Aivan sairaan hyvä suklaakakku, valmista alle 10 minuutissa!!

  • Viestiketjun aloittaja Herkkupylly
  • Ensimmäinen viesti
Minä
Alkuperäinen kirjoittaja annamanna:
syön tätä just:) maistuu ihan tavalliselta kuivalta suklaakakulta. Ihan hyvää mutta vaatis kyllä jotain päällystettä/täytettä yms...
Mä kans mietin, että illalla ehkä kaivan tuon lämpimän kakun kanssa vielä vaniljajätskiä pakkasesta. Muuten en kyllä kaipaa kummempaa päällystettä.
 
3n äiti
Minäkin innostuin testaamaan. Alkuperäistä ohjetta fiksasin niin, että rasvaa oli vain desi, koska ei ollut enempää. Korvasin osan ihan vain maidolla ja laitoin pari rkl sekaan kookoshiutaleita. Todella hyvää tuli! 6vee ihmetteli, että missä ihmeen välissä olet äiti rakas ehtinyt kakkua leipomaan :)
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja 3n äiti:
Minäkin innostuin testaamaan. Alkuperäistä ohjetta fiksasin niin, että rasvaa oli vain desi, koska ei ollut enempää. Korvasin osan ihan vain maidolla ja laitoin pari rkl sekaan kookoshiutaleita. Todella hyvää tuli! 6vee ihmetteli, että missä ihmeen välissä olet äiti rakas ehtinyt kakkua leipomaan :)
Kiva kuulla, että vähemmälläkin rasvalla toimii. Mä nimittäin mietinkin, että 2 desiä rasvaa on aika pirusti noin pieneen kaakkuun...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Utelias:
Alkuperäinen kirjoittaja piikkisiili:
Pakko kokeilla, mikrossa on piirakka just kypsymässä :) Lisäsin sekaan hieman vadelmiakin, saa nähdä millainen tulee.
Oi nam! Toi on varmaan hyvä yhdistelmä! Tule kertomaan miltä maistui!
Hyvin onnistui ja on hyvää :) Ihan pakastimesta suoraan marjat taikinaan ja pidensin hieman kypsennys aikaa. Pakko pistää ohje muistiin. Olispa ollut vielä vaniljajäätelöä....
 
vieras
mun kyl täytyy kans huomenna. Nyt ei oo munia tarpeeks...
Luulin, ennen avausta, että täällä kehuu joku jotain Daimkakkua suoraan pakastealtaasta... se kun on meinaa hyvää 10 minuutissa! :D
 

Yhteistyössä