99 päivä viime vuoden lopulta ja puoli vuotta tätä vuotta. -22 kg, sis. kuvan :)

Vauuuu! Hieno saavutus! :)
Minun tarttis kanssa ottaa oikeasti niskasta kiinni. En enää edes uskalla käydä puntarilla ollenkaan. :ashamed:
Kamera ei todellakaan imartele... Karu totuus... Nyyh! :$
 
???
Etkö sinä Terhi vois keskittyä vain siihen blogiisi? Ennenkin on nähty "laihtuminen" ja sitten taas turpoaminen.
Sinulla on oikeasti ongelmia korvien välissä.

Sekin juttu kun oksensit huonon olosi blogiisi ja sitten poistitkin postauksen...
 
Etkö sinä Terhi vois keskittyä vain siihen blogiisi? Ennenkin on nähty "laihtuminen" ja sitten taas turpoaminen.
Sinulla on oikeasti ongelmia korvien välissä.

Sekin juttu kun oksensit huonon olosi blogiisi ja sitten poistitkin postauksen...
Kenellä tässä nyt on ongelmia korvien välissä...?

Kuka sinä olet määräämään siitä, että kuka saa ja kuka ei saa tänne kirjoittaa? Ja jos ihminen joskus laihtuu ja lihoo uudelleen, niin onko laihduttaminen tämän jälkeen jotenkin kiellettyä?! Ja sen siis kieltää...sinä?

Omaan blogiinsa saa kirjoittaa ihan mitä tahansa. Ja samaten sieltä saa poistaa vaikka kaikki tekstit, mikäli näin haluaa tehdä. Mun mielestäni on vain hyvä juttu, jos pahan olon saa pois kirjoittamalla, joten mikäköhän tässäkin nyt on ongelma?
 
Hienoa, tuo jälkeen-kuva turkoosissa takissa innostaa kyllä laihduttamaan. :) *kopaisee jenkkakahvojaan*

Mutta tuon kämpän värit! Aivan ihana tuo takana oleva seinä, samoin keittiön lattialankut!
 
turkilmas harmaana
Itsellä takana urakkaa vasta 2 kuukautta, painoa on lähtenyt jotain 7 kiloa. Joten hitaasti mennään täälläkin. Kertoisitko millä tsemppasit itseäsi, ettet missään vaiheessa väsynyt elämäntapamuutokseen ja laihdutukseen, vaan jaksoit jaksaa? Vielä ei mulla ole väsymystä tullut, mutta kun se tulee, niin neuvot ois tervetulleita sen päihittämiseksi :)
Mulla oli alkuun kamalia mielitekoja, mutta niistä selvisin miettimällä herkkujen tilalle lautasellisen graavikalaa ja simpukoita :D. Eli siis rangaistuksena vedonlyönnille oli tuo, että olisin joutunut syömään sellaista, jota en pysty edes harkitsemaan syöväni.

Hiljalleen mieliteot helpotti ja aika pian alkoi tuntumaan hyvältä se "normaali" olotila ja poikkeuspäivien herkuttelun jälkeen olo oli ällö. Se lisäsi motivaatiota.

Ihan kokonaan älä kiellä itseltäsi herkutteluakaan. Ehdottomuus kun ainakin mulla aiheuttaa repsahtamisen ja paluun entiseen. Ja se on kyllä kumma juttu, että mitä pidempään jaksaa tsempata, sitä enemmän se laihduttaminen tempaa mukaansa.

Äläkä edes ajattele laihduttamista muutaman kuukauden projektina. Mulla on kärsivällisyys lähes nollassa, joten ainoa oikea tapa on ollut pitää tätä jo alunperin pitkänä projektina. Olen koko ajan ajatellut, että tämä vuosi menee kokonaisuudessaan laihduttamiseen ja varmaan jatkuu seuraavallekin vuodelle. Mitä pidempään kestää, sitä varmemmin myös pää on mukana, eikä paluuta entiseen enää ole.

Tsemppiä, pystyt kyllä laihduttamaan jos minäkin olen pystynyt :). Ja sulla jo tosiaan hyvä alku.
 
turkilmas harmaana
Etkö sinä Terhi vois keskittyä vain siihen blogiisi? Ennenkin on nähty "laihtuminen" ja sitten taas turpoaminen.
Sinulla on oikeasti ongelmia korvien välissä.

Sekin juttu kun oksensit huonon olosi blogiisi ja sitten poistitkin postauksen...
Sulle varmaan olis tullut hyvä mieli jos olisit saanut kommentillasi loukattua. Pahoittelut, et onnistunut. Itse asiassa olet kohtalaisen hilpeä tapaus :). Toivot jonkun randomin epäonnistumista ja kaivelet vanhoja juttuja yrittäen... no, en tosiaan tiedä motiivejasi.

Joka tapauksessa: kyllä, olen monen monta kertaa saanut sen kymppikilon tiputettua ja kerännyt pian kaikki kilot takaisin. Kyllä, olen monen monta vuotta yrittänyt ja epäonnistunut. Ja kyllä, oksensin tosiaan blogiini melkoisen tunnekuohun, jonka sitten myöhemmin poistin. Ja kyllä: jossain määrin on ongelmia korvien välissäkin. Meni niin pitkään hirveän huonosti monella saralla ja nyt on muutoksia tapahtunut hurjaa vauhtia. En oikein tahdo pysyä perässä ja välillä on pakko pysähtyä jäähdyttelemään. Aika hyvin olen kuitenkin saanut pidettyä jalat maan pinnalla ja pään jäissä. Olen myös mielestäni aika hyvin pystynyt pysähtymään ajattelemaan asioista järkevämmin ja tunnistamaan tunnekuohut.

