Ällömiesten Top 5

oih ja voih
Järjestystä nyt en tiedä, mutta
Jussi Parviainen
"Persuhakkarainen"
MTV3 aamutvn juontaja Lauri Karhuvaara(menikö nimi oikein)
Aleksander Stubb( menikö eka oikein)
Vesa Keskinen
 
Suzyanne
Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24371570:
1.Entisen pihapiirin naapuri, jota kutsuin pissamieheksi.
2. Breivik.
3. Arnold Swartsimikälie.
4. Jabba The Hut.
5. Vielä on tilaa, ole ärsyttävä ja miespuolinen, niin paikka on sinun.
Meinasin ehdottaa vitossijalle erästä palstalaista, mutten taidakaan olla niin ilkeä. :saint:
 
  • Tykkää
Reactions: as if
"Jenni"
Entinen miesystäväni, naapurini, tuttuni, eräs asiakas kaupassa ja Danny :DD

Tälläkin kirjoittajalla on uneton yö takana. En kyllä meinaa enää nukkuakaan kuin vasta illalla.
 
"huhheli"
mä en kyllä laittas breivikiä samalle viivalle frederikin, mikko alatalon ym. miesten kanssa, tietty jos käsittää murhamiehen "ällöksi", itse miellän kyseisen miehen murhamieheksi ja ällö ei oo lähelläkään sitä sanaa mitä siitä käyttäisin.
 
[QUOTE="huhheli";24371671]mä en kyllä laittas breivikiä samalle viivalle frederikin, mikko alatalon ym. miesten kanssa, tietty jos käsittää murhamiehen "ällöksi", itse miellän kyseisen miehen murhamieheksi ja ällö ei oo lähelläkään sitä sanaa mitä siitä käyttäisin.[/QUOTE]
Sori, se nyt vaan on ällöimmästä päästä ihmisiä. Jos on valitettavaa, niin kirjota kirje joulupukille.
 
"mies"
Tuollainen miehiin kohdistuva piilotettu vihapuhe saa luvan loppua. Modet tehkää työnne ja älkääkä epäröikö painella sitä banninappia
Toisaalta oma mielenkiintonsa tätäkin seurata. Paljastuu monia detaljeja ÄLLÖsieluisten naisten elämästä, mm. [QUOTE="Jenni";24371611]
Tälläkin kirjoittajalla on uneton yö takana. [/QUOTE]

ym. ym.

kaikenlainen karkeasyinenkin tietoisuus naisten erilaisista piirteistä ja korrelaatiosta on - ei vain plussaa vaan - kaksplussaa kaikille miehille.
 

Yhteistyössä