Älypeli illanratoksi

NOH NYT SITTE AUTATTE! eikö vaan? Mitä puuttuu...sain sen devil systeemin.. ammuin salamalla kerran sitä leijonaa mut sit ku taistelin sitä vastaan, ni se ei kuollu vaan mä??? Mitä tein väärin? APUA! en jaksa enää... :\|
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2007 klo 10:46 Ona86 kirjoitti:
NOH NYT SITTE AUTATTE! eikö vaan? Mitä puuttuu...sain sen devil systeemin.. ammuin salamalla kerran sitä leijonaa mut sit ku taistelin sitä vastaan, ni se ei kuollu vaan mä??? Mitä tein väärin? APUA! en jaksa enää... :\|
Kyllä mä sain sen ammuttua.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2007 klo 11:07 Ona86 kirjoitti:
Joo en jaksa kyl nyt.. pitää pitää taukoa ja hei mitä kohtaa siinä naperossa pitää painaa, et se arkku aukee, tuttia painan mut ei silti avaa sitä. :headwall:
Se myyrä pitää vissiin olla paikallaan siinä kololla ja mä vaan klikkailin sitä vauvaa ja sen pään yläpuolelle tuli jotain viivoja ja sitten se kääntyi kylki ruutuun päin ja sitten muistaakseni sai sen auki kun tuttia klikkasi.
 
Joo se olikin. :) välillä se sen ottaaa... ja tulee just ne viivat ja sit se vaan avaa sen... mut sit välillä se vaan kattoo ja menee ohi, eikä avaa sitä... OUTOA! :) olin jo äsken niiin varma, et läpi meni mut EI! B)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2007 klo 10:46 Ona86 kirjoitti:
NOH NYT SITTE AUTATTE! eikö vaan? Mitä puuttuu...sain sen devil systeemin.. ammuin salamalla kerran sitä leijonaa mut sit ku taistelin sitä vastaan, ni se ei kuollu vaan mä??? Mitä tein väärin? APUA! en jaksa enää... :\|
Tuleeko se devil-systeemi siitä tummasta pallukasta? Valitsin sen valkoisen, ja sitä kautta pääsin läpi onnellisesti!
 
mä oon ihan pihalla :ashamed:
loppuuko toi peli siihen ku se kivi muuttuu dinosaurukseks?vai pitäskö sen siitä vielä jatkua..mä en pääse siitä ainakaan mihinkää \|O
viisaammat :attn: :attn: :ashamed:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2007 klo 15:33 panda kirjoitti:
mä oon ihan pihalla :ashamed:
loppuuko toi peli siihen ku se kivi muuttuu dinosaurukseks?vai pitäskö sen siitä vielä jatkua..mä en pääse siitä ainakaan mihinkää \|O
viisaammat :attn: :attn: :ashamed:
onko läpi menneitä paikalla :snotty:
minen tajuu :kieh:
 

Yhteistyössä