99 päivä viime vuoden lopulta ja puoli vuotta tätä vuotta. -22 kg, sis. kuvan :)

[QUOTE="Apila";30062346]Wow, hienoa:) Onneksi olkoon, aikamoista tahdonlujuutta. Milläs keinoin sait itsesi noin upeaan kesäkuntoon?[/QUOTE]

Kiitti :). Olen ollut ilman herkkuja ja kasvisruokavaliolla. Niin ja lisännyt liikuntaa. Aika paljon käyttänyt ateriankorvikkeita.
 
Joo-o :)
Saako kysyä, miksi olet tuota projektia tehnyt niin hitaasti? Tiukemmalla aikataululla olisit jo tavoitteessasi.
En näe kovin suurta muutostakaaan, mutta se johtunee siitä, että noin "ennen"- kuvat on otettu niin suosiollisesta kuvakulmasta.
Tsemppiä loppurutistukseen! Kunnolet noin pitkälle päässyt, niin kyllä sä pystyt siihen!
 
Vi.eras
Saako kysyä, miksi olet tuota projektia tehnyt niin hitaasti? Tiukemmalla aikataululla olisit jo tavoitteessasi.
En näe kovin suurta muutostakaaan, mutta se johtunee siitä, että noin "ennen"- kuvat on otettu niin suosiollisesta kuvakulmasta.
Tsemppiä loppurutistukseen! Kunnolet noin pitkälle päässyt, niin kyllä sä pystyt siihen!
Ehkä kyseessä on pysyvä elämäntapojen muutos, eikä mikään pikadietti joka varmasti jossakin vaiheessa menee mönkään ja kilot tulevat takaisin.

Suositeltu painonpudotustahti on 0,5 kiloa/viikko. Eli tuohon 22kiloon hyvä tiputustahti on 44 viikkoa. Turkilmaksella on nyt mennyt aikaa 36 viikkoa, eli ihan kivasti paino putoaa =)

Tsemppiä loppurutistukseen!! :)
 
Jee, kiitti kivoista kommenteista :). Ja totta tosiaan: tarkoitus on tiputtaa painoa pysyvästi. Siksi valitsin nimenomaan hitaamman tien. Olen ehdottomasti sitä mieltä, myös kokemuksen kautta, että se on se ainoa oikea tie.

Tässä muuten tältä päivältä kuvaa tuosta turkoosista takista. Ehkä sen kanssa realisoituu miten sitä muutosta on kyllä tapahtunut :)



 
  • Tykkää
Reactions: feger
Hieno saavutus, onnea. Pitää vissiin itsekkin kasvattaa selkärankaa herkkujen osalta. Ootko ollut kokonaan herkuttelematta?
Kerran kuussa on ollut poikkeuspäivä, jolloin olen syönyt mitä lystännyt. Ja perjantaisin on saanut syödä suolaista herkkua, esim. kasvispitsaa tai sipsejä yms. Mutta aika monena viikkona on vaan jäänyt väliin kun ei ole maistunut.
 
Viiskymppinen
En ole nähnyt, mistä olet lähtenyt liikkeelle, mutta huikea saavutus. Turkoositakkikuvissa olit kaunis molemmissa, mutta tiedän kyllä tunteen, mikä on se, missä itse viihtyy. :)

Siis meinaatko rutistaa vielä kilon, että pääset tasalukuun...Se nyt on ihan turhaa, mutta tsemppiä sitten sille :D
 
Turkilmas harmaana
Tuo kuva ei ole naamasta muutenkaan kovin mairitteleva, mutta ihan hyvä otos 6-vuotiaalta :). Kulmakarvat on omat ja nyppimättä tuollaiset. Näyttää kyllä piirretyiltä viivoilta kuvassa, myönnän :).

Ja kiloista: tavoite on siis tiputtaa vielä 10 kiloa :D. Mutta tuntuu olevan aika tiukassa, eli ottanee aikansa päästä sinne asti.
 
Yli satakiloinen
Itsellä takana urakkaa vasta 2 kuukautta, painoa on lähtenyt jotain 7 kiloa. Joten hitaasti mennään täälläkin. Kertoisitko millä tsemppasit itseäsi, ettet missään vaiheessa väsynyt elämäntapamuutokseen ja laihdutukseen, vaan jaksoit jaksaa? Vielä ei mulla ole väsymystä tullut, mutta kun se tulee, niin neuvot ois tervetulleita sen päihittämiseksi :)
 

Yhteistyössä