Älyytömin tempaus mitä muksusi on tehnyt?

  • Viestiketjun aloittaja kellogs
  • Ensimmäinen viesti
Lunatic
Tässä vain muutama:
-leikannut pitkästä tukasta sivuhiukset pois, oli kiva takatukka.
-piirtänyt seinään, kajareihin, ikkunaan, kaappiin
-uittanut 2 kännykkää wc-pytyssä
-sanonut "äiti, sää oot nyt sen näkönen ku isi oli kun se synnytti mua!" isoon ääneen tarhan joulujuhlissa
-huutanut vieraille miehille "ihan isiä" ja "pukkia" kaupoissa
-karannut kerran kaupasta ulos tietämättäni, odotti nätisti ulkona
-juossut kaupassa karkuun
-nuohonnut roskapussin sisällössä
-juossut liikenneympyrään n2v
-leikannut kirjoja silpuksi
-ajanut pulkalla laituria päin (rautatanko jäi vain pari senttiä naamasta, ois ollut henki pois)

jnejne.
Harmittaa kun en muista nyt niitä tosi huvittavia tempauksia.
 
harmaana nyt
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja harmaana nyt:
[

Ai et mielestäsi vittuillut? Lueppas vastauksesi tuolta ylempää uudestaan... Kerrot mulle kuin pikkulapselle miten ovet aukevat jne.
Mä en haluaisi tapella. Jos otit sen vittuiluna, niin ihan sama. Itte kysyit, miten lapset pääsee ulos. Vastasin kysymykseen. Lopeta jo.
Nyt rupee kyllä naurattamaan... sähän se otit sen vittuilevan asenteen, en minä. Sitten on hyvä huudella, että "lopeta jo". Ihan kun se olisinkin ollut minä, joka riitaa haastoin.
Ymmärrät kai, että me jokainen ihminen tiedetään miten ovi aukeaa. Ei sitä tarvitse täällä rautalangasta vääntää. Ja vielä päälle todeta, että "maalaisjärjen käyttö on sallittua". Älä?
Eli ihan oma asenteesi oli pahasti pielessä. Katsos kun mä oon jutellu ihan ystävälliseen sävyyn. Eli enhän MÄ ole halunnut tapella. SINÄ aloitit vittuilun. Ja olisit voinu fiksuna tyttönä sitä vaikka pahotella. Eikös?

Palaten itse aiheeseen. Neljän lapsen kanssa varmaan noita tilanteita enemmän sattuukin. Itsellä ei vielä niin montaa jaloissa pyöri :) Joten en ehkä voi vielä ymmärtää senkään takia noita tilanteita.
 
Mm. pesi itsensä ja pesuhuoneen lattian koiran shampoolla vajaa 2vuotiaana.
Laittoi vessan pöntön pienennysrenkaan päästä läpi silleen, että isin piti leikata se poikki, kun ei korvat joustanukaan rengasta poisotettaessa.
Meinannu polttaa tän talon. :/
 
minäkin
Äiti mankeloi, isä tutki laskupinkkaa ja 1,5 v herra haki vähän välipalaa jääkaapista. Tallusteli pitkin taloa mahdottoman tyytyväisenä kissanruokapurkki kädessä ja suu jo ruokaa pullollaan :) Itseäni nauratti niin hillittömästi, että vesi valui silmistä kun mies säntäsi ottamaan pojalta herkkuaan pois...Huusin vain perään, et ei se oo vaarallista, korkeintaan vähän maukuu illalla :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja minäkin:
Äiti mankeloi, isä tutki laskupinkkaa ja 1,5 v herra haki vähän välipalaa jääkaapista. Tallusteli pitkin taloa mahdottoman tyytyväisenä kissanruokapurkki kädessä ja suu jo ruokaa pullollaan :) Itseäni nauratti niin hillittömästi, että vesi valui silmistä kun mies säntäsi ottamaan pojalta herkkuaan pois...Huusin vain perään, et ei se oo vaarallista, korkeintaan vähän maukuu illalla :D
:D
 
meillä pojat on rikkoneet paketillisen kananmunia soffalle (oli ihana siivota), hieroneet fairya keittiön lattiaan, penkkeihin ja pöytään meni koko pullollinen, kaataneet pyykinpesujauheet päällensä ja vessan lattialle. Piirtäneet seiniin ja sänkyihinsä mustalla tussilla ym. ym....
 
