Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tää kohu osui kyllä hauskasti niille, joita harmitti jokin BL . Että soveltakaa samoja lauseita häneenkin sit, kiitos.
"Välillä mietin että miten K tai kukaan julkkis jaksaa tota höykytystä. Aina ollaan vaatimassa jotain tai tekemässä johtopäätöksiä. Itse olisin jo varmaan pistänyt pillit pussiin että pitäkää tunkkinne. " jne
Se ero että BL oli suunniteltu juttu
 
vierailija
Joo, täällä ollaan. Näköjään Ylekin uutisoi tosta vähän klikkiotsikolla. En lukenut vielä juttua, mutta toivoisi että edes he kirjoittaisi asia jutun. Pysyttelen poissa somesta ja lehdistö kun en jaksa tota noitavainoa.
Puuh oon ollut some ja palstapimennossa kunnes äsken huomasin, että K on totaalisesti canceloitu Twitterissä ja ilmeisesti muuallakin jopa superfanien toimesta. Kieltämättä aika musertava olo tosta ryöpytyksestä, ite kun en osaa ottaa tota ihan sillä vakavuudella kun monet on sen ottaneet, vaikka en tietenkään hyväksy Israelin toimia.
 
vierailija
Joku vauvalla sanoi, että päätös on jo tehty silloin kun on ko. maa otettu mukaan. Juuri näin minäkin ajattelen. Olisihan se nyt ihan sairasta ottaa henkilö mukaan, mutta sitten kukaan ei "saisi" olla vuorovaikutuksessa henkilön kanssa.
 
vierailija
Olen vähän ärsyyntynyt K:n levy-yhtiölle. En tiedä onko oikea taho, mutta niillä on pr:n ammattilaisia joten miksi ne ei suojele artistiaan tällaisilta kohuilta. Kuitenkin varmasti tienaavat hänellä. Etenkin kun K:n kohdalla tarvitsisi vain pr tyypin mukaan ohjailemaan eikä tarvii vahtia muuten huonoa käytöstä tai esim. biletystä. Jos jopa tällainen tavis näkee tuolla riskejä niin miksei ne. K tuskin on Edeniä lähestynyt vaan toisin päin, joten olisi helposti ollut vältettävissä tiukalla pr ohjauksella.
 
vierailija
Tää kohu osui kyllä hauskasti niille, joita harmitti jokin BL . Että soveltakaa samoja lauseita häneenkin sit, kiitos.
"Välillä mietin että miten K tai kukaan julkkis jaksaa tota höykytystä. Aina ollaan vaatimassa jotain tai tekemässä johtopäätöksiä. Itse olisin jo varmaan pistänyt pillit pussiin että pitäkää tunkkinne. " jne
Ketään ei kiinnosta sun marina nyt. Sori.
 
vierailija
Tää kohu osui kyllä hauskasti niille, joita harmitti jokin BL . Että soveltakaa samoja lauseita häneenkin sit, kiitos.
"Välillä mietin että miten K tai kukaan julkkis jaksaa tota höykytystä. Aina ollaan vaatimassa jotain tai tekemässä johtopäätöksiä. Itse olisin jo varmaan pistänyt pillit pussiin että pitäkää tunkkinne. " jne
En sovella, koska ihan eri asia, kuten kirjoitin jo Vauvalle. Sovellan kyllä ylipäätään julkkiksiin (kuten muihinkin ihmisiin) ajatusta, että vaikuttaako että on mokaillut koska moka, vai mokaillut siksi että on esim. piittaamaton tekemistensä vaikutuksista muihin ihmisiin. Esim. anteeksipyynnöt (ja niiden laatu ja ajoitus) tai puute kertovat usein paljon, vaikka tietysti megajulkkiksilla ne syytää yleensä PR-koneisto.
 
vierailija
Olen vähän ärsyyntynyt K:n levy-yhtiölle. En tiedä onko oikea taho, mutta niillä on pr:n ammattilaisia joten miksi ne ei suojele artistiaan tällaisilta kohuilta. Kuitenkin varmasti tienaavat hänellä. Etenkin kun K:n kohdalla tarvitsisi vain pr tyypin mukaan ohjailemaan eikä tarvii vahtia muuten huonoa käytöstä tai esim. biletystä. Jos jopa tällainen tavis näkee tuolla riskejä niin miksei ne. K tuskin on Edeniä lähestynyt vaan toisin päin, joten olisi helposti ollut vältettävissä tiukalla pr ohjauksella.
Ei tommoset asiat kuulu levy-yhtiölle. Kn ois pitäny itse ottaa selvää, niin ois pystyny itse välttymään tältä.
 
vierailija
Olen vähän ärsyyntynyt K:n levy-yhtiölle. En tiedä onko oikea taho, mutta niillä on pr:n ammattilaisia joten miksi ne ei suojele artistiaan tällaisilta kohuilta. Kuitenkin varmasti tienaavat hänellä. Etenkin kun K:n kohdalla tarvitsisi vain pr tyypin mukaan ohjailemaan eikä tarvii vahtia muuten huonoa käytöstä tai esim. biletystä. Jos jopa tällainen tavis näkee tuolla riskejä niin miksei ne. K tuskin on Edeniä lähestynyt vaan toisin päin, joten olisi helposti ollut vältettävissä tiukalla pr ohjauksella.
Ihan kuin K ei voisi tällaisia asioita itse omilla aivoillaan ajatella.
 
vierailija
Varmaan mullakin ikä ja elämän kokemus on tuonut sen etten ymmärrä näitä turhan takia tapahtuvia cancellointeja yhtään. Ja historian muistaminen auttaa laittamaan asioita oikeisiin raameihin: samanlaiset fanaattiset hullut on joka vuosisadalla aiheuttaneet vaikka mitä ongelmia ihan viattomille ihmisille (esim. noitavainot), syy vain vaihtuu.
 
vierailija
Joku vauvalla sanoi, että päätös on jo tehty silloin kun on ko. maa otettu mukaan. Juuri näin minäkin ajattelen. Olisihan se nyt ihan sairasta ottaa henkilö mukaan, mutta sitten kukaan ei "saisi" olla vuorovaikutuksessa henkilön kanssa.
Tämä. Ja se että Israelin esitykseen lisätään taputusefektejä peittämään buuas, mutta esiintyjän kanssa ei kukaan saisi puhua mitään. Huoh.
 

Yhteistyössä