Ämmä ei joissain murteissa tarkoita mitään ihmeellistä, tiedoksi vaan jeesustelijoille!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mun isä puhuu suunnilleen näin:
voisko joku nyt vähän helvetin äkkiä laittaa sen saamarin kahvin tippumaan. Eikä tarkoita sillä mitään pahaa, puhuu vain niin.
ja sillä tavalla puhuvan ihmisen suusta ei joku saatanan idioottikaan kuullosta mitenkään epätavalliselta eikä sillä tarkoiteta mitään pahaa.

joten ennen kuin lynkkaatte, miettikää vähän... Eikä muuten rumat sanat tarkoita sitä että lapsia lyötäisiin.
Näinpä.
Osaan olla tarvittaessa kiroilemattakin. Esim. isovanhempieni kuullen en oo ikinä kiroillut, lasten kuullenkin melko harvoin. Lapset eivät ole kiroilleet mun kuulleni kertaakaan.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Kaspurantti:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mun isä puhuu suunnilleen näin:
voisko joku nyt vähän helvetin äkkiä laittaa sen saamarin kahvin tippumaan. Eikä tarkoita sillä mitään pahaa, puhuu vain niin.
ja sillä tavalla puhuvan ihmisen suusta ei joku saatanan idioottikaan kuullosta mitenkään epätavalliselta eikä sillä tarkoiteta mitään pahaa.

joten ennen kuin lynkkaatte, miettikää vähän... Eikä muuten rumat sanat tarkoita sitä että lapsia lyötäisiin.
Näinpä.
Osaan olla tarvittaessa kiroilemattakin. Esim. isovanhempieni kuullen en oo ikinä kiroillut, lasten kuullenkin melko harvoin. Lapset eivät ole kiroilleet mun kuulleni kertaakaan.
:D luulin jo huutavani seinille, mutta edes yksi vaivautuu huomaamaan... ja sekin olit sinä :kieh:

Mutta siis tällä palstalla mammojen pääasiallinen huvi tuntuu olevan se muiden lynkkaaminen eikä mitään viitsitä pohtia yhtään pidemmälle

 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Kaspurantti:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mun isä puhuu suunnilleen näin:
voisko joku nyt vähän helvetin äkkiä laittaa sen saamarin kahvin tippumaan. Eikä tarkoita sillä mitään pahaa, puhuu vain niin.
ja sillä tavalla puhuvan ihmisen suusta ei joku saatanan idioottikaan kuullosta mitenkään epätavalliselta eikä sillä tarkoiteta mitään pahaa.

joten ennen kuin lynkkaatte, miettikää vähän... Eikä muuten rumat sanat tarkoita sitä että lapsia lyötäisiin.
Näinpä.
Osaan olla tarvittaessa kiroilemattakin. Esim. isovanhempieni kuullen en oo ikinä kiroillut, lasten kuullenkin melko harvoin. Lapset eivät ole kiroilleet mun kuulleni kertaakaan.
:D luulin jo huutavani seinille, mutta edes yksi vaivautuu huomaamaan... ja sekin olit sinä :kieh:

Mutta siis tällä palstalla mammojen pääasiallinen huvi tuntuu olevan se muiden lynkkaaminen eikä mitään viitsitä pohtia yhtään pidemmälle
huomattu on. oli se asia hyvä tai paha, mikään ei koskaan oo hyvin.. :D
 
Kaspurantti :hug: En mä ainakaan niin tosissani mitään tarkoittanu. Ja vaikkei meistä kaikki edes noin reagoi vastuksiin niin ei meistä silti kukaan oo toistaan huonompi tai parempi. Samanlaisia paskaperseitä me ollaan ihan jokaikinen. :D

Muoks. Mistä helvatasta tuo Ja V - otsikko tuohon tuli :headwall: Tää sekoilee tai sit mä sekoilen tän läppärin kanssa ku ei oo tähän tottunu.. :|
 
vieras
Kurkkaamalla tuon kaspurantin profiilia en voi olla enää ihmettelemättä hänen kielenkäyttöään ja ajatuksiaan lapsista.... Täydellinen pissismamma ikään ja olosuhteisiin katsomatta. Huoh. Mistä teitä sikiää.
 
Seliseli.

Sä sitäpaitsi kirjoitit, että huudat tytölle ja uhkailet, eikä se sittenkään korjaa lelujaan.
Mutta ei kai sekään ole mitään muuta kuin täysin normaalia käytöstä jossain päin Suomea, ja vitun idiootti, saatanan älykääpiö yms on varmaan jotain hellittelysanoja vaan.

Teillä on varmaan helvetin leppoisa ja rakastava ilmapiiri kotosalla.

