aina siellä uimahallissa on joku posliini.

  • Viestiketjun aloittaja uimari
  • Ensimmäinen viesti
uimari
siis en vaan ymmärrä, miks sitä pildee pitää esitellä kaikelle kansalle, lärpäkkeet vaan heilu ja roikku kun muija nosteli mahaansa ja pesi vähän turhan tarkasti mun mielestä!
kyllä kaino huuhtasu riittää, ei siellä tarvi alahuulia alkaa erotteleen ja yksitellen peseen!!!! yäk!! :x
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Valon kantaja:
No ap se vasta kipee onkin, kun tarvii toisen pillun pesua kytätä!! :x
no ei sitä voi olla näkemättä!! :x ja sehän se posliinin tarkotus onkin, esitellä sitä kun poslariakka taatusti tietää että sitä katotaan!
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Valon kantaja:
No ap se vasta kipee onkin, kun tarvii toisen pillun pesua kytätä!! :x
no ei sitä voi olla näkemättä!! :x ja sehän se posliinin tarkotus onkin, esitellä sitä kun poslariakka taatusti tietää että sitä katotaan!
Normaalit ihmiset ei kylläkään katso.
 
vieras
Mua taas ällöttää sellaiset kainot huutaisut, sitte liotellaan altaassa muka puhtaana.
Hyvä vaan, että joku vaivautuu pesemään kunnolla. Samaa suosittelen aplle, toisten pesemisten kyyläämisen sijaan keskittyisit pesemään ittes paremmin, kuin kainolla huuhtaisulla...
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Valon kantaja:
No ap se vasta kipee onkin, kun tarvii toisen pillun pesua kytätä!! :x
no ei sitä voi olla näkemättä!! :x ja sehän se posliinin tarkotus onkin, esitellä sitä kun poslariakka taatusti tietää että sitä katotaan!
Ei mun poslarilla ainakaan katsomistarkoitus ole. Enkä ole kenenkään sitä huomannut tuijottavankaan. Aplla ei ole käytöstapoja, eikö äitis opettanut, että on rumaa tuijottaa..

 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mua taas ällöttää sellaiset kainot huutaisut, sitte liotellaan altaassa muka puhtaana.
Hyvä vaan, että joku vaivautuu pesemään kunnolla. Samaa suosittelen aplle, toisten pesemisten kyyläämisen sijaan keskittyisit pesemään ittes paremmin, kuin kainolla huuhtaisulla...
Juu, vähän ottikkoa huuhtastaan, hyvä kun karvat kastuu :x
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Molleri:
no ei todella oo tapana toisen pillupesutapoja kyttäillä :D pääasiahan kait, että puhtaaksi tulee :LOL:
et oo ilmeisesti nähny tommosta ällöä posliinia itteään esittelemässä. ihan kun ois oikeen houkutellu sinne tunkeen jotain! :x
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Molleri:
no ei todella oo tapana toisen pillupesutapoja kyttäillä :D pääasiahan kait, että puhtaaksi tulee :LOL:
et oo ilmeisesti nähny tommosta ällöä posliinia itteään esittelemässä. ihan kun ois oikeen houkutellu sinne tunkeen jotain! :x
Sulla on ilmeisesti jotain tukahdutettuja homoseksuaalisia taipumuksia. :/
 

Yhteistyössä