älä lue eteenpäin jos mun valittaminen aiheuttaa näppylöitä!!!!!

vieras
En ymmärrä tuotakaan, että tarvitsee auton kaupassa käyntiä varten, jos on yksin kotona, eikä lapsia. Alle 20 kilsan matkat pyöräilee hyvin kauppaan, jos ei ole lapsia kotona.
 
Myönnän, että tunnistan itseni kuhan jutuista. Tai luulen tunnistavani, saatan olla väärässäkin, toki ;)

Olen huomannut itsessäni sen piirteen, että osaan käntää melkein asian kuin asian niin, että mielessäni mies on se, joka taas mokasi. Eli kiehun ja ajattelen, että mitä se noin teki, olis tehnyt näin niin olis parempi -ja loppuviimein taitaisi olla ihan sama miten se mies tekee, siinä mielentilassa se on joka tapauksessa ihan pieleen mun mielestä. Ja voi että mä itse sitten mielessäni teen itsestäni marttyyriä... :ashamed: :D

Kyllä pitäisitte mua kauheena akkana jos kaikki nuo aatokseni tänne kirjoittaisin (no, jos nyt ette pidä muutenkin :LOL: ) ja säälisitte miestäni. Nyt vaan kun olen hokassut tekeväni kiukuksissani aina kärpäsestä härkäsen, olen ehkä onnistunut pitämään suuni kiinni enkä heti mene miehelleni aukomaan... :ashamed: ( ja tästä saattaisi kyllä mies olla eri mieltä :LOL: )

Miksikö? EMT. Miestäni rakastan kyllä. Mulla kai on vaan semmonen luonne? :saint:
 
Siis mitä viddua ? Jos kuha on miehensä kanssa sopinut, et mies herättää kuhan aamulla kun hän herää ja he nauttivat aamupalan yhdessä ja lähtevät raksalle, nii miks kuhan ois pitäny laittaa oma herätyskello soittaa jos mies lupas herättää ???? MENIKS MULT JOTAIN OHI ? Ja miks muutenkin hyökkäätte kuhan kimppuun, ku yleisetsyyttäjät ? :eek:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Texas Flame:
Siis mitä viddua ? Jos kuha on miehensä kanssa sopinut, et mies herättää kuhan aamulla kun hän herää ja he nauttivat aamupalan yhdessä ja lähtevät raksalle, nii miks kuhan ois pitäny laittaa oma herätyskello soittaa jos mies lupas herättää ???? MENIKS MULT JOTAIN OHI ? Ja miks muutenkin hyökkäätte kuhan kimppuun, ku yleisetsyyttäjät ? :eek:
Aika harva aikuinen haluaa oikeasti herättää toista aikuista jos ei ole töiihin meno tai muu pakollinen. JOten jos oikeasti haluaa raksalle, mennä, huolehtii itse oman heräämisen.

Meillä ei taatusti mies herättäisi minua, jos nukkuisin, antaisi nukkua.
 
olilsitte sopineet ajan jolloin myös sinä laitat herätyskellon soimaan ja sitten olisitte nousseet sen mukaan, miksi pitää jättää esim. toisen herätys toisen työksi. oletko vielä kiukkuinen silloin kun herätetään. ja eihän maailma nyt tohon kaatune, käyt kaupassa, teet lasagnen, laita illaksi teille jotain herkkuja ja sitten nautitte saunaillasta.
 
olilsitte sopineet ajan jolloin myös sinä laitat herätyskellon soimaan ja sitten olisitte nousseet sen mukaan, miksi pitää jättää esim. toisen herätys toisen työksi. oletko vielä kiukkuinen silloin kun herätetään. ja eihän maailma nyt tohon kaatune, käyt kaupassa, teet lasagnen, laita illaksi teille jotain herkkuja ja sitten nautitte saunaillasta.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Texas Flame:
Siis mitä viddua ? Jos kuha on miehensä kanssa sopinut, et mies herättää kuhan aamulla kun hän herää ja he nauttivat aamupalan yhdessä ja lähtevät raksalle, nii miks kuhan ois pitäny laittaa oma herätyskello soittaa jos mies lupas herättää ???? MENIKS MULT JOTAIN OHI ? Ja miks muutenkin hyökkäätte kuhan kimppuun, ku yleisetsyyttäjät ? :eek:
Aika harva aikuinen haluaa oikeasti herättää toista aikuista jos ei ole töiihin meno tai muu pakollinen. JOten jos oikeasti haluaa raksalle, mennä, huolehtii itse oman heräämisen.

