Alksi Valavuorelle potkut

vierailija
"Ja tämä someraivo on ilmiönä ihan perseestä. Että ihmisiä lynkataan joukolla muutamasta väärästä värssystä. Tuhotaan elämä ja ura. On ehkä hieman kohtuutonta toimintaa. "

Juuri näin. Tuo "rangaistus" ei ole missään linjassa kommentoinnin kanssa tai sen kanssa millaista vahinkoa hän asianomaisille kommentillaan aiheutti. Ennen tapeltiin yksi yhtä vastaan mutta nyt some aikana se on 1/ 1000 vastaan. Tämä on todella raukkamaista nykyaikaista käytöstä.
 
vierailija
No hyvä sinulle (y)
Kaikki tässä ovat olleet yhtä mieltä, että tyhmäähän se oli, mutta tällaisen draaman nostaminen yhdestä yksityishenkilön twiitistä on naurettavaa.
Yksityishenkilö, joka YRITYKSEN NIMISSÄ antoi kommenttia. Miten tämä nyt on niin vaikea ymmärtää?

Kokeile itse? Jos sulla on työpaikka, niin annapa muutama "hassu" lausunto somessa ja anna ymmärtää, että firman mielipide on tämä. Ehkä sun pomo sitten aamulla sulle saa väännettyä rautalangasta, missä kohtaa meni pieleen.
 
Toisessa ketjussa olet niin kovin kaikkea sortoa kohtaan, mutta ei se vissiin niin menekään? Ja kyllä, kun homoilla ei vieläkään, vuonna 2016 Suomessa, ole samoja oikeuksia kuin heteroilla ja asenteet tuota samaa kuin sinulla, niin paskaa läppää huudella tuollaista.
Miksi työnantajan pitäisi katsella tuollaista idiotismia alaiseltaan?
Sinä et siis näe eroa sorrolla ja herjan heittämisellä?

Tiedoksi sinulle, että mulla ei ole kertakaikkiaan mitään homoja vastaan, mutta mulla on vähän vastaan henkilöitä, jotka ei kestä huonoa läppää ja sellaisia tyyppejä, jotka pystyy vetämään sortamisesta ja paskasta läpästä jotenkin yhteneväisen asian.
 

Yhteistyössä