älkää nyt tuomitko...

  • Viestiketjun aloittaja murhe se tämäkin
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Nadia:
Mua v.ituttas! :kieh:
Kiitos Nadia, oon niin surkeena että kaipaan just tätä. Kummasti se lohduttaa. :)
:hug: Ollos hjuva, mä en vaan kestä kauniita pikkurouvia mun pihalla, lähtee joko ukko tai pikkurouva, tai molemmat, voivat muuttaa yhdessä inariin pyllisteleen :kieh: :saint:
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Nadia:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Nadia:
Mua v.ituttas! :kieh:
Kiitos Nadia, oon niin surkeena että kaipaan just tätä. Kummasti se lohduttaa. :)
:hug: Ollos hjuva, mä en vaan kestä kauniita pikkurouvia mun pihalla, lähtee joko ukko tai pikkurouva, tai molemmat, voivat muuttaa yhdessä inariin pyllisteleen :kieh: :saint:
Tunne on kyllä joskus vähän sellainen että -siis täh?- kun se on niin uskomatonta se käytös. Siis härskiä. Nyt jo alkaa suupielet nykiä kun ajattelee. OLisit nähnyt miten se kukkapenkkistä kitki rikkaruohoja. Täytyy sanoa että notkeutta kyllä riitti.
Sorii.. oon minäkin mahdoton...

 
äippä
Kuulostaa muuten siltä et naapurin pikkurouva kaipaa jotain itsetunnon kohotusta kun täytyy keikistellä sun ukolle! On varmaan huomannu et ukkos on vilkuillu ja nyt tahallaan pyllistelee....
 
Alkuperäinen kirjoittaja äippä:
Kuulostaa muuten siltä et naapurin pikkurouva kaipaa jotain itsetunnon kohotusta kun täytyy keikistellä sun ukolle! On varmaan huomannu et ukkos on vilkuillu ja nyt tahallaan pyllistelee....
naisen vika ehdottomasti et mies katselee sitä :D
se on tää ah niin ihana naisen logiikka :saint:
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:
:LOL: :LOL:
ootkohan meidän naapuri? se ei edes tervehdi mua :D
en mä kyllä keikistele, mut bikineissä kuljen kyllä ulkona tarvittaessa :wave:

No kyllä meillä muutkin naapurit bikineissä kävelee kesällä ja ei se mua haittaa.
 
vieras
Kesällä se veteli tossa meidän talon edessä nukutusrundia bikineissä ja pakkohan sen oli aina meidän kohdalla "pudottaa" jotain, että se sai oikeen kumarrella takamus pystyssä.
____

Sori, tuo kuullostaa vähän vainoharhaiselta :0 On sulla sit ollut aikaa seurata naapurisi toimia (samoin kuin miehesi) jos naapuri AINA pudottaa teidän kohdalla jotain. Etköhän suurentele asioita mielessäsi aika paljon??
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kesällä se veteli tossa meidän talon edessä nukutusrundia bikineissä ja pakkohan sen oli aina meidän kohdalla "pudottaa" jotain, että se sai oikeen kumarrella takamus pystyssä.
____

Sori, tuo kuullostaa vähän vainoharhaiselta :0 On sulla sit ollut aikaa seurata naapurisi toimia (samoin kuin miehesi) jos naapuri AINA pudottaa teidän kohdalla jotain. Etköhän suurentele asioita mielessäsi aika paljon??

Oltiin pitkällä kesälomalla. laitettiin pihaa. Kyllä se siinä sitten selväksi tuli. Sehän mua ihmetyttikin, kun aina kun me oltiin pihalla, niin se joutui pyllistellä meille päin mikroissa tai bikineissä :) Miten meidän talon kohdalla just sattuikin AINA tipahtamaan jotain. Onhan se aika kummallista.
 
Kyllä mie ainakin ymmärrän aloittajaa. Minuakin ahistas ja harmittas jos miun ukko tuolleen avoimesti kyyläis jotain tiettyä naista. Ei minua haittaa että se jota kuta kauniiksi sanoo tai kerran kahtoo, mut jos alkas jotain tiettyä naista kyttäillä ja "piilotellen" vahdata niin napsahtas kyllä herne nenukkiin ja pakko ois ehkä vähän avata sanaista vittuilu-varastoa.

 
:LOL: mä tekisin asiasta erittäin ison haloon jos mun ukko käyttäytys samal taval. se kun ei ole kiinostunut ikinä naisten kauneudesta. siis en tiedä mitä päässä liikkuu, muttei ikinä ole tosissaan ihastellut tai kommentoinut tai edes päätään kääntänyt toisen naisen perään..
jumantsuikka jos se yhtäkkii tekis niin, ni se olisi oikeasti vakavampi juttu.. juuri sen vuoksi ettei tee sitä.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja mimomamo:
:LOL: mä tekisin asiasta erittäin ison haloon jos mun ukko käyttäytys samal taval. se kun ei ole kiinostunut ikinä naisten kauneudesta. siis en tiedä mitä päässä liikkuu, muttei ikinä ole tosissaan ihastellut tai kommentoinut tai edes päätään kääntänyt toisen naisen perään..
jumantsuikka jos se yhtäkkii tekis niin, ni se olisi oikeasti vakavampi juttu.. juuri sen vuoksi ettei tee sitä.

No kommentoin vielä, kun justiin näin meilläkin on, että, tai no, omhan se nyt joskus kattonut, mutta pääsääntöisesti se ei ole vahtaaja tyyppiä, PAITSI nyt. Surettaa. tekis mieli kajauttaa jollain kättä pidemmällä sitä ohtään, että näkis vaikka tähtiä välillä, mutta sehän on niin...
Ja mustakin tuntuu, että hei, mitähän se päässä sitte liikkuu nyt.
 

Yhteistyössä