aina siellä uimahallissa on joku posliini.

  • Viestiketjun aloittaja uimari
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja muusa:
"se on kuule hygienisempää, kun ei oo kamalaa karvatussua " Tää ei ole totta.
Mutta karvojen tarkoitus on mm. estää takapuolen bakteerien pääsy emättimeen. ei ne rvat ihan kiusaksi ole tulleet ;)

Oma mielipiteeni on, että alapään karvat kunniaan ja kuuluu naiselle. TYTÖILLÄ on posliini!
karvat ovat jäänne luola-ajalta jlloin piti suojata alapäätä kun ei ollut housuja.
 
muusa
Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:
Alkuperäinen kirjoittaja muusa:
"se on kuule hygienisempää, kun ei oo kamalaa karvatussua " Tää ei ole totta.
Mutta karvojen tarkoitus on mm. estää takapuolen bakteerien pääsy emättimeen. ei ne rvat ihan kiusaksi ole tulleet ;)

Oma mielipiteeni on, että alapään karvat kunniaan ja kuuluu naiselle. TYTÖILLÄ on posliini!
karvat ovat jäänne luola-ajalta jlloin piti suojata alapäätä kun ei ollut housuja.
Höpö höpö..toimii nykypäivänäkin.
Ei ne ole lämmitystarpeena roikkunu...

 
ap
jaahas taitaa olla koko palsta täynnä rivoja poslareita, ketkä saa kiksinsä siitä et uimahallissa esittelee sitä ja levittelee huulia!
häpeisitte edes tuollaista ällöttävää esittelyä!
 
kysymys muusalle
miten ne karvat estää niiten peppubakujen leviämisen kun siinä välissä ei kumminkaan mitään karvoja ole? Ja mitä yleensäkään on peppubakut?

Onko kaikilla posliineilla joku takapuolitauti? HEI!! Voiko tämä liittyä jotenkin ETUPYLLYN alkuperään?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja kysymys muusalle:
miten ne karvat estää niiten peppubakujen leviämisen kun siinä välissä ei kumminkaan mitään karvoja ole? Ja mitä yleensäkään on peppubakut?

Onko kaikilla posliineilla joku takapuolitauti? HEI!! Voiko tämä liittyä jotenkin ETUPYLLYN alkuperään?
Oletan, että posliinisiileiksi ryhtyvillä on vakavia ongelmia, miksi normaali hygienia ei riitä, eikä seksi maistu. Mutta onhan se hyvä, jos ajelu auttaa näihin vaivoihin.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja kysymys muusalle:
miten ne karvat estää niiten peppubakujen leviämisen kun siinä välissä ei kumminkaan mitään karvoja ole? Ja mitä yleensäkään on peppubakut?

Onko kaikilla posliineilla joku takapuolitauti? HEI!! Voiko tämä liittyä jotenkin ETUPYLLYN alkuperään?
Lisäksi se höylääminen aiheuttaa naarmuja (voi olla näkymättömiä) ja monella karvantupet tulehtuu, eli ei se ihan hygienian piikkiin mene.

 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja kysymys muusalle:
miten ne karvat estää niiten peppubakujen leviämisen kun siinä välissä ei kumminkaan mitään karvoja ole? Ja mitä yleensäkään on peppubakut?

Onko kaikilla posliineilla joku takapuolitauti? HEI!! Voiko tämä liittyä jotenkin ETUPYLLYN alkuperään?
Lisäksi se höylääminen aiheuttaa naarmuja (voi olla näkymättömiä) ja monella karvantupet tulehtuu, eli ei se ihan hygienian piikkiin mene.
Niitä ei ole pakko ajaa millään höylällä.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja kysymys muusalle:
miten ne karvat estää niiten peppubakujen leviämisen kun siinä välissä ei kumminkaan mitään karvoja ole? Ja mitä yleensäkään on peppubakut?

Onko kaikilla posliineilla joku takapuolitauti? HEI!! Voiko tämä liittyä jotenkin ETUPYLLYN alkuperään?
Lisäksi se höylääminen aiheuttaa naarmuja (voi olla näkymättömiä) ja monella karvantupet tulehtuu, eli ei se ihan hygienian piikkiin mene.
Niitä ei ole pakko ajaa millään höylällä.
Ootkos vähän pyöristynyt? Tai jotain?
 
Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:
Alkuperäinen kirjoittaja iisa:
Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:
minä olin varmaan hyvin kaunis näky siellä uimalhallissa. läskit löllyivät , pari leikkaushaava mahassa ja olen vielä posliini joten varmaan näit minut :LOL: :LOL:

Mä en kyllä kattele muitten pesemisiä ei kiinnosta. mä menen uimahalliin siski että jhkä uimassa ja peseytymässä,en ajattele mitä mieltä uut ovat siitä kuinka kaunis olen läskeineni
miksi ajelet posliiniksi, jos et ole kaunis läskeinesi? Eikö sulla sen vatsamakkaran alla voisi olla yhtä hyvin vaikka karvatkin? Tekeekö se posliini sinut kauniimmaksi vai?
se on kuule hygienisempää, kun ei oo kamalaa karvatussua
Tässä oot oikeassa :LOL:
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja kysymys muusalle:
miten ne karvat estää niiten peppubakujen leviämisen kun siinä välissä ei kumminkaan mitään karvoja ole? Ja mitä yleensäkään on peppubakut?

Onko kaikilla posliineilla joku takapuolitauti? HEI!! Voiko tämä liittyä jotenkin ETUPYLLYN alkuperään?
Lisäksi se höylääminen aiheuttaa naarmuja (voi olla näkymättömiä) ja monella karvantupet tulehtuu, eli ei se ihan hygienian piikkiin mene.
Niitä ei ole pakko ajaa millään höylällä.
Ootkos vähän pyöristynyt? Tai jotain?
Häh? En ole, oletkos itse ?
 
uimari
Sorry vaan ku poslarini kanssa kävin sit uimassa tänään. Ei oikein voinut kaappiinkaan jättää sitä. On muuten puhdas kun niin hyvin pesin sen. Meen ensviikolla uudestaan uimaan joten sä varmaankin ap jätät uimisen väliin. Vai sovitaanko niin että maanantaista alkaen on joka toinen päivä karvatuheroiden uinti ja joka toinen päivä poslareiden vuoro niin ei mee sulta palikat sekasin.
 

Yhteistyössä