kyllä lähes pedofiilista jos on intohimo äitinsä rintoihin, huh huh!

Ja entä ne kaksosten (reilu 2v.) 2 muuta sisarusta? Hehän sanoivat suoraan, että eivät saa riittävästi huomiota äidiltään joka imetti "parhaimmillaan" 20 kertaa päivässä yöt mukaan lukien! Siis 20 kertaa?! Mä en imettänyt edes pikkuvauvaani niin montaa kertaa päivässä, käsittämätöntä! :headwall:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 12:24 minttumaaria kirjoitti:
no täällä ilmoittautuu yksi perverssi äiti :LOL:
imetän 1v3kk ikäistä poikaani iltaisin ja aamuisin..
että hyi kamalaa, kun käytän tissejäni siihen, mihin
ne on luotu..voi :x :x :x

ja sitten vakavoituen..suositushan on, että imetettäisiin ainakin kaksivuotiaaksi, joten en ymmärrä mikä haloo siinä on, mikäli niin haluaa ja voi tehdä? eikös jokainen taaplaa tyylillään?mikäli maitoa riittää ja lapsella vielä halua, niin en näe miksi on niin rikollista tuo mitä vielä teen? kun teen sen vielä pois muiden silmistä *virn*

en ymmärrä tuota nelivuotiaaksi imetystä tai vielä vähemmän sitä seitsenvuotiaan tissittämistä..kait sitä läiheisyyttä muutenkin voi antaa..niin olen luullut.
jep. no ei siinä mitään pahaa olekkaan jos tuon ikäistä haluat imettää... Mä luulen että tässä kysymys onkin juuri siitä että kun sitä 4 ja 8 vuotiasta imetettiin :x
Musta se oli muutenkin jotenkin niin sairas yhtälö se 8 vuotiaan perhe...
Muija kun oli synnyttämässä niin sillä aikaa joutui tietysti oleen hetken erossa 8 vuotiaasta ni sillä välillä 8 vuotiaan mummo iski tissinsä tämän lapsen suuhun... AIVAN SAIRASTA! Kyllä musta on oltava jotain mätää tossa yhtälössä, eikä normi 8 vuotias totisesti syö tissiä, kyllä sen ikäisenä jo pitäis huomata että kun kaveritkaan ei ni miksi minä
 
Voi luoja mitä asenteita...

Tutustukaa imetyksen historiaan. Lyhyet imetykset on aika uus juttu. En minä täällä käske teitä imettämään, mutta ei ole sairasta, vaan luonnollista imettää esim. 4-vuotiasta. Itse en aio imettää niin vanhaksi. Varmasti osaksi johtuen tuollaisista asenteista.


 
Ihmettelin kanssa sitä, että samassa ohjelmassa oli kaksivuotiaat mitä imetettiin ja sitten se kahdeksan vuotias. Vaikutti kyllä ikäistää paljon lapsellisemmalta se kahdeksan vuotias. Se kaksosten äiti oli ihan asiallisen tuntuinen ja sillä oli se rintasyöpä juttu siinä taustalla. Se adobtio äippä oli ihan sekasin, Tuntui, että sen elämä pyöri pakkomielteisesti sen imettämisen ympärillä. Tosi sairasta. Puhui jostain intohimosta mikä se pojalla on tisseihin. Siis mä sanon. :eek:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 12:17 juron-jaure kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 12:11 KASTEMATO kirjoitti:
musta se oli yhdellä sanalla sanottuna sairasta!

4 vuotiaan ei kuulu jumankauta roikkua tississä ja musta oli oksettavaa että kun se äiti adoptoi kiinasta sen suloisen tytön, niin sen äidin pää aatteena oli että imetettävä on!

valitettavasti mulla tulee noista mieleen että saako se äiti jotain sairasta mielihyvää siitä että noin isot roikkuu tississä???

Ja se vasta pimee olikin se 8 vuotiaan äiti .. isäkin kuulemma saa maidot tisseistä

hyi v*ttu!

Imetys on hyvä asia ja luonnollinen tapa ruokkia lasta, MUTTA jos 2 vuotiaaksikin asti imettää niin sitten musta alkaa olla jo korkea aika lopettaa!!!!!!

Kerrankin joku on mun knssa samaa mieltä.
Oudolta kuulosti että äidit painotti että saa ravintoa tissimaidosta.
Ravintoarvojen tasohan heikkenee tietyn ajan päästä.
\|O
Voisitko vielä kertoa mikä lienee se tietty aika jonka jälkeen ravintoarvot heikkenevät rintamaidosta? Missä, miloin ja kuka on tehnyt tutkimuksia tästä asiasta??

Muuten, loogisesti ajateltuna maito muuttuu lopussa vedeksi kun kaikki 'ylimääräiset' aineet 'tislautuvat' siitä pois... Siis kun vaan odotellaan/imetellään tarpeeksi kauan aikaa....

