Aika limatulpan irtoamisesta synnytykseen?

mökö
Mulla limatulppa irtosi vasta synnytyssairaalassa synnytyksen ollessa jo käynnissä ja kohdunkaula 4-5cm auki. Limatulpan jälkeen noin tunnin päästä meni lapsivesi ja ihana tyttövauva tuli maailmaan tästä reilu 4h päästä.
:heart:
 
vieraileva tähti
Esikoisesta irtoamisesta synnytykseen hieman alle 2 viikkoa ja tällä kertaa irtoamisesta 4 päivää mennyt ja mitään ei ole tapahtunut.

Korvien välissä kaikki "oireet", mitä lähemmäs laskettua aikaa mennään sitä vähemmän supistelee ja kipuilee. Kivahan se on olla reipas ja kivuton kun saa paljon kotihommia tehtyä. ON siistiä ikkunat pesty ja sukat aakkosjärjestyksessä. :LOL:
 
Onko monella ollut? Kirkasta vai ruskeaa, paljon vai vähän?

Itsellä tuli joskus kuuden pintaan sellainen pikkusormen pään kokoinen, kellertävä ja veretön limapala, ja nyt ennen yhtätoista suihkusta tullessa ihan tippui reisille sellaista verestä vaaleanpunaista nestettä... mietin vaan, että onko se edelleen limatulppaa, vai tihkuuko lapsivettä. Tosi vähän tuota nestettä kyllä tuli....

Kokemuksia?
 
Mä oon viikoilla 38+2 ja olin toissa yön supistusten takia sairaalassa,mutta san piikïn ja ne loppu.sit eilen läht tulemaan sellasta rusehtavaa limaa ja lopulta tuntu han selvästi sellaNEN flop ja tuli vissiin iso klöntti,en nähny sitä tosin...ja taas tänään tullu limaa...supistelee välillä,ootellaan josko tulis juhannuspoika :)
 
NuoriÄiti
Mulla tuli limalppa tuossa muutamia tunteja sit ja eilen tuli kovia supistuksia ja yöllä oli pikkarit kosteat ja koko päivän vähän tiputellu... Muutamia pieniä suppareitakin tullu ja vauva painaa kovasti alas. Laskettuaika oli eilen. Olisiko synnytys lähellä?
 
Kyllä synntytys kuulostaisi Nuoriäiti olevan lähellä. Mulla meni ensimmäiseltä lapselta limatulppa aamulla, siitä 2 tunnin päästä lapsivedet ja 10 tunnin päästä lapsi oli maailmassa. Toisella lapsella limatulppa meni tunti ennen syntymää. Ja puoli tuntia ennen lapsiveden menoa.
 
Esikoisesta luulin nähneeni limatulpan kaksi päivää ennen syntymää, mutta sitten kun toista odottaessa limatulppa irtosi kahdessa osassa (6h ja 4h ennen syntymää) tajusin, ettei se silloin esikoisen kanssa todellakaan ollut limatulppa! Olin melkein järkyttynyt siitä kuinka iso ja minkä näköinen se sitten olikin! =)
 

Yhteistyössä