:LOL: vanha ketju mut hyvät naurut sai ja voin vaan todeta et emme olekaan ainoita joilla on taiteellinen lapsi :whistle:
Meillä on kans piirretty seiniin ja oviin ja ties mihin, mut paras oli kun neiti 2v. väritti itsensä ja pari taulua, seinää, antiikkisen kaapin mustalla kangastussilla. Ei muuten lähteny ihan helpolla :whistle:
 
Rikkimenneitten keskellä
Alkuperäinen kirjoittaja kellogs:
rikkoi tv:n
Meillä noita on paljon
on mennyt tv rikki, kahvinkeittimestä vuosien varrella useita lasipannuja, videokasetteja, lamppu, uusi tulostin.... Onhan noita vaikka kuinka ja varsinkin tämä erityislapsi saa melkein päivittäin tuhoa aikaan.
 
Tää on niin tätä
Alkuperäinen kirjoittaja Rikkimenneitten keskellä:
Alkuperäinen kirjoittaja kellogs:
rikkoi tv:n
Meillä noita on paljon
on mennyt tv rikki, kahvinkeittimestä vuosien varrella useita lasipannuja, videokasetteja, lamppu, uusi tulostin.... Onhan noita vaikka kuinka ja varsinkin tämä erityislapsi saa melkein päivittäin tuhoa aikaan.
On mennyt mikroaaltouuni rikki, kun tyhjänä laittoivat päälle ja videotkin on erityislapsentakia ollut huollossa.
Siis meillä on oikeesti tapahtunut päivittäin niin pahaa tuhoo, ettei kukaan usko tai kenenkään köyhän rahallisuus kestä. Mm ulkokukat on pakko repii melkein päivittäin irti (osa kuli siitä)
Jatkä on nyt "koulussa" kun on erityislapsi. Oikea koulu se on ja kiva kuunnella joka päivä open valituksia. Koulu tosin on erityiskoulu, jossa lasta ymmärretään tarhasta valituksia tuli jatkuvasti. Lapsi teki sitä ja lapsi teki tätä..... Ei voi verrata vammasta tavalliseen, mutta kun tekevät niin ja kun vammanen toimii oudosti "perheessä on varmasti tapahtunut jotakin"
 
tässä muutamat jutut. Oma pikkuveljeni kun oli noin 1,5v ja päikkäreiltä herännyt, kaivanut vaipasta jaskaansa ja maalanut pinnasängyn pinnat sillä. Nuorempi likka harrasti kovasti kissan kakan syömistä ainakun sattu suihkuhuoneen ovi auki olemaan. Vanhempi likka oppi puhumaan 5v vasta, nooh voitte kuvitella kun oppi puhumana niin sano kaikki asiat muutaman vuoden ajalta kun kuunnellut muita ihmisiä, esim. peloteltu lapsia jos ette mene nyt kiltisti nukkumaan niin juopot tulee tänne. Tämä sit sai päähänsä huutaa grilli paikan ihmisille tyyliin näin; Moi, ootteko te niitä juoppoja? ootteko kilttejä juoppoja? Että sain hävetä silmät päästä.
 
STOP!!!!!
Alkuperäinen kirjoittaja tannertaja:
tässä muutamat jutut. Oma pikkuveljeni kun oli noin 1,5v ja päikkäreiltä herännyt, kaivanut vaipasta jaskaansa ja maalanut pinnasängyn pinnat sillä. Nuorempi likka harrasti kovasti kissan kakan syömistä ainakun sattu suihkuhuoneen ovi auki olemaan. Vanhempi likka oppi puhumaan 5v vasta, nooh voitte kuvitella kun oppi puhumana niin sano kaikki asiat muutaman vuoden ajalta kun kuunnellut muita ihmisiä, esim. peloteltu lapsia jos ette mene nyt kiltisti nukkumaan niin juopot tulee tänne. Tämä sit sai päähänsä huutaa grilli paikan ihmisille tyyliin näin; Moi, ootteko te niitä juoppoja? ootteko kilttejä juoppoja? Että sain hävetä silmät päästä.
Onks sul pikkuvelikö se oli oppinut puhumaan 5v? Mul kohta 5v jopka opettelee puhumaan vasta, siski kovasti kiinnostaa.
 