Olen siis pahoillani puolestasi: et saa musta nyt hullua, enkä aio edes epäonnistua laihdutuksessakaan tällä kertaa. Toivottavasti keksit itsellesi jonkun muun keinon saada paremman olon :).
 
turkilmas harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja Tissimiäs;30064364:
Harmi vain et tissitkin ovat hävinneet jonnekin.:(
Jep, näin on käynyt. Olen aina ollut rintava, mutta tällä kertaa täytteet on lähteneet sieltäkin. Toki niissä edelleen on täytettä DD-kuppiin saakka, mutta ei ne enää mitkään hinkit olet.
 
turkilmas harmaana
Hienoa, tuo jälkeen-kuva turkoosissa takissa innostaa kyllä laihduttamaan. :) *kopaisee jenkkakahvojaan*

Mutta tuon kämpän värit! Aivan ihana tuo takana oleva seinä, samoin keittiön lattialankut!
Kiitti :). Tuo lattia on valitettavasti vaan laminaattia. Mä olisin muinoin halunnut vanhan talon vanhoilla lautalattioilla. Mies halusi uuden talon ja siihen sitten lopulta päädyttiin ja mun oli tyydyttävä tuollaiseen feikkiratkaisuun. Hävyttömän hintaista laminaattia olikin, mutta on kyllä säilynyt hyvin ja tykkään siitä kovasti :).
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
Perässä tullaan
Voi kamala kun on kateellista porukkaa osa! Ei muka näy muutosta juurikaan ja tissit kadonneet?! Mitvit?! :LOL:

Onnea ap, ihan huikea muutos ja oot tosi kaunis! :)

Niin ja ketään ei kiinnosta isot tissit, jos se mahamakkara niiden alla on vielä isompi. Nih! Itellä vuoden alusta -15kg ja tarkoitus vielä kymppi tiristellä. Laitetaan sitten vaikka silikonit jos alkaa pienet tissit ärsyttää ;)
 
Kiitti :). Tuo lattia on valitettavasti vaan laminaattia. Mä olisin muinoin halunnut vanhan talon vanhoilla lautalattioilla. Mies halusi uuden talon ja siihen sitten lopulta päädyttiin ja mun oli tyydyttävä tuollaiseen feikkiratkaisuun. Hävyttömän hintaista laminaattia olikin, mutta on kyllä säilynyt hyvin ja tykkään siitä kovasti :).
No, nätti silti. Meilläkin on yhdessä kohtaa lankkulaminaattia, vaikka lautalattia olisi ollut haaveena. Mutta tuo on niin nätti kuvio niin ei harmita. :)
 
"kansalainen"
Henkilökohtaisuudet eivät sovi yleiselle keskustelupalstalle. Tänne on tultu keskustelemaan yleismaailmallisista asioista, eikä jonkun yksittäisen nikin kiloista tai laminaateista.
Ainakin minä olen käsittänyt keskustelupalstan näin.
Joku mainitsi että aapeella on blogi, eikö tämä kuuluisi sinne.
 
säpäle harmaana
[QUOTE="kansalainen";30064615]Henkilökohtaisuudet eivät sovi yleiselle keskustelupalstalle. Tänne on tultu keskustelemaan yleismaailmallisista asioista, eikä jonkun yksittäisen nikin kiloista tai laminaateista.
Ainakin minä olen käsittänyt keskustelupalstan näin.
Joku mainitsi että aapeella on blogi, eikö tämä kuuluisi sinne.[/QUOTE]

En tiedä, miten te muut tuon otsikon tulkitsitte, mutta minä ainakin siitä jo tiesin, mitä ketju käsittelee. Jos ei kiinnosta eikä aiheesta ole mielekästä keskustella, niin aika helppo jättää avaamatta.
 
ehh
No sanoppa muuta. Kyllä täytyy olla jotenkin ihan häiriintynyt ihminen. Eihän tällä palstalla koskaan, ikinä, tehdä muita aloituksia kuin asiasisältöä täynnä olevia keskustelun avauksia.
Jos sulla on blogi niin laita nämä kilojutut sinne.
Mä olen kyllä huomannut että tällä palstalla on huomiohuoria joka lähtöön, mutta kun oikeesti -ei ketään kiinnosta teiän kilot ja seinät, uskokaa huviksenne.
 
Perässä tullaan
Tämä palsta on täynnä aloituksia omasta elämästä. En ymmärrä miten joku voi olla niin kateellinen kuin täällä on nyt tullut esille. Ihana aloitus, nostaa tsemppiä itelläkin :)
 
[QUOTE="kansalainen";30064615]Henkilökohtaisuudet eivät sovi yleiselle keskustelupalstalle. Tänne on tultu keskustelemaan yleismaailmallisista asioista, eikä jonkun yksittäisen nikin kiloista tai laminaateista.
Ainakin minä olen käsittänyt keskustelupalstan näin.
Joku mainitsi että aapeella on blogi, eikö tämä kuuluisi sinne.[/QUOTE]

Keskustelupalstoja on erilaisia. Suomi24:llä puhutaan vain eri aihealueista (vaikka sielläkin taitaa olla vakkareita), täällä sekoittuu sekä henkilökohtainen elämä että asiakeskustelut.

Jo se, että täällä pystyy rekisteröitymään tekee tästä "henkilökohtaisemman", joskin toisaalta täällä voi joku harmailla vaikka koko ikänsä keskittyen vain asiakeskusteluihin.
 

Yhteistyössä