Aika tiukkaa tekstiä luterilaisen kirkon paimenelta

Echo harmaana
Ehkä sitä lohdun ja armon sanomaa olisi pitänyt olla vähän enemmän, mutta asiaahan se pappi puhui. :D Jeesus käytti vielä rankempaa kieltä.
Mutta tärkeää on, että yksikään pappi ei sotke mukaan mahdollisia omia katkeruuksia tai pettymyksiä ihmisiä kohtaan, se on tärkeintä. Nyt tuosta jäi vähän kireä jälkimaku - ehkä, en ole ollut kuulemassa koko saarnaa.
 
Juu, asiaa oli paljon. Mutta kuka kehtaa tänä päivänä vielä puhua naisen asemasta miehen käskyn alla. Ei hyvää päivää!

No, jos tuo on kirkon kanta ja kirkkoon kuuluvien kanta ni olen taas varmempi valitsemastani tiestä olla kuulumatta kyseiseen yhteisöön. Ei mene mulla vain läpi tuollainen kiihkous kaikkea normaalia elämää kohtaan.
 
säpäle harmaana
Ehkä sitä lohdun ja armon sanomaa olisi pitänyt olla vähän enemmän, mutta asiaahan se pappi puhui. :D Jeesus käytti vielä rankempaa kieltä.
Mutta tärkeää on, että yksikään pappi ei sotke mukaan mahdollisia omia katkeruuksia tai pettymyksiä ihmisiä kohtaan, se on tärkeintä. Nyt tuosta jäi vähän kireä jälkimaku - ehkä, en ole ollut kuulemassa koko saarnaa.
No hitusen tuolta jonkinlainen katkeruus kumpuaa. Onko tämä pappi tosiaan sitä mieltä, että nuo asiat koskevat pelkästään Imatraa? Tuon yhden kohdan voisi ymmärtää äkkiseltään siten, että kaikki on hyvin kunhan "sanoutuu irti" Imatrasta. :D
 
[QUOTE="huhhuh";28798342]Oho! Pappi, joka opettaa Raamatun oppien mukaisesti ja on jopa sitä mieltä, että Jeesus tiesi, mistä puhui.[/QUOTE]

Ja se on hulluutta uskottomille... Minä ilahduin kun kerrankin pappi saarnasi kuten pitää :)
 

Yhteistyössä