Ärsyttääkö ketään muuta elokuvien gynekologi- ja synnytyskohtaukset...

...joissa asiakkaalla on aina se helvetin peitto nilkkoihin saakka ja lääkäri sitten sukeltaa sinne peiton alle? Ymmärrän tietysti, että niin on kaikkien kannalta mukavampaa kun tehdään elokuvaa, mutta 36-vuoden iässä en ole kertaakaan käynyt sellaisella gynekologilla, papassa tai synnytyssalissa, jossa olisi peitto päällä. Oletteko te, ja onko se jossakin tapana?

Joku nyt sanoo, että eihän kotimaisissa elokuvissa sellaista ole... no ei tule mieleen yhtään kotimaista elokuvaa, jossa oltaisiin gynellä paitsi nyt tuo Pirjo Heikkilälle Siskonpeti- sarjan työryhmän tekemä pila. Jossa siis oli se peitto päällä.

Nih, ettäs tiedätte! isot on murheet taas täällä:)
 
"vieras."
Ärsyttää ja se kun synnytykset alkavat muka niin, että yhtäkkiä nainen taittuu kuin linkkuveitsi ja alkaa kiljua ja huutaa. Kyllä ne poltot alkavat pikkuhiljaa ja kovenevat siitä, saakeli. Sekin ärsyttää, kun vauvat syntyvät tosiaan n. puolivuotiaina, jotka kohdusta putkahtaessaan hymyilevät iloisesti,tarttuvat varpaisiinsa ja jokeltelevat.
 
[QUOTE="vieras.";29690414]Sekin ärsyttää, kun vauvat syntyvät tosiaan n. puolivuotiaina, jotka kohdusta putkahtaessaan hymyilevät iloisesti,tarttuvat varpaisiinsa ja jokeltelevat.[/QUOTE]

Joo, silmät kirkkaina, suihkunraikkaina ja suunnilleen mirrit kauloissa. Sama joskus tympii.
 
Määä
Eikö ne siellä amerikassa oo niin häveliäitä että oikeestikin on se peitto? No ei mua ärsytä, en oleta näyttelijän näyttelevän oikeaa alapäätään normileffoissa, ja ylimääräistä työtähän siitä tulis jos pitäis jotenkin vaihtaa sitä alapäätä.
Just oli muuten se joku paksuna-leffa, ja siinä kai pariin otteeseen näytettiin sitten mukamas sitä pimpulia kun pää puskee ulos.
 
"kätilö"
Ärsyttää suunnattomasti, mutta siitä syystä ettei siitä tehdä kertakaikkiaan lainkaan realistista. Kätilön hommissa tosiaan olen. Olen kerran käynyt Jenkeissä gynellä lomamatkan aikana ja tällöin tuo peitto oli ainakin päällä.
 
ggge
Bahrainissa mieslääkäri saa toimia gynekologina, mutta hän ei kuitenkaan saa katsoa suoraan naisen sukuelimiin, vaan joutuu katselemaan tutkimuskohdetta peilin kautta.
No ne ny on sekasin ku seinäkellot muutenkin, sitä ne uskohörhösekoilut teettää. Siellä on varmaan paljon muutakin jännää, ei edes kiinnosta tietää mitä, pysyttelen tuollaisista maista niin kaukana kuin vain ikinä pystyn.
 
Ja mm. Noora Karman "sydämenpysäytys"tempussa oli tippapullon letku puristettu kiinni niin ettei sieltä mitään tullut. Tai ei oltu avattu sitä tippaa. Emmää itse mitään tiedä mutta tuttu sh oli kommentoinut facebookissa

Mut elokuvat ja sarjat on viihdettä ja aika pervo saa olla jos aidon synnytyksen katseleminen ketään viihdyttää
 
-.-
Mun mielestä on hassua myös se että ne gynelle mennessään vaihtaa sen paperikaavun ylleen. En tiedä onko muissa maissa oikeasti niin?

Täällähän otetaan housut vaan pois ilman vaatetuksen vaihtoa.
 
[QUOTE="northern soul";29693334]Kylla ainaskin One born every minute -synnytyssairaalasarjassa synnyttajat kiljuu, karjuu, puuskuttaa ja hikoilee todella leffamaisesti.

Ehka ne sitten tekee niin, koska kamerat on lasna?[/QUOTE]

Siinähän tuhlaavat voimiansa. Eikä siitä ole mitään hyötyä.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä