aina siellä uimahallissa on joku posliini.

  • Viestiketjun aloittaja uimari
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Rokkimama:
Nimenomaan kauneudesta huolehtimista. Katsokaa nyt vaikka Madonnaa vuonna 1979, onko tuo nyt jonkun mielestä esteettistä?

http://www.christies.com/LotFinder/lot_details.aspx?from=searchresults&intObjectID=5176357&sid=6e6cf1e0-1265-4b5c-ba6e-e996895d46c7

Ja linkki on k-18!
:$ Oho.

Tää ketjuhan on hulvaton :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Takapiru:
Alkuperäinen kirjoittaja Rokkimama:
Nimenomaan kauneudesta huolehtimista. Katsokaa nyt vaikka Madonnaa vuonna 1979, onko tuo nyt jonkun mielestä esteettistä?

http://www.christies.com/LotFinder/lot_details.aspx?from=searchresults&intObjectID=5176357&sid=6e6cf1e0-1265-4b5c-ba6e-e996895d46c7

Ja linkki on k-18!
:$ Oho.

Tää ketjuhan on hulvaton :LOL:
Hyvät tissit, mutta järkyttävä puska... Kuka tuota haluais nuolla?

:x :x :x
 
Kimppa
Mulle on sama, onko uimahallissa puskia tai posliineja, en juuri kiinnitä huomiota. MUTTA KUNHAN AJAKOOT NE KARVAT KOTONA, EI SIELLÄ UIMAHALLISSA. :attn:

Ja kyllä, olen joutunut todistamaan useaan otteeseen karvojen (myös alapään!) ajelua uimahallin suihkussa.
 
LEP
Kyllä ei tulisi mieleenkään uimahallissa kyttäillä muiden värkkejä tai tissejä. :snotty: Kyllä mulla siellä on ihan muu asia mielessä, kuin kyttäillä muita ja onko niillä karvoja vai ei. Miten joku jaksaa sellaiseen keskittyä. Mulle niin luonnollista vaan mennä sinne uimaan ja saunomaan, eikä kyttää muita.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja muusa:
"se on kuule hygienisempää, kun ei oo kamalaa karvatussua " Tää ei ole totta.
Mutta karvojen tarkoitus on mm. estää takapuolen bakteerien pääsy emättimeen. ei ne rvat ihan kiusaksi ole tulleet ;)
Näin on. Siksi karvaisilla naisilla on vähemmän hiiva yms. tulehduksia kuin pikkutytöillä tai posliineilla. Myös kainalokarvat estävät bakteeritulehduksia, kuten myös miesten partakarvat.

 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja muusa:
"se on kuule hygienisempää, kun ei oo kamalaa karvatussua " Tää ei ole totta.
Mutta karvojen tarkoitus on mm. estää takapuolen bakteerien pääsy emättimeen. ei ne rvat ihan kiusaksi ole tulleet ;)
Näin on. Siksi karvaisilla naisilla on vähemmän hiiva yms. tulehduksia kuin pikkutytöillä tai posliineilla. Myös kainalokarvat estävät bakteeritulehduksia, kuten myös miesten partakarvat.
Pikkutytöillä ei TODELLAKAAN ole enempää hiivaa kuin aikuisilla karvaisilla naisilla. Ne karvat ei liity hiivaan mitenkään, sitäpaitsi ei hiiva ole edes bakteeri-, vaan sienitulehdus.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja muusa:
"se on kuule hygienisempää, kun ei oo kamalaa karvatussua " Tää ei ole totta.
Mutta karvojen tarkoitus on mm. estää takapuolen bakteerien pääsy emättimeen. ei ne rvat ihan kiusaksi ole tulleet ;)
Näin on. Siksi karvaisilla naisilla on vähemmän hiiva yms. tulehduksia kuin pikkutytöillä tai posliineilla. Myös kainalokarvat estävät bakteeritulehduksia, kuten myös miesten partakarvat.
Pikkutytöillä ei TODELLAKAAN ole enempää hiivaa kuin aikuisilla karvaisilla naisilla. Ne karvat ei liity hiivaan mitenkään, sitäpaitsi ei hiiva ole edes bakteeri-, vaan sienitulehdus.
Olin ironinen, koska tuo bakteerikommentti oli typerintä mitä olen ikinä kuullut. Pahoittelen tuota hiivajuttua, siksi siellä olikin YMS.

