Ajattelin ittelleni ostaa joululahjaks.. *kuva*

No ihan niin ku vaikka piimässä tai homejuustossa, jotkut tykkää, jotkut ei!
Tai lyhyessä tukassa naisella, jotkut tykkää jotkut ei......

Mä tykkään. Mut skindiwwwwereit en itselleni ottaisi. Septum kiinnostaisi tällä hetkellä, mut en tiedä, viitsinkö. Mietin liikaa, mitä muut ajattelee mun ulkonäöstä..vaikka välillä en välitä..
hmm.. tekisi vaan niin mieli.
 
"vieras"
Mun tytöllä on tosi monta lävistystä, naamassakin, hmm, kuus taitaa olla nyt. Jaa mut sit tulee lisäks vielä kaks kielilävistystä. Plus 3-4 muuta. Mä en oo sille niistä juurikaan urputtanu, koska ensinnäkin se tykkää niistä ja toiseksi, ei se niitä poiskaan ottais vaikka mä sanoisin mitä. Nyt mä oon jo ihan tottunu niihn, en kiinnitä huomioo, välillä se oikein sanoo, että hei kato nyt ku mulla on pari uutta koruu :D Ja lävistykset saa aina otettuu pois jos siltä tuntuu, mut tatuointia sä et pois saa. Olkoon laserit ja muut, arvet jää aina ja onko se sit kauheen hienon näköstä. Niinku vertailun vuoks.
 
Joo kyllähän noilla hintaa on.. 50€ kappale.

Mutta ku on pakko saada.. :D
Niin no, oli munkin tarkotus ostaa veronpalautuksista itelleni Minna Parikan kengät, vaan vahingossa puhuin asiasta äitilleni, joka kielsi ehdottomasti ja kiristämällä sai mut luopumaan ajatuksesta. Oikeassa oli, ettei niihin olisi varaa, PAITSI veronpalautuksista :p Eikä mulla edes ole YHTÄÄN kirkkaanpunaisia korkkareita :whistle:
Saa nähdä, ehkä ostan ne salaa XD
 
En kehdannu lisätä loppuun tuota ;)

Mä haluaisin taas uuden tatskan :D
:p

No sit äkkiä ottaan!! :D Niiden kans käy samalla tavalla ku läväreiden kans, koukkuun jää :D Meikä on aina ihan tuskassa ku meen lävistystä ottaan ja lävärin laiton jälkee iskee aina törkee tärinä mut aina mä meen sinne takas :LOL:

Tatskaaminen sattuu kyl paljo enemmän.. mut oishan se kiva.. ;)
 
Niin no, oli munkin tarkotus ostaa veronpalautuksista itelleni Minna Parikan kengät, vaan vahingossa puhuin asiasta äitilleni, joka kielsi ehdottomasti ja kiristämällä sai mut luopumaan ajatuksesta. Oikeassa oli, ettei niihin olisi varaa, PAITSI veronpalautuksista :p Eikä mulla edes ole YHTÄÄN kirkkaanpunaisia korkkareita :whistle:
Saa nähdä, ehkä ostan ne salaa XD
No siis kenkiähän ei KOSKAAN voi olla liikaa! :whistle: Ja jos ei oo yhtää kirkkaanpunasia korkkareita ni pakkohan se sit on.. ;)

Mä oon kans ties kuin monet kengät ostanu vaikka en ois oikeesti tarvinnukkaa.. mut ku halvalla sai.. :LOL:
 
No siis kenkiähän ei KOSKAAN voi olla liikaa! :whistle: Ja jos ei oo yhtää kirkkaanpunasia korkkareita ni pakkohan se sit on.. ;)

Mä oon kans ties kuin monet kengät ostanu vaikka en ois oikeesti tarvinnukkaa.. mut ku halvalla sai.. :LOL:
Mä ostin just kolmet kun oli vitosen pari. Mut ne on niin avoimia ettei käy talvihäihin ol-len-kaan... Mä luulen et saatan lykätä ukolle rahat kouraan ja käsken lahjaostoksille. Sithän mä en tavallaan ois ostanu niitä ite :whistle:
 
Mä ostin just kolmet kun oli vitosen pari. Mut ne on niin avoimia ettei käy talvihäihin ol-len-kaan... Mä luulen et saatan lykätä ukolle rahat kouraan ja käsken lahjaostoksille. Sithän mä en tavallaan ois ostanu niitä ite :whistle:
Mä ostin viimeks kahdet ihan törkeen siistit 12 sentin korkkarit ku oli vaan kympin pari! :p En oo niitä kyl käyttäny pahemmin, toisia kaks kertaa.. Mut olihan ne pakko ottaa :D

Tuohan kuullostaa hyvältä suunnitelmalta. Huokailet miehelle et just tollasii mä oon AINA halunnu ja räpsyttelet silmiä. Tulee hyvä joulu :D
 

Yhteistyössä