Ärsyttää Tiimarin myyjät!

  • Viestiketjun aloittaja Miksi?
  • Ensimmäinen viesti
Tiimariin minulla on boikotti. Jos lyijykynälle, joka tehty jossain kiinassa saadaan hintaa 2-3 euroa niin hohhoijaa!!!!!!! Ennen tiimarissa olisin kiva käydä kun sai 10 lyijykynää eurolla jne. ja mitä ihmeen "sisustuskrääsää" se liike on pullollaan! Ennen siellä oli askartelutarvikkeita, nyt jotain sisustuskrääsää. Viimeksi en löytänyt edes piirustuspaperia.

Posti vasta kova on tyrkyttämään. kun haen paketin niin saako olla postimerkkejä, suklaata, karkkia, askartelujuttuja, tarroja, klemmaria, kortteja, magneetteja ja kyllä teidän lapset tykkäisi näistä pehmoista jne jne....aaaaarrrrrgggggg!!!!
 
Tiimari-täti
Mulle asiakkaana on aika lailla yks hailee paljonko teitä on vuorossa...asiakasta palvellaan ekana, ja ne varastohommat tehdään kun asiakkaita ei ole. Tai siis mä en ainakaan ihan oikeasti jaksa kymmentä minsaa kassalla odotella, seuraavaksi jää roinat siihen tai lähtee ovesta ulos ilmaiseksi kun ei siinä hälyttimiäkään ole :D (oikeasti en kyllä taitaisi mitään pölliä).

Suomalaisesta kirjakaupasta saa suht samaan hintaan palvelua nopsaan...
Itse olen monesti myös asiakkaan roolissa ja oman työni vuoksi annan myyjille anteeksi aika paljon kuhnailua ja mokailua.

Sapettaa välillä kun meillä asiakkaat moittii naapuri liikettä että kun kukaan ei koskaan ole kassalla ja on niin sekaista. Olen heille sanonut että kyllä, on varmasti kamala olla töissä sellaisessa paikassa kun on liian vähän töissä porukkaa ja pomo painaa koko ajan päälle. Asiakkaat katsovat ihmeissään mutisten että joo niinpä, niinpä...

Mutta kyllä toi 10 minuuttia on aikas paljon. Itse en kyllä odottaisi.
 
tim-ari
Musta oli ainakin kiva kun viimeksi kävin tiimarissa ja ostin jollain 9.50e:llä että myyjä mainitsi että jos ostan vielä 50c:llä, saan ilmaisen leffavuokrauksen :) Tänään käytiin lunastamassa kuponki ja saatiin se 6e ensi-iltaleffa ilmaiseksi. Ei jäänyt paljon hintaa tiimarin ostoksille siis!
 
"Xxxx"
Meillä ihan kivasti kysyy et noi on tarjoukšessa oletko huomannut, ei siis mitään pakko myyntiä. Mut käytiin maskussa yks päivä, ihan hintatasoa katselemassa kun rakennetaan ja uusia huonekaluja mietittiin. Vaikka talo valmistuu 6kk päästä, ois pitänyt just siinä heti nyt ne kaupat tehdä, tilataanko, pistetäänkö kaupat..... Ihan sukarin tyylistä hosumista. Lähdettiin miehen kanssa pikkuhiljaa pois ja todettiin että ei ikinä maskusta.
 
Jysk on mun makuuni pahempi. Tosin viimeks alko jo huvittamaan kun kassalla oli ihan hyvä jono jo ja osa kyllästy odottamaankin - noh mä kävin sit kysymässä siltä 5:n myyjän porukalta joka pitely hyllyjä pystyssä et voisko joku nyt poiketa kassalla...
Noh vastaus oli et heillä ei ole kellään kassaoikeuksia vaan ne joilla on on just varastossa :D
Loistavaa toimintaa!
 
Ei taida johtoportaat tuntee asiakkaita, kun näköjään jokapaikassa käsketään tyrkyttään asiakkaille jotain. Itse olin joskus töissä elokuvateatterissa, ja sillon kun meni huonosti, pomo käski lisään karkkimyyntiä tyrkytämällä sitä asiakkaille. Ei noussu tuotto ja sanomista tuli. Siinä vaihees kävi mielessä, että omasta pussistako ne karkit tarvis sit ostaa, jotta tuotto nousis.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;25433330:
Tiimarissa en moiseen ole törmännyt, postimerkkejä tosin kysytään, mutta en ole mieltänyt tyrkyttämiseksi.
Mutta posti...... tai siis mikä pirhanan Itella- siellä, siellä sitä vasta osataan tyrkyttää!