 
Turkilmas
Mä en lukenut sitä edellistä ketjua muuta kuin aloituksen ja kieltämättä kauheetahan sitä tekstiä oli lukea. MUTTA! Nyt mä toki puhun vastoin varmaa tietoa, mutta eikös ap kuitenkin vakuuttanut ettei tytölleen noin puhunut? Mitä tyttö ei tiedä, ei voi häntä satuttaa.

Kyllä mä ainakin olen ehdottomasti sitä mieltä että parempi purkaa paha olo ja kiukku täällä ennen kuin lapseen. Ja jos oikein kiukuttaa ja sitä ei saa missään päästää ulos, niin helpostihan silloin just käydään käsiksi. Kun siis kiukku menee yli (nimim. tunnen miehen joka hakkasi nalkuttavan vaimonsa kuoliaaksi kun oli tarpeeksi kiukkua sisälleen kerännyt).

Mä itse kiihdyn nollasta sataan hetkessä ja lepyn myös yhtä nopeasti. Voin vaan kuvitella että ottais muakin päähän jos poitsu hajottais kalliin kakkukoristeen. En itse ehkä käyttäis sellaista kieltä kuin ap, mutta kyllä mä voisin ärräpäitä päästellä. Ja miehen olenkin miljoonasti haukkunutkin ihan pystyyn kun vaan tarpeeks kiukkunen oon ollut. En mitenkään ylpeile tällä, siis hävettäähän aina jälkeenpäin ihan hemmetisti. Mutta kiukku on kiukku ja silloin ei välttämättä pysty olemaan järkevä.

Joten...jos tyttö on rangaistukseksi mennyt huoneeseensa, häntä ei olla haukuttu, ei lyöty eikä muuta, vaan ap on tullut tänne koneelle purkamaan ketutustaan niin onko se nyt oikeesti kenenkään meidän ongelma? Voisin kuvitella että ap:lla on paha mieli jo omista sammakoistaan ja siihen vielä päälle mammojen haukkumiset.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kurkkaamalla tuon kaspurantin profiilia en voi olla enää ihmettelemättä hänen kielenkäyttöään ja ajatuksiaan lapsista.... Täydellinen pissismamma ikään ja olosuhteisiin katsomatta. Huoh. Mistä teitä sikiää.
Heh.. Kurkkaile sä vaan ja tee säälittävät johtopäätökset.
Mussa ei oo pisaaraakaan pissismiä, ei mistään kulmasta katsottuna.
Olis ihan kiinnostavaa tietää mistä niin päättelet??
:)
 
vieras
mitä sinun murteella tarkottaa sanat: vittu paska huora ääliö persereikä ja äidinnussija?
ihme vikisijä tarvitko kaikkien hyväksynnän kun koko ajan valitat täällä kun muut huomaa miten sairas sä olet.
sairain on se joka ei tajua olevansa
 
Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:
Seliseli.

Sä sitäpaitsi kirjoitit, että huudat tytölle ja uhkailet, eikä se sittenkään korjaa lelujaan.
Mutta ei kai sekään ole mitään muuta kuin täysin normaalia käytöstä jossain päin Suomea, ja vitun idiootti, saatanan älykääpiö yms on varmaan jotain hellittelysanoja vaan.

Teillä on varmaan helvetin leppoisa ja rakastava ilmapiiri kotosalla.
Kirjoitin joo, että huudan välillä ja uhkailen heittää lelut roskiin, jotta sanomiseni menisi perille. Olet sitten varmaankin ainoa joka ei niin tee.
Ja hellittelynimiä ei meillä juurikaan käytetä, niinkuin ei myöskään haukkumanimiä. Se mitä tänne kirjoitan, ei liity siihen mitenkään.
Ja meillä on kotona juuri sellanen ilmapiiri, että se kelpaa meille.
Jatka sä elämääs ihan rauhassa siellä ruusulehdossa. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mitä sinun murteella tarkottaa sanat: vittu paska huora ääliö persereikä ja äidinnussija?
ihme vikisijä tarvitko kaikkien hyväksynnän kun koko ajan valitat täällä kun muut huomaa miten sairas sä olet.
sairain on se joka ei tajua olevansa
mitäs nuo edellämaintut sanat liittyi yhtään mihinkään?? :)
Kai ne nyt tarkottaa samaa jokapaikassa.
:LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Minusta puhe, jonka pääasiallisin sanavarasto on sitä v..tua, saatanaa ja perkelettä ei ole värikästä.
Eikä luo puhujasta verbaalinerokasta kuvaa.
Ei minustakaan.
Suuttuessani ja äärimmäisen vitutuksen vallassa en ehkä ole niitä verbaalisesti lahjakkaimpia tyyppejä.. :whistle:
Tosin en kuulu heihin muutenkaan. :D
 

Yhteistyössä