Meillä ei taatusti mies herättäisi minua, jos nukkuisin, antaisi nukkua.
Siis olen varma, että meillä mies tekisi juuri noin, kuten tässä, ja tekisi niin, kkoska välittää.
Tiedän, että minun olisi huolehdittava omasta heräämisestä, jos haluaisin raksalle.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Texas Flame:
Siis mitä viddua ? Jos kuha on miehensä kanssa sopinut, et mies herättää kuhan aamulla kun hän herää ja he nauttivat aamupalan yhdessä ja lähtevät raksalle, nii miks kuhan ois pitäny laittaa oma herätyskello soittaa jos mies lupas herättää ???? MENIKS MULT JOTAIN OHI ? Ja miks muutenkin hyökkäätte kuhan kimppuun, ku yleisetsyyttäjät ? :eek:
Ei Kuhan mun mielestä olisikaan pitänyt herätyskelloa soimaan laittaa.
Mutta onko tuo(kaan) nyt niin suuri asia, että siitä pitää saada riita aikaiseksi miehen kanssa, ja kirjoittaa piiiitkä valitus tsiljoonan |O |O |O -hymiön kera?
Mun mielestä ei.
 
Alkuperäinen kirjoittaja tiu tau tulkku:
Myönnän, että tunnistan itseni kuhan jutuista. Tai luulen tunnistavani, saatan olla väärässäkin, toki ;)

Olen huomannut itsessäni sen piirteen, että osaan käntää melkein asian kuin asian niin, että mielessäni mies on se, joka taas mokasi. Eli kiehun ja ajattelen, että mitä se noin teki, olis tehnyt näin niin olis parempi -ja loppuviimein taitaisi olla ihan sama miten se mies tekee, siinä mielentilassa se on joka tapauksessa ihan pieleen mun mielestä. Ja voi että mä itse sitten mielessäni teen itsestäni marttyyriä... :ashamed: :D

Kyllä pitäisitte mua kauheena akkana jos kaikki nuo aatokseni tänne kirjoittaisin (no, jos nyt ette pidä muutenkin :LOL: ) ja säälisitte miestäni. Nyt vaan kun olen hokassut tekeväni kiukuksissani aina kärpäsestä härkäsen, olen ehkä onnistunut pitämään suuni kiinni enkä heti mene miehelleni aukomaan... :ashamed: ( ja tästä saattaisi kyllä mies olla eri mieltä :LOL: )

Miksikö? EMT. Miestäni rakastan kyllä. Mulla kai on vaan semmonen luonne? :saint:

Ihan ekaksi pyydän ap:ltä anteeksi, en tarkoittanut pahoittaa mieltäsi.

Mutta tuossa mitä tiu tau tulkku kirjoitti voisi olla perää monenkin naisen ja miksei miehenkin kohdalla, jotain kelloa se soitti minunkin päässäni. Kun on se tuuli päällä, että kiukuttaa, ei toinen voi koskaan tehdä oikein, sitä oikein kiehuttaa ja keittää, kunnes tulee yli, eikä toisella ole mitään mahdollisuutta tuoda mitään hyvää näkökulmaa esille, ei sitä että ajatteli toisen parasta, tahtoi hyvittää jotain tai kohdella nätisti. Kaikki se häviää sen alle, että se mieliala vaatii riitaa, olipa aihetta tai ei. Voivatko muut tunnistaa itsestään tätä?

Lisään vielä, että ap taisi mainita, ettei ollut kiukutellut miehelleen tästä asiasta, vaan kirjoitti vain täällä siitä. Mutta periaatteessa sama asia.
 
enempää puuttumatta
Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:
Alkuperäinen kirjoittaja Texas Flame:
Siis mitä viddua ? Jos kuha on miehensä kanssa sopinut, et mies herättää kuhan aamulla kun hän herää ja he nauttivat aamupalan yhdessä ja lähtevät raksalle, nii miks kuhan ois pitäny laittaa oma herätyskello soittaa jos mies lupas herättää ???? MENIKS MULT JOTAIN OHI ? Ja miks muutenkin hyökkäätte kuhan kimppuun, ku yleisetsyyttäjät ? :eek:
Ei Kuhan mun mielestä olisikaan pitänyt herätyskelloa soimaan laittaa.
Mutta onko tuo(kaan) nyt niin suuri asia, että siitä pitää saada riita aikaiseksi miehen kanssa, ja kirjoittaa piiiitkä valitus tsiljoonan |O |O |O -hymiön kera?
Mun mielestä ei.
miten mä ymmärsin et kuha EI ole riidellyt tästä miehensä kanssa??!!
 
