Ärsyttävä täydellinen trendimamma

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Jotenkin hauska ajatus, että hyvännäköisen on oltava kusipää, vajakki, pinnallinen tai jotain muuta. Toki on kauniita ihmisiä jotka ovat juuri kaikkea tuota, kuten on rumiakin. Se mikä kertoo ihmisestä eniten, on se että se tietää kyseiset asiat toisesta jo 10 metrin päästä.

Pitäisköhän ap:n alkaa keskittyä oman itsetunnon kohottamiseen enemmän, kuin muiden tuomitsemiseen ja arvosteluun?
Itse en kokenut aloitusta noin, että kaikki hyvännäköiset olisivat aloittajan mielestä kusipäitä. Mutta mielestäni on ehkä jossain määrin naurettavaa yrittää kieltää, etteikö (myös) hyvännäköisten joukossa olisi niitä kusipäitä. Eivät kaikki kauniit ihmiset ole introverttejä ja ujoja ja töten väärin tulkittu ylimielisiksi. Kyllä niitä aimosti ylimielisiä ja pinnallisiakin naisia löytyy, vaikkei myöntää haluttaisi.
 
vierailija
O ou olen selvästi nuorin äiti (parikymppinen) tyttöni hoitopaikassa ja hymyilen aina muille vanhemmille ja tervehdin, onneksi tyttäreni käy yksityisessä päiväkodissa missä ilmeisesti muutkin vähän varakkaampia ettei herne mene nenään meidän merkkivaatteista haha. Huoliteltu en sentään joka aamu ole vaan vien tytön hoitoon välillä hiukset sojoittaen ja pieruverkkareissa, huh ehkä ne ei vihaakaan mua...
 
Itse en kokenut aloitusta noin, että kaikki hyvännäköiset olisivat aloittajan mielestä kusipäitä. Mutta mielestäni on ehkä jossain määrin naurettavaa yrittää kieltää, etteikö (myös) hyvännäköisten joukossa olisi niitä kusipäitä. Eivät kaikki kauniit ihmiset ole introverttejä ja ujoja ja töten väärin tulkittu ylimielisiksi. Kyllä niitä aimosti ylimielisiä ja pinnallisiakin naisia löytyy, vaikkei myöntää haluttaisi.
??? Niinhän mä justiinsa sanoin? Että niin kauniissa, kuin rumissakin on niitä kusipäitä, vajakkeja ym.
 

Yhteistyössä