äiti 40++++

siis ootko eläny tynnyris? toivottavasti oot tehny lapsillesi että rakkautes ja ymmärryksesi loppuu heti kun itselleen "hankkivat" mielenterveysongelmia ja tekevät niiden "varjolla" jotain tyhmää. varmaan ootki tehny..

skitsofreenikot n sun mielestä varmaan pellejä kun eivät ihan elä samas maailmas meidän "tervejärkisten", siis eihän ne voi kuulla ja nähä asioita mitä me muut ei!!!

alkoholistit, narkkarit ja peliongelmaisetki on iha naurettava sakkia ku vetoavat että joku sairaus... varsinki ne jotka hakevat apua ni ne ne vasta sun mielest varmaa pellejä onkin ku jopa itse uskovat olevansa sairaita!!

eihän tuo ampuja ollu terve! sä aattelet valtion rahoja kun joku perhe menetti poikansa myös! sairaudelle ja sitä kautta koko pojan ja heidän poikansa kautta moni menetti tytön, pojan, ystävän, omaisen, jne... arvaa milt perheest tuntuu ja sä siel toivot saa lääkäris painella monta kertaa hälynappia ja sais halvaantuu...

oikeesti toi on hälyttävä piirre äidissä, aikuisessa sellaisessa. mut sun lapset on varmaa tosiaa nii fiksuja et jos sun rakkauden ja kiintymyksen haluu säilyttää ni eivät tosiaan ikinä itselleen hommaa mielenterveysongelmaa, alkoholi-, huume tai peliongelmaa.. tai onkos sit väliikää enää ku ne on yli 15 eli rikosoikeudellisessa vastuussa?

|O |O |O |O |O |O |O

mul on lähipiiris melkei jokaista nuita ongelmia ja kuinka sattuu sydämmeen nähä ku läheinen kärsii eikä ole oma itsensä silloin kun ongelma päällä, mut ny varmaa mäki oon tyhmä ku sattuu, nehän ei oo oikeita ongelmia vaan aikuisten omia valintoja eikä sairauksia
 
varmaan moni muukin on esittänyt kaltaisiani mielipiteitä. miksi tartut minuun?
mitä kirjoitit ei ole minun sanomaani, olen vain tässä ampujasta ja murhamiehestä mielipiteeni esittänyt.
en ole puhunut mistään noista muista ryhmistä nyt....
Olitkos miten asiallinen itse nyt?????
 
ai joo ja muuten olen menettänyt yhden läheisen myös ampuma kohtauksessa, oman serkkuni joka oli todella rakas, joten älä tuu selittää jos ois ollu joku kuolleista uhreista mulle jotain... tiiän mitä on olla sillä puolella vaik en just täs tapaukses mut aika samalaises!!!! |O
 
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:
varmaan moni muukin on esittänyt kaltaisiani mielipiteitä. miksi tartut minuun?
mitä kirjoitit ei ole minun sanomaani, olen vain tässä ampujasta ja murhamiehestä mielipiteeni esittänyt.
en ole puhunut mistään noista muista ryhmistä nyt....
Olitkos miten asiallinen itse nyt?????
sun huolestuttavin.. nii et oo muista ryhmistä puhunu, eli vaanko mielenterveysongelmat on leikki sairauksia????
 
Alkuperäinen kirjoittaja kriztina83:
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:
varmaan moni muukin on esittänyt kaltaisiani mielipiteitä. miksi tartut minuun?
mitä kirjoitit ei ole minun sanomaani, olen vain tässä ampujasta ja murhamiehestä mielipiteeni esittänyt.
en ole puhunut mistään noista muista ryhmistä nyt....
Olitkos miten asiallinen itse nyt?????
sun huolestuttavin.. nii et oo muista ryhmistä puhunu, eli vaanko mielenterveysongelmat on leikki sairauksia????
en ole sairauksista puhunut vaan murhamiehestä!!! misään ei ole todistettu että hän olisi muulla tapaa ollut sairas kuin että suunnitteli murhaavansa ihmisiä.
Olikos hitlerkin vain sairas ja ne juutalaisraukat oli vaan välikappaleita joita se raukka joutui tapattamaan???
 