:headwall: :headwall:
 
imetän

[/quote]

Musta se oli muutenkin jotenkin niin sairas yhtälö se 8 vuotiaan perhe...
Muija kun oli synnyttämässä niin sillä aikaa joutui tietysti oleen hetken erossa 8 vuotiaasta ni sillä välillä 8 vuotiaan mummo iski tissinsä tämän lapsen suuhun... AIVAN SAIRASTA! Kyllä musta on oltava jotain mätää tossa yhtälössä, eikä normi 8 vuotias totisesti syö tissiä, kyllä sen ikäisenä jo pitäis huomata että kun kaveritkaan ei ni miksi minä

[/quote]

Ei se mummo ollut sitä lasta kahdeksan vuotiaana imettänyt, vaan silloin kun se oli syntynyt. Vauva oli joutunut eroon äidistään ja äiti oli pelännyt että vauvalle annetaan korviketta joten mummo oli mennyt perään varmistamaan ettei näin käy.
Ja en kyllä minäkään näe enää mitään normaalia noin vanhan lapsen imetyksessä. Kyllä tuossa vaiheessa lapsella on elämässä jo ihan muut kuviot kuin roikkua äitin tississä. Huomiota ja hellyyttä haetaan jo eri tavoin. Tuon ohjelman aikanahan tyttö sitten lopulta vieroittuikin. Mutta totesi lopussa, että sitten kun omat tissit alkaa tuottamaan maitoa niin voi imeä omia tissejään :\| :whistle:
 
elvari
ohjelmahan kertoi hienosti äidin riippuvuus suhteesta pieneen lapseensa ja tähän "vauva ajan" hoitoviettiin. mielstäni tässä nimen omaan korostui äitien itsekeskeisyys,jonka he hyvin piilottivat selittämällä lapsen tarpeista.kaikihan sen tietävät että eri ihmisillä mitä ihmeimpiä riippuvuus suhteita jotka tuottavat psykologista mielihyvää ja siitä ei haluta eroon.mielestäni tämä ohjelma teki "hallaa" äitiydelle-toivottavasto lapsettomat naiset ymmärtävät että vain ääripään äidit "sairastuvat" näin ja suurin osa äideistä pysyy ns. normaaleina.
 
kastari harmaana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 12:48 elvari kirjoitti:
ohjelmahan kertoi hienosti äidin riippuvuus suhteesta pieneen lapseensa ja tähän "vauva ajan" hoitoviettiin. mielstäni tässä nimen omaan korostui äitien itsekeskeisyys,jonka he hyvin piilottivat selittämällä lapsen tarpeista.kaikihan sen tietävät että eri ihmisillä mitä ihmeimpiä riippuvuus suhteita jotka tuottavat psykologista mielihyvää ja siitä ei haluta eroon.mielestäni tämä ohjelma teki "hallaa" äitiydelle-toivottavasto lapsettomat naiset ymmärtävät että vain ääripään äidit "sairastuvat" näin ja suurin osa äideistä pysyy ns. normaaleina.
nimenomaan! hienosti selitetty! Näin mäkin asian ajattelen!
 
min
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 12:32 Tiinuri kirjoitti:
Voi luoja mitä asenteita...

Tutustukaa imetyksen historiaan. Lyhyet imetykset on aika uus juttu. En minä täällä käske teitä imettämään, mutta ei ole sairasta, vaan luonnollista imettää esim. 4-vuotiasta.
Samaa mieltä.

Ihan mutullakin kun lähtee tutustumaan imetettyjen lasten ja ei imetettyjen lasten sairaskertomuksia, niin nämä paljon imetetyt lapset joutuvat vähemmän tapaamaan tohtorisetää. Suosittelen dr William Searsin kirjoja luettavaksi ja imetystä koskevia tutkimustuloksia. Olisi paljon enemmän paljon halukkaampia imettäjiä, jos kaikki olisivat tietoisia imetyksen hyödyistä.

Mm. imetetyt lapset ovat älykkäämpiä, vähemmän ylipainoisia aikuisina jne.

Minun mielestä kaikkien ei tarvitse imettää taaperoa. Mutta jos olette sitä mieltä, että on oikeutettua arvostella taaperoimettäjiä, niin varautukaa myös siihen, että silloin teidän ratkaisuanne vastaavasti voidaan arvostella. :kieh: .

Enemminkin on sairasta, että lapsia vieroitetaan tissistä alle vuosikkaina vain siksi, että pulloruokinta on helpompaa. Ja sitten kun iskee korvatulehduskierteet, niin äidit on itkemässä, että "voi voi, kun meidän "pikku-Pietu" sairastaa". Oma on ollut valinta, joten ei parane silloin valittaa.

Lehmän maitohan tunnetusti lisää korvatulehdusten yms. riskiä.

Eli yhteenveto :attn: : Jättäkää taaperoimettäjät yms. pitkään imettäjät rauhaan, jollette halua kuulla itse kunniaanne omista valinnoista.

