Ällömiesten Top 5

Minusta Vin Diesel on myös aika söpö ja symppis, kelpaisi. Mutta ei Brad Pittissäkään mitään vikaa ole. Jotkut vaan kuitenkin ärsyttää toisia. Ihan ymmärrettävää.

Itse en pidä Halla-ahoa minään suurena saatanana, mutta ymmärrän kyllä että tuollainen pieni laiheliini voi monen mielestä olla ällö.
 
Meinasin jo ilmoittautua ehdokkaaksi pölyesterin listan viidennelle sijalle mutta näemmä myöhästyin. Vastapainoksi esitän oman listani vastenmielisistä naisista. Ihan kaikki naiset eivät ole ihania

1. Satu Hassi
2. Heidi Hautala
3. Suvi Linden
4. Kirsti Paakkanen
5. Arja Saijonmaa
 
Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24371789:
Miten jonkun mielestä Vin Diesel voi olla ällö? En ymmärrä ollenkaan. En käsitä. Olen järkyttynyt. Tämä ahdistaa minua. Jäi häiritsemään. en pysty olla. Aaarrrgggh!!!!
Mistä kohtaa se ei ois ällö.
 
"mies"
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;24371836:
Mä en perustanut listaani ulkonäköön, vaikka ällö-sana siihen monesti voi viitatakin. Melko tavismiehiä nuo mun listan tyypit ulkonäkönsä puolesta ovat.
Taidat kyllä jäädä vähemmistöön, ja ihan laitamille tässä naisellisen ulkonäkökeskeisyyden kehällä - vai umpiperällä?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;24371836:
Mä en perustanut listaani ulkonäköön, vaikka ällö-sana siihen monesti voi viitatakin. Melko tavismiehiä nuo mun listan tyypit ulkonäkönsä puolesta ovat.
Minun mielestäni ällöttävyyden tekee enimmäkseen olemus, johon ulkonäkö kuuluu isona osana. On olemassa komeita ja viehättäviä ihmisiä, jotka ovat tehneet kamalia asioita. Ei pelkästään pahalla teolla ällöksi muutu ainakaan minun kirjoissani. Eiköhän suurimmalle osalle yksinkertaisetettuna ällö=en panis vaikka mikä olisi.

Ei tuo minunkaan listani mikään rumuuslista ole. On noita paljon rumempiakin, mutta rumuus ei välttämättä ole ällöttävää.
 
BTW, miksi Sean Penn on ällömies?

Tihrusilmät, ruma suu (tämä on minulle iso asia - mikä lie suufetissi) ja sellainen overall vittumainen ilme ja sleazebag look jätkällä aina. Arvostan kyllä näyttelijälahjoja, mutta en pysty todellakaan samaistumaan elokuvaan, jossa Sean Penn on jonkun kiinnostuksen kohde. Ajatus, että noita alaspäin kääntyneitä suupieliä pitäisi pussata... brrrh

Siksi listan viimeisenä, kun en jätkää mitenkään tunne, eli kyse on vain siitä "fiiliksestä". Woody Allen ja Michael Rapaport on täysin seksittömän ja ällön olemuksensa lisäksi vielä kusipäitä (ensimmäinen lyöttäytyy yhteen ottotyttärensä kanssa - hyi vittu, ja toinen on saanut kasan lähestymiskieltoja exiltään ym. mukavaa). Käteinen ja Stubb taas on niin niljakkaita itsekkäitä kusipäitä, joiden hymy jo aiheutta turpaanvetorefleksin.
 
Viimeksi muokattu:
Minun mielestäni ällöttävyyden tekee enimmäkseen olemus, johon ulkonäkö kuuluu isona osana. On olemassa komeita ja viehättäviä ihmisiä, jotka ovat tehneet kamalia asioita. Ei pelkästään pahalla teolla ällöksi muutu ainakaan minun kirjoissani. Eiköhän suurimmalle osalle yksinkertaisetettuna ällö=en panis vaikka mikä olisi.

Ei tuo minunkaan listani mikään rumuuslista ole. On noita paljon rumempiakin, mutta rumuus ei välttämättä ole ällöttävää.
Kyllä ulkonäkökin tekojen myötä muuttuu vastenmieliseksi. Esim. juuri Timo T. A. joka on varsin normaalin näköinen heebo, mutta ... :| you know.
 
Tehimiini harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24371789:
Miten jonkun mielestä Vin Diesel voi olla ällö? En ymmärrä ollenkaan. En käsitä. Olen järkyttynyt. Tämä ahdistaa minua. Jäi häiritsemään. en pysty olla. Aaarrrgggh!!!!
Musta se on jotenkin kamala, ihan hirveät kasvot ja tosi mauttomia tatskoja.
 

Yhteistyössä