Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
I believe this is the time to show all our love and support to K. It is not right that he is attacked in this way. We must fill it with love. Do you have any ideas on how to convey all our solidarity to him? Made in Italy
 
vierailija
Mulle fandom on tarkoittanut maailman viimeistä turvapaikkaa, johon maailman pahuudet ei tietoisesti yllä. Tuntuu käsittämättömältä ettei siitä ainutlaatuisuudesta haluta pitää kiinni, vaan nykyisin halutaan kaikista suunnista väkisin tuoda politiikkaa myös sinne. Syytän somea ja sen toksista kulttuuria. Kaikesta EI tarvitse tehdä poliittista.
 
vierailija
Jospa kaikki voisi vaan love together. Tiedän olevani lapsellinen, mutta en käsitä miten vaikea voi olla omilla pienillä taikka isoilla teoillaan vaikuttaa siihen, että maailma olisi edes hitusen parempi paikka. Liikaa pahuutta kaikkialla. Ihanat K ja Joksut ja ihana Nautadom. Mulla taitaa olla aika lähteä nukkumaan, hirveän raskas päivä kaikin puolin. MRS.
 
vierailija
Mulle fandom on tarkoittanut maailman viimeistä turvapaikkaa, johon maailman pahuudet ei tietoisesti yllä. Tuntuu käsittämättömältä ettei siitä ainutlaatuisuudesta haluta pitää kiinni, vaan nykyisin halutaan kaikista suunnista väkisin tuoda politiikkaa myös sinne. Syytän somea ja sen toksista kulttuuria. Kaikesta EI tarvitse tehdä poliittista.
Ei kannata seurata innolla ja luottaa ihmisiin, joilla lukee biossaan jotain jolla osoittavat kannattavansa jonkin aatteen osapuolia. Sen tietää, että jos heidän ”silmäteräänsä” loukataan, nostavat heti älämölön.
 
vierailija
Mikäs homma tämä oli?
Muistaakseni se kun Bojan oli huolissaan fanien paleltumisesta jonottaessa ulkona pakkasessa. En enää muista mikä Bojanin ig storyssa oli niin järkyttävää faneille mutta ne suomalaiset, joista yksi on iso nimi Kärtsän fandomissa, nosti hirveän metelin asiasta ja olivat tyyliin canceloimassa Bojanin. Muut fanit taisi lopulta antaa suomalaisille aikamoisen turpasaunan aiheesta somessa ja ihan aiheesta ja sitten kohu laantui itsekseem.
 
vierailija
Muistaakseni se kun Bojan oli huolissaan fanien paleltumisesta jonottaessa ulkona pakkasessa. En enää muista mikä Bojanin ig storyssa oli niin järkyttävää faneille mutta ne suomalaiset, joista yksi on iso nimi Kärtsän fandomissa, nosti hirveän metelin asiasta ja olivat tyyliin canceloimassa Bojanin. Muut fanit taisi lopulta antaa suomalaisille aikamoisen turpasaunan aiheesta somessa ja ihan aiheesta ja sitten kohu laantui itsekseem.
Bojan postasi kuvan jonosta, jossa joku jonottajista oli tunnistettavissa. 🙄
 
vierailija
Mun äänet menee joka tapauksessa Sveitsille ja Slovenialle. Kyllä tuolla on nyt oikeasti pakko olla jotain pahemman luokan häikkää noiden oddsien kohdalla, joku mättää ja pahasti. Voi, olisipa tämä kaikki vain jotain pahaa unta.
Samaan suuntaan menee äänet myös täältä. 👍 Toivottavasti monet tuosta myllytykseen mukaan lähteneestä porukasta tajuaa tuon ylilyöntinsä päivän tai parin päästä kunhan tilanne vähän rauhoittuu. En tosin kutsuisi oikeaksi faniksi ketään, joka noin pienestä kääntää kelkkansa ja lähtee syyttelemään. Jotain empatiaa ja ymmärrystä luulisi jokaisella olevan idoliaan kohtaan. Sama myös täällä palstoilla, kyllä täälläkin lähtee joskus ihan turha päähenkilöiden lyttääminen käyntiin ihan turhasta. Nyt on oltu ihanan yhtenäisiä ja tuettu Kärtsää. ❤ Muistetaan tämä jatkossa eikä lähdetä itse tällaisiin mukaan.
 
vierailija
Joost huutanut pressitilaisuudessa, että why not, kun joku hyysäri ohjeistanut Edeniä, ettei tämän tarvitse vastata kysymykseen (vaarantaako muiden turvallisuuden läsnäolollaan).
Hyvä Joost! Ainakin hän kykenee terveeseen kritiikkiin, toisin kuin tää yksi hölmäke.
 

Yhteistyössä