Ja voin vielä kertoa, että ei tuo imetys sen kummemmin ainakaan itselle mitään mielihyvää tuo. Ei sen kummemmin kun vaipan vaihto tai sylissä pitäminenkään. Läheisyyttä ja ainutlaatuisia hetkiä se on, mutta ei mitään seksiin verrattavaa.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 12:58 Birdii kirjoitti:
Palatakseni tuohon 4D:hen niin mulla ei vaan mene jakeluun että mihinkä se 4-vuotias saatika 8-vuotias sitä tissimaitoa OIKEESTI tarvitsee?! Hel.vetti kun ei se siitä ainakaan ravintoansa voi saada, ja kun se 8-vuotiaskin syytti äitiä ettei maitoa muka enää tule vaikka kyse oli jo siitä ettei hän enää pystynyt oikein imemään.. kyl mä ymmärrän sen että siihen 2-vuotiaaksi imettää jos haluaa niitä WHO:n suosituksia noudattaa, mutta enemmänkin vaikutti siltä että ne mammat olivat vaan niin henkeen ja vereen imetyksen puolestapuhujia että imettivät vaan periaatteidensa vuoksi. Mulla ei jaksa kiinnostaa toisten tekemiset, mutta meillä ei todellakaan toimita noin! Viel siitä iskästä joka halus tissistä maitoa..öö..ei se ainkaan sitä tarvitse elääkseen.. omalle ukolle nauroinkin että sit kun mein lapsi tulee tokaluokalla ollessaan iskän kyydillä koulusta niin tää mamma oottaa tissit paljaana et saavat kummatkin vähän imasta :LOL: jos lapsellla sattuu oleen kavereita mukana ni saavat vaikka oottaa pihalla sen aikaa kun perheen miehet hörppäävät maitoa :headwall: \|O voihan yrjö et itellä ihan puistattaa ajatuskin..
Kuka antaa sinulle oikeutta arvostella noiden äitien ratkaisuja? Luuletko, että sinun tapasi "että heti vieroitetaan" on se ainut oikea? Eiköhän jokainen äiti pohdi ratkaisujaan, joten ei ole toisella oikeutta puuttua niihin.

Ja sitten vielä siihen, että miksi imettää vanhempaa lasta.
http://www.imetys.fi/itu/taapero.php

http://www.imetystukilista.net/faq/taapero.php

http://www.kathydettwyler.org/detwean.html
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 13:02 min kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 12:32 Tiinuri kirjoitti:
Voi luoja mitä asenteita...

Tutustukaa imetyksen historiaan. Lyhyet imetykset on aika uus juttu. En minä täällä käske teitä imettämään, mutta ei ole sairasta, vaan luonnollista imettää esim. 4-vuotiasta.
Samaa mieltä.

Ihan mutullakin kun lähtee tutustumaan imetettyjen lasten ja ei imetettyjen lasten sairaskertomuksia, niin nämä paljon imetetyt lapset joutuvat vähemmän tapaamaan tohtorisetää. Suosittelen dr William Searsin kirjoja luettavaksi ja imetystä koskevia tutkimustuloksia. Olisi paljon enemmän paljon halukkaampia imettäjiä, jos kaikki olisivat tietoisia imetyksen hyödyistä.

Mm. imetetyt lapset ovat älykkäämpiä, vähemmän ylipainoisia aikuisina jne.

Minun mielestä kaikkien ei tarvitse imettää taaperoa. Mutta jos olette sitä mieltä, että on oikeutettua arvostella taaperoimettäjiä, niin varautukaa myös siihen, että silloin teidän ratkaisuanne vastaavasti voidaan arvostella. :kieh: .

Enemminkin on sairasta, että lapsia vieroitetaan tissistä alle vuosikkaina vain siksi, että pulloruokinta on helpompaa. Ja sitten kun iskee korvatulehduskierteet, niin äidit on itkemässä, että "voi voi, kun meidän "pikku-Pietu" sairastaa". Oma on ollut valinta, joten ei parane silloin valittaa.

Lehmän maitohan tunnetusti lisää korvatulehdusten yms. riskiä.

Eli yhteenveto :attn: : Jättäkää taaperoimettäjät yms. pitkään imettäjät rauhaan, jollette halua kuulla itse kunniaanne omista valinnoista.

Ja voin vielä kertoa, että ei tuo imetys sen kummemmin ainakaan itselle mitään mielihyvää tuo. Ei sen kummemmin kun vaipan vaihto tai sylissä pitäminenkään. Läheisyyttä ja ainutlaatuisia hetkiä se on, mutta ei mitään seksiin verrattavaa.
En nyt ota kantaa tohon imetyksen pituuteen mutta ei se äidinmaito aina kaikkeen auta.. Ite olen saanut "raakaa" lehmänmaitoa 4 kk asti kun äidin oma ei riittänyt. Ei mitään allergiaa. Mä ja mun kaveri taas imetettiin yhtä kauan samanikäsiä lapsiamme ( saivat 10 kk tissiä) ja kaverin lapsella 5 korvatulehdusta takana meilla ei yhtään. Yksilöllistä siis kaikki! :attn:
 

Yhteistyössä