puutarhuri
Alkuperäinen kirjoittaja kuha:
mä en näkis koska oon nukkunu tässä kolme päivää ja nimenomaan sanoin miehelle et älä anna mun nukkua koko päivää kun poika tulee tänään et mun on pakko saada illalla unta et pääsen sen kaa ylös aamulla.. :ashamed: mul taitaa olla huono päivä :ashamed:

mun ongelma on se,että SOVITTIIN että yhdessä mennään ja tehdään ja äh.
mä en olis halunnu nukkua näin pitkään! kiukuttaa kun puoli päivää menny ihan ohi :ashamed:
Jo on teilläkin riidan aiheet!Ensikerralla laitat ITSE herätyskellon soimaan.Näin on asia korjattu.
 
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:
Alkuperäinen kirjoittaja tiu tau tulkku:
Myönnän, että tunnistan itseni kuhan jutuista. Tai luulen tunnistavani, saatan olla väärässäkin, toki ;)

Olen huomannut itsessäni sen piirteen, että osaan käntää melkein asian kuin asian niin, että mielessäni mies on se, joka taas mokasi. Eli kiehun ja ajattelen, että mitä se noin teki, olis tehnyt näin niin olis parempi -ja loppuviimein taitaisi olla ihan sama miten se mies tekee, siinä mielentilassa se on joka tapauksessa ihan pieleen mun mielestä. Ja voi että mä itse sitten mielessäni teen itsestäni marttyyriä... :ashamed: :D

Kyllä pitäisitte mua kauheena akkana jos kaikki nuo aatokseni tänne kirjoittaisin (no, jos nyt ette pidä muutenkin :LOL: ) ja säälisitte miestäni. Nyt vaan kun olen hokassut tekeväni kiukuksissani aina kärpäsestä härkäsen, olen ehkä onnistunut pitämään suuni kiinni enkä heti mene miehelleni aukomaan... :ashamed: ( ja tästä saattaisi kyllä mies olla eri mieltä :LOL: )

Miksikö? EMT. Miestäni rakastan kyllä. Mulla kai on vaan semmonen luonne? :saint:

Ihan ekaksi pyydän ap:ltä anteeksi, en tarkoittanut pahoittaa mieltäsi.

Mutta tuossa mitä tiu tau tulkku kirjoitti voisi olla perää monenkin naisen ja miksei miehenkin kohdalla, jotain kelloa se soitti minunkin päässäni. Kun on se tuuli päällä, että kiukuttaa, ei toinen voi koskaan tehdä oikein, sitä oikein kiehuttaa ja keittää, kunnes tulee yli, eikä toisella ole mitään mahdollisuutta tuoda mitään hyvää näkökulmaa esille, ei sitä että ajatteli toisen parasta, tahtoi hyvittää jotain tai kohdella nätisti. Kaikki se häviää sen alle, että se mieliala vaatii riitaa, olipa aihetta tai ei. Voivatko muut tunnistaa itsestään tätä?
Mä olin tuollainen joskus teininä, tai hädintuskin 20 v täyttäneenä.
En enää aikuisena, avioliitossa, äitinä. Turhasta kiukuttelu on vaan niin turhaa =)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Texas Flame:
Siis mitä viddua ? Jos kuha on miehensä kanssa sopinut, et mies herättää kuhan aamulla kun hän herää ja he nauttivat aamupalan yhdessä ja lähtevät raksalle, nii miks kuhan ois pitäny laittaa oma herätyskello soittaa jos mies lupas herättää ???? MENIKS MULT JOTAIN OHI ? Ja miks muutenkin hyökkäätte kuhan kimppuun, ku yleisetsyyttäjät ? :eek:
Ei aikuinen ihminen anna omaa herättämistä toiselle.

ja ihan varmaa on, että jos ap:n mies olisi herättänyt, se olisi ollut väärin. 5 minuuttia liian aikaisin tai liian myöhään, olisi ollut eri mieltä siitäkin.Tai miehen olisi pitänyt ymmärtää, että suunnitelmiin tuli muutos, koskapa on eilen valvonut tai ollut väsynyt tai jotain.

