Ajattelin ittelleni ostaa joululahjaks.. *kuva*

Pari microdermalia :D

Vähän tohon suuntaan ku kuvassa mutta ne tulis ylemmän eli tuonne solisluiden kuoppiin.. ja vähän lähemmäks toisiaan.

Hirveet lävistyksentuskat TAAS enkä mä kasvoihin enää taida viittii..

Nii ja täs kuva:

 
[QUOTE="vieras";22470288]No, makunsa kullakin. Mulla ei ole muuta kuin taviskorvikset. Mut vuosia tehny mieli tatuointia. Vaan olen niin nössö et en taida uskaltaa sitäkään :D Sattuu!!![/QUOTE]

Lävistys on paljo helpompi ottaa ku tatska, sattuu vaan pienen hetken :D Eikä noi implanttien laitot pahemmin ees satu :)
 
IhanaValo
[QUOTE="vieras";22470288]No, makunsa kullakin. Mulla ei ole muuta kuin taviskorvikset. Mut vuosia tehny mieli tatuointia. Vaan olen niin nössö et en taida uskaltaa sitäkään :D Sattuu!!![/QUOTE]

Sama juttu, miullon toisessa korvassa on yks ja toisessa kaks reikää. Tatskoja oon ihaillu, mut pelottaa liikaa :)
 
[QUOTE="auts";22470310]jaiks eikks noi jää kiinni vaatteisiin:S[/QUOTE]

Ei ne jää, mul on poskipäässä skindiver joka on periaattees sama ku toi mut pikkasen pienempi eikä se oo tarttunu mihkää kii. Pari kertaa oon sitä kynnellä nykässy.. :D
 
[QUOTE="vieras";22470362]Entäs mitä nämä tarkoittaa? Mua alko kanssa nyt kiinnostaan nuo =)[/QUOTE]

Skindiver on kans implantti eli siinä on tapin toises pääs pyöree levy joka ujutetaan ihon alle. On vähän sirompi koru joka sopii just kasvoihin. Ja siinä on kans kierteet eli saa vaihdettua erilaisia päitä. Tää on vaan ihan uus koru tää vaihtopäillä oleva skindiver ni noita päitä ei viel kauheesti oo mut tulossa tulossa.. ;) Vertical on taas sitten alahuulen lävistys eli alahuuli lävistetään pystysuunnassa. Sattuu muuten ihan naurettavan paljon.. :D
 

Yhteistyössä