Ärsyttääkö ketään muuta elokuvien gynekologi- ja synnytyskohtaukset...

[QUOTE="northern soul";29693334]Kylla ainaskin One born every minute -synnytyssairaalasarjassa synnyttajat kiljuu, karjuu, puuskuttaa ja hikoilee todella leffamaisesti.

Ehka ne sitten tekee niin, koska kamerat on lasna?[/QUOTE]

Katsos kun noita synnytyksiäkin on erilaisia; jotkut karjuu ja jotkut on hiljaa.
Itse kuuluin noihin hiljaisiin mutta silti tiedän, ettei kaikki toimi samalla tavalla.

Eikä tuossakaan ohjelmassa kaikki synnyttäjät karju, todellakaan. Jokainen on omanlainen.

Mutta se on totta, että elokuvissa aina karjutaan ja synnytys alkaa samalla sekunnilla ja kestää 5min. Minä pyysin edellisessä synnytyksessä kaverin hoitamaan esikoista, kun me lähdetään sairaalaan. Tällä kaverilla ei ole vielä omia lapsia. No kävi niinkuin aavistelinkin. Vaikka sanoin puhelimessa, että ei vielä mitään kiirettä mutta voisit vähitellen alkaa tulemaan tänne, niin kaveri oli ollut ulko-ovella minuutissa ja kaahasi paniikissa meille. Sitten sen ilme olikin näkemisen arvoinen, kun mä olinkin vielä suht kivuton ja pysyin tolpillani enkä puuskuttanut yhtään. :D Odoteltiin siinä sitten vielä puolisen tuntia ennen kuin lähdettiin. Se oli kuvitellut, että se vauva syntyy sillä hetkellä ku ekat supistukset alkaa. :D :heart:
 
"Kaiku"
Kyllä ihan ranskassa gynelle mentäessä on ne peitot tiukasti siinä päällä ja sisäkautta tehtävässä ultrassa jossa mies oli mukana oli oikein valot himmennetty ja mies sai tulla sisälle huoneeseen vasta kun siihen on käyty pötkölleen ja ne peitot viritelty ja valot himmennetty. Se oma mieshän kun ei ikuna ole sitä naisensa alapäätä paljaana nähnyt :p
 
[QUOTE="Jasmin";29693477]Kyllä se ahdistaa jos joutuu makaamaan jalat levällään jonkun vieraan ihmiset edessä! En suostu![/QUOTE]

Peitto ei muuta miksikään sitä asiaa että gynen pitää nähdä pillu kun tekee työnsä.
 

Yhteistyössä