Ärsyttävää! Ymmärrän, että on noloa, muttaa...

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="aapee";25248887]Niistä korteista vois huomata ettei ole isän käsiala.[/QUOTE]
Toki, jos kortit on tallessa kun lapsi on isompi.

Mutta en itse ainakaan lapselle asiaa kertoisi, vaan antaisin hänen olla siinä uskossa että isä silloin joskus häntä synttäreinä muisti. Jos isä on mulkvisti vielä kun lapsi on isompi, niin kyllä lapsi sen tajuaa itsekin...ikävä kyllä. Ja jos isä taas ryhdistäytyy, ja alkaa rakentamaan suhdetta lapseensa, niin ei sitä kannata mennä pilaamaan menneitä muistelemalla & kertomalla että ei isä oikeasti koskaan mitään lahjoja lähetellyt.
 
  • Tykkää
Reactions: Micosa
"vieras"
[QUOTE="mää";25248632]mä ainakin sanoisin mummolle että lopettaa sen aikuisen ihmisen paapomisen ja kirjottaa itse omat lahjansa ja runonsa omasta puolestaan, ei poikansa. En antaisi todellakaan mummon tehdä noin. riippuu lapsen iästä kuinka selittäisin sen ettei isä tule, mutta mitä sitä peittelemään. Itse en tosiaan peittele ja suojele mulkvisti isän olemattomuutta enkä anna kenenkään muunkaan niin lapsilleni tehdä[/QUOTE]

Tässä paapotaankin lasta ei isää.
Ja laspen paapominen on erittäin ok...
 
  • Tykkää
Reactions: Anatolia
"vieras"
[QUOTE="aapee";25248707]Lapseni tulee ihan jostain muusta tyytyväiseksi kun isänsä "antamasta" feikkilahjasta ja -kortista.[/QUOTE]

Kannattaisiko sinun mennä terapiaan?
Älä puske katekeruuttasi lapseen tai mummoon.
 
"aapee"
[QUOTE="vieras";25248983]Kannattaisiko sinun mennä terapiaan?
Älä puske katekeruuttasi lapseen tai mummoon.[/QUOTE]

No enpä usko, että olen terapian tarpeessa. Joskus jotkut asiat vaan pistää ketuttamaan, ei siinä sen kummempaa. Eiköhän tämä mene ohi tästä pikku hiljaa kun lapsenkin synttärit ohi tällä erää.
 
"vieras"
Ihmeellistä kiukuttelua ap:lta. Jos mummo haluaa poikansa puolesta lapselle laittaa lahjan, ni anna laittaa ja myöhemmin kerrot kun lapsi on isompi, jos edelleen tekee sitä (tuskin?), että se on mummo joka on tehnyt isän puolesta. Ja se on sitten isän ja mummon asia, onko isä esim. pyytänyt mummoa hoitamaan homman, ei sinun asiasi.

Pojan yksinhuoltajana olisin ihan hiton iloinen jos vaikka muistaminen tulisi sen puolen mummolta, mutta kun sieltä ei kuulu kenestäkään mitään. Enkä ole niin avuton, ettenkö osaisi asioita keskustella läpi lapsen kanssa ja lapsentasoisesti.
 
"mie"
[QUOTE="aapee";25248735]Siis käsitittekö te niin, että olisin mummolle vihainen? Kai minä nyt olen enemmän vihainen tällä tilanteelle, joka johtuu lapsen isän typeryydestä.

Minä en vihaa lapsen isän äitiä, mutta ei hänen tarvitsisi peitellä poikansa huonoutta olla isänä.[/QUOTE]

Millaiset välit teillä noin niinkun muuten on lapsen isän kanssa? Pikkasen kuulostaa noi sun negatiivissävytteiset kommenttisi siltä, etten mäkään tulisi paikalle.
 
"aapee"
[QUOTE="mie";25249203]Millaiset välit teillä noin niinkun muuten on lapsen isän kanssa? Pikkasen kuulostaa noi sun negatiivissävytteiset kommenttisi siltä, etten mäkään tulisi paikalle.[/QUOTE]

Ihan hyvät välit, siis ihan asialliset. Joskus samoissa juhlissa oltu, että tietenkin esim. sukulaisten häihin voi tulla. Saa ainakin ilmaista viinaa. Ja minusta saa mustiskohtauksen, minut kun takas haluaisi. Lapsi sinänsä yhdentekevä, mutta minä kelpaisin edelleen.
 
"aapee"
Alkuperäinen kirjoittaja hölö;25249112:
Miksi te teette niitä lapsia kusipäiden kanssa? Ette muuta saa..?
En minä ollut suinkaan ainoa kuka hänen haksahti. Hän osasi varmasti olla juuri sellainen, että on naisten mieleen.

Olisin voinut valita paljon paremmin, mutta on tuo tyttö aikas ihana kuitenkin.
 

Yhteistyössä