Äidilläni todettiin syöpä:((

että silleen
Alkuperäinen kirjoittaja Saiccu:
Voimia sinulle ja etenkin äidillesi! :hug: Syöpää en toivoisi kenellekkään. Pari kertaa on tullut läheltä seurattua syöpää sairastavien taistelua tautia vastaan, huonoin tuloksin. :'(
Näinkin voi tietty käydä, mutta tiettyjen syöpien ennuste on kyllä viime vuosina huimasti parantunut !!!!

Sytostaatit on hyviä ja niitä kehitetään koko ajan.
 
atta
äidillä todettiin munasarjasyöpä vuonna 2001,hoidot oli kovat ja kesti vuoden, mutta niin vain äiti selvisi.Nyt syksyllä 2008 äidillä todettiin syövän uusiutuneen,nyt oli kyseessä kaksi ERI syöpää samaan aikaan.leikattiin jälleen marraskuussa,ja edelleen käu sytostaattihoidoissa,ja jälleen kerran näyttää siltä,että nämäkin syövät saa äiti selätettyä,eli hoidot tepsivät ja syöpäarvot ovat alkaneet laskea erittäin hyvin.Näyttää jälleen tilanne lupaavalta.Äidillä ikää on 67v.mutta hän omaa erittäin positiivisen ja huumorintajuisen luonteen, ja sairaalassa kirurgeja myöden on hoitohenkilökunta olleet täysin vakuuttuneita siitä,että paranemista on varmasti edesauttanut tämä positiivisuus.
Voimia ja tsemppiä sinne teille - muistakaa, että suomestakin löytyy tänä päivänä paljon lääkäreitä,jotka edustavat tämän alan huippua - ihan kansainvälisellä tasollakin.ja syöpään löytyy ihan jatkuvasti uusia,toimivia hoitomuotoja :)
 
38 v
Alkuperäinen kirjoittaja atta:
äidillä todettiin munasarjasyöpä vuonna 2001,hoidot oli kovat ja kesti vuoden, mutta niin vain äiti selvisi.Nyt syksyllä 2008 äidillä todettiin syövän uusiutuneen,nyt oli kyseessä kaksi ERI syöpää samaan aikaan.leikattiin jälleen marraskuussa,ja edelleen käu sytostaattihoidoissa,ja jälleen kerran näyttää siltä,että nämäkin syövät saa äiti selätettyä,eli hoidot tepsivät ja syöpäarvot ovat alkaneet laskea erittäin hyvin.Näyttää jälleen tilanne lupaavalta.Äidillä ikää on 67v.mutta hän omaa erittäin positiivisen ja huumorintajuisen luonteen, ja sairaalassa kirurgeja myöden on hoitohenkilökunta olleet täysin vakuuttuneita siitä,että paranemista on varmasti edesauttanut tämä positiivisuus.
Voimia ja tsemppiä sinne teille - muistakaa, että suomestakin löytyy tänä päivänä paljon lääkäreitä,jotka edustavat tämän alan huippua - ihan kansainvälisellä tasollakin.ja syöpään löytyy ihan jatkuvasti uusia,toimivia hoitomuotoja :)
Näin juuri. Olen itsekin läpikäynyt rintasyövän kaikkine hoitoineen ja voin sanoa, että sanalla syöpä on edelleen paha kaiku, mutta hoidot on tänä päivänä erittäin hyvät . Sivuvaikutuksia ollaan saatu lievitettyä ja tulokset on hyviä.
 
hip
Mun pojalta löydettiin syöpä pari viikkoa ennen 3 v. synttäreitä. Poika leikattiin toteamisesta heti seuraavana päivänä ja sai lisäksi 6 kk sytostaattia. Poika voi hoitojen aikana suhteellisen hyvin, vaikka kovalle sairaalassa olo välillä ottikin.

Juuri hetki sitten poika täytti 5 vuotta ja syöpä on enää paha muisto vain. Arpi rinnassa kyllä muistuttaa tapahtumasta joka päivä... Kontrollit on 3 kk välein ja ylihuomenna olis taas tarkoitus sinne mennä... huh huh.
 
Minä
minunkin äidilläni saattaa olla syöpä olen 11v täytän 12 v pelottaa äiti sanoi jonkun ihme nimen ja sanoi että ei eläisi enää kauaa hän myös sanoi että toivoo sen olevan keuhkosyöpä se on ollut 3kk voiko siitä vielä parantua ja hän tupakoi häntä sattuu tissien kohdalta niin hän sanoi makuu asennossa se alkaa rauhoittumaan mutta kun mennään liikkumaan niin äitiä alkaa sattua äitini pääsee vasta 15 toukokuuta kuvauksiin minulla on todella huono olo en edes viihdy kavereitten kanssa olen itkenyt paljon nyt on jo parempi mieli kun sain katsoa näitä viestejä täältä AINA ON TOIVOA! MUISTAKAA SE!!!
 

Yhteistyössä