Alkuperäinen kirjoittaja kriztina83:
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:
varmaan moni muukin on esittänyt kaltaisiani mielipiteitä. miksi tartut minuun?
mitä kirjoitit ei ole minun sanomaani, olen vain tässä ampujasta ja murhamiehestä mielipiteeni esittänyt.
en ole puhunut mistään noista muista ryhmistä nyt....
Olitkos miten asiallinen itse nyt?????
sun huolestuttavin.. nii et oo muista ryhmistä puhunu, eli vaanko mielenterveysongelmat on leikki sairauksia????
en ole sairauksista puhunut vaan murhamiehestä!!! misään ei ole todistettu että hän olisi muulla tapaa ollut sairas kuin että suunnitteli murhaavansa ihmisiä.
Olikos hitlerkin vain sairas ja ne juutalaisraukat oli vaan välikappaleita joita se raukka joutui tapattamaan???
 
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:
Alkuperäinen kirjoittaja kriztina83:
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:
varmaan moni muukin on esittänyt kaltaisiani mielipiteitä. miksi tartut minuun?
mitä kirjoitit ei ole minun sanomaani, olen vain tässä ampujasta ja murhamiehestä mielipiteeni esittänyt.
en ole puhunut mistään noista muista ryhmistä nyt....
Olitkos miten asiallinen itse nyt?????
sun huolestuttavin.. nii et oo muista ryhmistä puhunu, eli vaanko mielenterveysongelmat on leikki sairauksia????
en ole sairauksista puhunut vaan murhamiehestä!!! misään ei ole todistettu että hän olisi muulla tapaa ollut sairas kuin että suunnitteli murhaavansa ihmisiä.
Olikos hitlerkin vain sairas ja ne juutalaisraukat oli vaan välikappaleita joita se raukka joutui tapattamaan???
no tuskin sekään ihan täysissä mielenvoimissa oli.
 
Alkuperäinen kirjoittaja kriztina83:
se poika/nuori mies ei ollu paatunu rikollinen eli sympatiani MYÖS hänelle ja hänen perheelle. kuten myös muiden uhrien omaisille tasapuolisesti...
sympatiani perheelle ja uhreille mutta ikävä kyllä sympatioita ja päänsilityksiä ei löydy sellaiselle joka lopettaa kahdeksan ihmisen elämän ja yrittää lopettaa monen muunkin
 
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:
Alkuperäinen kirjoittaja kriztina83:
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:
varmaan moni muukin on esittänyt kaltaisiani mielipiteitä. miksi tartut minuun?
mitä kirjoitit ei ole minun sanomaani, olen vain tässä ampujasta ja murhamiehestä mielipiteeni esittänyt.
en ole puhunut mistään noista muista ryhmistä nyt....
Olitkos miten asiallinen itse nyt?????
sun huolestuttavin.. nii et oo muista ryhmistä puhunu, eli vaanko mielenterveysongelmat on leikki sairauksia????
en ole sairauksista puhunut vaan murhamiehestä!!! misään ei ole todistettu että hän olisi muulla tapaa ollut sairas kuin että suunnitteli murhaavansa ihmisiä.
Olikos hitlerkin vain sairas ja ne juutalaisraukat oli vaan välikappaleita joita se raukka joutui tapattamaan???
se mitä mä tiiän hitlerin historiasta (ei oo pitkä aika ku tuli dokumentteja) ni EI, EI OLLU TERVE sekään!!! ne oli terveitä ja tyhmiä ketkä sen kelkkaan lähti...

se poika ei ollu paatunu rikollinen, joo murhasi nyt ja kohtasi monia korvaamaton menetys ja suunnaton suru,mutta onkotoi sun mielestä terve joka nuin tekee? MUUTATKO KANTASI jos ilmenee ei ollut terve? siis puhutaan vain tästä ampujasta ja tapauksesta?
 