 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja muusa:
"se on kuule hygienisempää, kun ei oo kamalaa karvatussua " Tää ei ole totta.
Mutta karvojen tarkoitus on mm. estää takapuolen bakteerien pääsy emättimeen. ei ne rvat ihan kiusaksi ole tulleet ;)
Näin on. Siksi karvaisilla naisilla on vähemmän hiiva yms. tulehduksia kuin pikkutytöillä tai posliineilla. Myös kainalokarvat estävät bakteeritulehduksia, kuten myös miesten partakarvat.
Pikkutytöillä ei TODELLAKAAN ole enempää hiivaa kuin aikuisilla karvaisilla naisilla. Ne karvat ei liity hiivaan mitenkään, sitäpaitsi ei hiiva ole edes bakteeri-, vaan sienitulehdus.
Olin ironinen, koska tuo bakteerikommentti oli typerintä mitä olen ikinä kuullut. Pahoittelen tuota hiivajuttua, siksi siellä olikin YMS.
No hyvä, mä jo ihmettelin... Olen tänään vähän tosikko siis.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja muusa:
"se on kuule hygienisempää, kun ei oo kamalaa karvatussua " Tää ei ole totta.
Mutta karvojen tarkoitus on mm. estää takapuolen bakteerien pääsy emättimeen. ei ne rvat ihan kiusaksi ole tulleet ;)
Näin on. Siksi karvaisilla naisilla on vähemmän hiiva yms. tulehduksia kuin pikkutytöillä tai posliineilla. Myös kainalokarvat estävät bakteeritulehduksia, kuten myös miesten partakarvat.
Ai, mulla ei ole koskaan ollut yhtään mitään tulehdusta, ei edes hiivaa :) Olen täysin posliini. Karvat eivät estä tulehduksia, päinvastoin.
 
karvat
No entä tämmönen joka ehkä haluiskin olla karvaton, mut ei voi? Mulla tulehtuu aina karvatupet , jos rakaan karvat! Ja nyt ei kyllä oo vara kokeilla mitään vahauksiakaan, koska en ikinä tekis sitä itse kotioloissa. =O Ja sit pitäs tosiaa kehata mennä ammattilaiselle... Mut kokeilen kyllä, jos joskus rahaa saan tarpeeksi... Mut niin vaan joudun tuijotteluiden kohteeksi, ku on karvat ja se ahistaa! Että antakaa meidän karvastenki olla. Inhottavaa, ku monet sit puhuu karvoista niin rumaan sävyyn. Antakaas kaikkien kukkien kukkia vaan.

Toisekseen mun uintihalut katos siihen, ku uimahallissa on tuttu mies töissä. Hän sit kerran kännipäissään vaati, et tuun uimaan, et hän voi mua sit katella tarkemminki! Hyi helvetti! Et menisin sinne näine makkaroineni ja tisseineni ja miettisin koko ajan, et missä se mies on kyttäämässä!?!
 
jaiks
Alkuperäinen kirjoittaja Skibadipa panomies:
Kaikki pillut posliiniksi niitä on sitten kivempi mun nuolla ja tunkea kieltä syvälle...
hyi, ei kieltä oo tarkostus tunkee sisälle, hyi helvetti, eikö ämmät oo sen vertaa neuvonut miten pillua nuollaan. Taidoton ääliökö olet?
 
:p
Alkuperäinen kirjoittaja jaiks:
Alkuperäinen kirjoittaja Skibadipa panomies:
Kaikki pillut posliiniksi niitä on sitten kivempi mun nuolla ja tunkea kieltä syvälle...
hyi, ei kieltä oo tarkostus tunkee sisälle, hyi helvetti, eikö ämmät oo sen vertaa neuvonut miten pillua nuollaan. Taidoton ääliökö olet?
Hyvältähän se vaan tuntuu ku mies työntää kieltään sisälle. Ei sitä nyt tarvi pelkkää klittaa nuolla vaan monipuolisesti nulla, näykkiä lipoa ja työnnellä :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja :p:
Alkuperäinen kirjoittaja jaiks:
Alkuperäinen kirjoittaja Skibadipa panomies:
Kaikki pillut posliiniksi niitä on sitten kivempi mun nuolla ja tunkea kieltä syvälle...
hyi, ei kieltä oo tarkostus tunkee sisälle, hyi helvetti, eikö ämmät oo sen vertaa neuvonut miten pillua nuollaan. Taidoton ääliökö olet?
Hyvältähän se vaan tuntuu ku mies työntää kieltään sisälle. Ei sitä nyt tarvi pelkkää klittaa nuolla vaan monipuolisesti nulla, näykkiä lipoa ja työnnellä :p
Ja vaikkei työntäisikään, niin kyllä ne karvat silti kutittaa ja häiritsee kunnollista tussunmussuttamista :p
 

Yhteistyössä