8 viikossa -10 kg

  • Viestiketjun aloittaja minä
  • Ensimmäinen viesti
kinuski
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja kinuski:
On mahdollista. Mulla lähti 9 viikossa 12kg pv:n pisteillä.
tarkoitatko niitä painonvartijoiden pisteitä? mulla ei ole niitä, mistä saan?
Mä sain kaverilta sen painonvartioiden cd-rompun, mutta sen voi tilata myös pv:n sivuilta. On aika kallis se aloituspaketti, mutta se hinta kai on toissijainen kun miettii lopputulosta. Ja niiden pisteiden laskeminen on loppupelissä niin helppoa, ja varsinkin kun oppii muistamaan ulkoa paljon mitäkin voi syödä.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja kinuski:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja kinuski:
On mahdollista. Mulla lähti 9 viikossa 12kg pv:n pisteillä.
tarkoitatko niitä painonvartijoiden pisteitä? mulla ei ole niitä, mistä saan?
Mä sain kaverilta sen painonvartioiden cd-rompun, mutta sen voi tilata myös pv:n sivuilta. On aika kallis se aloituspaketti, mutta se hinta kai on toissijainen kun miettii lopputulosta. Ja niiden pisteiden laskeminen on loppupelissä niin helppoa, ja varsinkin kun oppii muistamaan ulkoa paljon mitäkin voi syödä.
minä en ala maksamaan mistään pisteistä! Kai ite tajuan mitä syön...
 
Kyllähän tuo onnistuu, mutta vaatii tiukkaa ryokavaliota ja vähintään 2h reipasta liikuntaa/hikoilemista.
Riippuu tietysti paljonko bmi lähtötilanteessa. Mitä enemmän ylipainoa niin sitä nopeamminhan sitä lähtee kuin normaalipainon ylärajalla olevalta.

Jos katsoitte suurinta pudottajaa ym niin siitä saa vähän realistista kuvaa mitä 1-3kg/vko pudottamiseen tarvitaan, eli tarkkana ruoan kanssa ja hikoilemaan!

Onnea yritykseen!
 
asd
Suurin merkitys on sillä mitä syö, ei niinkään liikunnalla. Liikunnalla saa muutaman sata kaloria poltettua, hyvän mielen, paremman kunnon, jne. mutta jos liikunnan jälkeen vetäsee karkkipussin ja sokerisen limukkapullon, niin painonhallinnan kannalta liikuntasuoritus on yhtä tyhjän kanssa.
 
hih
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kannattais karpata, mulla lähti 10kg muutamassa viikossa jättämällä hiilarit pois..Ilman nälkää ja liikuntaa.
tuohon minä en suostu! Jotenkin tuntuu niin hassulle ajatuskin. Joo tottakai siinä kiloja lähtee mutta pitemmän päälle ei kannata, jokainen ihminen tarvitsee niitä hiilihydraatteja ja paljon enemmän kuin karppaamisessa suositellaan. Valitan mutta minun päätäni ei ainakaan saa tuolla käännettyä.
 
anna
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja kinuski:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja kinuski:
On mahdollista. Mulla lähti 9 viikossa 12kg pv:n pisteillä.
tarkoitatko niitä painonvartijoiden pisteitä? mulla ei ole niitä, mistä saan?
Mä sain kaverilta sen painonvartioiden cd-rompun, mutta sen voi tilata myös pv:n sivuilta. On aika kallis se aloituspaketti, mutta se hinta kai on toissijainen kun miettii lopputulosta. Ja niiden pisteiden laskeminen on loppupelissä niin helppoa, ja varsinkin kun oppii muistamaan ulkoa paljon mitäkin voi syödä.
minä en ala maksamaan mistään pisteistä! Kai ite tajuan mitä syön...
no et5 nähtävästi oot tajunnu jos 15kg ylimäärästä. toi sun -10kg vaatii oikeesti työtä ja nyt luettuani koko ketjun tuntuu että ajattelet sen olevan helppoa... enkä tarkota ettet ole valmis maksamaan vaan yleisesti... karkkipussi jo mennyt tänä aamuna. mut tsemppia kuitenkin. toivottavasti onnistut
 
Multa lähtenyt 3,6 kiloa alle 3 viikossa, joten on mahdollissta saada 10 kg 8 viikossa. Ja mulla kyse ei ole vain nesteistä, koska olen laihduttanut jo jonkin aikaa...nyt vaan tiukensin linjaa.
 
haluaisi mutta ei osaa
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kannattais karpata, mulla lähti 10kg muutamassa viikossa jättämällä hiilarit pois..Ilman nälkää ja liikuntaa.
Miten se käytännössä onnistuu,kun ei perunaa,ei riisiä,ei pastaa,ei hedelmiä...mitä voin syödä?Rasvaa ja lihaa?
 
kinuski
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja kinuski:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja kinuski:
On mahdollista. Mulla lähti 9 viikossa 12kg pv:n pisteillä.
tarkoitatko niitä painonvartijoiden pisteitä? mulla ei ole niitä, mistä saan?
Mä sain kaverilta sen painonvartioiden cd-rompun, mutta sen voi tilata myös pv:n sivuilta. On aika kallis se aloituspaketti, mutta se hinta kai on toissijainen kun miettii lopputulosta. Ja niiden pisteiden laskeminen on loppupelissä niin helppoa, ja varsinkin kun oppii muistamaan ulkoa paljon mitäkin voi syödä.
minä en ala maksamaan mistään pisteistä! Kai ite tajuan mitä syön...
No mutta sitten ei kannata odottaakkaan liikoja. Itse sitä helposti kuvittelee syövänsä oikein, ja sopivia määriä, mutta paino ei tipukkaan. Ja on tietty muitakin vaihtoehtoja kuin pv:n pisteet. Esim. kiloklubi on ilmainen, ja sillä moni saanut kiloja tippumaan. Mulla tosin ei lähtenyt kiloakaan kiloklubilla.
 

Yhteistyössä