Äitejä Joensuusta

Hei.

Löytyisikö täältä muita pienten lasten äitejä Joensuusta. Olisi kiva vaihtaa kuulumisia ja löytää lenkkeily- ja kahviseuraa. Itse olen 29-vuotias ja perheeseemme kuuluu minun lisäkseni mies 30 v. ja puolivuotias poika.
Laittakaahan viestejä tulemaan.
 
Mutalassa asutaan. Mie oon käyny pojan kanssa konservatorion muskarissa tammikuusta lähtien. Ja ollaan menossa keväällä kansalaisopiston vauvajumppaan, oon jo ilmoittanut meidät sinne. Muuten ollaan päivisin aika paljon kotona, toki lenkkeillään päivittäin.
 
Heippa!

Täällä kanssa äitee joensuusta! Poika 3kk ja 2vko vanha:) Meilläkin vaan vaunuilu harrastuksena.. Mukava olisi käydä vauva uinnissa.. mutta luulen että kaikki ryhmät ovat jo täynnä :( Keskustassa asustellaan! 'ite oon 23v ja mieheke 26v
 
Täällä olisi myös 22v. äippä ja kohta 11kk poika :) Äiti-lapsi -kerhossa käytiin, mutta ei siellä ollut pojalle samanikäistä seuraa ja äitikin taisi olla hieman nuori muihiin verrattuna...
Olisi mukava löytää juttuseuraa!
 
Tänää oli sitte meijän pojan ristiäiset. Kauhiasti jännitti, mutta hyvinhä nuo meni. :) Sylikummilta vaa hiki pisarat valu ku poikaa piteli. :LOL: pojalla ku ikää vasta se 6vk ja painooki löytyy jo reilut 6kg. :D iiiso pooika. :)
 
Yritettiimpäs taas käyä tänää vaunuilemassa ulkona, mut ei ollu kovin kivaa ku ei teitä oltu kunnolla aurattu niin lunta oli vähän turhan paljon. :$ tään päivää poika vaa itkeskelly masu vaivojen takia. :( mimmonenha yöstä tulossa. :/ varmaa saapi valvoo pojan kaa taas koko yön. :/
 
Moi!!
Täällä on kans yks 28 v. äippä ja 6 kk poika Kontiolahden puolelta, syksyllä muutetaan takas Joensuuhun.. Mies on 29 v.
Meillä ei myöskään oo mitään harrastuksii, vaunuilua ja välillä jossain kyläillään.. jotain ohjelmaa pitäs keksii, ku poikakin alkaa jo olla isompi..
 
Kiva kun tänne löytää vielä uusiakin äitejä.

Mertsu Minne päin Joensuuta syksyllä muutatte? Meillähän on melkein samanikäiset pojat. Meidän poitsu täyttää viikon päästä jo 7 kk. Pari päivää sitten tuli eka hammas ja nyt on opittu ryömimäänkin. Mites teillä?
 
Käytiin tänään ekaa kertaa tossa pielisensuunkirkon järjestämässä kerhossa, ei edes meidän tyttö ollut nuorin :) kovasti tykkäsi seurata muita lapsia ja höpötellä välillä, ens viikolla varmaan uudestaan mennään, toivottavasti ilmaantuu suurinpiiertein samanikäsiä vauvoja sinne niin vois kattoo ymmärtääkö niistä mitään :D
 
Koivunkäpy Me asutaan Puntarikoskella lähellä Onttolaa. Ihan kiva paikka asua, Joensuuhunkaa ei oo pitkä matka tästä..
mii-tu Muutetaan Rantakylään Koillisväylän tuntumaan. Meidän poitsulla puhkes kans eka hammas noin viikko sitten.. :)
Meillä ei vielä ryömitä, kova yritys on, mut ei vielä oikeen onnistu..
Millanen se jumppa on, minne ootte keväällä menossa? Mahtuskohan sinne ryhmään vielä? Vauvajumppa kuulostas tosi kivalta harrastukselta..
Kontilahden puolella taitaa olla aika vähän mitään vauvajuttuja mihin vois osallistuu. Aika käy pitkäksi aina päivisin välillä pojan kanssa kaksistaan kotosalla.. =)
 
mertsu Kansalaisopiston vauvajumppaan ollaan menossa, kannattaa katsoa netistä vieläkö sinne mahtuis. Tais alkaa maaliskuun puolessa välissä ja paikkana on vesikko. Luulen, että se jumppa on jotakin sellaista, että siellä hyppyytetään vauvaa musiikin ja lorujen tahdissa. Eiköhän siinä minulta ainakin hiki irtoa, kun "heittelen" meidän (tällä hetkellä) yhdeksänkiloista "punttia". =) Ootteko rakentamassa Rantakylään taloa? Sori, jos utelen, en loukkaannu, jos et halua vastata.
 
mii-tu Ei myö ite rakenneta, mut sinne uudelle asuinalueelle kyllä muutetaan. Asuttiin Rantakylässä reilut kaksi vuotta, myytiin sitten asunto kun kävi pojan kanssa liian pieneksi.
Pitää käydä kattomassa, onko siellä jumpassa vielä tilaa.

Onko teidän pienillä ollut vielä tauteja kiusana? Meillä oli poika eka reilun viikon flunssassa ja siitä ku just parantu, niin miusta tarttui vatsatauti. Nyt alkaa olla onneks sekin takanapäin, tänään jo maistui ruokakin.. =)
 

Yhteistyössä