älä lue eteenpäin jos mun valittaminen aiheuttaa näppylöitä!!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja tiu tau tulkku:
Myönnän, että tunnistan itseni kuhan jutuista. Tai luulen tunnistavani, saatan olla väärässäkin, toki ;)

Olen huomannut itsessäni sen piirteen, että osaan käntää melkein asian kuin asian niin, että mielessäni mies on se, joka taas mokasi. Eli kiehun ja ajattelen, että mitä se noin teki, olis tehnyt näin niin olis parempi -ja loppuviimein taitaisi olla ihan sama miten se mies tekee, siinä mielentilassa se on joka tapauksessa ihan pieleen mun mielestä. Ja voi että mä itse sitten mielessäni teen itsestäni marttyyriä... :ashamed: :D

Kyllä pitäisitte mua kauheena akkana jos kaikki nuo aatokseni tänne kirjoittaisin (no, jos nyt ette pidä muutenkin :LOL: ) ja säälisitte miestäni. Nyt vaan kun olen hokassut tekeväni kiukuksissani aina kärpäsestä härkäsen, olen ehkä onnistunut pitämään suuni kiinni enkä heti mene miehelleni aukomaan... :ashamed: ( ja tästä saattaisi kyllä mies olla eri mieltä :LOL: )

Miksikö? EMT. Miestäni rakastan kyllä. Mulla kai on vaan semmonen luonne? :saint:


Täh??? :eek: No mieshän se siinä mokasi kun ei toiminu niinku he olivat sopineet |O



Kuules kuha .... nää ihan tahalleen haluaa nyt ymmärtää väärin ja pahoittaa mielesi :kieh:


Aatelkaas asia niin että mies olisi luvannu tulla hakemaan kuhan kotoota klo 11 eikä tuliskaa :whistle: eli sama asia .... lupaus kuin lupaus vaikka hyvää tarkottikin ilmeisesti kun antoi nukkua :|


 
Bannitar
En jaksanut veivata koko ketjua läpi, mutta sellaisen käsityksen sain, että kuhalla on kiltti, mutta vähän ymmärtämätön mies.

Ja munkin mies on antanut mun joskus nukkua ns. liikaa ja mua on ketuttanut oikein kunnolla. Kyse on vain sitten siitä, miten sen ketutuksen toiselle esittää. On ollunna pakko opetella kohtuu nätti tapa kertoa. Kaikesta pienestäkin saa ison riidan aikaiseksi, jos haluaa.

Mutta, mutta niinhän se on, että sovitusta tulee pitää kiinni. Ja kun on tarpeeksi pötköttänyt petin pohjalla viikon aikana, ei se unikaan enää meinaa tulla, jos ei nouse ihmisten aikaan ylös.
 

Yhteistyössä