Joka teko, jonka tuo mies on tehnyt, tai kuhan muu ympäristö, on aina väärin. Jos tekee jotain, tekee väärin, jos ei tee, se on väärin.

Mutta kuha ei tee itse miätän muuta kuin valittaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja pirpiz:
Hah, mistäpä tiiät etton pi.ru??? Ei kaikki kirjottele joka asiasta, en minäkään. Useimmiten kirjotan vaan jostaki joka poikkee normaalista tylsyydestä, esim. valitan tai ylistän ukkoni tekemisiä tai kiittelen tai kiukkuilen lasteni touhuja. Siitäpä saa kuvan et mulla on kauheen ailahteleva mieli ja oon kauhee valittava akka tai sekopäinen haihattelija. Oikeesti oon todella tylsimys. Äläpä kerää mielipidettä kokonaan tältä palstalta lukemalla, ihmisessä on paljon muutakin ko se mitä täällä kertoo/kerrotaan. Gaah!

Minusta on ihan luonnollista, että vaikka kuinka tietää, että ihminen on muutakin, kuin se mitä täällä kirjoittaa, niin sen perusteella se mielikuva muodostetaan, mitä kirjoittaa ja miten ja mistä aiheista. Eikö vaan? Ihan kun tuolla muuallakin, iloiselta näyttävästä ihmisestä ajatellaan, että on positiivinen, kulmat kurtussa kulkevasta, että on negatiivinen. Itse on vastuussa siitä, millaisen kuvan itsestään antaa, minun mielestäni ainakin. =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja enempää puuttumatta:
Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:
Alkuperäinen kirjoittaja Texas Flame:
Siis mitä viddua ? Jos kuha on miehensä kanssa sopinut, et mies herättää kuhan aamulla kun hän herää ja he nauttivat aamupalan yhdessä ja lähtevät raksalle, nii miks kuhan ois pitäny laittaa oma herätyskello soittaa jos mies lupas herättää ???? MENIKS MULT JOTAIN OHI ? Ja miks muutenkin hyökkäätte kuhan kimppuun, ku yleisetsyyttäjät ? :eek:
Ei Kuhan mun mielestä olisikaan pitänyt herätyskelloa soimaan laittaa.
Mutta onko tuo(kaan) nyt niin suuri asia, että siitä pitää saada riita aikaiseksi miehen kanssa, ja kirjoittaa piiiitkä valitus tsiljoonan |O |O |O -hymiön kera?
Mun mielestä ei.
miten mä ymmärsin et kuha EI ole riidellyt tästä miehensä kanssa??!!
Sanoihan se suuttuneensa siitä miehelle puhelimessa, ja vastanneensa vittumaisesti. En sitten tiedä, lähtikö mies leikkiin mukaan vai oliko vain hiljaa :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:
Mä olin tuollainen joskus teininä, tai hädintuskin 20 v täyttäneenä.
En enää aikuisena, avioliitossa, äitinä. Turhasta kiukuttelu on vaan niin turhaa =)
Minä kävin tuon vaiheen vähän myöhemmin ja kyllä se joskus tulee vieläkin, vaikka kuinka tiedän, ettei riidoista yleensä mitään hyvää koidu, minä en oikein usko siihen riidan ilmaa puhdistavaan vaikutukseen. Enemmän se minusta pilaa ilmaa, etenkin mitä pienempi aihe, sitä pahempi haju.
 
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:
Alkuperäinen kirjoittaja tiu tau tulkku:
Myönnän, että tunnistan itseni kuhan jutuista. Tai luulen tunnistavani, saatan olla väärässäkin, toki ;)

Olen huomannut itsessäni sen piirteen, että osaan käntää melkein asian kuin asian niin, että mielessäni mies on se, joka taas mokasi. Eli kiehun ja ajattelen, että mitä se noin teki, olis tehnyt näin niin olis parempi -ja loppuviimein taitaisi olla ihan sama miten se mies tekee, siinä mielentilassa se on joka tapauksessa ihan pieleen mun mielestä. Ja voi että mä itse sitten mielessäni teen itsestäni marttyyriä... :ashamed: :D