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:
tällä joidenkin logiikallahan kaikki rikolliset on vain pikkuisen pipejä.... :LOL:
kyse jos on ymmärryksessä ja rikollinen useamman kerran tai edes sen kerran mutta ymmärryksessä ansaitsis sun sanat. mut ei ihminen joka ei terve...

en yleistä... vaan puhun tosta tapauksesta....
 
toivon äiti 40+++lle että ei elämässään tule kokemaan samaa kun minä eli näkemään nuita ongelmista kärsiviä ja myös menetyksiä.. itse olen siis menettänyt serkun luodin kautta ja syytön serkkuni siihen oli täysin...

sun elämä ois vaan yhtä nauruu silloin.. tai oisko se sit hyvä ku voisit toiste ongelmille nauraa???

ja älä selitä et kaikil pipi, en oo nii sanonu!!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:
tällä joidenkin logiikallahan kaikki rikolliset on vain pikkuisen pipejä.... :LOL:
Nyt täytyy kyllä kehoittaa sinua rauhoittumaan.
voi kuule en minä tässä mitään aseita ketään vastaan kasaa.
anteeksi vaan nyt kun en taputtele sitä poikakultaa päälaelle ja lässytä että voi voi kun on kohdeltu kaltoin ja nyt sitten panokset pyssystä loppui kesken...
Lukaisepa tuo ketjun alku missä minun suuhuni oli laitettu sanoja joita en sanonut, oliko sekään ihan asiallinen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:
tällä joidenkin logiikallahan kaikki rikolliset on vain pikkuisen pipejä.... :LOL:
Nyt täytyy kyllä kehoittaa sinua rauhoittumaan.
voi kuule en minä tässä mitään aseita ketään vastaan kasaa.
anteeksi vaan nyt kun en taputtele sitä poikakultaa päälaelle ja lässytä että voi voi kun on kohdeltu kaltoin ja nyt sitten panokset pyssystä loppui kesken...
Lukaisepa tuo ketju missä minun suuhuni oli laitettu sanoja joita en sanonut, oliko sekään ihan asiallinen.
kuka sanonu kohdeltu kaltoin??? huh huh sun kaa... mielenterveysongelmia voi tulla niillekkin joilla elämä ollut ja on hyvänä pitänyt.. kun ne ei oo vaan jo muutenkin ongelmaisten sairauksia.. ei nuo ongelmat kato sosiaalista statusta tai historiaa.. toki tietyt asiat voi myös laukaista niitä ongelmia... mut ei AINA!
 
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:
Alkuperäinen kirjoittaja kriztina83:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Mitä sä oot sanonu? Siis +++++++
että tuo murhamies täs tapaukses ni ansaitsis halvaantua, ei sais hoitoa ku valtion rahat menee HUKKAAN ja et se poika on ollu ++++ssan mielestä terve...
en sanoinut että terve mutta ei "sairaus" anna oikeuksia kahdeksan ihmisen tapamiseen
jos on sairas niin mist sitä tietää itä ihmismieli silloin pääkopas sanoo? tai mikä on se ajatusmaailma? eihän silloin ole oikeasti sairas jos sillä oikeuttaa tekonsa, sairas kato ei erota sitä et mitä tekee.. haloo!!!!!
 
julmaa
sympatiani perheelle ja uhreille mutta ikävä kyllä sympatioita ja päänsilityksiä ei löydy sellaiselle joka lopettaa kahdeksan ihmisen elämän ja yrittää lopettaa monen muunkin[/quote]

minä yhdyn tähän mielipiteeseen ja oli sairas tai ei mieleltään en hyväksy toisten tappamista ja sympatiat ei riitä.toivon että kyseinen poika selviää vammoistaan ja joutuu oikeuden eteen.olisi ollut kaikkein paras jos olisi ollut paha olla ja jotain pitänyt ampua niin olisi ampunut vain ja ainoastaan itsensä
 

Yhteistyössä