Mä olen ottanut tavaksi kannattaa kyläkauppojen posteja, siellä saa asioida postinsa rauhassa ilman että pitäis ostaa suklaata, koruja, Marimekkokrääsää, keräilyrahoja, pullopostia tms.
Ihan sama juttu. Tiimarissa mua ei edes niin haittaisi se tyrkyttäminen kun sinne muutenkin menee ostamaan roinaa, mutta postiin mä menen muutenkin vaan postittamaan ne kamat tai ostamaan postimerkkejä. :headwall: siellä ne tyrkytettävät tuotteet on vielä yleensä aika kalliita :O Hei, ostappas tästä nyt kolmenkympin kalenteri, on todella kaunis. Joo, en osta kun mä nyt haluan vaan postittaa sen kortin... :p
 
"vieras"
Suomalaiset ei osaa valittaa oikein. Jos tähänkin ketjuun osallistuneet olisivat jokainen lähettäneet valituspostin Tiimarin ja Itellan JOHDOLLE , lisävinkillä että neuvoja on jo kysytty kuningaskuluttajastakin, voisi asiaan ehkä tulla muutos.

Täällä valittamalla ei tapahdu mitään.

Itse olen yhden viestin lähettänyt puolisen vuotta sitten, kun jouduin jo rumasti myyjälle sanomaan kun ei millään usko että haluan vain hoitaa tämän postituksen enkä tyhjentää puljua kaikesta turhasta krääsästä.
 
"vieras"
No mua tympäisi oikein huolella, kun kävin Tiimarista jonkun pikkuostoksen, niin kassatyttö alkaa kyselemään, että haluaisinko osallistua johonkin apua lapselle (tms.) -keräykseen? Ihan jo eurollakin voi osallistua... ja pälä pälä... ei helvetti :headwall: **ttu osallistu enää mihinkään keräykseen kun meni niin maku :s
 
Khimaira
Tiimarissa mua kävi ärsyttämään se kun eivät anna palautetusta tuotteesta enää rahaa takaisin, ainoastaan tavarana.
Mun poika osti kerran omilla rahoillaan naamiaisasun, joka oli 4 numeroa liian pieni ( ei osannut katsoa oikeaa kokoa ) - vietiin puku takaisin kuitin kanssa. Samaa asua siellä ei enää ollut, joten ei saatu rahoja vaan tavaraa piti ottaa sen summan edestä |O
 
ähis
OLen boikotoinnut Hemtex sen jälkeen kun kahdesti jouduin odottamaan palvelua kassalla aika kauan, vaikka liikkeessä ei ollut juurikaan ketään, vaan neiti asetteli jotain tyynyjä, vaikka näki että olen ollut jo tivin siinä kassalla. Kolmannella odotuskerralla, vein kamat takaisin ja kävelin ulos. Sen jälkeen en ole sinne enään eksynyt.
 
Tiimari-täti
Tiimarissa mua kävi ärsyttämään se kun eivät anna palautetusta tuotteesta enää rahaa takaisin, ainoastaan tavarana.
Mun poika osti kerran omilla rahoillaan naamiaisasun, joka oli 4 numeroa liian pieni ( ei osannut katsoa oikeaa kokoa ) - vietiin puku takaisin kuitin kanssa. Samaa asua siellä ei enää ollut, joten ei saatu rahoja vaan tavaraa piti ottaa sen summan edestä |O
Kyllä saa. Tintata kyllä nykyään tarvii. Ennen saatiin antaa rahat takaisin ilman selityksiä. Eikö edes lahjakorttia tarjottu?

Me joudutaan raapustaan aina hirveet selitykset niille kuiteille kun näyttää miinusta, eli vaikkapa palautukset. Ja niitä ei oikeastaan saisi edes tulla. Siksi nykyään niin nihkeetä, todella huono juttu.. taas oikeen asiakkaiden karkotusta.
 
plm
No en mä koe sitä tyrkyttämiseksi jos asiallisesti kysytään kortteja ostaessa että tarvitsenko myös postimerkkejä. Mun mielestä se on palvelua.
Tai se Makuunin kuponki. Kyllä mulle ilmainen leffavuokraus kelpaa.
 
"Xxxx"
Nää keräykset yms... Mua ärsyttää noi vaalikeräykset, eli meet äänestään ja sitten ne kerääjät tuijottaa sua niinkuin tennispelin palloa katse kiinnitettynä. Ja en anna penniäkään. Avustan kyllä eri järjestöjä, mut tyrkkykerjääminen on mulle out.
 
Häxpi
Kokeneena kuluttajana olen ottanut selkeän pakkomyyntiin. Jos en tarvitse tarjottua tuotetta, sanon kohteliaasti ei kiitos, enkä osta sitä. Jos tarvitsen tuotteen, sanon kyllä kiitos ja ostan.

Jos rupeaisin ärsyyntymään mokomista pikkuasioista, miten selviäisin elämästä silloin, kun tulisi ihan oikeita ongelmia.
 

Yhteistyössä