Kyllä pitäisitte mua kauheena akkana jos kaikki nuo aatokseni tänne kirjoittaisin (no, jos nyt ette pidä muutenkin :LOL: ) ja säälisitte miestäni. Nyt vaan kun olen hokassut tekeväni kiukuksissani aina kärpäsestä härkäsen, olen ehkä onnistunut pitämään suuni kiinni enkä heti mene miehelleni aukomaan... :ashamed: ( ja tästä saattaisi kyllä mies olla eri mieltä :LOL: )

Miksikö? EMT. Miestäni rakastan kyllä. Mulla kai on vaan semmonen luonne? :saint:

Ihan ekaksi pyydän ap:ltä anteeksi, en tarkoittanut pahoittaa mieltäsi.

Mutta tuossa mitä tiu tau tulkku kirjoitti voisi olla perää monenkin naisen ja miksei miehenkin kohdalla, jotain kelloa se soitti minunkin päässäni. Kun on se tuuli päällä, että kiukuttaa, ei toinen voi koskaan tehdä oikein, sitä oikein kiehuttaa ja keittää, kunnes tulee yli, eikä toisella ole mitään mahdollisuutta tuoda mitään hyvää näkökulmaa esille, ei sitä että ajatteli toisen parasta, tahtoi hyvittää jotain tai kohdella nätisti. Kaikki se häviää sen alle, että se mieliala vaatii riitaa, olipa aihetta tai ei. Voivatko muut tunnistaa itsestään tätä?

Lisään vielä, että ap taisi mainita, ettei ollut kiukutellut miehelleen tästä asiasta, vaan kirjoitti vain täällä siitä. Mutta periaatteessa sama asia.
Lisään vielä sen verran, että kuhan paikalla olisin samoin vetänyt herneet nenään. Ja jos mies olisi herttänyt, kuten sovittiin, minä olisin mielessäni kiukunnut sitten siitä, että oliko pakko, olisit voinut ittekkin sinne raksalle mennä ja antaa mun kerrankin nukkua :ashamed: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:
Alkuperäinen kirjoittaja pirpiz:
Hah, mistäpä tiiät etton pi.ru??? Ei kaikki kirjottele joka asiasta, en minäkään. Useimmiten kirjotan vaan jostaki joka poikkee normaalista tylsyydestä, esim. valitan tai ylistän ukkoni tekemisiä tai kiittelen tai kiukkuilen lasteni touhuja. Siitäpä saa kuvan et mulla on kauheen ailahteleva mieli ja oon kauhee valittava akka tai sekopäinen haihattelija. Oikeesti oon todella tylsimys. Äläpä kerää mielipidettä kokonaan tältä palstalta lukemalla, ihmisessä on paljon muutakin ko se mitä täällä kertoo/kerrotaan. Gaah!

Minusta on ihan luonnollista, että vaikka kuinka tietää, että ihminen on muutakin, kuin se mitä täällä kirjoittaa, niin sen perusteella se mielikuva muodostetaan, mitä kirjoittaa ja miten ja mistä aiheista. Eikö vaan? Ihan kun tuolla muuallakin, iloiselta näyttävästä ihmisestä ajatellaan, että on positiivinen, kulmat kurtussa kulkevasta, että on negatiivinen. Itse on vastuussa siitä, millaisen kuvan itsestään antaa, minun mielestäni ainakin. =)
Joo, oikeessa oot, heti kun jättää ton ärsyttävällä tavalla laittamisen poies mitä tarkotin. Toki nyt mielikuva muodostuu, mut voipi pitää omana tietonaan tommoset pi.ruttelut. Heh, huomaako et puutun muitten asioihin ko oma elämä on niin tylsää :whistle:
*poistuu häpeemään tai kaffille* :saint:
 
