Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ihan soittamalla tai tekstarilla varmaan äänestetään kuten aina ennenkin. Sovelluksen kautta jos haluaa äänestää, niin siihen ehkä tarvii tunnuksen. Mutta noihin perinteisiin tapoihin ei tietenkään tarvi.
Muistelisin viime vuosilta, että apin kautta äänestäminen oli ilmaista, soitto ja tekstari eivät. Huomenna lähetyksessä selvinnee, miten kannattaa toimia.
 
vierailija
Olenko ainoa, jota ei aidosti (anteeksi) kiinnosta B tai K tai Krisin tai Nacen tai kenen tahansa tähän saagaan kuuluvan suhdestatus? Mä vaan haluan shipata rauhassa silloin kun huvittaa ja fiilistellä loppuajan musiikkia. 😅
Et missään nimessä ole ainoa. Olin pari tuntia palstoilta pois ja sillä välin näköjään räjähtänyt. Ei voisi suoraan sanottuna kiinnostaa paskan vertaa. K&B forever, we love together! 💚💙
 
vierailija
Nauratti kun katsoin sitä alun tanssiesitystä harjoituksesta ja niillä naisilla oli tyyliin alusvaatteet vaan päällä ja nekin niukat. Mikä huuto Winkkarin alushousuista. On sillä enemmän päällä kun noilla muikkekeilla moninkertaisesti
 
vierailija
En mutta miksi kertoisi tuollaista puolitutulle edes
Ei puhunut BL mistään muusta kuin omasta tyttöystävästään, tarkistakaa faktanne.

"Vierailija
10105/10105|
06.05.2024 | 22:58
Ja jankutuksen voi lopettaa, haastattelussa BL tosiaan mainitsee ainoastaan oman tyttöystävänsä, josta Bojan on kysynyt sitten. Onnea on kieltä puhuva kaveri, jonka laitoin asialle tarkistamaan.
Pitää mua varmaan hulluna, mut eipä siinä uutta ole."
 
vierailija
Ei puhunut BL mistään muusta kuin omasta tyttöystävästään, tarkistakaa faktanne.

"Vierailija
10105/10105|
06.05.2024 | 22:58
Ja jankutuksen voi lopettaa, haastattelussa BL tosiaan mainitsee ainoastaan oman tyttöystävänsä, josta Bojan on kysynyt sitten. Onnea on kieltä puhuva kaveri, jonka laitoin asialle tarkistamaan.
Pitää mua varmaan hulluna, mut eipä siinä uutta ole."
Kyllä minä uskon ennemmin kahta Kroatialaista twitteristiä jotka omalla tilillään tuon kääntävät kuin nimetöntä shipparia vauva palstalta.
Ja miksi olisi kysynyt Lasagnalta mistä sun tyttöystävä on kotoisin? Elizabeta Ruzic on ihan kroaatti niinkuin Lasagnakin.
 
vierailija
Ei puhunut BL mistään muusta kuin omasta tyttöystävästään, tarkistakaa faktanne.

"Vierailija
10105/10105|
06.05.2024 | 22:58
Ja jankutuksen voi lopettaa, haastattelussa BL tosiaan mainitsee ainoastaan oman tyttöystävänsä, josta Bojan on kysynyt sitten. Onnea on kieltä puhuva kaveri, jonka laitoin asialle tarkistamaan.
Pitää mua varmaan hulluna, mut eipä siinä uutta ole."
Kyllä mä uskon noita twitteristejä nyt ennemmin, he kuitenkin omalla tilillään asiasta twiittaa, kuin taas jotain sun "ystävää", joka aina sattumalta puhuu kaiken shippiin sopivammalla tavalla... 🙄
 

Yhteistyössä