STOP!!!!!
Alkuperäinen kirjoittaja tannertaja:
tässä muutamat jutut. Oma pikkuveljeni kun oli noin 1,5v ja päikkäreiltä herännyt, kaivanut vaipasta jaskaansa ja maalanut pinnasängyn pinnat sillä. Nuorempi likka harrasti kovasti kissan kakan syömistä ainakun sattu suihkuhuoneen ovi auki olemaan. Vanhempi likka oppi puhumaan 5v vasta, nooh voitte kuvitella kun oppi puhumana niin sano kaikki asiat muutaman vuoden ajalta kun kuunnellut muita ihmisiä, esim. peloteltu lapsia jos ette mene nyt kiltisti nukkumaan niin juopot tulee tänne. Tämä sit sai päähänsä huutaa grilli paikan ihmisille tyyliin näin; Moi, ootteko te niitä juoppoja? ootteko kilttejä juoppoja? Että sain hävetä silmät päästä.
Onks sul pikkuvelikö se oli oppinut puhumaan 5v? Mul kohta 5v jopka opettelee puhumaan vasta, siski kovasti kiinnostaa.
 
STOP!!!!!
Alkuperäinen kirjoittaja tannertaja:
tässä muutamat jutut. Oma pikkuveljeni kun oli noin 1,5v ja päikkäreiltä herännyt, kaivanut vaipasta jaskaansa ja maalanut pinnasängyn pinnat sillä. Nuorempi likka harrasti kovasti kissan kakan syömistä ainakun sattu suihkuhuoneen ovi auki olemaan. Vanhempi likka oppi puhumaan 5v vasta, nooh voitte kuvitella kun oppi puhumana niin sano kaikki asiat muutaman vuoden ajalta kun kuunnellut muita ihmisiä, esim. peloteltu lapsia jos ette mene nyt kiltisti nukkumaan niin juopot tulee tänne. Tämä sit sai päähänsä huutaa grilli paikan ihmisille tyyliin näin; Moi, ootteko te niitä juoppoja? ootteko kilttejä juoppoja? Että sain hävetä silmät päästä.
Onks sul pikkuvelikö se oli oppinut puhumaan 5v? Mul kohta 5v jopka opettelee puhumaan vasta, siski kovasti kiinnostaa.
 
Äiti x 4
Kuopus :
olin yleisessä inva WC:ssä/lastenhoitohuoneessa asioinnin jälkeen pesin käsiä lavuaarin ääressä kun poika 2v3kk nappasi bideen ja suihkutti mut sillä läpimäräksi! onneksi olin käynyt pissalla, muuten ois ollut housuissa kun hoipertelin nauruun tikahtumaisillani ulos vesssasta miehen eteen meikit valuen tukka märkänä!

n.kuukausi takaperin teki yläkerrasta luistinradan silikonipohjaisella liukuvoiteella =)
tyttö:
tämä "eemelitär " on kunnostautunut monesti, 5-vuotiaana maalasi kaverin kera naapurin aidan ja 4v, tytön KOIRANPASKALLA! Aidan saivat pestä vedellä ja harjalla, naapurin äidin kersin sinä päivänä kaukaa!
Kahden vanhimman pojan toilailuista on aika armeliaasti painanut unholaan..
 
neljän äiti minäkin..
-6v työnsi hellokitty- herätyskellon jalan korvaansa kun sitä kutitti! ja arvatkaa jäikö se sinne! lääkärireissu ja hieman sai töitä tehdä että sen sieltä pois sai ( oli sellainen kolmion mallinen,,)
- 4v poika pesi itsensä ämpärillisellä vanish-vettä jossa likaiset vaatteet olivat likoamassa. Itse makasin kuumeessa sängynpohjalla ja ilo oli suuri kun poika eteeni astui =)
- 4v tyttö päätti värjätä barbinsa, milläs muulla kuin omalla sonnallaan..yääk..lensi kyllä roskiin ne barbit..
Äh, nyt ei tule enempää mieleen, vaikka lähes päivittäin jotain älytöntä tapahtuukin..
 

Yhteistyössä