Voisin kyllä myös ärsyyntyä jos mies lähtis vaan sanomatta mitään. Varsinkin jos oltais puhuttu että herätään yhdessä. Oon niin läheisriippuvainen ja kontrollifriikki, että miehen pitää jopa tulla antaan pusu ennenkun lähtee aamuvuoroon. Ja yleensä lähti mihin tahansa :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:
Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:
Mä olin tuollainen joskus teininä, tai hädintuskin 20 v täyttäneenä.
En enää aikuisena, avioliitossa, äitinä. Turhasta kiukuttelu on vaan niin turhaa =)
Minä kävin tuon vaiheen vähän myöhemmin ja kyllä se joskus tulee vieläkin, vaikka kuinka tiedän, ettei riidoista yleensä mitään hyvää koidu, minä en oikein usko siihen riidan ilmaa puhdistavaan vaikutukseen. Enemmän se minusta pilaa ilmaa, etenkin mitä pienempi aihe, sitä pahempi haju.
Mä taasen tein, ja teen edelleen, todella paljon töitä sen eteen, että muistaisin kaksi asiaa: En ole itsekään täydellinen, ja miehet ei osaa lukea ajatuksia ja lisäksi ovat usein ihan eri aaltopituudella kuin me naiset. Eli niille täytyy selittää asiat t-o-s-i selkeästi :whistle:.
Mun mies tulee aina myöhässä kotiin. Mutta en mä jaksa siitä enää natista. Nykyään teen niin, että jos tarvitsen häntä kello 16 kuten tänään, niin sanon että tule viimeistään puoli neljäksi kotiin. Ja kas, mies tulee sopivasti neljältä :).
Ystäväni valittaa miehelleen siitä, kun tämä jättää lattian moppaamisen jälkeen mopin ja sangon vessaan, tyhjentämättä sankoa. Minä taas kiitän miestäni siitä, että hän on pessyt lattiat, ja mukisen hiljaa itsekseni että "kai sen sangonkin vois tyhjentää" samalla kun tyhjennän sankoa kylppärissä :D. Pääasia, että lattiat tuli puhtaaksi, viis siitä sangosta.
Kun tekee mieli jäkättää, odotan 5 tai 10 minuuttia. Yleensä siinä ajassa olen todennut, että jäkättäminen olisi ollut ihan turhaa.
Asenteesta se on kiinni, väitän näin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja kuha:
mutta |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O

eilen SOVITTIIN miehen kanssa että tänään herätään yhdessä,syödään aamupalaa,lähdetään tontille ja tullaan kaupan kautta kotiin tekeen yhdessä ruokaa ja sit takas tontille kunnes poika tulee.

heräsin klo11.30 eikä miestä näy missään. katoin puhelinta,niin siltä oli tullu viesti et soita ku heräät. soitin sitte,niin se oli ollu jo monta tuntia raksalla ja mä suutuin ku se ei ollu herättäny mua (vaik illalla sanoin et älä anna mun nukkua koko päivää ) :ashamed:
äsken se soitti uudestaan et lähdenkö raksalle ja sanoin et kannattaako mun enää sinne mennä ku kaupassa pitää käydä ja sen lasagnen tekoon menee kuitenki joku pari tuntia, niin mies siihen et nii joo,no hän tuo sulle auton niin pääset kauppaan ja tekeen ruokaa |O
sanoin tosi vttumaisella äänellä et no sepä olisi mukavaa ja iskin luurin kiinni. :ashamed:

miks mun mies ei ymmärrä mitään ja miks mä suutun kaikesta ja miks naisten ja miesten täytyy olla niin erilaisia ja ajatella niin erilailla??!!! MIKSI? |O :ashamed:

Kyllä mun mielestä miehes olis sut kuulunu herättää jos näin on sovittu. Saattaisin mäki suuttua jos en tykkäis nukkua :D(se on kivaa) :) mut puhuppa äijälles ja kysy miksi teki niin miten teki... eiköhän se siitä... :saint: :heart:
 
Jos en ihan väärin muista niin kuha tässä taannoin kirjoitti avauksen jossa ihmetteli sitä valtaisaa vastaustulvaa(lue ei ainuttakaan vastausta)kun kirjoitti jotain positiivista. :whistle: Toisin kuin nää sen narina ketjut tulee aina hirmu pitkiksi.. :xmas:
 
---
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:
Jos en ihan väärin muista niin kuha tässä taannoin kirjoitti avauksen jossa ihmetteli sitä valtaisaa vastaustulvaa(lue ei ainuttakaan vastausta)kun kirjoitti jotain positiivista. :whistle: Toisin kuin nää sen narina ketjut tulee aina hirmu pitkiksi.. :xmas:
se tuntuu olevan tän palstan henki.
mitä enemmän toista voidaan tölviä ja kiusata niin sitä kiiltävämpi se oma sädekehä on.
surullista,äiti-ihmisiltä. tai säälittävää oikeastaan.
 

Yhteistyössä